4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Zemanova „hloupá“ otázka

I poté, co dozněly opravdu nejrůznější komentáře, a poté, co snad již odezněl i smích, který v Evropě nad hloupou otázkou prezidenta ohledně financování potřebných dětí a uprchlíků (prezident podle jeho mluvčího vyjadřuje lítost, že se nepodařilo nalézt peníze na provoz zařízení pro ohrožené děti Klokánek, ačkoli částka na pomoc imigrantům bude řádově vyšší – pozn. red.) zaslechl Karel Schwarzenberg, nemohu se zbavit pocitu, že je přece jen snad třeba si v klidu položit klasickou otázku: „Co tím chtěl básník (prezident) vlastně říci?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Kluzák 10.8.2015 11:11

J.Laták přijme imigranty?

Kolik imigrantů přijal do svého domu J.Laták?? Zřejmě žádného, on jen hloupě blábolí. Jediné správné stanovisko ve věci imigrace má prezident Zeman.

J. Laták 9.8.2015 18:36

Kéž by měl Bumbál z Hradčan

alespoň jednou pravdu, ale on jí nemá ani tentokrát.

Taková holt je doba. Partituru píše ten, který se z Pionýra vyškrábal akorát do hradní party kamarádů z STB a odtud

vládne nejvíce podělaným xenofobům v Evropě.

S. Donát 9.8.2015 20:50

Re: Kéž by měl Bumbál z Hradčan

Tak zkuste jeho výroky nějak rozporovat. Nebo umíte jen křičet a nadávat?

J. Laták 9.8.2015 23:09

Re: Kéž by měl Bumbál z Hradčan

Zřejmě jste neporozuměl psanému textu, což je Váš problém, Vy přemoudřelá rozporko! :-)))

J. Ráž 9.8.2015 12:44

Doktor Křeček by měl položit jinou otázku

Má význam pracovat v úřadě, kterému vládne člověk s náturou bolševika a který se zásadním způsobem odklání od účelu, ke kterému byl zřízen a hranic působnosti tak moudře prosazovaných JUDr.Motejlem?

M. Hoblík 9.8.2015 11:51

Běžence musíme podpořit,

i kdyby na chleba nebylo. Vyplatí se nám to, přinášejí nám lásku a konečně pořádné náboženství. Budeme-li trpěliví, dočkáme se, že se dostaneme na úrověň Sýrie, ne-li dokonce Somálska.

S. Donát 9.8.2015 20:51

Re: Běžence musíme podpořit,

Navíc je to na těch člunech samej doktor a inženýr, jak mi sdělila jedna sluníčková slečna. Bez nich bychom byli úplně ztraceni. Tak kytky a na hranice a vítat...

P. Vaňura 9.8.2015 10:48

My tady primitivy, kteří nás chtějí vyžírat NECHCEME

A pouštět je sem nemusíme, je to jen otázka VŮLE hájit zájmy lidu této země. NEEXISTUJE důvod, proč nepostavit řádně zabezpečenou hranici přes kterou se skoro nikdo nedostane (už jsme ji tady měli, i když její účel byl opačný, nepustit lidi VEN). Neexistuje důvod proč nedeportovat ilegály do země původu nebo nezaplatit nějaké zemi za to, že si je převezme (viz Austrálie). VŠICHNI ilegálové k nám přišli přes tzv. bezpečné země, nemusíme tudíž poskytnout azyl NIKOMU!!!!

K tomu stačí jediné, poslat dobrosery "k lopatě." Všemožné neziskovky, které JENOM ŠKODÍ, dostávají od státu řádově víc peněz, než Klokánek. 

Kde kdo se oficiálně rozhořčuje, že se při demonstracích objevily "šibenice." Realita ovšem ukazuje, že zrádcovská vláda nemusí pouze skončit na šibenici, jako jistý Nadžibuláh (či Saddam Hussain), může též skončit v mrazáku jako Kaddáfí, skončit před popravčí četou 10 minut po hodinu a půl trvajícícm procesu jako Ceausescovi, nebo viset za nohy na benzinové pumpě jako Mussolini, jeho milenka a čelní představitelé jeho režimu právě před 70 lety.

Ti, kdo ženou Evropu do občanské války se sice pohoršovat mohou, ALE to nic nemění na faktu, že všechny uvedené věci se v minulosti, někdy docela nedávné, reálně staly!!!! A např. nikdo neví, kdo nechal Mussoliniho a jeho druhy zastřelit a na tu pumpu pověsit. Můžeme ale na fotografiích vidět americké vojáky, jak to celé se zájmem sledují!

