3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Ohlédnutí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V.Klaus 1.2.2006 17:07

Šafr nahrával nebezpečným hrám ODS...

Šafr se chtěl zavděčit ODS,proto psal,co oni chtěji slyšet. Jenomže zapoměl,že volby mohou dopadnout i obráceně,a to je dnes nejpravdivější.Co pak bude s deníkem,který nikdo nečte.Německý majitel by beztoho musel udělat personální změnu.Proto jí udělal hned.A ODS už zbyl jenom BLESK.
AeroKarel 25.1.2006 21:36

Jiří K.,

"
Jedním z hlavních cílů je diskreditace ČSSD a jejich lídrů od Zemana až po Paroubka - a to ať je tato strana v opozici či u vlády."
 
A co takhle jednodušší vysvětlení, že dotyční blbnou natolik, že přehlédnout to prostě nelze?
Jiří K. 25.1.2006 22:23

Karle ne, tak tomu opravdu není.

Zkuste se na to podívat nezaujatýma očima a zjistíte, že toho blbnutí je v jiných stranách stejně ba i daleko více, jenom si ho média tolik nevšímají  nebo to rovnou ignorují - názorným příkladem jsou například případy bytů pánů Grosse, Kalouska, Tlustého a Topolánka - těm 3 posledně jmenovaným případům dohromady nebyla věnována ani 1/10 pozornosti, které se v médiích dostalo případu pana Grosse.
 
Kdyby se média po celých 15 let věnovala ODS a blbnutí jejich lidí s takovou vehemencí, s jakou zpracovávají kdejakou p....inu (myslete si třeba, že jsem napsal prkotinu) o ČSSD, tak ODS už nemohla vyhrát ani volby v roce 1996 a dost lidí by asi mělo potíže s orgány činnými v jistém druhu řízení.
 
Na druhou stranu jste tu již páni pravičáci mohli několik let mít seriózní, slušnou a na zdravých základech vystavěnou (rozuměj nikoli mediálními prášky vyhnanou) pravicovou stranu s důvěryhodnými politiky a mnozí z vás nemuseli k volbám chodit vhazovat se skřípěním zubů lístky té údajně jediné parlamentí pravice.
 
Média vám a vašim lídrům odvedla ve skutečnosti opravdu medvědí službu.
 
Joska 25.1.2006 22:56

Re: Karle ne, tak tomu opravdu není.

Svatá pravda....
AeroKarel 25.1.2006 21:32

"Člověk k nim může mít sto a jednu výhrad, ale těžko jim upřít nezávislost. Už jim zůstala. "

Bulvárnost a povrchnost ovšem také. Bohužel.
Jiří K. 25.1.2006 17:24

Pan Doležal se mýlí nebo také manipuluje.

Jestiže je schopen v závěrečném odstavci napsat že:
"...se u nás rozšířil prostor pro svobodu slova a omezil prostor pro jeho politickou manipulaci. Což je hlavní zásluha Pavla Šafra." 
 
Naopak, manipulace zůstala v MFD a LN jedním z hlavních pracovních prostředků, pouze se změnilo znaménko - po revoluci se nemanipuluje doleva ale doprava.
Jedním z hlavních cílů je diskreditace ČSSD a jejich lídrů od Zemana až po Paroubka - a to ať je tato strana v opozici či u vlády.
V loňském roce si tito bojovníci za svobodu slova z MFD dali socialistický závazek, že (když už je ODS sama toho evidentně neschopna) udělají všechno proto, aby zabránili vitězství ČSSD a milovanou ODS do té kýženě strakovky dokopali.
 
Vlali 25.1.2006 17:27

Re: Pan Doležal se mýlí nebo také manipuluje.

Opravuji Vás  Dnes si brugády kapitalistické práce dávají kapitalistický závazek.
Jiří K. 25.1.2006 17:36

Dokončení:

No, musím uznat, že hoši jsou více než snaživí, hrubě ovšem podcenili skutečnost, že tento národ je vytrénován cca šedesáti lety žití uprostřed de fakto zaujaté nepřátelské propagandy a je proto vůči médiím velice opatrný až nedůvěřivý a navíc je mistrem světa ve čtení mezi řádky.
 
Takže nejpravděpodobnějším výsledkem jejich horlivého modrobolševického úsilí v kydání špíny může být tak leda ještě větší diskreditace politiky a politiků v očích již tak dost znechucené veřejnosti - tedy voličstva.
 
Dosti ubohé, páni šéfredaktoři, redaktoři a komentátoři.
jeden 25.1.2006 16:36

Taky myslím...

Steigerwaldovy, Chuchmovy a Buchertovy články jsou vyrovnaně kvalitní. Steigerwald je díky břitkosti často úchvatný. Názorových stránek je v MFDnes málo. Souhlas s předchozím příspěvkem (whocares).
Vlali 25.1.2006 17:25

Re: Taky myslím...

