28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

WOKE: Zkáza pro média

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Nápravník 3.6.2024 16:12

To je jediný co na ne platí, nicméně oni se nikdy nevyléčí. Zajímavé je něco jiného, oni sami poskytli nástroj pro filtraci vlastních zpráv, který je uživateli mocně využíván. Je to něco podobného jak kdyby noviny umožnily filtrovat články určitých autoru. Řekl bych, že by jich skončilo opravdu požehnaně.;-D;-D

M. Nápravník 3.6.2024 16:25

Jeste dodatek, seznam neni problém, oni jsou konformní už hodně douho, problém je v tom, že v poslední době k nim přibyl idnes a reflex. V tomto smeru se mainstream dost čistí, lze seriozně prohlásit, že normální noviny skončily, zbyla jen konformita a agresivni aktivismus, pripadne v lepsim pripade propaganda. Z druhe rady mozná vykoukne nekdo seriozní, ale nikdy nebude mít potřebný záběr. Zlatej pes.:-/

L. Novák 2.6.2024 17:16

Když jsme u té ZKÁZY PRO MÉDIA, mám další zkušenost se "zelenými progresivisty" na Aktuálně.cz.

Už řadu let tam zveřejňují naprosto pitomé články týkající se "ochrany" životního prostředí a klimatu. Jako by je psali sami zelení aktivisté. Chodím tam spíš kvůli přehledu zpráv a přehledu dění na Ukrajině, někdy se objeví i zajímavý ekonomický článek. Občas se dá něco zajímavého vidět i mezi videozáznamy rozhovorů (podcasty). Progresivistické zaměření Atuálně.cz i Hospodářských novin je zřejmé, klimaalarmismus je u nich doma.

Uprostřed týdne mě vyděsil zveřejněný předvolební 90 minutový rozhovor, kam si pozvali tři grýndýlové nadšence - europoslance, kteří usilují o znovuzvolení:

"Je Green Deal ideologie, nebo fyzika? Kandidáti do europarlamentu se přeli o klimatu

Klimatická krize patří mezi největší výzvy, které bude muset Evropská unie v příštích letech a dekádách řešit. Tématu se věnovala předvolební debata Aktuálně.cz, v níž diskutoval lídr pirátské kandidátky do evropských voleb Marcel Kolaja, trojka za koalici Spolu Luděk Niedermayer a taktéž trojka za hnutí ANO Ondřej Knotek."

(diskuse 1,5 hod.)

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/evropsky-parlament/je-green-deal-ideologie-nebo-fyzika-kandidati-do-europarlame/r~9c78c62a1d0f11efbf960cc47ab5f122/

Tak rychlý BAN jsem za 25 let na Internetu ještě nikde nedostal (kromě Amazonu.de, kde jsem psal o "zelené stupiditě " výrobce harddisků Western Digital, který jsem si tam koupil a příliš brzy se automaticky vypíná z provozu bez zatížení. Prý je to vulgární... :-P).

L. Novák 2.6.2024 17:16

Zaregistroval jsem se do komentářů napsal krátký zpochybňující text, kdo vybral tyhle tři zelené hlavy k diskusi... Po krátké době jsem připsal ještě jeden příspěvek:

"Toto není diskuse, ale TOTÁLNÍ BRAINWASHING! (výplach mozků) Po prvním Niedermayerově vystoupení vypínám. ZELENÁ PROPAGANDA jako podle Göbbelsovy učebnice!"

Následoval výmaz příspěvku, první ponechali, a BAN:

Dobrý den, těší nás, že používáte službu Diskuze Aktuálně.cz. Váš diskuzní příspěvek níže byl však s využitím automatizovaných postupů vyhodnocen jako porušující podmínky služby a nebyl zveřejněn.

Z důvodu porušení Kodexu diskutujících byl Váš diskuzní příspěvek smazán a účet zablokován!

Je tam jakási možnost odeslat "protest" k fyzické kontrole pověřeným redaktorem, což jsem odklepnul, pak už je tam jenom blábolení o obnovení přístupu prověřením přes platební kartu (malá částka má být vrácena zpět)...

Takže Aktuálně.cz jsem zase já zařadil na "blacklist" a omezím přístup na jejich stránky a zveřejňování odkazů na články Aktualne.cz na minimum. Hotovo!

Rv :-P

L. Novák 2.6.2024 17:25

Krátce po události jsem tokomentoval tady:

https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/za-tyden-eurovolby-par-poznamek.A240530_211955_p_cirkus_nef/diskuse?vlakno=121111836

E. Tkadlec 2.6.2024 13:55

Občané zatím mají svobodu nečíst progresivistickou propagandu a Seznam zprávy nic jiného není. Ale změnu tady nečekám.

