29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 10.4.2009 19:47

Přesně tak,

všem kteří jsou proti, doporučuji si projít nepravdivým a neprokázaným obviněním s mediální masáží - pro další život jste vyřízení i když jste nakonec nevinní. A stěžovat si můžete na lampárně...

Pepek 10.4.2009 18:43

demokracie?

Myslíte vládu davu, zmanipulovaného médii na objednávku demagogů? Kdo používá masmédia jako hlavní zdroj informací, neměl by mít volební právo.

Pete 10.4.2009 18:18

Jsou to hezké kecy. Tento zákon by nemohl být

schválen v USA, protože odporuje právu na svobodu slova. Trestat je třeba soudce nebo policii, která informace cíleně zveřejňuje a manipuluje jimi, trestat novináře je zhovadilost. Po 20 letech tedy ztrácíme významný díl svobody, který např. Amerika dokázala uhájit celých 220 let tamní demokracie. Oni to mají v ústavě, my máme ústavu kterou psal komunista, byť bývalý. Jsme prostě dobytek.

noe 10.4.2009 19:19

O americké demokracii

se přesvědč na www.Doležité.sk  a budeš se divit. V USA demokracie už dávno je potlačena vládou a bohatými mocnými-copak tě stávající krize aspon trochu nevyděsila??:-/

noe 10.4.2009 19:49

Osa zločinu Wall Street a Washingtonu musí být přerušena.

[ - Osa zločinu Wall Street a Washingtonu musí být přerušena.]

Současná mezinárodní finanční

katastrofa, upečena na Wall Street je děsivá, lidé jsou na Ameriku a její vůdce do krajnosti

naštváni.

Americká bezpečnostní služba přiznává, že nikoliv al-Káida, ale finanční krize je největším ohrožením bezpečnosti USA

noe 10.4.2009 20:01

Re: Jsou to hezké kecy. Tento zákon by nemohl být

Ďalšie zaujímavosti made in USA

  2009-04-07  (22:23)  |  Ekonomika

  [55%]  [mínus] javascript:Rate(0,981,0); [plus] javascript:Rate(1,981,0);

[ - Ďalšie zaujímavosti made in USA]TOTALITA SÍLÍ: Vozíte s sebou peníze v hotovosti? Ve Spojených státech už vás mohou za větší částku zatknout...

Apea 10.4.2009 23:05

Re: Jsou to hezké kecy. Tento zákon by nemohl být

Sebekritiku je vhodné provádět v jednotném čísle. V tomto případě: "Já, Pete, jsem dobytek". I tehdy je to ovšem ohavná vášeň sebemrskačství, ale nemáte-li na profesionální služby dominy, budiž. Ten zákon je zcela na místě a já výjimečně naprosto souhlasím s autorem článku. A mimochodem, kdo že psal tu českou Ústavu? Nespletl jste si ji náhodou s tou ze šedesátých let?

A propo, USA, není to ten stát, co tam nesmí být ve školních knihovnách Mark Twain, protože psal o postavě jménem Nigger Jim? A není to ta země, co se tam nesměl promítat v televizích Schindlerův seznam, protože v něm jsou záběry nahých těl?

NevericiTomas 10.4.2009 17:14

Je zajimave

ze porad CST Svedectvi od Sieny, kde byly pouzity autenticke odposlechy cs. disentu porizene StB je dodnes ukazovan jako falgrantni zneuziti statni moci. To si pravdolaskove nejdrive ujasnete, co valastne chcete...

Gaston 10.4.2009 15:58

Všem přitakávačům

Ještě jsem nikdy neslyšel o tom, že by novinářská obec rozvrátila demokratický stát. Zato je dost příkladů v tom, jak se kroutí demokracii krkem. Začíná to omezováním svobody tisku. Takže jásejte soudruzi, jásejte!

NevericiTomas 10.4.2009 16:59

Re: Všem přitakávačům

Ale prosim vas! Cely unorovy puc byl dilem spolku inteletualu, literatu, hercu a novinaru kteri vyuzili svoji moc manipulovat masami. To si myslite ze se z Gottwalda ktery za 20 let pred valkou KSC nikdy nevytahl z parlamentni opozice behem valky stal politicky genius? Myslite, ze nemecke noviny psal sam Göbbels?

Gaston 10.4.2009 19:25

Re: Všem přitakávačům

Ujasněte si to prosím v hlavě

NevericiTomas 11.4.2009 8:26

Re: Všem přitakávačům

A co? Vzdyt mam pravdu. To nebyla revoluce delniku a rolniku ale prominentnich intelektualu kteri "vedli" masy....

Josef 10.4.2009 15:43

Pan Doležal?

Rv Výmluvný obhájce darebáků.

jirka.s. 10.4.2009 17:36

Re: Pan Doležal?

Ty ses v tom článku, pepane, našel??? ;-D

noe 10.4.2009 19:22

Re: Pan Doležal?

O pane náš.o pane všemocný OBAMO-Ten na más se..re,jen se novinéři ztrapnují ,ještě by to mšli poslat do Ruska a Číny,pitom...ci.8-o;-O

Zebra 10.4.2009 14:08

Zákon, kodifikující normální slušnost,

je na draka tam, kde slušnost chyběla a chybí. Novinářské toalety novým zákonem prokličkují tak, jako kličkovaly předešlými. Nebo snad čekáte Blesk či Aha s titulky, že ábé profackoval cédé, vožralýho ixypsilóna odvezli na záchytku a en žaluje pé o vozík melounů zato, že ho podfouk v kšeftu ? Houby s octem. Zato se holt zase budeme muset naučit číst mezi řádky článků od Němečka, Slonkové, Spurného a podobných, případně při Reportérech nebo Na vlastní oči odezírat ze rtů.

