30.5.2024 | Svátek má Ferdinand


Diskuse k článku

ÚVAHA: Zdraví a lidská práva

Covidovou pandemii sleduji dost pozorně od samého počátku. Bohužel jsem si nepoznamenal některá data, ale co si pamatuji, myslím, k této úvaze postačí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 1.7.2021 21:39

Naočkovaní už měli být ti, kteří jsou rizikovou skupinou a o očkování stojí. A konec. Chování vlády je bez logiky. Naočkováno mají jen 50% osob 70+ a 65% osob 80+. Motivují je stejně jako ostatní - stížením cestování a návštěv festivalů, kin a barů. To je určitě ta správná páka. Neočkovanými seniory se opět naplní nemocnice na podzim. Pokud se tedy kvůli nim nenechá otečkovat 80% populace, jejíž polovina covid ani nezaznamená a zbytek ho za týden vyleží.

V. Klepetko 1.7.2021 22:33

Máte zcela chybná čísla, pletete se o desítky procent. Tedy, pokud píšete o ČR:

viz například

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/ockovani-proti-covid-19-v-cr-a-ve-svete-40347810

Ś. Svobodová 2.7.2021 13:37

Ok, tak aktuálně je to 70 a 74%. Pořád je to kolem 150 tis. lidí, kteří se ani reregistrovali k očkování.

M. Boháček 1.7.2021 13:14

Tak časom uvidíme, ako "zafungujú" covid vakcíny. Zatiaľ, podľa dát z UK očkovaných pred úmrtím nechránia, skôr to vyzerá, že ak sa očkovaný nakazí (má asi polovičnú pravdepodobnosť nakazenia sa, oproti neočkovanému), má 3x väčšiu pravdepodobnosť úmrtia, než neočkovaný.

V roku 2005 prezentované v štúdií vyšla výstražná poznámka, že niektoré vakcíny môžu byť proti určitým kmeňom zbytočné alebo dokonca môžu infekciu ešte zhoršiť. Už vtedy bola myšlienka, ako vystaviť imunitnému systému známy spike proteín z vírusu SARS, ktorý mu pomáha vstupu do buniek. Cieľom bolo, aby imunitný systém potom pri budúcej infekcií rozpoznal vírus a zničil ho. V roku 2003 v štáte Maryland injikovali myšiam proteín spike z vírusu SARS odobraného z ľudského jedinca. nakoniec vystavili tento proteín protilátkam. V laboratórnych experimentoch sa preukázalo, že tieto protilátky vôbec neboli schopné napadnúť spike proteín.

Ďalším testovaním sa zistilo, že protilátky skutočne zvyšovali schopnosť vírusu infikovať bunky, čo môže u očkovaných priebeh ešte zhoršiť.

Minulý rok som vravel, (v článkoch a v rádiu) , že vírus sa neustále mení a vakcína bude zbytočná. Preto máme niektorých pozitívnych očkovaných jedincov.

V článku je citované podľa Nabela: "Výsledky ukazujú, že vírus sa časom mení, takže kmeň, ktorý sa vyskytne pri jednom prepuknutí choroby, sa môže úplne líšiť od kmeňa, ktorý sa vypestuje pri ďalšom prepuknutí choroby. „Tento vírus nestojí na mieste a musíme to vziať do úvahy,“.

A keď som vravel, že tieto vírusy sa menia, nie sú vôbec stabilné, tak mi to určitý ľudia neverili a príspevky mi nahlasovali. Každý vedec z odboru mikrobiológie, biológie a pod. to musí vedieť.

Sami vidíte, že v roku 2003 tieto veci o mutácií a neúčinnosti vakcín predpokladali a nešli do experimentálnych metód ako v súčasnosti.

Však posúďte sami.

Zdroj:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7094954/

P. Kubáč 1.7.2021 11:18

Cituji doslova : "nikdo z očkovaných nemůže vědět, zda by kdy covidem onemocněl." to je výrok silně podobný kocourkovskému "Požár hlaste 3 dny předem" Vzhledem k vysoké nakažlivosti koronaviru nebude ( z dlouhodobé perspektivy ) nikdo kdo by zůstal nenakažený a zároveň nenaočkovaný.

Zbytek článku jsou stařecké bláboly, ale dovolil bych si zmínit otázku "koronavirózy po očkování"

Nikde se totiž nepíše že v očkovacích látkách mRNA i adenovirových je část modifikované genentické informace koronaviru pro tzv Spike protein a že PCR testy jsou zaměřené proti přesně stejnému úseku genomu koronaviru pro tentýž SPike protein.

