19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jenda 9.11.2009 17:29

Re: Kdyby Američani došli dál

Ano. A mozna by se ty soudy i do roku 1970 stihly.

Minutus 9.11.2009 17:28

Tak to máš pravdu

Historie lidstva je plná vražd a zpochybňování majetku. Není to ospravedlnitelné jako "odplata za útrapy" Nicméně důsledkem těchto útrap to je.

Je načase udělat tlustou čáru. Třeba i podtrženou těmi pomníčky. Měly by to být pomníčky smíření.

Mara Mara 9.11.2009 17:28

Re: Jen otázka

Sdílel by přinejmenším přece trestní barák s navrátivšimi se českými letci. Při národně socialistické revoluci 1945 - 1948 pod vedením toho, kdo se zasloužil o stát tím, že měl plán -aeroplán, by byl obviněn ze sionismu a židovské špionáže a my bychom se dnes hádali, jestli má mít pomník nebo ne.

Harpyje 9.11.2009 17:23

Re: Podle této diskuze

R^

Mirco1 9.11.2009 17:23

Re: Kdyby Američani došli dál

Kromě již někým jiným zmíněných oblastí bych připomenul třeba nizozemskou operaci Černý Tulipán. Nesnažte se z odsunu dělat nějakou českou výjimečnou hrůzu, když totéž udělaly prakticky všechny státy v nichž byla německá menšina s výjimkou Dánska.

Minutus 9.11.2009 17:22

Re: Masakr na Švédských šancích - další udatný boj hrdinných a udatných národních vlastenců proti kojícícím matkám a kojencům

Bylo to za určité situace - poválečný zmatek, krvežíznivé myšlenky válkou postižených atd. - právní strujktury státu byly rozbity, vedl se boj o moc (Rusové?). To snad vysvětluje, kde se Pazúr asi vzal a proč mu to prošlo. Dnes by se mu to nepovedlo, dokonce možná ani ne o rok, dva později.

Mara Mara 9.11.2009 17:20

Re: Podle této diskuze

Ano, dobře napsané.

Jindřich 9.11.2009 17:20

Jen otázka

Co by se stalo Oscaru Schindlerovi kdyby po válce padl do rukou českých úřadů?

ok 9.11.2009 17:19

Re: Kdyby Američani došli dál

Viz situace v Alsasku-Lotrinsku nebo v Jižních Tyrolích.

Mara Mara 9.11.2009 17:17

Re: bylo to velice tvrdé

Hledejte jména lidí, kteří se snaží osvětlit bez příkras tuto ostudnou dobu našich dějin, budete tak, jako já velice smutně překvapen: Franz Chocholatý Gröger (Groeger), Lukáš Beer, Tomáš Krystlík, pan Tomáš Staněk a samozřejmě pan Bohumil Doležal a vlastně všichni okolo CS Magazínu. Pro pokročilé, tzn. ty, kteří se již zbavili nánosu falešně hrdého národovectví je určen blog "Náš směr".

Ještě jednou opakuji to, co bylo zrána cenzurou smazáno - cca před pěti lety jsem vedl ostrou polemiku se svým tátou ohledně masakru v Ústí nad Labem ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Ústecký_masakr ). Jako většina historie neznalých jsem tvrdil, že je to odplata za válečné útrapy a že bych to udělal taky. Po pěti letech smutného studování historie se za svůj postoj stydím. Nejsem nacista ani komunista a vůbec žádný -ista. Stojím si ale za pravdou a tou, že vražda zůstane vraždou, krádež krádeží, vyhnání není vystěhování a že za nacistická zvěrstva se nemá mstít znásilňováním žen a střílením kojenců. A hlavně platí "že vlastnictví majetku je nezpochybnitelné".

ok 9.11.2009 17:17

Kdyby Američani došli dál

Kdyby Američani došli dál, tak by pravděpodobně žádný odsun nebyl, odsun byl totiž v rozporu s některými demokratickými osobními právy (třeba  právo na spravedlivý soudní proces). Ti Němci totiž byli čeští Němci, měli zde majetky po řadu generací, a to by Američani respektovali.

hafusak2 9.11.2009 17:15

Re: O peníze jde vždy až v první řadě

Ve výčtu možných pohřbených jsem úmyslně vynechal vojáky: u nich jsou buď identifikační štítky, nebo stačí jen zbytky odznaků, kovových knoflíků a pod., kdy je jasné, že se jedná o ,mrtvolu vojáka. Jinak s těmi kulkami to také hapruje: 7,62 Tokarev se od 7,63 Mauser lišil pouze drobným detailem v drážce nábojnice, střela měla stejné rozměry.