R. Kluzák 8.8.2015 23:33

Hloupý je Stanislav Křeček

Zemanova otázka rozhodně nebyla hloupá. Hloupý je Stanislav Křeček, který blábolí nesmysly. Takový Křeček si ani neuvědomuje, že částka která je potřebná nyní na akutní vyrovnání potřeb Klokánků se rovná ceně jednéjediné vilky v jižní Francii. To by český stát rozhodně mohl zaplatit.

D. Polanský 8.8.2015 14:45

Polák ať si je bohatý, beztak již umřel a

jeho majetek se rozmělní. To je detail. Sportovce nefimacuje stát, tedy většinou, když na to majitelé turnajů mají, tak co. Sme svobodná společnost, společnost soutěže.

Imigranty je potřeba vyexportovat, ne je živit, neobstáli v soutěži.

P. Vaňura 9.8.2015 10:58

Máte pravdu, ALE ještě zbývá vyřešit otázku, co to

reálně znamená, že jeden Polák vlastnil obrovský majetek. Reálně je důležité, kolik spotřeboval on sám a jeho rodina. Pokud třeba vlastnil hutě, tak ta fabrika jela stejně, jako by ji vlastnil stát nebo kdokoliv jiný. Mohla stát 100 miliard, ale co??? Podstatně je, jak dobře či špatně byla firma spravována.

Něco jiného jsou špičkoví fotbalisté. Pokud ale existují lidé, kteří dají za lístek na fotbal měsíční plat (třeba va Španělsku takoví jsou), je to věc SVOBODNÉ VOLBY těch lidí. Pak se v tom točí obrovské peníze. Chce to snad pak Křeček nějak zregulovat???

I. Lyčka 9.8.2015 18:49

Re: Máte pravdu, ALE ještě zbývá vyřešit otázku, co to

Fotbalisty, hokejisty a jiné sportovce platíme všichni v ceně výrobků, které kupujeme. Firmy si pěkně rozpočítají náklady na reklamu, které vrazí do sportovců.

J. Chaloupka 8.8.2015 11:48

Do Teplic v Čechách jezdí CHUDÍ Arabové, kterým

pobyt hradí stát, jež má pohádkové příjmy z toho, že u nich nakupujeme ropu. To, jak se chovají a že nás považují za sluhy je jiná otázka. Bohatí Arabové jezdí úplně jinam. Ostatně nedávno kolem jednoho takového byl povyk ve Francii.

J. Kučera 8.8.2015 12:05

Re: Do Teplic v Čechách jezdí CHUDÍ Arabové, kterým

Kdyby stát (obec) šoupla pár korun holým lebkám a policie se chvíli koukala jinam, určitě by bylo po problému s Araby v Teplicích. Oni by to s námi, kdybychom se u nich chovali stejně, udělali okamžitě. S tatíkem Žižkou "hrrrr na ně!"

H. Gene 9.8.2015 13:49

Re: Do Teplic v Čechách jezdí CHUDÍ Arabové, kterým

Správně! Jako v Nšmecku v osmatřicátým, že? Taková Křišťálová noc po Česku!

M. Malovec 8.8.2015 9:49

Erár je jeden

a měl by se rozdělit podle priorit těch, kteří jej vytvořili a ne těch, kteří místo vlastního nasazení v boji za lepší život (tím nemyslím nasazení na hranicích EU) prchají s nataženou rukou na cizí.

K. Janyška 8.8.2015 9:19

Kdo to je, ohrožené děti ? Vy chovateli lidského stáda.

Vy nevíte, že mají své rodiče ?  Víte, že ?  Tak jděte po nich, po dacanech... Dzp.

P. Vaňura 9.8.2015 11:08

V reálu narazíte nakonec na to, že potřebujete nějakého

N. A. Frenkela, aby zreformoval kriminály tak, aby se staly výdělečnými! Pokud toto nezajistíte, tak se o ty děti nikdo starat nebude! Ono by dokonce někdy stačilo zbavit ty rodiče rodičovských práv a ty děti dát k adopci, to ale dobroserové nepřipustí. Klokánek vyjde v reálu LEVNĚJI, než dětské domovy, kde na jedno dítě připadá jeden zaměstnanec na plný úvazek. To se ale automaticky platí ze státního rozpočtu a nikomu to nevadí. Dokonce se ignoruje fakt, že dítě z dětského domova většinou neví vůbec připraveno na praktický život!

M. Prokop 8.8.2015 9:13

"Někdy nezbývá než takhle se ptát."

Spíš někomu, než někdy.

Hlupákům nebo politikům.

K. Janyška 8.8.2015 9:57

Re: "Někdy nezbývá než takhle se ptát."

Skutečným hlupákem je ten, kdo nezná teorii spontánníhm řádu lidské interakce, neboť stále mluví o jiném lidském světě, než který reálně existuje... Dzp.

P. Vaňura 9.8.2015 11:12

Pane Janyška, jak funguje spontánní řád lidské

interakce v takovém Islámském státu nebo v Somálsku!!???