Do sekvence v očkovacích látkách sice jsou vloženy signální místa, která umožňují odlišit genetickou infromaci z očkovací látky od genetické informace divokého viru, ale jen za cenu sekvenování RNA od pacienta - což je příliš drahé aby se to dělalo po každé post-vakcinační horečce. Řada z těchto "koronaviróz" po očkování tedy jsou falešné reakce PCR testu na vakcínou dodanou genetickou informaci.

A když jsme u toho ke 22.6. evidoval SUKL 86 úmrtí po očkování ke stejnému datu bylo 30 295 mrtvých na ( s ) koronavirózou což je 350x menší riziko.

M. Valenta 1.7.2021 11:38

Pan Cícha se v tématu doslova utopil a důvodem bude zřejmě snaha nedostat se do kolize s jeho milovaným Klausem.

J. Vintr 1.7.2021 12:25

PCR test těch falešných výsledků dává víc než těch správných. Je stupidita jej považovat za důkaz, že člověk má v sobě virus, schopný replikace a schopný nakazit někoho jiného.

P. Kubáč 1.7.2021 12:41

Děkuji za názorné předvedení dnes všeobecně rozšířené "třídsekundového cementové inteligence" :

"PCR testy v některých snadno detekovatelných případech selhávají"

Jednadvacet dvaadvacet třiadvacet

"PCR dává více falešných výsledků než správných"

I. Schlägel 1.7.2021 12:43

Marná snaha. Ti lidé prostě znají PRAVDU!!! A žádná logika je v jejich víře nezviklá.

R. Langer 1.7.2021 12:50

Jsem rád, že uznáváte, že vy znáte jenom LEŽ. :-P

I. Schlägel 1.7.2021 20:22

;-D

J. Vintr 1.7.2021 13:59

PCR test není z principu schopen rozlišit, jestli detekovaná část RNA viru (pokud je to vůbec část RNA konkrétního viru) pochází z aktivního viru, který už pronikl do lidské buňky a je tudíž schopen se replikovat, nebo jestli jde o pozůstatek neaktivniho viru, ktery se do vzorku mohl dostat více způsoby.

J. Plzák 1.7.2021 11:02

Jedno zásadní zjištění:

Můj zdravotní stav je výhradně mou záležitostí a nikdo se mi do ní nesmí plést.

Pokud se bude každý starat sám o sebe, jak uzná za vhodné, dojde k ozdravění celé populace dříve, než se všemi dnešními nedemokratickými zásahy lidí, kteří se domnívají, že mají právo poroučet.

L. Harvánek 1.7.2021 11:14

Můj zdravotní stav je výhradně mou záležitost? Ale co když jsem si někdy v minulosti (dík svobodnému rozhodování o svém životě) jsem si pořídil AIDS? Protože ale můj zdravotní stav je výhradně mou záležitostí, mohu ho dál beztrestně šířit? Protože o svém životě si mohu svobodně rozhodovat, tak ano. Ale co s tím udělají ti, mnou nakažení?

R. Langer 1.7.2021 12:28

No, takže máte AIDS, a každému to říkáte na potkání? Pokud tedy váš zdravotní stav NENÍ výhradně vaší záležitostí, jak sám tvrdíte. Kde si tedy mohu přečíst seznam vašich nemocí, abych věděl, že mne nijak neohrožujete? :-P

I. Schlägel 1.7.2021 12:45

Hrušky a jabka? Už zase?

R. Langer 1.7.2021 12:54

Jo, evidentně ve vaší hlavě. ;-D

I. Schlägel 1.7.2021 20:23

Máte recht, mistře argumentu.;-D

I. Schlägel 1.7.2021 11:49

Pokud bude Vaší výhradní záležitostí i Váš finanční příspěvek ve výši přímo úměrné k Vaší ochotě/neochotě chovat se ke svému zdraví zodpovědně, nemám s tím problém. Včetně povinnosti hradit finanční újmu spoluobčanům, které jste případně svým nezodpovědným jednáním poškodil.

R. Langer 1.7.2021 12:26

To je zcela samozřejmé, hned jak to učiníte vy při jakýchkoliv problémech po očkování. :-P

I. Schlägel 1.7.2021 12:41

Jakékoliv problémy mne po očkování nepostihly, ty vážné umí systém vcelku efektivně řešit a také je řeší. Stejně jako při vážných potížích u jakéhokoliv jiného druhu očkování. V případě zdravotního "pojištění" bych uvítal pro pojištěnce systém bonusů a malusů. Pak by názor ve stylu "Mé zdraví je má věc a státu do toho nic není." dostal jiný rozměr.

R. Langer 1.7.2021 12:55

No, vidíte, tak až vás postihnou, jakože to může být mnohem později, tak je jistě rád zaplatíte. A já si zaplatím následky kovidu. A hned to dostane jiný rozměr, to máte pravdu. ;-D

I. Schlägel 1.7.2021 20:24

Jsem pro.

