8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pavel 99 5.6.2006 12:27

Re: Re: Maj dobrou paměť

Pro jistotu opakuji - ten specielní přepočet hlasů prosadil Klaus spolu se Zemanem.

Rolen 5.6.2006 12:16

Kdo se je vítr...?

Je nesmysl držet se jednotlivého výraziva, nic to neznamená...např. prezident Klaus použil známý obrat z Kojzarova článku...Kdo seje vítr? Je proto zakuklený komunista???

Hanako 5.6.2006 12:15

Re: Bylo mi blivno

Ano taky sem se skoro pozvracela, kdyz sem zjistila ze komunisti sidli v ulici Politickych Veznu. Vzpomenal sem si na strycka, ktery se udrel v uranovych dolech i na zbytek pribuzenstva co uz se domu nikdy nepodival. Po druhe, rovnez kdyz sem slysela toho aparatcika vykrikovat neco o agentech prisluhovacich...Sakra ta PRENOSILKA se s tim Mussolinim fakt trefila.

tyypyy 5.6.2006 12:06

Re: Maj dobrou paměť

Kdyby, jak říkáte, nechtěl tento národ "modré experimenty", nezískala by ODS o 3.1 procentního bodu (tedy o deset procent více vzhledem k výsledku ČSSD) více hlasů než ČSSD. To jen bolševičtí pohrobci a přepočet hlasů zachraňuje prozatím ČSSD před vyšetřením jejich zlodějen a před kriminálem.

Buvol 5.6.2006 12:04

Re: Maj dobrou paměť

Přesně tak! Já jsem ČSSD volil kvůli programu! Nepřeji si rovnou daň, kterou maj převážně v pár zaostalých zemích, nepřeji si školné, nepřeji si spoluúčast u lékaře, když jsem celý život platil nemocenskou a nepřeji si okamžité uvolnění nájemného, když k¨jsem si obecní byt, který obývám, zvelebil vlastními náklady a přeji si sociální smír!

Jirka 5.6.2006 12:01

Re: Re: Maj dobrou paměť

Alenko, já nesrovnává zločiny komunismu s obdobím vlády ODS. Já jenom tvrdím, že rozumní voliči ČSSD nezapomněli jak se ODS, když byla u moci chovala, a kam to dovedla. Balíčky a hospodářský pokles. Měj se hezky.

Malý Aston 5.6.2006 11:59

Re: Maj dobrou paměť

Já to voličům ČSSD neberu,každý má svůj názor a může jej demokraticky a svobodně projevit.Naopak,nemůže brát jiným občanům jejich názor a jejich přesvědčení.Jestliže jsem volil ODS  zcela kategoricky protestuji proti vystoupení Paroubka a dle Vašeho příspěvku proti všem členům ČSSD,které spojuje myšlenkový proud,že jsem agent nějakých novin nebo agent jiný.Já jen čerpám ze svého poznání,z vašeho Standy a strýce Vika,ze Zgraby,kterého jste si znovu zvolili a dalších korupčních afér.Pro Vaši čistotu jste schopni zavřít i pana Kubiceho.Pro Vaše vidění světa nemáte jiný příklad než se spojit s bolševiky a zase nás dostat tam,kde jsme již jednou byli.Kde berete tu Vaši jistotu,že Vaše cesta je ta pravá,kdo Vás pověřil hlásat něco o diktatuře,kterou jste si zavedli napřed u Vás v ČSSD.Kde máme záruku,že ji nezavedete v celé společnosti?Já odmítám Váš myšlenkový proud,já odmítám Vaši otevřenou kolaboraci s bolševiky,kteří nesou zločiny komunismu již ve svém názvu a pod vedením Paroubka je chtějí znovu zavést proti všem,kteří mají jiný názor.

VL 5.6.2006 11:59

Re: Maj dobrou paměť

A to předpokládáte, že se od poslední čtvrtiny devadesátých let tedy za ČSSD vesele nekrade? A že to voliči, pokud nemají oči zastřené stranickou průkazkou nevidí?

