26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Buvol 17.7.2007 15:43

Re: Re: USA a NATO balkánskou intervencí otevřeli další zločinecký a extremistický kanál do Evropy.

Ano, v tomhle šlápli Američané naprosto vedle! A jest-li tím měli zarazit to vraždění, tak jenom na chvíli! A jsem zvědav, co budou dělat a koho budou bombardovat, až začne vznika velká Albánie .. Řecko, Bulharsko ? 

MK 17.7.2007 15:35

Re: Re: Re: Ad Kohak

Vidím, že jsem přišel s křížem po funuse, pan Brezina byl první.

MK 17.7.2007 15:34

Re: Re: Ad Kohak

„A tak je to útok, myslím si, právě na tu imperiální stránku americké mentality, která tam vlastně je už od dobývání kontinentu před sto lety. Tak bych to nečetl jako útok na Ameriku, byl to útok na moc velkého kapitálu, byl to útok na moc vojenskou. Ale Amerika je víc.“      http://www.bbc.co.uk/czech/interview/us_attack.htm

Brmboš 17.7.2007 15:31

Re: Re: Re: Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

K čemu jednoho vyřeším a druhý se urazí.

J.G. Pašek 17.7.2007 15:27

Za fFrancouzské revoluce v soudní síni na levé straně seděla kvelačná, emociální primitivní lůza z ulice LEVICE . . .

a na pravo seděla umírněná PRAVICE . . . jak víme, skončilo to tak, že ta Levice poslala na gilotínu ty Pravičáky . . . .  a tak tomu je dodnes, kdybychom se dali.

Pane Vlku, moc hezky a výstižně jste to napsal. R^ 

Xaver 82.117 17.7.2007 15:02

Kampak s rozumem na Psu, IM....

;-)

Jura Jurax 17.7.2007 15:00

Re: Re: Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

Ale měl byste ... :-(

Xaver 82.117 17.7.2007 14:59

Ano, pane Vlku, hloupost je nakažlivá, ale jenom v demokracii.

Já tomu říkám severokorejská chřipka...

Brmboš 17.7.2007 14:49

Re: Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

To neřeším!

I.M. 17.7.2007 14:34

Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

jestli by se třeba dotyčný vůl tím cítil poctěn, kdybyste s ním souhlasil.

Jana V., 17.7.2007 14:32

Re: Re: Ad Kohak

Žádná fakta tady nikdo nepřekrucuje, já jsem to slyšela v CT na vlastní uši v debatě, která probíhala těsně po zřícení WTC a do níž byli zváni různé "osobnosti" včetně Koháka, Štampacha a dalších. Odkaz nemohu bohužel dát, bylo to živé vysílání. Dnes, kdy mám DVD s HDD a pořady tohoto typu si nahrávám, poslala bych vám vypálené DVD. Mně div oči nevylezly z důlků, když jsem tyto dva pány poslouchala, do té doby jsem je nikdy neslyšela takhle se projevovat. Byla to síla!!!!

I.M. 17.7.2007 14:29

Souhlas. Dovolím si to tvůrčím způsobem rozvinout:

Je komické, například, obviňovat ODS z pravicovosti. Pokud se na nekonečné pravolevé ose vydáme od Kim Čong Ila přes Grebeníčka a Paroubka směrem doprava, potkáme nejprve ODS, pak evropskou levici, pak evropskou pravici, pak dlouho nic, pak tři kopky hnoje, načež se na pravém obzoru vynoří americká levice, po ní pak americká pravice, pak zase dlouho nic a pak Komunistická strana Číny neuznávající nemocenské ani důchody.

I.M. 17.7.2007 14:20

Re: Re: Re: Máte asi špatné informace.

Maiso, podle mě na to máme oba dva velmi podobný názor. Pokusím se o závěrečné komuniké: V.H. nadělal ve vztahu ke Slovákům spoustu hovadin - naprostý souhlas. Ale v roce 1989 byl společný stát mrtvý nezávisle na Havlovi, a i kdyby byl presidentem místo Havla zvolen některý ze sokolů na Kráľovej Holi v mlieku kupávaný. O tom se přesvědčil můj nebožtík tchán, který tam "šířil světlo vzdělanosti". Všichni ho zdravili na pět metrů. V roce 1938 z jednoho dne na druhý utekl a jenom tím si zachránil kejhák. To bylo přece jenom ještě dost brzo před Havlem.

zvw 17.7.2007 14:19

Souhlas

Pane Vlku, to je skvělý článek! Alespoň mě se moc líbil. Dodám jen, že před 14 dny jsem přestala číst Lidové noviny a tím i všechen denní tisk. Po 30- ti letech!  Už mi z toho bylo vážně nanic.