Tohle mi přijde úžasnější: „Průběh vyšetřování i řízení před soudem má svá přísná pravidla. Končí buď trestem, nebo zproštěním viny.“ Jako třeba princátko Sání nebo Čunek, nebo co tím chtěl básník říct ?

Marat 10.4.2009 14:01

To je starosti o zločinecký dorost.

To je ale starosti o zločinecký dorost. Z mladistvých zločincu vyrostou zkušenější a vyškolenější zločinci. Za mladých potkanu vyrostou dospělý potkani.

jakovy 10.4.2009 12:45

no konečně

No konečně můžu jednou souhlasit.

Ryba 10.4.2009 11:27

Tentokrát pochvalný list

Ano, to je  rozumný názor, pokud ovšem ho čeští mediální vynálezci opět nějak nezprzní. Příkladem současné mediální montáže je opřípad Ďuričky. On před mnoha lidmi zastřelil člověka, ale mluví se o něm jako o údajném vrahovi. Slovo vražda je nahrazováno diskusí o počtu vypálených ran a dalšími balistickými zbytečnostmi. A mezi řádky vycítíte, že protože šlo o nějakého socana, bylo to snad i v pořádku. Media jsou již demoralizovaná a tak je náhubek možná zklidní. Morální rozval naší politické scény vyprodukovala média,  protože nic nevyřešila!

Fidel 10.4.2009 11:34

Re: Tentokrát pochvalný list

Ďuričko není jenom socan, on sponzoroval a zúčastňoval se akcí ČSSD i ODS! To,co provedl na akci ČSSD mohl provést i na akci ODS. Toto není o straně, ale o morálce jedince.

zz 10.4.2009 12:10

Re: Tentokrát pochvalný list

To sice máte pravdu. V tom je ale ten zářný případ "čistoty a objektivity" našich medií. Od pondělí informuje například Radiožurnál každou půlhodinu o soudu s Ďuričkem. Ani jednou neopomněl zdůraznit, že vraždil po podpisové akci Paroubka. Rozbor jeho podnikatelských aktivit a sponzoringu na obě strany (ODS dokonce sponzoroval výrazně více!) jsem se dozvěděl v průběhu předvolebních masáží před podzimními volbami v diskuzi pod jedním blogem. Ani v jednom ze známých medií o tom nebylo ani slovo!

Marat 10.4.2009 14:07

Re: Tentokrát pochvalný list

To je zajimavý názor. Každý ví, že ten Ďuričko zastřelil na jedné oslavě člověka. Ale řící o něm že jen vrah, to už nesmí a nesmí se o tom mluvitr a psát. Je nutno čkat,až soudce řekně že vraždil. Do té doby je to slušný a čestný člověk. 

Lidé musí být jak volský potah. Až když kočí řekne hot, musí odbočit, jinak by dostal bičem.

V ČR si většina z vás neví rady se svobodou. Na zákony a morálku z vysoka plijete, ale na takových věcech si chcete honit triko.

Už se nai nedivím těm muslímským fanatikum, že je jím taková "civilisace" kde jsou zločinci chránění tak odporná.

sokol 10.4.2009 10:48

velmi dobře

přečetl jsem si pár negativních komentářů. Ani nemá smysl na ně reagovat.

Velmi dobře pane Doležale.

vladimír ondys 10.4.2009 10:30

Až tak to je v souboji podivných mafiánských skupin

že se nejpokrokověji obrátí i na nejmocnějšího spasitele lidstva?8-o

Niky 10.4.2009 10:06

Pan Doležal má pravdu,

když proti tomu zákonu protestují novináři,kteří fanaticky podporovali a podporují pravdoláskaře a umělci,kteří sloužily komunistům,jako Jan Svěrák,který v březnu 1989 režíroval aktuality,tak je ten zákon v pořádku a klidně bych ho ještě zpřísnil!

F..A.Kekule 10.4.2009 10:31

Re: Pan Doležal má pravdu,

Stačí se podívat na váš pravopis a hned jsme v obraze - umělci sloužily.

-

R.J. 10.4.2009 11:40

Re: Pan Doležal má pravdu,

Ale zde nejsme na diktátu ve škole, zase se drahý Kekule rozohňujete nad "známkováním", to je trošičku mimo, zde se prostě hovoří k věci samé.

F..A.Kekule 10.4.2009 12:25

Re: Pan Doležal má pravdu,

Hovořit se může jakkoliv, nicméně pokud někdo nezná pravopis, asi příliš tomu vzdělání nedal, drahý RJ.

R.J. 10.4.2009 12:44

Re: Pan Doležal má pravdu,

Ne každý je premiant, tak to prostě je, nevylučuje se možnost, že může mít diskutující pravdu i s nedostatečnou mluvnicí. Nebo si myslíte  drahý Kekule že to tak nemůže být? Věříte, že třeba za třicet let zapomenete , pokud písemný projev není Vaším denním chlebem ? Trošku popřemýšlet . Názor protistrany kritizujte, nadávejte jak libo, to je legitimní, ale nepoukazujte na chybu formální.

K. Babák 10.4.2009 9:20

Co na to Čapek

Karel Čapek napsal povídku "Skandální případ Josefa Holouška". Vzpomněl jsem si na ní, když jsem před nedávnem četl jakési odvolání na něj, jak by dnes bojoval za neomezenou svobodu tisku. Doporučuji k přečtení.