Hlavson 5.6.2006 11:57

Re: Maj dobrou paměť

Mě tu nic nepatřilo a tudíž mi nebylo co ukrást. Vám osobně! někdo něco ukradl?

Alena 5.6.2006 11:55

Re: Maj dobrou paměť

Jestliže chcete srovnávat politické procesy, vraždy a mučení prováděné komunisty naprosto samozřejmě, s politikou ODS v 90.letech, potom byste udělal lépe, kdybyste si vaše úvahy nechal pro sebe, eventuálně se zapojil do nenávistné bolševické diskuse na Novinkách.

ruzova 5.6.2006 11:50

kdo je kdo, Paroubek je spíše důvěřivý Jánošík

Kdo  je  kdo přestává  být  jasné.  Dnes  zbavuje  veškeré  dúůstojnosti  pomluva  o  sexuální mobtěžování  a  to  zejmnéna  na  nezletilých   a  pokud  to  není  pravda,  je  to  úplně  nejhorší.  Dokáže  to  rozbouřit  vody  na  všech stranách,  je  to  mnohem účinnější  než   to, kdo  má  jaké  majetky,  kdo  byl  či  nebyl  agentem.  Sexuální  obtěžovatel  je   totiž  úchylák  a   po  něm  se  kamenem  hodí   opravdu snadno.  Zejména,  když  po  něm   hází  ti, kdož  chodí  za  prostitutkami   do  nevěstince.

L 5.6.2006 11:48

Re: Re: Ale nezapomněli.

Já myslím, že myslel vás a vám podobné.

Jirka 5.6.2006 11:40

Maj dobrou paměť

Těch 32 procent, co volilo ČSSD, má velmi dobrou paměť, troufám si říci, že lepší než voliči ODS. Ti si totiž jenom pamatují na zločiny komunismu, což voliči ČSSD taky a navíc si pamatují na to, jak se tady vesele kradlo za ODS v 90. letech. A ČSSD není jenom Paroubek, ale celý myšlenkový proud. Tak už se nerozčilujte a vemte na vědomí, že hold tento národ nechce modrý experimenty.

Dušan 5.6.2006 11:37

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

No, pokud bychom museli vyřadit ze slovníku každé staré přísloví, které kdy bolševik zneužil, museli bychom tu mluvit anglicky. Důležité je nemluvit jako bolševik, čeština je v tom nevinně.

Dušan 5.6.2006 11:27

Pravda,

jen detail: ten projev nebyl zahořklý (to by bylo pochopitelné), ale žlučovitě bolševický. Ještě že už bolševici nemají Lidové milice!

Banjo 5.6.2006 11:11

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Jo pardon, já měl napřed číst reakce a až pak psát. Takže sorry.

Tomas Koci 5.6.2006 11:09

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Ano,to byl skvělý filma s tímto filmem mám toto rčení spojeno.

Banjo 5.6.2006 11:08

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

"Kdo seje vítr, sklízí bouři" je citát z Bible.

Flasi 5.6.2006 11:08

Re: Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Kdo seje vitr, byl nadpis v rudasovi v roce 1989, kde se autor (Kojzar?) vyporadava s petici nekolik vet.

MRKEV 5.6.2006 11:02

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Oz 8,7... chytráku

cipísek 5.6.2006 10:43

Re: Paroubkovi na cestu

Poslat předsedu tam kam patří je ostatně jediná možnost ČSSD,jak se stát přijatelnou pro jakékoliv jednání (kromě s KSČM).