Petr Kiebel 9.11.2009 17:15

Re: Podle této diskuze

R^R^ děkuju...

Abraham 9.11.2009 17:14

Z masakru se staly události

Bohužel pane autore, a  z druhé světové války se vaší stálou interpretací staly také jenom události. Jistě masakr jakéhokoliv druhu je nutno jednoznačně odsoudit. A rovněž rozhodnutí komise je nutno respektovat. Ovšem moje představa by byla, i když vzbudím nelibost. :

 Všem nevinným obětem ve městě Postoloprty v letech 1939-1945.  

Jindřich 9.11.2009 17:10

Podle této diskuze

Podle této diskuze je mezi námi nadmíru krvežíznivců pevně zakotvených v minulosti.V každém národě se najde dost vrahounských hovad, které když dostanou šanci, dají průchod svým choutkám. Proti tomu není imuní žádná společnost ve které z těch či oněch příčin dojde k destrukci demokracie a obecné slušnosti. Zabiják z Waffen SS je stejný jako český revoluční gardista, vyšetřovatel gestapa stejný jako vyšetřovatel STB (viz Grebeníček sterší). Je přeci jedno jestli je někdo Čech, Němec nebo Bulhar, důležité je jestli je to slušný člověk. Dovoluji si připomenout, že II. světová válka skončila před šedesátičtyřmi lety a brzy pro nás bude vzdálená jako třicetiletá válka. To, co pan Doležal píše, by mělo sloužit k obecné sebereflexi. Šovinistické kecy nepomohou ničemu, vedle Bavorů, Sasů, Durinků a ostatních Němců budeme žít dál je třeba budovat pozitivní vztahy. (Tedy se slušnými lidmi, protože i na druhé straně se najdou podobní idioti jako vážený diskutér Bizon). Každý by měl znát svou minulost a přiznat viny kterých se dopustili jak jeho předkové, tak součastníci a zároveň usilovat aby se podobná zvěrstva už neudála.

tomfuk 9.11.2009 17:10

Výchova k ideologické....

Výchova k ideologické nenávisti v komunistickém režimu vůči třídním nepřátelům je ve stěnách tohoto státu stále zažraná.Dokazují to postoloprďané v zastupitelstvu.18 představitelů bylo zvoleno za strany ,které vznikly po roce 1989.4 za KSČM.18 zastupitelů volených v demokratických volbách se nechce ani neumí vyrovnat s historií a znovu a znovu omílají tu komunistickou falešnou písničku o třídní nenávisti.Nevidím vůbec žádný rozdíl mezi hajlujícími mladíky na "soukromých srazech" a představiteli obcí ,kteří nenávist prezentují jako oficiální názor.Tato neopodstatnělá sveřepost našich volených představitelů na všech úrovních nepatří do Evropy 21.století a měla ,by být posuzována jako názor z okraje společnosti,který neustále rozdmychává nenávist mezi národy.!!

Harpyje 9.11.2009 17:10

Re: Masakr na Švédských šancích - další udatný boj hrdinných a udatných národních vlastenců proti kojícícím matkám a kojencům

V tomto konkrétním případě (Horní Moštěnice) to není ani vysvětlení. Jenom nechápu, že se nenašel nikdo, kdo by takovým sadistickým vrahům to řádění zatrhl.

jirka.s. 9.11.2009 17:10

Re: Habermannův mlýn - režie Juraj Herz

No, u hajzldekla jste se s tou pivní lůzou perfektně trefil !!!! R^ ;-D 

Míra 9.11.2009 17:06

Re: Z tebe se musí Dr. Beneš v hrobě obracet, sudeťáku!

