Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VE VZDUCHU: Čechoviny 106
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Vogel 6.12.2012 9:39Vzpomínka z roku 1980... V létě 1980 jsem měl to štěstí,že jsem mohl navštívit muzeum v Luzernu.Pro mě,tenkrát mi bylo 15 let to byl zážitek-a vrchol byl projít si ono zmíněné Coronado-nemluvě o letadlech v hale-Mustang,Storch,Fokker F.VII,Bf-109E....Další pěkná jsem pak viděl na frankfurtském letišti (ty historické na střeše haly). :-) |
J. Dvořák 4.12.2012 16:21Rád si počtu ! Opravdu nekecám ! |
L. Křivan 4.12.2012 8:33Díky ! Convair 990A Coronado bylo moje první letadlo, ve kterém jsem letěl. 1970 na Mallorcu se Spantaxem. Na první lásku a první letadlo se nedá zapomenout. Stejně jako na K7 Schleicher, kde jsem měl poprvé knipl v ruce. Coronado bylo krásné ! |
M. Krátký 4.12.2012 2:03Tak konečně zase o letadlech Zase starej dobrej pan Čech - děkuji |
E. Došlík 4.12.2012 6:04Re: Tak konečně zase o letadlech Tak jak to bylo, že to všechno za bývalého systému fungovalo, i po smirkové revoluci, a pak to šlo, a jde i s Havlem do Prčic!!! Zajímavé, že? Kdo to ví, ať po pravdě odpoví . . . |
J. Hanzal 4.12.2012 9:08Re: Tak konečně zase o letadlech Celkem jednoduchá odpověď, vzali to do ruky mladí , schopní a především všehoschopní managoři -čti bez NA. |
E. Došlík 4.12.2012 9:54Re: Tak konečně zase o letadlech Děkuji za pravdu . . . |
J. Vyhnalík 4.12.2012 13:00Re: Tak konečně zase o letadlech Svět nestojí, všechno se mění a pokud malé aerolinky zaváhají, jdou ke dnu. ČSA fungovaly solidně až do příchodu Jaroslava Tvrdíka, který vedle personálních čistek zařídil také přezbrojení z Boeingů na Airbusy. To znamenalo nejen nákup více letadel, než bylo potřeba, ale i nových trenažerů a přecvičování nejen pilotů ale zejména pozemního personálu a celkově vyšší režii na údržbu parku. Jedna trafika a jeden, ne úplně výhodný, nákup letadel a sbohem prosperito. |