26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Zima 14.4.2006 11:39

Emty talk pane Topolánek,

říkáte "Společně proti velké vodě" a nemyslíte Vy spíše "Společně ke korytům", když to nepůjde jinak tak i se socany?

Váš partajní kolega o něco výše chce na povodně od EU peníze. Mohl byste mi vysvětlit, proč já, občan EU mám podle ODS donekonečna platit na české rozkrádání a neschopnost? 

MK 14.4.2006 11:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

No jak vidim, tak Vy proste Topolanka nemate rada a tim to pro Vas hasne, nic proti tomu, jsme svobodni lide. Zkuste se vratit na zacatek diskuse - vzestup HDP kontra vzestup dluhu a nezamestnanosti, a snad i pres to brevno prozrete, ze HDP neni jedinym klicovym ukazatelem uspechu - dulezite je, za jakou cenu je ho dosazeno (napr. danove prazdniny pro manufaktury, bez vlastniho vyvoje a lehce presunutelnou vyrobou po uplynuti vyhod jinak, kde je pracovni sila levnejsi a pod.) Vidite svet strasne jednoduse, zakon se me osobne nelibi proto, ze zvyhodnuje mensinu oproti vetsine. Z tohoto principu se mi nelibi. My se proste neshodneme, ja jsem pravicove zalozeny clovek zvykly se strarat sam o sebe a nepotrebuju, aby mi stat bral pres pulku vyplaty na ziveni nemakcenku, socek a stada dutyh hlav ve statnich organech. Vim, ze se to tak rychle nezmeni, ale je nacase to aspon zkusit. Taky preji pekne svatky a hlavne zdravicko.

Buvol 14.4.2006 10:47

Re: Kdo má politikům věřit?

Přidal bych ještě přísloví, že "cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly". Po té si s chutí vykračoval expresident Havel ....

Kateřina Dostálová 14.4.2006 10:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Proti čemu je Topolánek to nevím,  protože je to každou chvíli proti něčemu jinému, k problémům pražské dopravy se nechce vyjadřovat, protože není z Prahy, atd. atd, volebním leadrem v Ostravě být nechce, protože tam jsou výsledky jeho podnikatelských aktivit slavné a pokud někdo používá přirovnání z období fašistického teroru, tak je buď velmi nevkusný anebo neskutečně hloupý. Anebo prostě falešný a prázdný.Paroubka se nezastávám, jen si dovoluju upozňovat jeho kritiky, že na něm vidí každé smítko (Např. dle Topolánka za 6% vzestup slovenské ekonomiky může slovenská vláda, zatímco u nás je tentýž vzestup  navzdory vládní aktivitě - svatá prostoto) a nevidí břevno v oku svém. Co si myslí o homosexuálech Topolánek, je mi upřímně jedno a myslím, že jim nyní už taky. A zákon se mu samozřejmě nelíbí, protože ho proti ODS prosadil Paroubek, není-liž pravda. V mnohém s Vámi nesouhlasím, ale děkuju Vám za diskusi a přeju velikonoce jen pěkné a milé.  

 

Ataman Jermak 14.4.2006 10:32

Kdo má politikům věřit?

Již před tisíciletími razila indická filosofie zásadu: "Káže-li slušný člověk omyl, stává se omyl pravdou. Káže-li gauner pravdu, stává se lží."

Vše, co politici v tzv. demokracii dělají, je snaha zavděčit se voličům=zblbnout je. Kdyby tyto výroky řekl místní šéf hasičů či mluvčí povodňového štábu, lze jim jen zatleskat.

V kontextu předvolebních lží se stává nedůvěryhodným vše, co LIBOVOLNÝ politik řekne. Je mi líto, že nám nemůže vládnout průměrný PC, který si sám napíše vládnoucí program.

Alternativy v demokratůře neexistují, snad jen Murphyho zákon a ta Zemanova becherovka.

Buvol 14.4.2006 10:30

To je slohové cvičení

na úrovni žáka základní školy .... které vyjadřuje tak převratné myšlenky jako že voda teče, slunce svítí a vítr fouká ....

