18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Goodbody 23.6.2009 23:55

Mno...

...jak to tak čtu, tak bych řekl "trhněte si nohou". GMC Yukon XL, 6.2l, 380 HP. Kdo nemá, neuvěří... ;-)

tom 19.6.2009 22:00

Re: Pane Cechu

jak muze mit dobry vkus kdyz se mu libi Chevy Cavalier

Harazím Kejhák, bojovník za mír 17.6.2009 20:50

Re: Kdysi jsem měl také 6válcového Forda 26M, ale to je už dávno

opravdu nechci srovnávat Forda z r. 1970 s těmi dnešními, jenom jde o to, že díky omezení rychlosti v USA nevidí výrobci nutnost, mít perfektní brzdy a stabilizaci v nouzové situaci. U vozů, stavěných pro cestovní rychlost 220 km/h to bude asi jinak.

Dusan Neumann 17.6.2009 0:09

omyl - kvalita amerických vozů za posledních 20 let výrazně zlepšila.

Stačí srovnat jak se během těchto let prodlužovaly záruční podmínky.Dnes běžně 5 až 7 let nebo 70000mil. Dražší auta poak více a věvodí jim Cadillac se zárukou 100000 mil.jezdil jsem nějakou dobu s Buickem Park Avenue, ročník 1998, kterého mi dal kamarád, abych ho odtáhl na šroťák, protože už byl starý a zasekl se zámek pravých dvěří. Auto mělo najety 220000mil, zámek jsem vyměnil, dal novou baterii a ješt s ním skoro dvaroky jezdil, 3,8l OHV motor se při rychlosti 105 km/hod převaloval v líných 2100ot/min a ta stodola na čtyřech kolech, uvnitř v kůži a dělenou klimatizací při tom polykala 8,5l obyčejného benzinu. Auto zatáčelo a brzdilo jako každé slušné auto. A po dvou letech jsem ho ještě slušně prodal ....

J.G. Pašek 16.6.2009 21:55

Re: Můj první automobil

1965 Chevrolet Impala = motor V8-283 kubických palců = 4,6L  Koupil jsem jí ojetou v květnu 1970 za $500  . . . Nová stála se 6% daní cca $2,800  které jsem neměl a půjčku na auto bych asi nedostal a nechtěl  . . . .a stále na ní vzpomínám a pokaždé vyhledávám a najdu, když jdu na každoroční výstavu "antických aut"  . . . Jenom vodní pumpu jsem za pár let vyměnil . . koupil jsem použitou-přestavěnou a vyměnil jsem si jí hasákem sám  . . . . Motor i s klimatizací byl takový bobeček v obrovské jeskyni a ke všemu se tam mohlo . . .

Mhm 16.6.2009 19:46

Re: Chce to magora

;-D;-D;-D tak to uz jsi magor, ale povedlo se ti to musel jsem se v te souvislosti zasmat !

Mhm 16.6.2009 19:38

Re: Ale no tak.

jsou to prece fandove motoristi. Tak jako mohou byt fandove fotbalu nebo hokeje, Trochu porozumeni a podrzet si usmev na cely den.

Mhm 16.6.2009 19:36

Re: Kdysi jsem měl také 6válcového Forda 23M, ale to je už dávno

pane Magistre, pokud posuzujete jak americka auta drzi smer a brzdi podle jednoho stareho vagonu, pak je to predpojaty usudek. Mel jsem nekolik americkych aut ale zadne problem s drzenim smeru a brzdami problem nemelo.

Mhm 16.6.2009 19:24

Re: Vraťte se do hrobu. Auto je spotřební zboží.

R^R^ Tino ma zkusenost zivota. R^R^

Mhm 16.6.2009 19:21

Re: Stylish, but maybe fatal

asi v evrope ty brzdy sundavaji ne ? ;-P;-D

Aston Martin 16.6.2009 19:19

Pane Cechu

Aston Martin je auto snu a snad jeste stale anglicke. Jinak mate dobry vkus. Mel jsem 1970 Firebirda - lahudka...