xyz 5.6.2006 10:33

Paroubkovi na cestu

Vážený pane Polák, k Vaší poznámce není co dodat.Nebo jenom něco málo.Patřím ke generaci,která zažila r.1968, viděla zde ruské tanky, které nás přijely "osvobodit od kontrarevolucionářů".Zažila dobu, kdy se  lidé v šedesátých letech s podlomeným zdravím vraceli ke sým rodinám z bolševických lágrů (připomínající - Arbeit macht frei) a zažila dobu, kdy se dnes, v pohledu zpět, musí stydět za to, že jsme se takto chovali.Ale byla jiná možnost? Ano byla, stát se hrdinou, nechat se zavřít. Ale naši prarodiče a rodiče, kteří prošli protektorátem, padesátými léty, kdy se kolem nich zatýkalo a vraždilo v zájmu zvrácených ideologií měli pud sebezáchovy.Nebyla to zbabělost, ale strach o své rodiny  o své blízké. To zřejmě pan Paroubek nevnímal, když slovník bolševických zrůd použil. Pokud se cítí česká soc.demokracie opravdu demokratickou stranou,měla rychle svého současného předsedu poslat tam kam patří - do politického skansenu,kde se budou naši vnuci chodit dívat jak se nemá v moderní - demokratické společnosti chovat nikdo, zejména ne premiér země.Pane Paroubku,stydím se za  vás, nevážím si vás,nemám proč.Nejste mým premiérem.Jste jen vykopávka z dob, na kterou s nostalgií vzpomínají Stalinovi pohrobci pod vedením Grebeníčků a jim podobných.Vy k nim patříte.

pavel 99 5.6.2006 10:30

Re: a mohlo být ještě hůř - spočítal už někdo kolik hlasů chybělo k tomu, aby KSČSSD měly 101?

V jižních čechách asi 380 popřípadě stačilo, aby se zahraniční hlasy nepočítaly, nebo počítaly do jiného kraje. Mimochodem - vzpomíná někdo na "klaus-zemanovské" zásahy do volebního systému, které měly (aslespoň mírně) posílit silné strany? Už někdo Klausovi poděkoval?

tom 5.6.2006 10:16

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Kdo seje vítr se jmenoval i jeden velmi zajímavý americký film.Paroubek,ale zneužije vše.Já si na to,že toto přísloví použil bolševik vůbec nepamatuji.A to jsem v té bolševické hrůze prožil celý svůj řivot.Snažil jsem se vždy ty nejhnusnější okamžiky igniorovat .Ono by se to jinak nedalo ve zdraví přežít.

občan z kraje města 5.6.2006 10:15

cítím to podobně, ale daleko hůř

Jsem si téměř jist, že totalita se vrátí i když bude vypadat jako demokracie. Socialisté vytvořili systém, který je založený na okrádání menšiny, většinou, která je drží demokraticky u moci. To nelze snadno zastavit, socialistům stačí zvýšit nezaměstnanost, počet pobíračů dávek a zákonitě v demokratických volbách zvítězí. Pro fomu se pak mohou střídat dvě levicové strany, které se perou o "koryta"-okamžitý profit plynoucí z řízení rozpočtu.

jirka 5.6.2006 10:10

Re: Tak to znám

A já si říkal, že nás muselo být asi víc...

Ale dlouho jsem nemohl uvěřit, že v roce 1984 mohlo někomu vadit to, že bych se hlásil na gymnázium. A přeci...

A i já skončil podmínkou matematika-fyzika. ;o))) A jsem tomu rád.

Dramon 5.6.2006 10:01

Bylo mi blivno

celkem 2x a to jsem volby skoro nesledoval.

Poprvé, když ČT předala slovo svému reportérovi u KSČ v jejich sídle na ulici Politických vězňů a podruhé když jsem slyšel Paroubka (RIP) s jeho projevem. To první beru jako výsměch a to druhé mě vrátilo v myšlenkách o pár let zpět (Y)

Veruna 5.6.2006 9:58

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Oz 8,1-14

Kdo seje vítr, sklidí bouři

Veruna 5.6.2006 9:54

Re: Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

máte pravdu, dymamika je u Klausem použitého přísloví vyšší. A kádrovat přísloví je nesmysl. Jen bylo příliš jednoduché odpálit zpět a Paroubek to využil.

Kvetla 5.6.2006 9:51

Zůstal,chudák,jak kůl v plotě,na tu novinářskou sebranku naprosto sám.Nikdo se ho nezastane,nepohladí po tvářičce,nikdo nepofouká bebííí...!