J. Dvořák 8.8.2015 8:42

Čtyři druhy jídla je v pořádku???

Hlavně ne vepřový, žejo? To se to muslimákům žere za naše peníze! Ubytoval bych je hned vedle vepřína s povinností se o prasata dobře starat! A že nemají rádi pejsky? Tak jim doporučíme vietnamskou kuchyni tam je jedí normálně jestli to někdo neví, mají i svoje psí jatka! A máme po běžencích hned jak se to rozkřikne, poběží hezky zpátky domů! Zatím se jim vyvařují čtyři druhy jídla podle požadavků, i vegetariáni nejsou opomenuti! Takže vlezdobruselismus dosahuje mamutích rozměrů! Je na čase říct: A dost!!!

M. Mýval 8.8.2015 6:36

dítě s nafouknutým bříškem

Už ho vidím jak štráduje přes Saharu, vysolí pár kilo doláčů a tady zoufale prosí o zbytky od stolu, které zpupní Evropané hází svým psům. Takhle nějak nám to předkládají neziskoví multikulti.

Já to vidím jinak. Prostě hoši nadělají svým ženám děti a pak hurá do EU. Párkrát pošlou nějaké euro domů, čímž nalákají další roj emigrantů, ale pak zjistí, že tu je fůra krásných blondýnek ...

A co se týče peněz na děti, je to trochu jinak, nejde o peníze, ale o projev marksismušpidlismu který nesnese jinou výchovu než v ústavech podle Makarenka nebo u Barnevernetem vybraných pěstounů. Peníze nechybí proto, že by je utečenci prožraly, ale na základě byrokratické kličky, díky které musí Klokánky držet prázdná místa na která běží náklady, ale příjem je nula. Ještě štěstí, že už nehrozí uran jako v padesátých letech rolníkům, kterým sebrali pole a stroje, ale dodávky nechali. Inu bolšán myslí i po šedesáti letech pořád stejně.

No a Zeman ten o tom ví nejvíc. On tyto Bakaly, Babiše, Mrázky a Marxové do Strakovky přivedl

P. Scheck 8.8.2015 3:27

Pane Křečku

Pane Křečku to, že jste právník, ještě neznamená, že nemůžete být hloupý právník. Vaše hlavní (rádobymoudrá) otázka zní asi jako kdyby by se někdo zeptal slavného italského virtuosa. Pane Paganini, kdybyste cvičil ještě víc, hrál byste ještě lépe?

J. Farda 8.8.2015 22:37

Re: Pane Křečku

Ve vší uctivosti si Vás, pane Schecku, dovoluji drobně poopravit. Pokud je pan Křeček právník, nejde o to, zda je hloupý právník, to asi laikům nelze posoudit, ale posoudit, zda je hloupý člověk, si snad už i laiku možno troufnout. S politováním říkám, že bacil komunismu má dodnes řada z nás seniorů zažraný pod kůží.

P. Scheck 8.8.2015 23:56

Re: Pane Křečku

Máte asi, pane Fardo, pravdu. Bacil komunismu je silnější, než jsem si po revoluci myslel. Je to nekonečný boj, se kterým je třeba stále bojovat.

J. Vintr 8.8.2015 0:47

Příjmání uprchlíků není žádným řešením

je to jen zbytečné gesto bezmoci evropské politiky řešit danou situaci, kdy se do Evropy valí masy uprchlíků. Rozdělení těch, kteří se sem již dostali, a jejich "ubytování" v nějakých táborech neřeší, co s těmito lidmi bude v budoucnosti a zcela chybí jakákoliv koncepce, jak zabránit, aby sem nepřicházeli další a další. Peníze, vynaložené na toto dočasné řešení - neřešení, jsou fakticky vyhozené oknem a opravdu by bylo lepší, kdyby je stát použil pro vlastní občany.

J. Kučera 8.8.2015 12:01

Re: Příjmání uprchlíků není žádným řešením

Příval uprchlíků řeší úspěšně Australie a je jen dobroserstvím EU, že nepřijme australské řešení. Pan Křeček píše o volbě, ale pomíjí to nedůležitější: Jediným příjmem státu jsou daně jeho občanů. Vedení státu by se tedy mělo především ptát občanů, svých financierů, za co chtějí svoje daně utratit. Ochota českým občanů platit blahobytný život lehkoživkům, ať už ve vládě nebo v uprchlických táborech, rozhodně v seznamu priorit českých daňových poplatníků chybí. Až vlády, politici i ostatní "veřejní činitelé" pochopí, že prožírají a rozhazují peníze občanů, nikoliv svoje, začne snad cesta k nápravě.

P. Vaňura 9.8.2015 11:19

Oni to politici nepochopí NIKDY, pokud jim to nebude

lidmi vnuceno!