Nesouhlasím s Vámi, neb nemám rád když rudý budovatel píše pravicově. To pak jeden neví co je pravda a jestli při změně zase nezačne psát obráceně (samozřejmě z donucení) aby se chudák uživil. U nás doma se tomu říká prodejný člověk.
jeden 25.1.2006 17:29

Re: Re: Taky myslím...

Kdo z těch tří je rudý budovatel?
whocares 25.1.2006 15:15

Zaplať pámbu

za děsnou MFDnes, s tisíci chybami, ale poslední tisk s pravicovými komentátory. Paní Bendová, pane Steigerwalde, držte se! Nechápu, proč levičáci tak řvou, mají svoji Haló žumpu a Růžové Právo, trpící totální levoslepostí, Lidovky stále oddané pravdolásce, pro něž je Klaus sprostá nadávka, a neslané nemastné HN.
Vlali 25.1.2006 15:04

To jsou věci

Tak jste nám blbcům co jsme si mysleli, že MfD se změnil v modrý Telegraf (blahé paměti) vysvětlil jak nevidíme. Propříroda já jsem odebíral Mf (ještě za komunardů) a přestal odebírat půl roku po příchodu opěvovaného. Není záhadou, že skuteční novináři (Slonková a spol.) odešli a zůstali (dříve rudí teď modří) pisálci Steigerwaldova typu pod vedením Cepovského plagiátorství. Nemáte pravdu a já (a Fidel) říkám, že skončí na smetišti dějin.
ok 25.1.2006 13:29

Dolezal manipuluje, az se mu od pera prasi...

Pane Dolezale, co to blabolite? Ja s Hradem nemam nic spolecneho, jsem jen radovy ctenar Lidovych novin, a sam za sebe tvrdim a vzdycky jsem to tvrdil: Safr zlikvidoval Lidove noviny, pod jeho vedenim sla jejich uroven rapidne dolu, smerem k "prumernemu ctenari Blesku". Safra skvele vystihuje to, ze v lonskem roce zavedl sloupek Vladimiru Zeleznemu - v Lidovkach, ktere vzdy byly konzervativni a eticke. Za Safra nam ovsem z Lidovek kaze Vladimir Zelezny, po kterem uz ani pes nesteknul, Safr ho ovsem ozivil - jakou k tomu mel asi motivaci? Myslim, ze odpoved zname vsichni.
A to, ze MF Dnes jsou bulvarni, zaujate noviny, to vi prece kazdy. O proflaknutych stale stejnych bulvarnich komentatorech typu Komarek ani nemluve. Pokud po Safrovi pujde i Komarek, je to jen dobre. Svoje blaboly muze zverejnovat v Blesku, kam patri. Noviny s celostatni pusobnosti by mely byt alespon trochu nezavisle, a na urovni informacni i eticke.
gustav 28.1.2006 10:11

Re: Dolezal manipuluje, az se mu od pera prasi...

Nechci vám vyvracet vaše názory, jen malou poznámku: Pavel Šafr byl posledních pět let šéfredaktorem MF DNES. Pokud máte výhrady k Lidovým novinám, směřujte je panu Veselinu Vačkovovi, tč. šéfredaktovi LN. S vaší logikou bude za chvíli Pavel Šafr moci i za příspěvky v televizi Al-Džazíra
Ignacius 25.1.2006 10:13

Coze?! Autor se snad zblaznil!

Pavel Safr ze v ceskych mediich "omezil prostor pro politickou manipulaci"? V letech 1994-7 pracoval v PR agenture Penguin, ktera se ve volbach 1996 starala o "pozitivni image" Obcanske demokraticke aliance. MFD ze za Safrova sefovani "prodelala zmenu k lepsimu"? To jako v tom, ze seriozni denik zmenil v tvrdy bulvar, ktery se misto politicke investigace stale vic zabyva milostnymi aferami celebrit?
storkanek@seznam.cz 25.1.2006 9:48

Chybí mi svoboda slova

Lidovky a MF jsou deníky, kde rozhodují Němci. Jde jim zajisté zejména o zisk, ale v mnoha případech i o něco jiného. Právo nemhu, stále je pro mě rudé. Hospodářským novinám vládne ten plešatý komunista Pavel.Chybí mi nezávislý konservativní deník. Prý by se neuživil. Česká televize se mi svou servilitou vůči ČSSD zhnusila. Byl jsem spokojen, dokud tu byla BBC. Ach jo. Do toho všeho Paroubkova  putinizace jako výraz plíživé ochlokracie. Ona tady v naší kotlině vlastně žádná svoboda slova v pravém slova smyslu není - nebo se mýlím?  
baj 25.1.2006 12:35

Re: Chybí mi svoboda slova

To víš, že se mýlíš. Jinak bys to nemohl napsat.
ok 25.1.2006 13:34

Re: Chybí mi svoboda slova

Mate pravdu, take nechapu, jak je mozne, ze Hospodarske noviny stale vyznavaji komunistickou ideologii - no, asi to vypovida o tom, ktera spolecenska vrstva se stala vrcholovym managementem ceskych firem. U manazerskych novin bych cekal konzervatismus chranici poctive nabyty soukromy majetek.
kvark 25.1.2006 16:53

RE: Chybí mi nezávislý konservativní deník.