Ale ale 16.6.2009 19:14

Re: " Povyšovat se nad někoho jenom kvůli tomu, že má jiné / slabší / menší auto, je velice, velice ubohé."

utri si bradu kdyz ti to "nevadi" strejdo.

Mechis 16.6.2009 17:46

Re: POMOC

Jsi ubožák, marate.

Mgr. Milda 16.6.2009 17:44

Re: Kdysi jsem měl také 6válcového Forda 26M, ale to je už dávno

Prorezlá díra tak na dvoukorunu, jinak materiálu dost, tak jsem to kolem obrousil a naletoval tam vyklepaný plech měkkou cínovou pájkou. Samozřejmě zamaskoval, aby nebylo vidět, že je tam něco nového. To "vajíčko", jak se těm tehdejším Fordům říkalo,  mělo McPhersony a ty se nahoře opíraly o takové polokoule z plechu, rez tam byl jenom na tom jednom zřejmě chybně lakovaném místě, nějaké nebezpečí jsem neviděl. Cín je ovšem pouze kamufláž, neudrží nic. Jinak to bylo super spolehlivé auto.

glos 16.6.2009 16:55

Re: Chce to magora

Krásná pohádka a tu o kohoutovi a slepičce taky znáte?

Tino 16.6.2009 16:43

Re: Vraťte se do hrobu. Auto je spotřební zboží.

Nemusí být smutno. Je to ironicky myšlené. Sám jsem staromilec děd;-)

Tonevadí 16.6.2009 16:39

" Povyšovat se nad někoho jenom kvůli tomu, že má jiné / slabší / menší auto, je velice, velice ubohé."

"v pribehu si honi triko ten s tou Oktavkou. Zkuste si to precist jeste jednou."   Tak ještě jednou, kdo si honí triko:

Když mi řekne, že 1,2 litru, tak vím, že ho bezpečně dorazím tím, když opáčím, že takový motorek mám na stírače.  (a vsadim se že Trabanta máš za popelník)

 

Pán je přece od letadel a ty něco sežerou, tak přece si nebude sedat do "Otíka nebo Fóbie se spotřebou jen 4,5 litru"

(A já proč dneska jeden Ameriku v Americe na silnici těžku vidí, maximálně tak v křoví za těma překližkovejma barákama...) 

Kecal. 16.6.2009 15:55

Re: Vraťte se do hrobu. Auto je spotřební zboží.

Je mi s Tina smutno.:-(

R 16.6.2009 13:36

Re: Kdysi jsem měl také 6válcového Forda 23M, ale to je už dávno

Když závěsy kol naletoval, tak to by mě zajímaly podrobnosti. Měkkou pájkou nebo tvrdou? :-D

qwerty 16.6.2009 12:55

Re: Pro pana Cecha - renovace Ford Mustang Mach 1

dost dobryR^R^

qwerty 16.6.2009 12:52

Netvrdim,

ze mam vyhrady proti americkym autum. Americka auta v Evrope jsou nesmysl - viz prispevek pana Hrbka, kteremu Ford skoncil kvuli vodni pumpe.  To je preci absurdni, vodni pumpa je zalezitost cca 30 dollaru nebo si projit par vrakovist.  V dnesni dobe muzete dily hledat i pres internet, ebay a tak dal.  V Evrope tohle - pro americke vozy - je mozne jen v omezene mire a tak se to dovazi pres more za mastnou cenu, neco o tom vim.

Nejpohodlnejsi auto, ktere jsem kdy ridil, to byl Lincoln Continental.  To je az dekadentni luxus:-D  

A vytahovat se tim, ze mam na benzin, to nedelaji jen cesi s mindrakem.  Jeden cas jsem denne vidal chlapa dojizdet do prace v H2 (9 mil na gallon z kopce a vetrem v zadech) a vanity plate bylo cosi prave ve smyslu, ze ma na benzin. 