Co Vy jste po válce obnovoval? Kdybyste v roce 1945 cokoli obnovoval, muselo by Vám dnes být kolem devadesáti let - a to určitě není, že? Čili jen čeřite vodu a hloupě plácáte. A ta druhá věta - absolutní blábol: jak můžete tvrdit co by bylo, kdyby nedošlo k vyhnání cca 3 milionů spoluobčanů německé a maďarsé národnosti? Já na si rozdíl od Vás myslím, že nebýt vyhnání, nebyl by únor 48, nebylo by združstevňování zemědělců, nebyla by neomezená vláda komunistů, nebyl by ani srpen 68 a nebyl by ani listopad 89. V této době bychom žili v normálním demokratickém světě. Ale nemohu to tvrdit, jen si to myslím.

miroslav.vojta@volny.cz

jirka.s. 9.11.2009 17:04

Re: Urážíte český národ

Tohodle smradlavýho hajzldekla nejspíš nachytáš U kozla na Želivského na rohu Basilejského rynku!!! ;-D 

Minutus 9.11.2009 17:03

Re: Masakr na Švédských šancích - další udatný boj hrdinných a udatných národních vlastenců proti kojícícím matkám a kojencům

Vysvětlit se to tím dá. Co se týče ospravedlnění, msta nemá ospravedlnění. Má jen vysvětlení, proč k ní došlo.

Informace 9.11.2009 17:02

Re: O peníze jde vždy až v první řadě

 Věc je známa, propátrána, viníci byli nalezeni, takže proč ji pořád vythovat na světlo boží?  "

Historian Matěj Spurný is involved with a group called AntiKomplex, who believe that Czechs need to come to terms more with the part played by ethnic Germans in their country’s past. Spurný says the new revelations are not actually that new at all. “Actually I don’t understand it really. Because as a historian I have known all the names maybe 10 years, and this whole record is known by historians. Also parts have been published for maybe 15 years by Tomáš Staněk in his books." http://www.worldpress.org/feed.cfm?http://www.radio.cz/en/article/116881

V roce 1997 pak policie začala vraždy prošetřovat, celkem padla tři trestní oznámení. Při tom posledním se v roce 2008 podařilo kriminalistům najít dva viníky - Vojtěcha Černého a Bohuslava Marka. Oba však již zemřeli a nemohli být za své činy potrestáni. http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=638702

 

 

hafusak2 9.11.2009 17:01

Re: Škoda, že válka netrvala o pár měsíců déle

Jindřichu - Vladimir Bogdanovič Rezun alias Viktor Suvorov, to je necelých 30% ověřitelných faktů a 70% jeho výmyslů. Jako historický pramen k citování a odvolávání se na něj je naprosto nepoužitelný mesi seriózními historiky. Jinak za historika se označil sám.

Minutus 9.11.2009 17:01

Ale má milá

Není nad to mi vyložit můj pohled a pak mi ho omlátit o hlavu. Jistěže nejsem obhájcem jakéhosi Pazůra a těch dětí mi je stejně líto jako těch co umírají hlady v Africe, nebo při hloupých autonehodách. Pokud byl Pazúr taková sadistická svině jako někteří dozorci v koncentráku, proč by se ho měl někdo zastávat? Měli bychom znát celý jeho životopis, kdo to byl a proč. Takové fenomény se mají studovat. Taky bychom měli vědět, jak se stalo, že získal takovou možnost. Kde taková obluda sehnala zbraň?

