4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
www racek 7.12.2005 10:29

Re: To se vůbec nedá číst s klidem

jaroslave, režim číny vykazuje shodné rysy spíš s asijskými tygry, které se honosí obrovskými tempy růstu, politickou tuhou kázní, neobyčejně těžkými pracovními podmínkami  a neúctou k lidským právům ... a tresty vězení či smrti za cokoliv, co se nelíbí vládě.... ovšem, kupodivu, ono jim to funguje. třeba právě oni ten souboj civilizací vyhrají. neb oni to všichni chtějí ... a náš individualismus jest jim navýsost odporný.
ne že bych se toho chtěl dožít.
 
Jaroslav 7.12.2005 11:38

Re: Re: To se vůbec nedá číst s klidem

samozřejmě souhlasím s těmi tygry,  já jsem chtěl pouze připomenutím Chile éry Pinocheta dobře známým u nás a často propagovaným i naší "pravicí" poukázat na to, že kapitalismus může dobře fungovat v autoritativním režimu a tím pádem, je také dnes formálně "komunistická" Čína nahony vzdálená dřívějším komunistickým režimům. Číně se podařil jakýsi "evoluční" proces přechodu od jejich komunismu-feudalismu ke kapitalismu u nás takto fungujícímu v předminulém století.
Mně štve, že lidi typu toho Doležala tady obelhávají lidi. Jen aby dostali k moci své oblíbence, tak straší neexistujím nebezpečím.  
sociolog 7.12.2005 10:55

Re: To se vůbec nedá číst s klidem

Pry ty protestanty, kteri se setkali v Pekingu pred televiznimi obrazovkami s Bushem, ktery jim pan do pmatnicku napsal cosi o Bohu, ktery ma chranit jeich viru, jiz druhy den zavreli. To by  se za Pinochetta nestalo. Komentare o Cine na NP jste necetl? Skoda, jinak byste takove nesmysly nemohl tvrdit. Dolezal ma plnou pravdu, ze jsme ani po 16 letech nepochopili, co komunismus vve sve podstate je. Ovsem i diky ODS, ktera se teto "intelektualni" diskusi brani zuby nehty. Aby ochranila takoveho Tlusteho nad zamyslenim nad svou partajni minulosti, byla tak debolsevisace zablokovana. A dokonce i Pehe k tomu prispiva.   
www racek 7.12.2005 11:22

Re: Re: To se vůbec nedá číst s klidem

tak zavřeli nebo prý?
jak to tedy je?
a pinochet ... člověče, vždyť ho drží ve vězení i ve vlastní zemi ... proamerické zemi. a všichni se modlí, aby už konečně umřel. aby náhodou u soudu neřekl něco z toho, co ví ...
a o komunismu ... nevím jak ty, ale já o tom ledacos vím. a rozhodně vím, že už ho odvál čas ... tentokrát nenávratně.  a to i v číně. nálepky a názvy to nemění.
šimon klein 7.12.2005 11:38

Re: Re: Re: To se vůbec nedá číst s klidem

racku...s tím komunismem....potvrzujete mi definici optimisty, že je to pesimista se špatnými informacemi.
www racek 7.12.2005 12:12

Re: Re: Re: Re: To se vůbec nedá číst s klidem

hmm, já bohužerl už nebezpečí nevidím. jsem šťastný člověk.
Jaroslav 7.12.2005 11:43

Re: Re: To se vůbec nedá číst s klidem

Komentáře o Číně nejen na NP jsem četl, ale raději si přečtěte sám něco o politických a ekonomických systémech.
Andy 7.12.2005 8:53

