20.6.2024 | Svátek má Květa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 7.11.2009 3:39

to mě dostalo

Existuje sice „Den české státnosti“, ale to je jen krycí jméno pro svátek svatého Václava. K němu se nehlásíme, protože za války kolaboroval s Němci.

Pan Doležal už je lepší, než pan Čech. Ten (p.Čech) mě vždycky rozesměje, ale zdá se, že ho pan Doležal zdatně dohání a stává se z něj humorista. Rozesmála mě druhá věta z citátu. Kdo to kolaboroval s Němci? Svatý Václav, nebo svátek svatého Václava? ;-D

S.Š. 7.11.2009 3:34

Že nám říká, jací jsme ? Vždyť má přece pravdu !

A výhrůžky si nechte od cesty:-/

S.Š. 7.11.2009 3:31

Přečetl jste si, pane Brabče, co je napsáno v záhlaví ?

Že se nestydíte, FUJ.:-/Rv

JH 7.11.2009 3:08

Herr Doleschall tady šíří politiku SdL

založenou na 100 x opakované goebbelsovské lži a směrované na špatně informované náctileté, masírované multikulti fanatiky, na lidi, kteří nemohou mít osobní zkušenost. Neustále plive jedovaté sliny na český národ a znovu a znovu rozeštvává Čechy a Němce. Takhle to začalo nejen tenkrát, ale i nedávno v bývalé Jugoslávii. Podněcování k rasové nenávisti je trestné, ale co k vlastnímu národu? V Polsku by dávno dostal po čenichu :-)

Brabec 7.11.2009 3:02

Doležal je placen SudeŤáky

Dědek Doležal je odporné hovado !

S.Š. 7.11.2009 2:55

Re: Pane Doležale, poklona

R^

P.S. Vám, i p. B.D.:-)

JH 7.11.2009 2:36

Doležal nepolemizuje, ale buď

lže, zamlčuje a plive na Čechy a Beneše. Domnívám se, že by Věřící Tomáš dokázal lépe Herr Doleschalla poplivat. A já bych se přidal. Protože takové rozeštvávání národů a plivání na vlastní mívá velice špatné konce.

Karel 7.11.2009 2:12

Re: Mne třeba mrzí

No, obávám se, že adekvátní datum by bylo datum vyvraždění Slavníkovců :-(. Logicky je to (víceméně doložený) den, kdy se Přemyslovci zbavili poslední domácí konkurence a mohli začít svůj stát budovat ve víceméně dnešních obrysech. Slavit tohle datum by se mi moc nelíbilo. Pak se nabízejí různé události z Jiráska (proslov Čecha na Řípu nejlépe :-) ), jenže k těm se žádné datum ani fiktivní natož reálné neváže.

Zábavné je podívat se, jak tento problém řeší astrologové, když dělají horoskop naší země. Potřebujou k tomu "datum narození" státu a podle toh, které si vyberou, jim vyjde vždycky něco úplně jinýho :-).

Celkem dobrý by bylo datum korunovace Karla IV., ne tak kvůli sympatii k jeho osobě, ale proto, že to je další doložený datum, po kterým se dotvořila podoba českých hranic a struktura státu do podoby, víceméně už skoro současné. Bylo by to datum důstojné a pěkné, ale přece jen asi málo logické.

Takže zbejvá ten svatej Václav, proč ne? Rozumný kompromis a pokud se Doležalovi nezdá, je to jen o důvod víc věřit, že je vybrán dobře.

tomfuk 7.11.2009 1:52

Slovo rekvírovali......

Slovo rekvírovali,bych o vlajce dnešního polostátu ,jak říká on,nepoužíval,je to nespravedlivé. Bratři si mohli ponechat původní vlajku a do ní umístit ten velehradský kříž upevněný na kopcích Matra,Fatra,Tatra.(Neleží Matra na území Maďarska).Dva kopce bez Matry,by byly neestetické. Nemuseli používat hned vlajku Ruska.Asi to pánu Mečárovi nikdo neporadil.:-D

Jaroslav Moravan 7.11.2009 1:48

Věřící Tomáši., člověk by možná polemizoval, ale vy na polemikun s BD nemáte.

NobodyWasHere 7.11.2009 1:47

Re: Oslava státu, který je sedmdesát let mrtvý ?

no a co byste čekali od Emanuela Quislinga Dolelžala, placeného Volksgenossse Posseltem ?

Martin 7.11.2009 1:41

Pane Doležale, poklona

Pravdivé, jiskřivé, vymetající prach z koutů. Ten kýčovitý obrázek jedince uprostřed neustále zrazovaného národa je nudný jako starý turecký med. Ale změna je tady - dnešní náctiletí by již mohli být generací hrdou pouze na své myšlenky, nepotřebující berličku starého Hanky.

Je potřeba, aby jich co nejvíce odjelo na studia do zahraničí. není nad to, podívat se na Česko zvenku. A z čím větší dáli, tím lépe. Pak člověk vidí problémy jinak a pochopí rozdíl mezi krtčí hromádkou a horou.

PetrH 7.11.2009 1:37

Re: Mne třeba mrzí

Jistě, zorganizoval a rozšířil existující stát.

