29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Los 13.2.2011 20:43

Re: Pan Matějka je chytrý chlap . . .

Co je na konstatování faktů hysterického? Jak tak sleduji dění, tak davové hystérii podlehli právě lékaři. Ostatní zůstávají v klidu, protože to stejně nemohou ovlivnit.

M. Los 13.2.2011 20:39

Re: Zajímavý příspěvek do diskuse

Tak to stojí za to si to přečíst.

J. Pospíšil 13.2.2011 18:31

Máte pravdu

Vážený pane redaktore,

mohu s Vámi jen souhlasit. Lékaři byli skutečně zmanipulováni odboráři.A je šokující, že se  mezi lékaři zakládá nějaké odborové hnutí, které má styl, jako za minulého režimu.

Akce t.zv. lékařských odborů je akcí davovou- takhle nejednají a navystupují kultivovaní a vzdělaní lidé-Jedinec v davu je o několik stadií civilizačního vývoje níže

Jednat o  ekonomická práva lékařů, což je na místě, lze se současným  ministrem  , ale jako lékařská osobnost .

J. Kilian 13.2.2011 14:01

Re: pane Matějko

z jeho ? spíše ze svého,(rozhodnutí),  ne ?

J. Slanina 13.2.2011 10:24

Re: "Nový zákoník práce neznám. Nejsem blázen, abych ho podrobně studoval."

Ale hlavně, že kydáš a kydáš, viď, šejno-lejno?

K. Janyška 13.2.2011 9:45

Jen TLTV je řešením !:

Státní výběr prostředků všemožného druhu pro zdravotní systém, kvůli solidaritě zdravých s nemocnými, ustavené až na nejvyšší možné úrovni,

soukromé zdravotní pojišťovny se zvláštní licencí pro práci v systému

a soukromé zdravotní služby !

A všemu vládne klient systému, tedy v drtivé většině občan České republiky, prostřednictvím přidělování svého měsíčního průměrného podílu soukromým zdravotním pojišťovnám - SZP, čímž je drží v šachu ! Ty se musí sakra snažit jeho důvěru neztratit a tlačit na kvalitu zdravotních služeb, které najímá pro klienty a které  jsou na jeho přízni závislé. Jinak SZP ztratí i prostřednictvím nespokojeného klienta onen podíl !

A samozřejmě, že musí dojít k likvidaci VZP a zrušení institutu tzv. státních pojištěnců ! Dzp.

J. Kilian 13.2.2011 9:35

Jen jsem zvědav,

jak dlouho to rozhodnutí ředitele, na které je v článku odkaz, vydrží v platnosti. Je pozoruhodné, že hejtman vyzývá prosbou lékaře o návrat a radní pro zdravotnictví podporuje rozhodnutí  ředitele nemocnice krajem založené ukončit pracovní poměr se 45 lékaři.  

J. Kilian 13.2.2011 9:18

Re: dvě věci

- Vy snad víte jaké tabulky a pro koho závazné nabízí ministerstvo ? To tedy víte hodně, skoro jako ty podnájemnice

- Máte představu o zákonech o mzdě a o platu ? Dovedete vysvětlit, jakým způsobem je možno nějaké tabulky nabídnout a komu ?  Víte, že zdravotnická zařízení jsou státní (z nemocnic jsou to fakultní a příspěvkové organisace, tedy neprostá menšina) a nestátní, kterých je většina (včetně těch tzv. krajských). Jak chcete akciové společnosti nabídnout nějaké tabulky, aby se jimi mohla v souladu se zákonem řídit ?

J. Kilian 13.2.2011 9:09

Re: dvě věci

- nikoli, pravidla po poskytování péče netvoří ČLK

- skutečná data znám, psal jsem o způsobu vkládání informací - je li jako lékař započten ten, kdo má titul MUDr a neposkytuje lékařskou péči, pak je údaj zkreslený, v současnéí situaci jde o počet lékařů u lůžka, ten si najděte, abyste měl lepší představu než pan ministr

J. Kilian 13.2.2011 9:06

Re: pane Matějko

Ne, není to hra se slovíčky. Ministr i hejtmani vyzvali jak prosbou tak žádostí všechny lékaře, aby stáhli výpovědi. Současně sdělil ministr (ne tak hejtmani), že nemohou zaručit, že to zpětvzetí výpovědi je možné. To je trochu oxymoron. Zajímavé ovšem je, že po pár dnech ministr našel cestu, jakou tu záruku může dát. Stejně jako našel dvě miliardy, které byly před krátkým časem naprosto vyloučené. Pokud se Vám podaří sledovat dění skutečně pozorně a objektivně bez podjetí, podaří se Vám i vyhodnotit postup státu a zdrav. pojišťoven od března loňského doku až doposud. Ještě před dvěma týdny ministr ani nedokázal spočítat, kolik těch lékařů v nemocnicích je. Tak jak může koncipovat řešení situace ? Kor když jsou jeho odhady stejně špatné a kdyby nahlédl do zdravotnické ročenky UZIS, zjistil by snadno, jaký je počet lékařů u lůžka, o které právě jde.