je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Čtveřice chebských policistů, kteří brutálně zbili jednoho z účastníků červencové technoparty CzechTek 2005 v Mlýnci na Tachovsku, nebude trestně stíhána. Podle zjištění Práva o tom rozhodla Inspekce ministra vnitra. 7.12. 2005 05:27
PLZEŇ - Zveřejněné záběry, na kterých je vidět, jak dnes již bývalí příslušníci pořádkové jednotky kopou a tlučou do jednoho z účastníků technoparty, tehdy vyvolaly mezi veřejností řadu emocí. Po několikaměsíčním vyšetřování dospěla Inspekce k závěru, že zasahující policisté neporušili zákon.
"Postupovali jsme při šetření podle paragrafu 159a, odstavec jedna trestního řádu," řekl bez bližších podrobností na dotaz Práva šéf inspekce Miroslav Borník. Podle výkladu zmiňovaného paragrafu je jasné, že inspekce případ odložila s tím, že se nejedná o podezření z trestného činu.
Při zadržení kladl mladík aktivní odpor, policistům se vysmekl a dal se znovu na úprk. Policisté mu podrazili nohy a pomocí tomfy ho zvedali ze země, aby mu mohli dát pouta. Když se mladík snažil na zemi nahmatat  střep z rozbité lahve, jeden z policistů ho kopl do ruky. "
 
Tak zaprvé nejdřív ti umoření policajti tvrdili něco jiného a zadruhé jsem asi měla vlčí mlhu, já viděla, jak ho ti čtyři kopou a píchají tonfou do břicha, odcházejí a vracejí se, aby ho znova nakopali.
 
A zdravím Ladislava- vím, že si myslíte něco jiného, ale nadávky si rovnou odpusťte, dnes nemám chuť si to nechat líbit.
T
 
Jaroslav 7.12.2005 9:43

No já jsem měl hlavně radost

z toho, že ochránce lidských práv zjistil, že ten zákrok byl oprávněný a že tedy všichni kritici zásahu jako Přemysl Sobotka, Topolánek, Klaus, Kocáb atd. lhali. Pravda se nakonec ukázala a všichni lháři mají z ostudy kabát.  
Andy 7.12.2005 9:48

Re: No já jsem měl hlavně radost

no, ochránce lidských práv zatím prohlásil něco jiného, ale to vy také, neboť pletete dohromady  oprávněnost zásahu s jeho provedením.
Ale tu radost vám samozřejmě přeji.
www racek 7.12.2005 10:22

Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

no, andy, vůbec jsem netušil, že vyrážíte ve volném čase na technopárty ... a co kouříte? trávu?
ale vážně. dcera se svým přítelem tam byla vloni, což jsem už dříve řekl ... ... jak veřejnost ústy ods vykřikovala něco o rozehnání tanky ... byla tam jen chvíli, říkala jen ... strašný. všichni sjetý, sríkačky a jehly po zemi, všude nas... a strašnej smrad. takže už nikdy, říkala.
ale jo, třeba je zaujatá ... 
ti policisté také vypovídali, že důvod zadržení byl. že je napadl a udeřil holí. já nevím jak to hodnotíš, ale třeba v americe by zřejmě již nežil. .. tam je napadení policisty byť i stéblem trávy hrdelní zločin a trestá se na místě. resp. napřed se střílí a pak se ptá.
souhlasím že ti mladí netušili co dělají. neb byli všichni jaksi mimo tento svět. což byl pravý účel této párty. kromě toho se bylo třeba posilnit na střet s policajty. vždyť kromě pár ran obuchy jim nic nehrozilo.
AAA 7.12.2005 10:46

Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Dneska mohou beztrestne kopat do smazek, zitra treba do demonstrantu.. vasi dcery treba... koneckoncu blba je dost, kdyz vubec leze mezi takovou sber, ne?
www racek 7.12.2005 11:35

Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

dcera pochopitelně blbá byla, že tam lezla, ale chybama se člověk učí. tedy ... většinou, jak se koukám na tvoje názory ... fakt hustý. a fakt si tam mezi těmi smažkami byla?
hele, na policajta nikdo nesmí beztrestně zaútočit. to je jejich jediné privilegium. tvrdit opak svědčí cosi o neukotvenosti v demokratickém ...  co v demokratickém ... jakémkoliv světě, řečeno poněkud jemně...
 