Harpyje 9.11.2009 16:59

Re: Masakr na Švédských šancích - další udatný boj hrdinných a udatných národních vlastenců proti kojícícím matkám a kojencům

Se? Mělo? Ať si z toho každý vezme ponaučení sám pro sebe. A i přesto bude hodně těch, kteří tento obludný zločin budou spravedlňovat tím, že Němci dělali totéž.

pteryx 9.11.2009 16:58

bylo to velice tvrdé

Obávám se, že nejtvrdší fází odsunu nemuselo být samotné vyhnání. Čím více o tom vím, tím více je mi těch sudeťáků líto. Viz. wikipedie:

"Počet nezvěstných je odhadován na 200 tisíc. Mnoho lidí zahynulo nebo

zmizelo až v Německu nebo Rakousku. Jsou známy případy, kdy se sudetští

Němci stali obětí starousedlíků, kteří je považovali za příčinu války,

při které o vše přišli."

pteryx 9.11.2009 16:55

Re: Masakr na Švédských šancích - další udatný boj hrdinných a udatných národních vlastenců proti kojícícím matkám a kojencům

Mezi Čechy se jistě našli darebáci a úchyláci, co si v téhle době "zalovili v kalných vodách", našli se lidé co to tiše schvalovali a našli se lidé co se proti tomu nedokázali postavit. Ale je fakt, že ten impuls z Německé strany, co tomu předcházel, byl velice tvrdý.

Mara Mara 9.11.2009 16:51

Re: Já bych byl pro pomníčky

Mám tvůj pohled chápat systémem: "Co nacisté slušným českým lidem, to Češi kojícím matkám a kojencům"?

Zde vůbec nejde o nacismus, bolševismus, čechismus nebo jiný ismus. Zde jde pouze a opět jen pouze o vraždu závistivého deprivanta, která měla být zneužitelně kryta hloupými Benešovými dekrety (vlastně zákonem). Jen se rozhlédněte kolem sebe, určitě máte kolem sebe typicky primitivního českého národního deprivantního hrdinu, který by Vás pověsil (někteří čeští vlastneci již zde v diskuzi i střílí) už jen za to, že si koupíte jednou za dva roky nové auto nebo máte slušně oblečené děti, které mluví česky, anglicky a německy.

"V jednom případě Pazúr nechal zastřelit ženu, která měla v náručí dvě děti (asi jedno- a dvouapůl-leté), a když mrtvá padla s oběma ještě živými dětmi do napůl plného hrobu, chvíli se ještě kochal jejich pláčem, než je obě odstřelil".

Pokud srovnáváte mrtvé nevinné děti s Vaší jizvou na koleně, tak to má co dělat pouze s Vaší neschopností jezdit na kole (jistě máte i řidičský průkaz) a s Vaší neschopnosti obecné empatie.

RS XII/08 9.11.2009 16:49

Re: Škoda, že válka netrvala o pár měsíců déle - nestačí číst zběha Suvorova

Změnu v názorech německého obyvatelstva pregnantně vyjádřila tajná zpráva Bezpečnosti říšské služby č. 246 z 15. prosince 1941.

 “Zvyšující se počet padlých vyvolal o to větší překvapení, když po nedávném prohlášení říšského tiskového šéfa se očekávalo, že bolševismus je rozhodujícím způsobem poražen, a tím nelze očekávat bojovou činnost většího rozsahu."

Na Nový rok 1942 přinesl oficiální orgán vrchního velitelství německé branné moci Die Wehrmacht úvodník, který měl na tehdejší poměry nezvyklý název: Tvrdé poznání “ jasné závěry. “Válečný rok “ rok 1941? pravilo se v něm, “i v posledním Němci zakoval tvrdé poznání. Velkoněmecká říše nám n epadá jako dar do náruče. Musíme pro ni tvrdě bojovat a obětovat".

Ještě jasněji se vyslovil vrchní šéf nacistické propagandy Joseph Goebbels, který při zahájení zimní pomoci překvapivě prohlásil, že “milióny našich vojáků stojí nyní po roce nejtvrdších bojů tváři v tvář nepříteli, který má velikou číselnou a materiální převahu."

Vedení Třetí říše z přehnaného optimismu tak propadlo po bitvě u Moskvy do naprosté skepse. Následná Stalinova euforie byla však také předčasná. Vítězná cesta Rudé armády do Berlína trvala ještě čtyři desítky měsíců a byla poseta miliony mrtvých.

jirka.s. 9.11.2009 16:48

Re: Urážíte český národ

Hajzldekl zase zapomněl na svou  správnou výchozí pozici a smrdí a smrdí smrdí..... (Y) (Y) (Y)