M. Boháček 1.7.2021 13:06

Ja by som uvítal zrušenie povinného zdravotného poistenia.

Nech sa každý poistí, alebo nepoistí, ako uzná za vhodné.

Nech sa fajčiari, antivaxeri, obézni a pod. pripoisťujú, ako im to nastavia poisťovne. Ak sa budú chcieť poistiť.

Ja by som sa poistil iba na operačné zákroky. Inak mi je celé zdravotné poistenie v tomto kovid blokovanom zdravotníctve na h..no. A s nacistickým ahnen/kovid pasom mi bude ešte na väčšie...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ahnenpass

I. Schlägel 1.7.2021 20:26

Rozumný názor, bohužel současný systém pojištění to neumožňuje.

I. Gálová 1.7.2021 10:55

Pobavilo mě, že pandemii "od začátku pozorně sledujete," jako by u zbytku světa byla tato záležitost na okraji zájmu. Kdyby Vám byla dána ta možnost, tak nejspíš zakážete očkování a nasadíte všem léky na malárii, čímž se celá Vámi pozorně sledovaná patálie vyřeší. V rubrice "Chtip" nejsou poslední dobou dvakrát vtipné příspěvky, ale obávám se, že ani tento by to nezachránil.

R. Langer 1.7.2021 14:48

Nevšiml jsem si, že by chtěl autor cokoliv zakazovat či nařizovat, na rozdíl od bolševiků z Brusele. :-P

V. Klepetko 1.7.2021 9:45

Jsem si jistý tím, že svoboda pro menší skupinu lidí nemůže být vykoupena nesvobodou všech!

O smysluplnosti lockdownů a dalších drastických omezení lze donekonečna diskutovat, ale je holý fakt, že drtivá většina vlád napříč kontinenty a civilizačními okruhy tato drastická omezení na vrcholu kovidových vln v praxi zavádějí. Motivace je jednoduchá: nepřetížit zdravotní systém tak, že lidi budou zbytečně umírat kvůli chybějícím lůžkám na JIP, nedostatku kyslíku a personálu! Lidi mi neměli umírat jako vojáci v "hnízdách raněných" za války... Máme tu tedy jasnou rovnici: jakmile se JIPky v nemocnicích zaplní, vše se zavře a budeme v háji a v totální nesvobodě úplně všichni, zdraví i nemocní, očkování i neočkovaní, nebudete mít jen nohu v sádře, ale celého vás zazdí do betonové kobky! To je smutná realita, a kdo s ní pragmaticky nepočítá, žije v iluzorním světě lži nebo planých nadějí!!

A teď k tomu očkování. Máme už tvrdá data: ve všech zemích s velkou proočkovaností (Velká Británie, Izrael, USA a další), kde momentálně stoupá vlna mutace delta, ve všech těchto zemích sice rychle stoupá počet pozitivně testovaných a nemocných s lehkým a středně těžkým průběhem kovidu, ale počty nemocných na intenzivní péči stagnují! Lidi se nakazí, ale neumřou ani z nich nejsou trosky... Ale hlavně - lůžka v nemocnicích zůstávají volná, takže nehrozí krize a kolaps zdravotního systému! Takže nebude důvod zavádět drakonická opatření a omezení pro všechny... Jenže tento stav je možný právě jen díky vysoké proočkovanosti obyvatelstva!

V. Klepetko 1.7.2021 9:46

No a z toho mi vychazí, že je zjevným nepřítelem svobody ten, kdo nemá dostatečně vysoké hladiny IgG protilátek, neumí doložit jiný typ imunity, nemá proti očkování nějaký lékařem uznaný důvod, a přesto se nechce očkovat! Takovým svým jednáním se mě s snaží uvrhnout do budoucího neštěstí tvrdých a plošných zákazů, do otroctví lockdownů a zákazů vycházení, zavřených hospod a divadel! S tím zásadně nesouhlasím, a proto si myslím, že svoboda odpíračů očkování může být klidně omezena. V zájmu svobody nás všech, očkovaných i neočkovaných!

Kdo nepřeje svobodu ostatním, sám si ji nezaslouží!

J. Jirka 1.7.2021 9:57

Britští ministři ustoupili od plánu prokazovat se povinně potvrzením o prodělaném očkování proti covidu-19 při návštěvě koncertů, sportovních klání a dalších masových akcí po 19. červenci, kdy by měla skončit omezení zavedená kvůli pandemii koronaviru. Uvedl to list The Daily Mail. Odklad rozvolnění se neplánuje, ani když se počet nakažených zdvojnásobí.