Andy 7.12.2005 10:54

Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

racku, tak skleněnými lahvemi nebo holí ? Že by skleněnou holí.
Něco jako půjčil mi strýc, měl jsem uspořeno, strýc měl uspořeno, strýc si půjčil, nepamatuji se?
 
Těší mne, že víš, že všichni byli jaksi mimo tento svět- dcera taky ? Co kouří ? Nebo si píchá?
Minulý týden dávali Zemana- Mimikry. Pěkný to bylo, takhle s odstupem dvaceti a více let:))))
Vorda 7.12.2005 10:57

Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Vážená Andy.
Nejprve jsem v ČT viděl, to co popisujete a měl jsem shodné názory s vašimi. Pak jsem tentýž záznam  viděl s neustřiženým několikasekundovým začátkem. Ten náš roztomilý chlapeček, co mu policisté potom tolik ubližovali, se v plném běhu vrhl zezadu na velitele těch policistů a snažil se jej udeřit za krk.  (V podstatě se snažil o smrtelný úder). Ten policista ale učinil v posledním okamžiku pohyb stranou (patrně reagoval na varování před ním stojících policistů kteří všechno dokonale viděli), a náš chlapeček cíl poněkud minul,  nezastavil se o toho velitele, ale až o policejní tatru. Pak se na něho vrhli policisté a následovalo to, co jsme z demokraticky spravované a "nestranné" ČT mohli vidět asi padesátkrát a co jsme oba několk dnů "papali".
Osobně na místě těch policistů bych to asi nevydžel a toho kluka bych se snažil doslova přerazit.    
Andy 7.12.2005 11:10

Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

aha, tak to už je třetí varianta útoku.
Mimochodem, nikdo nikdy netvrdil, že to byl "roztomilý chlapeček". To je jen básnická licence. Vaše.
Ale co, mně to může být jedno. Klidně si vymyslete ještě dalších padesát důvodů, proč ten Paroubko-Bublanův hnus obhajovat, časem třeba můžete přijít s historkou, jak po zuby ozbrojený terorista, samozřejmě zfetovaný, opilý a podplacený Mossadem mířil bazukou na zraněného policistu a tak jeho kolegům nezbylo nic jiného, než se bránit.
Jen to trochu nekoresponduje se samotným postupem inspekce, dokonce ani ne s Paroubkovo vlastními slovy.
 
 
Už jsem se přesvědčila, že i celkem rozumné dámy se tváří v tvář zbytečné policejní brutalitě (což není totéž jako policejní zásah, o tom jako takovém nehovořím) snaží zavírat oči, aby nemusely náhodou, nedejbože, přemýšlet nad tím, zda se neděje něco, co neodpovídá tak zcela jejich představám o právním státě, takže nějaký vorda mne z míry nevyvede. Dokud nedostane na budku jejich milovaný synáček, tak jsou v klidu, naši amatérští ochránci přísných mravů.
Howgh.
Vorda 7.12.2005 12:08

Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

No tak na básnickou licenci to vypadá spíše s tím Mossadem. Viděl jsem, co mi v ČT pustili a hnusné to opravdu je.  Ale jsem z duše rád, že přece jen nejsou v tomto státe aplikovány vaše představy o vynucování pořádku, potažmo o nedotknutelnosti zákeřného hajzla, který samozřejmě po postihu dle vašich představ za hodinu provede totéž. A proč by ne, že?
O mé děti netřeba mít obavy. Já jim včas řekl, že policista má vždy pravdu, i když požaduje úplnou blbost, a vysvětlil jsem jim proč to tak je. A také jsem je upozornil, ža za každé násilí, kterého se dopustí, budou muset jednou dříve či později zaplatit.
Andy 7.12.2005 12:57

Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

kristepane. Policista má vždy pravdu.
Fajn, vaše děti jsou jistě v bezpečí. Možná by se mohly dát k policajtům, aby měly neomezenou moc a mohly si vylévat vztek, kdykoliv se jim zachce.
 