Marat 16.6.2009 12:49

Re: POMOC

Jananiko, pozdě! Nevěda že je to váš miláček, jsem čokla lapil a za mírný peníz prodal psímu řezníkovi. Tvrdí, že psí maso je výborné a dokonce působí jako viagra. Při další příležitosti se ho optám, jak si na tom čoklu pochutnal.

Manas TL 16.6.2009 12:34

Pro pana Cecha - renovace Ford Mustang Mach 1

Pane Cech, diky za pekne cteni jako vzdy. Doporucil bych vam se mrknout na tyto stranky: http://mach172.blog.cz/rubrika/uvod

Majitel renovuje komplet auto a je to vsechno krasne popsany. Drzim mu palce od zacatku, a video kde bezi repasovany motor je dokonale, ten zvuk to se musi slyset.

Ackoliv toho pana neznam myslim ze stoji za podporu.

Alois Podhajsky 16.6.2009 12:33

Stylish, but maybe fatal

viz The Nader Report ohledně US automobilů. A tuším, že dodnes do EU dovážená US auta musí mít nějaké extra úpravy /snad brzdy, nevím, nejsem automoto fanda/.

mueller 16.6.2009 11:58

Vy asi neumite cist,

v pribehu si honi triko ten s tou Oktavkou. Zkuste si to precist jeste jednou. Ostatne, cele to nechapete, co ma co delat nakladak a jeho velikost s osobnim autem ?

Tino 16.6.2009 11:04

Vraťte se do hrobu. Auto je spotřební zboží.

Jój ty tam jsou časy, kdy se auto cenilo za přepych. Kdo auto nevlastnil byl bída. Dnes jsou jiné problémy než sehnat šikovného kováře co ukove po nocích nápravu či jinou "maličkost". Dnes rozhoduje čas o množství nabytých many a i zarytí chuďasi Česka jezdívávající Škodou 110R dříve, dnes horují pro novotu úsporných skořápek. Petelí si to dálnicemi co možno vyšší rychlostí než je povolené s pocitem důležitosti svého spěchání. Ono jim může být jedno jestli by auto v takovém fofru náraz vydrželo, protože ví, že oni by to stejně nepřežili.

Selanku pomalé jízdy s amerikou co hodně pamatuje a vydrží si mohou dopřát jen dědci, co umí třeba kovat nápravy, ale svět dnešního byznysu pro ně není. Mladý si dá mobil k uchu a se svou Okťávkou si to petelí za zvuku sto decibelového punk koncertu. Je vždy připraven položit pro firmu třeba život a čas mu panuje. Když nestíhá jde od válu mezi chuďasy. Je ale na to hrdý a světácky říká že čas jsou peníze. Už jich má hodně a potřebuje ještě víc na další hypotéku, protože svět žije na dluh. Stabilnost se nenosí. Svět je neustálá změna a co stagnuje, má jít do hrobu!

Tak se vraťte do hrobu vy vyznavači starých trvanlivých hodnot. MLÁDÍ VPŘED!! :-D

Předseda 16.6.2009 11:01

Re: Ale

Podívejte, já se živil jako řidič náklaďáku a honil jsem si snad triko nad řidiči malých (tedy osobních) aut? Ne, nemám tu potřebu. Článek je velice nadutý a už se bohužel na hony vzdálil "vzpomínkám z dětství", v jejichž cyklu je zařazen. Bohužel takovéto machrování sleduji na spoustě webů, a je jedno jestli jde o auta, počítače nebo třeba mobilní telefony. Prostě "JÁ mám lepší a vy všichni ostatní jste díky tomu póvl".

mic 16.6.2009 10:57

Jako vždycky,

pohodové počtení.

Pouze si dovolím upřesnit - ono zmiňované muzeum se nachází v městečku Beaulieu, které leží v Hampshire.

Honza 16.6.2009 10:51

Re: Vážený pane,

Vážený pane,mohl byste nás obohatit také něčím hezkým,kromě toho odsudku?Někdo má rád holky,jiný zase vdolky a někdo obojí.

mueller 16.6.2009 10:11

Jenom jestli ale potom

prosel TK v Africe, tam jsou prej strasne prisny.