MK 14.4.2006 10:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Omluva se prijima. Vy si opravdu myslite, ze se tady bude vrazdit statni urednictvo? :) Pak nevim, jestli ma cenu s Vami dale diskutovat. Tento cin je hruzny, muzeme vest spor o vhodnosti tohoto prirovnani (ja myslim, ze je to nevhodne). A ta obrizka byla jaksi nadsazkou, metaforou. Berete me prilis doslova. Ja se zadne strany nezastavam, jen se mi zda, ze pro me znamena mensi zlo. Vy se zase zastavate chlapa, ktery meni nazory ze dne ne den, a pak tvrdi, ze to co rekl, nerekl. Topolanek je proti homosexualum? A od kdy? Spis se mu nelibi zakon jako takovy, a to me take ne. A nic proti homosexualum nemam.

míša mýval 14.4.2006 10:02

Myslíš Pepu Zielence z Hongkongu?

Ten by mu leda nas...

Kateřina Dostálová 14.4.2006 9:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Pokud jste to vzal jako osobní invektivu, tak se omlouvám (zcela upřímně). Domnívám se, že se jednalo o křišťálovou noc, ale pokud se mýlím, tak s  nocí dlouhých nožů (okamžité vyvraždění určité skupiny lidí bez soudů atd. vybranou skupinou ozbrojených straníků) je to ještě horší. To mohl opravdu prohlásit jen úplný blbec. Úředníky nemám rád, ale obřízka nemá nic společného ani s redukcí úředníků, ani s nocí dlouhých nožů. A jinak folklor je folklor a daňové bláboly jsou daňové bláboly a pokud sec zastáváte strany,. která každý den vykládá něco jiného, tak ale pak dost těžko můžete někoho nazývat korouhvičkou . A říkám si KatDost od doby, kdy tato intelektuální star prohlásila, že stála za homosexuály, ale od té doby, co je paroubek zpolitizoval, tak že je proti nim. Tím lze vysvětlit úplně vše.

MK 14.4.2006 9:40

Re: Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Bohuzel to z Vaseho pripevku nebylo az tak zcela jasne, to o te stejne kvalite, vite? A prosim bez osobnich invektiv, ano? Ja se k Vam chovam v diskusi slusne, tak do toho neplette zazivaci trakty. S tou kristalovou noci se pletete, mela to byt noc dlouhych nozu, a ze by nase statni sprava tuto obrizku potrebovala jako sul, je nabiledni. Jiste, statni urednicky zalezle pekne v teple si tim neziskate. A to, ze ODS nejakym zpusobem musi reagovat na nesplnitelne uplatky od CSSD me velmi mrzi. Ale kazda akce v politice zejmena pred volbami vyvolava reakce soupere. Je to predvolebni folklor.

Kateřina Dostálová 14.4.2006 9:31

Re: Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Milý MK, dokud nepochopíte, že se domnívám, že obojí představitelé tzv pravice a tzv.levice jsou zhruba stejně špatně kvalitní, budu se muset domnívat, že jste prošel i vyšel Topolánkovým zažívacím traktem. Ale jinak se domnívám, že prohlásit v roce 2005, že chystám po volbách  novou křišťálovou noc, může jenom úplný blbec ( anebo fašista samozřejmě). A jen tak mimochodem k té korouhvičce: jaká platí pro dnešní dopoledne předpokládaná daň? Rovná 15% na všechno nebo nulová na potraviny anebo se bude platit jen každý druhý rok anebo nulová na léky ...anebo...ano, máte pravdu ODS je strana zcela rovných a pevných a neměnných názorů.

