4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Bok 22.2.2011 15:55

Favorit po třech letech výroby

byl už docela slušný vozejk, za ten se nikdo stydět nemusel. Škoda 120 i po 20 letech výroby, jistě, zmetek a zdroj potíží. Jenže, vážení, všimli jste si co jich ještě jezdí? Fakt to bylo tak špatný?

Ty vtipy na škodovku, jidstě, byly. Konec konců, nejlevnější auto na trhu v británii. Alůe zas o tolik horší nebyla, než konkurence. Kdysi tyhle informace chodily kolem mě...

P. Čulík 22.2.2011 13:57

Článek dobrý, ale já měl Š120 i Favorita,

obě auta byla stejně poruchová, vtip o vyhřívaném zadním okně byl už na tu 120-ítku. Favorit 136L stál zjara 1990 85000.-Kčs, Š120 v roce 1986 47000Kč, Š125 (pětikvalt) v roce 1989 zhruba 65000.-Kč. Kvalita se se současnou produkcí srovnat nedá, tam byly naprogramované maléry. U 120 ucpávka vodní pumpy, zkroucené bubny, tekoucí simeringy zadní nápravy, oba termostaty. U Favorita odcházela cívečka zapalování v rozdělovači, vrzající přední náprava, opět zadní bubny, zelené tekoucí palivové hadíčky- dědictví ze 120, vadný kontakt světel zadních dveří. To se prostě pos*alo každému, vodní pumpa po 15000km. Za Favorita jsem dal překupníkovi 5000Kč, stály se na něj několikadenní fronty, na sovětskou VAZ Samaru ještě větší, oficiálně stála také 85000, dávalo se až 140000Kč!

P. Čulík 22.2.2011 13:59

Re: Článek dobrý, ale já měl Š120 i Favorita,

samozřejmě vše v Kčs:-)

B. Brousková 22.2.2011 10:00

Zalté časy

A když si vzpomenu, že se čekalo na auto i  pět let ! Dederoni na Traboše  osm. To byly zlaté časy. Mimochodem , ty aglické vtipy se týkaly právě Škody 105/120 ne Favorita.

T. Kočí 22.2.2011 9:19

Klukovské vzpomínky 129

Když si vzpomenu,jak na favorita za 85 tis. bivakovali lidé před Kotvou celou noc......(platy byly tak 2-4 tis).Zlatej soc. a Husák.