Vaše rady, v kombínaci s demagogickými žvásty o "nedotknutelnosti zákeřného hajzla", o které vůbec nebyla řeč ( černá-bílá), to je tedy něco.
Vorda 7.12.2005 13:33

Re: Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Milá Andy podruhé.
Ano, policista ve službě má vždy pravdu, i kdyby kázal sebevětší pitomost. Platí to všude na světě. Je mi skutečně líto, je-li vám to novinkou. Přesto si rád budu i nadále číst vaše kritiky jevů na časké scéně.
Andy, v mém okolí bohužel pobíhá beztrestně několik zákeřných hajzlů, kterým nikdy nepomůže nic jiného, než samotka a fyzické násilí. Cosi o tom vím, pracoval jsem 10 let na pracovištích spolu s vězni. (Uranový průmysl). A jsem si naprosto jist, že se tito také lidé vašim představám o správných postupech policie strašlivě vysmívají. Výsledkem je to, že tento režim má zbytečně ročně na 280 násilně mrtvých, zatímco ten bolševický jich měl ročně 50. 
šimon klein 7.12.2005 11:49

Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Vordo,
ani po něčem, o čem si myslíte, že je pokus o "smrtelný" úder, nesmí policista-profesionál zakročit tak, jak jsme pak viděli v "papání" od TV.
Když už ne proto, že by měl být profesionálem, tak proto, že ten "smrtelný"(?) útok dávno pominul, byv rozmáznut na kapotě antona.
To už není o osobní obraně ani u amatéra, ale o trapné pomstě - pochopitelné u hospodských vohnoutů, odsouzeníhodné o policistů, pokud jimi opravdu jsou (nejsou-li jenom běžnými českými esenbáky - ale v baště soclágera v Tachově budou asi jenom esenbáci).
 
Vorda 7.12.2005 12:33

Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Rozumím vám. Jenže útok "dávno" nepominul, to celé trvalo cca 10-15 sec a za tu dobu ani profesionál nezklidní hormon, víte? Ten vztek těch policistů byl dle mého pochopitelný, už jenom proto, že ani oni se nehodlají nechat zabíjet, a ten hošík se zjevně vůbec nehodlal vzdát a podřídit, takže útok ne zcela pominul...  Máte hezké představy, krom jiného o tom, že v jiných zemích nejsou esenbáci. Jistěže jsou. Dopručuji vám obléci si uniformu policisty a jít na akci, abyste se prakticky ověřil, co je teorie, praxe a co jsou jen obyčejné salónní bláboly.
Andy 7.12.2005 12:41

Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

aha. Takže když mi agresivní  pacient vykopne z ruky injekční stříkačku, smím ho zmlátit  a zkopat ? Ten vztek je přeci pochopitelný.
Vorda 7.12.2005 12:57

Re: Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

A on vás ten pacient tím vykopnutím stříkačky hodlal připravit o život? To ne, že? Takže budete reagovat PŘIMĚŘENĚ.  Nějak tak, jak je mezi lidmi zvykem, že? Třeba nadáváním, či domluvou. Až vám tu stříkačku vytrhne a bude vám chtít vypíchnout oko, tak uděláte co? Já ho, pokud nebude za 10 sec mimo můj dosah, PŘIZABIJU.
Andy 7.12.2005 13:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

ale houby s octem, Vordo. Vy vůbec netušíte, co se tam stalo, stejně jako já ne- ani jeden jsme tam nebyli. Ale vzhledem k tomu, že ten kluk evidentně nikoho nechtěl " připravit o život", a nemyslí si to ani policajti, jinak by udělali všechno pro to, aby ho zavřeli ( a je zajímavé, že ho nezakli-  proč? vždyť už ležel).
Prostě žvaníte. Je vám fuk, že někde čtyři ozbrojenci zkopali jednoho neozbrojenýho ( nebo ozbrojenýho tou skleněnou tyčí? ) , protože tak to má byt, tak je to spravne.
Nenamlouvejte si, že je to jinak.
Co je přiměřeně ? Praštit pendrekem, zatknout, svázat, odvézt, dát do vazby, soud.
Nic víc, nic míň.
Vorda 7.12.2005 13:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Andy, viděl jsme to v ČT ve dvou versích. Neomlouvejte to. Ten kluk byl zákeřnej, proto hajzl. A chtěl udeřit tak, že by mohl zabít. A ti policisté dostali vztek, a zbili ho.  Pokud máte v sobě trochu smyslu pro spravedlnost a lidství, tak byste ho řezala také. To až za 20-30 a více sekund je člověk schopen vrátit se do předepsaných šablon. Úmysl zavraždit mu samozřejmě nikdo neprokáže. Dostane pokutu, a v životě jí z něho nikdo nevyrazí. Tak to skončí. Jenom , a nezlobte se, salónní demokraté, mají na co nadávat.
Andy 7.12.2005 13:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