MK 14.4.2006 9:22

Re: Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Jo tak z ekonomicky rust muze Paroubek? A jak konkretne se o nej on zaslouzil? To by me zajimalo, kdyz dokazete byt jinde tak pekne konkretni. Nasemu hospodarstvi se dari navzdory vlade - zatim se vezeme na vlne, ktera byla nastartovana nasim vstupem do EU (proti kteremu Topolanek nic nema, shit je snaha EU vse socialisticky ridit a regulovat). A zeptejte se, jak je ten rust vyuzit? Klesa nam snad statni dluh, dluhy domacnosti? Nikoliv, roste nam akorat nezamestnanost a zavislost lidi na soc. davkach, dluh nadale roste. A nekdo musi platit uroky, Katerinko a jednou i ty dluhy samotne. A nejake foto s Grebenickem nema vliv na to, ze Paroubek spolecne s Grebenickovymi pohrobky dela vse proto, zby se CR dale zasekavala. Mno a co Blair Paroubkovi krome prazdnych gest a vyrazene ojetiny prinesl? Ja nevim, Topolanek neni zadny zazrak, ale povazovat ho za mene inteligentniho na zaklade toho, ze se snazi argumentovat a nejen stekat a lhat a obracet sve nazory jako korouhvicka, to je trosku rychly soud, nemyslite? Okolnosti krachu jeho firmy neznam, ale urcite nebyla jedina, ktera zkrachovala. Jo, RaJ, to je vzor vzorneho hospodareni!

Kateřina Dostálová 14.4.2006 9:20

Re: Becherovka byla vždycky formát proti patokům ze čtvrté cenovky

Ne, dostal na ní od jakého Josepha of Hongkong, my dear Watson. 

Berger 14.4.2006 9:03

To jest slušnej

článek.

míša mýval 14.4.2006 8:37

Becherovka byla vždycky formát proti patokům ze čtvrté cenovky

Proto taky když viděl, jakou udělal bandu gaunerů ze socdem radši odešel na Vysočinu. Jenom by mě zajímalo, jak si tam pořídil chalupu. Nekoupil ji od Péti Zgarbů?

Kateřina Dostálová 14.4.2006 8:21

Re: Re: Jak jen může někdo . . .

Jakože Paroubek tady napáchal ekonomický  vzestup na 6% místo úsporných ODS- balíčků, neprohlásil evropskou unii za shit, nenechal se na balkoně vyfotografovat s Grebeníčkem, a nezačal bojovat proti vulgaritě prasárnami a antivulgaritami typu Pabuvol. Problém je v tom, že za Paroubkem jezdí Blair, zatímco za Blairem do Londýna Topolánek. Nebuďte z toho posmutnělý Bubu, protože frustrace vede ke zbytečné zlobě a vulgárním slovům. Prostě Topolánek je hezčí, ale méně inteligentní a jeho firma zkrachovala. Jako manekým určitě je lepší, ale nesmí mluvit.

krok 14.4.2006 7:54

Re: Ano, velmi správně, společně jen proti vnějšímu nepříteli a přírodním katastrofám. Jinak, každý sám za sebe a pro sebe a pro svoji rodinu ! Dzp.

V podstatě jste trefil hřeb na hlavu. Každý strůjcem štěstí svého. Nikdo svéprávný nemůže chtít, aby jej jiní živili a starali se o něho. Ale tam, kde jedinec či rodina mnoho nezmůže, tj. vnější nepřítel či povodeň, je potřeba se spojit.

Kajan 14.4.2006 7:41

Ano, velmi správně, společně jen proti vnějšímu nepříteli a přírodním katastrofám. Jinak, každý sám za sebe a pro sebe a pro svoji rodinu ! Dzp.

BuBu 14.4.2006 6:44

Re: Jak jen může někdo . . .

ještě dnes, po těch všech dobytčárnách, které napáchal Pabuvol za 3/4 roku své diktátorské činnosti - se ho ještě zastávat . . . .to tedy nechápu ? Co to asi je za "člověka" ? Chápal bych to na Kubě, ale u nás ?

Josef 14.4.2006 3:26

Topolánek- božíčku

to by byl premiér! tenhle nudný pokec ukazuje jeho mentální úroveň - nic nového neřekne, omílá kolem dokola totéž, jen když může čutnout do Paroubka. Ostatně,  je takový vždycky, chudáček. Zeptejte se ho na program "modré šance" a on začne kritizovat socdem.