M. Pinc 2.6.2024 11:25

Lol, tak zastávat rovná práva a spravedlnost pro všechny je levicové téma? A popírání klimatické změny, kterou vidíme v přímém přenosu, je pravicový postoj? To snad nemyslíte vážně.. já jsem zarytý pravičák, věřím osobní zodpovědnost za svůj vlastní život, v to, že všichni mají mít stejná práva, že stát by měl být co nejmenší a zasahovar do života lidí co nejméně a jen pokud budou chtít, a že s klimatickou změnou se musíme co nejdřív vypořádat.

L. Novák 2.6.2024 12:48

"Popírání klimatické změny" je naprosto falešný argument / tvrzení. Asi vás ten "zelený" výplach klimaalarmistickou propagandou taky zasáhl...

Podstata není v tom, jestli klimatická změna ano či ne, ale v tom, jak se jí přizpůsobit. Fantasmagorické plány (blízké těm komunistickým), jak ovládat podnebí a klima na Zemi, vytvářejí zfanatizovaní hlupáci, ne vědci. A podle toho taky vypadají výsledky. Idioti nás vehnali do ENERGETICKÉ KRIZE A CHUDOBY. Jak, o tom už bylo napsáno dostatek a vysoce kvalifikovanými vzdělanými lidmi. :-/

M. Pinc 2.6.2024 12:59

Ano, to s Váma zcela souhlasím, potřebujeme diskuzi jak čelit klimatické změně, ne o tom, jestli existuje nebo ne. Bohužel, spousta fanatiku, co se falešně označují za pravicové intelektuály, zpochybňují i samotnou změnu a že je potřeba s ní něco dělat. To pak právě bere sílu diskuzi, jak jí čelit...

L. Novák 2.6.2024 13:19

Už není o čem diskutovat. Klimatičtí idioti ovládli prostor a je nutné je z řídících funkcí vykopat. Doslovně! Viz česká vláda a spol..:-P.

M. Bouček 3.6.2024 14:12

R^

J. Jurax 2.6.2024 14:32

Ano.

Vskutku existuje?

A když, co ji způsobilo?

Je v technických možnostech naší civilizace ji nějak ovlivnit?

Je v ekonomických možnostech naší civilizace ji nějak ovlivnit?

A proč ji vlastně ovlivňovat?

M. Pinc 2.6.2024 16:00

Existuje zcela nepopiratelně, podivejte se na měření, podívejte se na změny lokálních klimatů, podívejte se na statistiky počasí... A já netvrdím, že nejlepší nápad je proti ní bojovat. Podle mě je mnohem důležitější se připravit na následky - jak si poradíme s miliardou lidí, co se na hranicích Evropy bude prát o život? Jak si poradíme s vlastními městy, kde v létě bude třeba týden v kuse přes 40 stupňů? Jak ochráníme naší ekonomiku, aby byla více robustní a soběstačná?

L. Novák 2.6.2024 16:36

Jezusmankote nerozpoutávejte tady nesmyslné spory o klimatické změně, zaserete s tím zbytečně komentáře... Rv

L. Novák 2.6.2024 16:38

P.S.: Koukám, že už se vám to podařilo... Jak je dobrým zvykem u "zelených" idiotů... Rv :-/

M. Pinc 2.6.2024 16:00

Existuje zcela nepopiratelně, podivejte se na měření, podívejte se na změny lokálních klimatů, podívejte se na statistiky počasí... A já netvrdím, že nejlepší nápad je proti ní bojovat. Podle mě je mnohem důležitější se připravit na následky - jak si poradíme s miliardou lidí, co se na hranicích Evropy bude prát o život? Jak si poradíme s vlastními městy, kde v létě bude třeba týden v kuse přes 40 stupňů? Jak ochráníme naší ekonomiku, aby byla více robustní a soběstačná?

P. Diviš 2.6.2024 18:14

Jak? Zrušením ± 75% směrnic, zákonů, vyhlášek ....

J. Jurax 3.6.2024 0:04

Ano, nebojovat. Na to technicky nemáme. Ale jinak souhlas - připravovat se uvážlivě na možné následky. Což ovšem nečiníme, natož uvážlivě. Naopak si urputným bojem podrýváme energetiku i průmysl a ekonomiku, které budeme potřebovat, abychom mohli čelit následkům.