Gaston 7.11.2009 1:29

Re: Mne třeba mrzí

Protože Boleslav prakticky stát nejen zoraganizoval , ale i rozšířil

Gaston 7.11.2009 1:27

Příliš mnoho žluči

Kromě toho posledního odstavce, se kterým souhlasím... Pane Doležale, co by Vás uspokojilo? Aby se nerozpadlo Rakousko-Uhersko?  Aby v r.1918 Československo vzniklo pouze v hranicích protektorátu, nebo lépe aby vůbec nevzniklo? Můžete se se mnou nějak"vypořádat", když jsem rád že Česko existuje a v historických hranicích? A že si uvědomuju, že odsun sudetských Němců nebyl zrovna košer. (Dnes bych ze zkušeností z pohraničí byl vděčnej, kdyby jich tu alespoň polovina zůstala). A že přesto si stojím za tím, že svůj osud si sudetští Němci vybrali zrovna tak, jako my ten bolševickej. Oni utrpěli, my také. Zbývá dodat, že nebýt nacismu, ke kterému se Němci přihlásili, nebylo by bolševismu u nás. Měli bychom to sudetským Němcům neustále připomínat, že tomu zlu napomohli. A Vám by to měl někdo otloukat o hlavu každý den. Protože republika si mohla ušetřit 40 leté období mrzačení státu i lidí.

PetrH 7.11.2009 1:17

Re: Mimochodem

Jsem to zkrátil, ale v zásadě je to tak. Centralizační tendence vedly ke vzniku jednotného německého státu. Rozdělení bylo umělé v důsledku prohrané války a následného geopolitického uspořádání. Když vnější podmínky pominuly, došlo opět ke sloučení. Formu vlády neřeším. Francie přešla od království přes republiku a císařství opět k republice, pořád je to ale Francie, jak vám každý Francouz potvrdí.

NevericiTomas 7.11.2009 1:07

Re: Mimochodem

To jste si to zjednodusil! SRN a NDR vznikly na zaklade spojeneckych okupacnich zon na uzemi BYVALE Treti Rise. Ta vznikla z Vymarske Republiky, ktera vznikla z Nemeckeho cisarstvi, ktere vzniklo spojenim x samostatnych statu. O putovani Nemeckeho statu po mape Evropy ani nemluvim :-)

PetrH 7.11.2009 1:04

Re: Mne třeba mrzí

Proč zrovna on? Že nechal zabít Václava? Proč ne Bořivoj jako první historicky známý Přemyslovec?

Gaston 7.11.2009 0:58

Re: Mne třeba mrzí

No a co Boleslav I.?

PetrH 7.11.2009 0:58

Re: Mimochodem

SRN a NDR vznikly rozdělením Německa, které vzniklo spojením x samostatných států.;-D

Outsider 7.11.2009 0:56

Re: Co všechno si mám od těch bastardů nechat líbit ?

Ano, Svatopluku, lucinapes má pravdu.

PetrH 7.11.2009 0:55

Re: Mne třeba mrzí

No a kterej ten českej stát to vlastně byl? Velkomoravská říše jako český stát asi ne. Sámo? Krok, otec tří dcer? Nebo až Přemysl Oráč? Kdy vzniká stát? Když má atributy státu, tedy vykonává na nějakém území státní správu, vládne státní mocí? Nebo teprve když ho okolní státy uznají? A co když okolní státy nejsou? Asi se lépe přidržet toho sv. Václava, ten aspoň prokazatelně existoval a přibližně víme, kdy.;-D

NevericiTomas 7.11.2009 0:55

Re: Co všechno si mám od těch bastardů nechat líbit ?

Neznami psychopati do me pousti elektricky proud...covece je to jen nerudnej dedek co pise na web...;-D

NevericiTomas 7.11.2009 0:53

Re: Mimochodem

Jakto, ze se SRN jmenuje SRN a ma stajnou vlajku jako SRN, kdyz to je statni utvar vznikly spojenim SRN a DDR?

Svatopluk 7.11.2009 0:51

Co všechno si mám od těch bastardů nechat líbit ?

Není tu už nějaká sw policie, která sleduje nesouhlasné reakce a vytváří seznamy k zatýkání ? To si nikde jinde (mimo USA, které na to již doplatily) nemůžou autoři dovolit. Neff si nechá platit za to, že dělá do vlastníého hnízda. Jak od Židů, tak od Němců. Češi holt neplatí za svinstva. Ti jenom všechno platí.

OČEKÁVÁM OMLUVNÝ ČLÁNEK A UKONČENÍ DOLEŽALOVÝCH NIČEMNOSTÍ. TO JIŽ NENÍ O NĚJAKÝCH NÁZORECH NEBO PŘESVĚDČENÍ. TO JE VYTRVALÉ PONIŽOVÁNÍ MÉHO NÁRODA.

Až se budete zase hrozit, jak se názory radikalizují, vzpomeńte si na tyto chvíle a příspěvek NP k růstu celkové vulgarity.

PetrH 7.11.2009 0:48

Re: no

Jo, to každej. Ale evidentní lež mě taky dokáže dokonale nasrat.:-/

NevericiTomas 7.11.2009 0:46

Re: Mimochodem

Co nemci? Slavi cisarstvi? Vymarskou republiku? Vznik DDR?...I kdyz ta vlastne neexistovala, komunisti jsme byli jen my a pak Rusove...;-P

NevericiTomas 7.11.2009 0:45

Mimochodem

jaky svatek maji Francouzi jako hlavni?Jak se hlasi ke sve 1., 2., 3., 4., 5. etc.  republice, kralovstvi, cisarstvi a nejvetsimu kolaborantskemu rezimu Evropy, republice Vischy...?Co Belgie a Nizozozemi?Slavi spolu nebo single?

NevericiTomas 7.11.2009 0:42

Pane Dolezale

uz se na to vykaslete. Jste starej, motate paty pres devaty a navic vam ku staru vyplavaly vsechny vase za zivot nastradane komplexy a snazite se z nich vykecat. To nikam nevede...Clovek by s vami polemizoval, ale vy proste jen drkotate dokola ty same bludy...

Gaston 7.11.2009 0:37

Re: Mne třeba mrzí

No to právě nevím, schválně jsem to takto vypustil. Sdělíte mi to?