J. Kilian 13.2.2011 9:00

Re: pane Matějko

Ale jistě, dle zákona jistě. Já poukazuji na to, že ministr i hejtmani vyzývají všechny lékaře, aby stáhli výpověď. Piokud chtějí zpět jen některé, nemají vyzývat všechny, ale požádat ty konkretní, které chtějí.

J. Štrobl 12.2.2011 22:08

Zajímavý příspěvek do diskuse

http://danielvavra.bigbloger.lidovky.cz/c/176777/Straslivy-pribeh-MUDr-Cvacha.html

P. Kalina 12.2.2011 21:28

Ano, v tomhle máte pravdu.

Jsme zvědav, jestli tohle budeme schopni někdy změnit.

F. Eliáš 12.2.2011 18:39

Re: pane Matějko

Přečíst zákoník práce netrvá déle než dvě hodiny. Pan Matějka má pravdu. Podáním výpovědi se zaměstnanec zbaví práva na zaměstnání. Je jenom na libovůli zaměstnavatele, jak s jeho výpovědí naloží.

F. Eliáš 12.2.2011 18:35

Naprost pravdivé.

J. Schwarz 12.2.2011 18:28

Re: pane Matějko

Hlavně bych měl vztek, že musím platit zdravotní daň - protože v socialistickém systému našeho zdravotnictvví by mohl klidně připadat na jednoho pacienta jeden doktor a stejně by neměl čas, stejně by pacient hodiny čekal - jen aby bylo vidět, kdo je kde pánem.

J. Pašek 12.2.2011 14:41

Pan Matějka je chytrý chlap . . .

ale pokud se jedná o protestu lékařů? Podle mě stojí na špatné straně barikády a neměl by klesat do davové hystérei ovcí . . .

J. Štrobl 12.2.2011 13:39

Re: Naprosto souzním s vaším komentářem,

Můj kamarád lékař to hodnotí stejně.

O. Malstoka 12.2.2011 13:31

Re: pane Matějko

Je velký rozdíl podat žádost o odvolání výpovědi a vzetí výpovědi zpět. Podle ZP zaměstnanec který dal výpověď a tuto chce zrušit to může učinit jen se souhlasem zaměstnavatele, který podanou výpověď může anulovat, ale to je jen jeho právo. Za městnanec, který podal výpověď proto nemůže tzv vzít výpověď zpět z jeho rozhodnutí.

J. Kanioková 12.2.2011 13:27

:)))))

J. Kanioková 12.2.2011 13:25

:))))

J. Kanioková 12.2.2011 13:23

Naprosto souzním s vaším komentářem,

i moje sestra lékařka to tak hodnotí, jako vydírání.

J. Štrobl 12.2.2011 12:58

Re: dvě věci

Na jednu stranu jste chytrý jako Rom (jak říkaly s oblibou moje mongolské podnájemnice) a na druhou stranu nic nevíte ani jaké tabulky nabízí které ministerstvo

S. Maršálek 12.2.2011 12:53

Re: pane Matějko

Pane Štrobl, pravdě jste bezesporu nejblíž vy. Autor si pouze hraje se slovíčky. Vždy po dohodě. To je určující.

J. Štrobl 12.2.2011 12:51

Re: dvě věci

Ale to je opravdu, ale opravdu demagogie. Pravidla pro poskytování péče tvoří ČLK. Pokud Vám jde o skutečná data, tak jsou zde:

http://www.uzis.cz/book/export/html/250

Ale to Vám patrně nejde, protože byste si to jinak našel. Jinak říkat o číslech, která se Vám nelíbí, že nejsou pravdivá, je čirá ignorance.

J. Štrobl 12.2.2011 12:46

Re: pane Matějko

Ano je to tak. Zpátky do práce se dostanou jenom ti o které projeví zaměstnavatel zájem. Je na tom něco nejasného? Mně ne.

J. Štrobl 12.2.2011 12:43

Re: pane Matějko

Ale jistě, že ji může vzít zpět, ale po dohodě se zaměstnavatelem. Tzn. ten když zrušení výpovědi nepřijme, tak výpověď platí.

J. Kilian 12.2.2011 12:22

Re: pane Matějko

v dané věci je ale podstatné, že na jedné straně ministr a hejtmani prosí, aby lékaři vzali výpovědi zpět a na druhé straně říkají, že nemohou zpětvzetí výpovědi zaměstnavateoli zajistit

J. Kilian 12.2.2011 12:21

Re: dvě věci

- nevím, jaké tabulky nabízí které ministerstvo, ani nevím,co to má společného s obsahem mého příspěvku

- kdo neslyšel na nic slušného, toho je marker, že  najednou slyší a činí se v reakci i na projevy oné agentury

- v politice je možná plno lidí s titulem MUDr, to ale neznamená, že jsou to lékaři, ikdežto že jsou to politici (pokud současně neposkytzují zlékařskou  péči) a reporesentují stát

- co úúplatků se týká, kdo dává je stejně odpovědný, jako kdo bere

M. Šejna 12.2.2011 12:17

Re: pane Matějko

V zákoníku práce není nikde napsáno, že zaměstnanec nesmí podanou výpověď vzít zpět. Takže Vaše připomínka je irelevantní.