I. Padrta 2.6.2024 14:51

Každý kdo ví o existenci Milankovičových cyklů nepochybuje o tom, že se klima na Zemi stále mění. Jen se nepokouší o jejich ovlivňování např. eliminací vodní páry v atmosféře /vliv až 75% na skleníkový efekt/ nebo snížením intezity Slunce popř. změnou sklonu zemské osy. To by totiž mělo skutečný vliv na zemské klima, ale nedalo by se na tom vydělat jako na boji s desetinou % CO2.

M. Pinc 2.6.2024 16:02

Samozřejmě že klima se mění. Zásadní je ale rychlost změny a její rozsah. Stejně jak se mění klima, tak vznikali a zanikali civilizace. Tam, kde je dneska poušť dřív byla úrodná savana, tam kde je dneska mírné pásmo byly tropy... A my přece nechceme skončit jako jedna z mnohých vyhynulých civilizací...

J. Jurax 2.6.2024 14:27

Ehm ... že s klimatickou změnou se musíme co nejdřív vypořádat - a jak? Urputným a fanatickým bojem proti zločinnému kysličníku? Jiný recepis se nenabízí, ba ani nesmí nabizet, protože v tom urputném boji jsou velké prachy.

M. Pinc 2.6.2024 16:05

Ale samozřejmě, že je mnoho možností. Můžem si třeba říct, že budeme prioritizovat soběstačnost Evropy, že klimatickou migraci vyřešíme zavřením hranic a střílením do uprchlíků, že se přestaneme kvůli Rakousku a Německu bát jádra... Možností je nepřeberně. Ale říkat, nebo hájit názor, že klimatická změna neexistuje je řešení nejblbější...

M. Pinc 2.6.2024 16:05

Ale samozřejmě, že je mnoho možností. Můžem si třeba říct, že budeme prioritizovat soběstačnost Evropy, že klimatickou migraci vyřešíme zavřením hranic a střílením do uprchlíků, že se přestaneme kvůli Rakousku a Německu bát jádra... Možností je nepřeberně. Ale říkat, nebo hájit názor, že klimatická změna neexistuje je řešení nejblbější...

J. Jurax 3.6.2024 0:12

Jistě mnoho možností. Nicméně se nemohu ubránit dojmu, že jsme zvolili k vyrovnání se s klimatickou změnou ten zcela nejblbější způsob - totiž bojovat s ní, snažit se jí zvrátit bojem proti zločinnému kysličníku, aniž bychom vůbec věděli, zda ten plyn za to opravdu může a když tak nakolik a aniž bychom vůbec zvážili poměr nákladů na ten boj s užitkem, který snad někdy přinese a zda vůbec na to technicky i ekonomicky máme.

M. Pinc 2.6.2024 16:05

Ale samozřejmě, že je mnoho možností. Můžem si třeba říct, že budeme prioritizovat soběstačnost Evropy, že klimatickou migraci vyřešíme zavřením hranic a střílením do uprchlíků, že se přestaneme kvůli Rakousku a Německu bát jádra... Možností je nepřeberně. Ale říkat, nebo hájit názor, že klimatická změna neexistuje je řešení nejblbější...

M. Pinc 2.6.2024 16:05

Ale samozřejmě, že je mnoho možností. Můžem si třeba říct, že budeme prioritizovat soběstačnost Evropy, že klimatickou migraci vyřešíme zavřením hranic a střílením do uprchlíků, že se přestaneme kvůli Rakousku a Německu bát jádra... Možností je nepřeberně. Ale říkat, nebo hájit názor, že klimatická změna neexistuje je řešení nejblbější...

M. Pinc 2.6.2024 16:05

Ale samozřejmě, že je mnoho možností. Můžem si třeba říct, že budeme prioritizovat soběstačnost Evropy, že klimatickou migraci vyřešíme zavřením hranic a střílením do uprchlíků, že se přestaneme kvůli Rakousku a Německu bát jádra... Možností je nepřeberně. Ale říkat, nebo hájit názor, že klimatická změna neexistuje je řešení nejblbější...

M. Pinc 2.6.2024 16:05

Ale samozřejmě, že je mnoho možností. Můžem si třeba říct, že budeme prioritizovat soběstačnost Evropy, že klimatickou migraci vyřešíme zavřením hranic a střílením do uprchlíků, že se přestaneme kvůli Rakousku a Německu bát jádra... Možností je nepřeberně. Ale říkat, nebo hájit názor, že klimatická změna neexistuje je řešení nejblbější...

P. Dvořák 2.6.2024 16:29

Nestačilo to? 8-o

M. Pinc 2.6.2024 16:30

Holt blbě optimalizovaný web, když kliknete na odeslat, tak se tlačítko nedeaktivuje dokud nedojde k odeslání..