ne, nemáte pravdu. Klidně si to myslete, já si myslím opak.
A netahejte do tohoto svinstva spravedlnost a lidství, laskavě.
šimon klein 7.12.2005 13:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Takže oni obrněnci jednali přiměřeně ?? Dle vašeho svědectví o nezkráceném šotu (Kde vám ho promítali - na služebně? - to by leccos vysvětlilo) on skončil na kapotě antona..pak se ještě o něco pokusil, ale už to nebylo "smrtící"...pak se na něj sesypali......no to ti vaši maníci mají trochu dlouhé vedení na zklidnění, ne??
Prozradím vám asi novinku: tohle se stát mezi civilisty - např. při hospodský rvačce- tam by ten v roli obrněnce dostal flastr především proto, že by to nikdo neuznal jako "přiměřenou" obrannou reakci.....u civilistů totiž platí pravidlo o odvrácení pouze "bezprostředně" hrozícího nebezpečí a co nad to jest, čistá agrese jest.....ať jsou chlapci rádi, že to nejde před soud (ale kdo by je tam v tuto chvíli posílal, že? - druhý esenbáci z inspekce?)
www racek 7.12.2005 12:15

Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

takový názor nesmíš vyslovit, ten není demokraticko-pravicově antikomunistický , což ti andy silně vytmaví..
Vorda 7.12.2005 12:47

Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Já mám příspěvky Andy rád, jsou inteligentní. Má trochu smůlu, spousta věcí se jí nelíbí a těžko se smiřuje s tím, že praxe je vždy poněkud drsnější. Jako mnozí jí podobní naštěstí mají k dispozici naši komunistickou minulost, takže všechny nepříjemnosti okamžitě mají na koho svést. Ani náhodou jim nepřipadá divné, že ti policisté v těch několika sekundách určitě neprobírali marxisticko-bolševické poučky, že si nepřeříkali seznam hrdinů SNB, ale že dostali ten pravý živočišný vztek, který je lidsky pochopitelný, nepochopitelný leda pro ...
Andy 7.12.2005 13:44

Re: Re: Re: Re: je to poněkud OT, ale komunistické manýry už tu máme

Vordo, kdybyste měl pravdu, tak byste tím popřel první větu. Zcela a naprosto se mýlíte.
Smůlu mám, protože ještě pořád vnímám, ještě nemám dostatečně pod kůži vstřebanou otrockou úctu.
Nemám zapotřebí na někoho něco svádět. Spousta věcí se mi nelíbí a spousta se mi líbí. Jedinou další smůlu mám, že je to něco jiného, než se líbí či nelíbí vám. Pardon. Takhle to prostě je. Nepokládám za správné to, co se stalo a mimochodem, nepokládají to za správné ani samotní aktéři a jejich velitelé, takže si klidně tu obhajobu můžete nechat.
Pravý živočišný vztek může dostat každý- kromě policistů, soudců, doktorů a dalších jedinců, zajišťujících služby. Pravý živočišný vztek může dostat policista doma, když načapá nahého pošťáka  ve skříni ve své ložnici. V práci nikdy. Na to je cvičen, za to je placen.
Omlouváte neomluvitelné.  Nejsem svině, tak vám nepopřeji, abyste se někdy setkal se zvůlí těch, kteří podle vás mají všechna práva.