Mě také. Jeden tu kdysi byl (Český deník), ale jednou si dovolil kritizovat V.K, tak postupně skončil. Ale svoboda slova tu je. Ta skončí, až se k moci dostanou zase komouši. Parobek se o to docela snaží.
Joska 25.1.2006 23:04

Re: RE: Chybí mi nezávislý konservativní deník.

Český deník !! Pochvalme Kudláčka a také (bohužel) zmizivší DEU. Tehdy to byla šance pro snad skutečnou pravici, která zůstala promarněna. Pamatuju si jak do DEU a ČD nejvíc šila ODS a Klaus. Ale také ti ostatní omezenci...( včetně "nezávislých" novinářů - magorů)
Radim 25.1.2006 8:43

Nezávislé noviny neexistují

Každé noviny někomu straní, z tohoto pohledu je adjektivum "nezávislý" naprostý nesmysl. Jen trochu gramotný čtenář se brzy orientuje a udělá si názor. MFD pod Šafrovým vedením se opravdu stala hlásnou troubou ODS, ale to přece nevadí, člověk si musí přečíst taky jiné noviny. Naprostým nesmyslem je upozorňování v Lidovkách, že "tento názor se ztotožňuje s názorem listu", nebo jiný se neztotožňuje. Prosím vás, co je to "názor listu"? To musí mít opravdu všichni redaktoři názor stejný? To potom může ty noviny dělat šéfredaktor sám.
Antonín Hrbek 25.1.2006 8:27

Opět jsem se pobavil

"nezávislé" Lidovky a k tomu "nezávislý" NP
Čumil 25.1.2006 9:48

Mno, vypadá to, že nezávislý tisk je dle pana autora pouze ten, který tiskne jeho články... :-))

Taraszátaras 25.1.2006 12:42

Re: Mno, vypadá to, že nezávislý tisk je dle pana autora pouze ten, který tiskne jeho články... :-))

Nezávislé noviny jsou takové, které uveřejňují názory ze všech částí demokratického spektra. A takové rozhodně nejsou LN, MFD a koneckonců ani NP.
dvd 25.1.2006 8:02

Dotaz

"Loajalita, notorická státotvornost a čtenářský zájem se nerýmují."
Mám tomu rozumět tak, že čtenářský zájem se rýmuje s neloajalitou a notorickou nestátvorností?
Strejda Pedro 25.1.2006 4:30

achichouvej ...

... nejvic ze vseho mam rad (hned po dortu z polarky, darku nad darky) politology. pripomina mi to tzv. kremlinology, cili lidi, kteri napriklad usuzovali, kdo jde v kremlu nahoru a kdo naopak podle toho, jak byli rozestaveni na fotkach, kdo stal vedle koho, kdo stal nejvyssimu soudruhovi po pravici, kdo po levici. oni to tak delat (pry) museli, nebot jine informace zpoza spassky brany nemeli. texty pana dolezala mi ty kremlinology pripominaji. jinych informaci nemaje, sdeluje politolog dolezal dychtivemu ctenari informace, ktere bych bez zardeni nazval "kdo s kym o cem pro koho." jsou to informace srandovni. bohuzel bez vyznamu ...
Jan 25.1.2006 1:19

Hezky na psané, kdo dělá v oboru tak se asi lépe orientuje.

MFDnes se stala pro politiky nebezpečná. To, že Šafr zaměstnával svou přítelkyni byla asi jen záminka pro vyhazov. Němci totiž milují peníze a bezzubá MFDnes před volbami se ČSSD velmi hodí. Lze spočítat, kdy se pokles čtenářů vyplatí. Mimochodem -  Klaus si pochvalu zaslouží - ostatní zbytek RVHP nevěděl nic a jen Slovinci a Slováci udrželi tempo. To už je dnes evidentní.
Doc 25.1.2006 3:43

Re: Hezky na psané, kdo dělá v oboru tak se asi lépe orientuje.

... takže, jinými slovy ..... Němci předpokládají, že ve volbách zvítězí LEVICE  .... a že MF zbavená Šafra bude pro budoucno lepší   ...... no, ono je to celkem evidentní  ..... není nad PROZÍRAVOST ....
kapitán 25.1.2006 7:30

Re: Re: Hezky na psané, kdo dělá v oboru tak se asi lépe orientuje.

Levice volby bohužel vyhraje, když jde ekonomika nahoru tak LID vládu nemění.