Všechny ty netáhla který si tam honěj trika svou pseudointeligencí ať platí někdo jiný.

Brmboš 17.7.2007 14:18

Pane Vlku starší jste...........

Arogantní nadutec a Kohákovi nesaháte ani po kotníky, ale na to hlupák sám u sebe nepřijde. Jinak ve většině případů s panem Kohákem souhlasím, ale nikdy nebudu souhlasit s volem.

Charlie 17.7.2007 14:07

Re: USA a NATO balkánskou intervencí otevřeli další zločinecký a extremistický kanál do Evropy.

Souhlas. Bohužel máte recht.

Wombat 17.7.2007 14:06

Re: Re: Já myslel ...

......vazeni, dovoluji si vas ujistit, ze BBC je ovladana levicaky. Musim zde ovsem podotknout, ze to, co se vam, byvalym komunistum v Cesku muze nekdy jevit jako pravicovy komentar, zde na zapade, je tento komentar oznacovan coby "mirne levicovy". Politicke spektrum je zde odlisne. Toliko na vysvetlenou. Preji vam hezky letni den!  

Charlie 17.7.2007 14:05

Re: Pane Vlku, vynikající. Moc děkuji

R^R^R^

Buvol 17.7.2007 13:43

Re: Re: Máte asi špatné informace.

Byla to ta příslovečná kapka, po které pohár vždy přeteče .....před tím ovšem ještě byly takové kopance, jako první presidentská cesta nikoliv do Bratislavy, ale do Mnichova  další, dokonce i heraldické pokusy se státním znakem ....  na to si velmi živě pamatuji.

I.M. 17.7.2007 13:13

Re: Máte asi špatné informace.

Možné to klidně je, to jsem nevěděl. Ale ať už to řekl nebo neřekl, v kladném ani záporném smyslu to nemělo žádného vlivu na otáčení zeměkoule. Na celém Slovensku prostě nikdo aktivně nechtěl zachování společného státu. Politici ani občané. Jak politici, tak moji slovenští příbuzní jenom uhýbali, mlžili a říkali "no hej, ALE". Vyčítat českým politikům rozbití státu a "rozpoutání pomlčkové války"  je kolosální blbost, která mě opakovaně naštve ještě teď.

kopec 17.7.2007 13:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že by hloupost byla nakažlivá­­?

Demagogie od pana Vlka,protoze pouziva pro svou argumentaci vymyslena tvrzeni a dedukce.Vubec nechapu,  proc do sve repliky patlate ceske politiky ciziho puvodu, rec byla o francouzskem rasismu a xenofobii.

Pete Brich 17.7.2007 12:52

Kromě domečku s bílou kupolí, jehož celá obsluha se vejde do jednoho dopravního letadla,

tu pořádnou základnu armády USA potřebujeme jako sůl!!

PB

Pete Brich 17.7.2007 12:49

Máte asi špatné informace.

Se "spojovníkem" v parlamentu, možná na něčí přímluvu, přišel první TEN, kterého nám celý svět závidí.

PB

RomanL 17.7.2007 12:40

Re: ne ze by to melo vztah k clanku,

Ve Francii se Ukrajina spolu s ČR řadí na dálný východ a ne do Evropy...

GRUNTORÁD 17.7.2007 12:37

Hloupost je nakažlivá a nákazotechnik Vít nato nic!

je to nákaza hodná řešení pro HVS (hlavní veter. správa) to řešení navrhuji provést stejnou metodou i prostředky, jinak se těch enviromentníchoranžovorudýchlevoručků není možné zbavit. Veškeré reakce jsou nepřípustné - hovg.

Papouch 17.7.2007 12:25

Re: Já myslel ...

ovsemze je to mozne

treba BBC je levicaky prolezla a o normalni slusne bile lidi se zajimaji jen v souvislosti s poplatkem za "TV licence"

nepolitik 17.7.2007 12:15

Pane Vlku, vynikající. Moc děkuji

opravdu pěkné počteníčko. Zvláště ta kohákovština se Vám povedla. To je pitomec non plus ultra. Asi mu v USA dali malý důchod a tak na ni pořád nadává. Já jsem si ho pracovně nazval Kohátem, což je kerkonošském nářečí pořádný pařez. ;-)R^R^R^

Ivan Brezina 17.7.2007 12:13

Re: Re: Ad Kohak

"Nemyslím, že jsou to na jedné straně americké hodnoty a na druhé straně nějaké jiné, řekněme afghánské nebo co. Tady je to myslím konflikt mezi dvěma přístupy a i Amerika je rozpolcená. A tak je to útok, myslím si, právě na tu imperiální stránku americké mentality, která tam vlastně je už od dobývání kontinentu před sto lety. Tak bych to nečetl jako útok na Ameriku, byl to útok na moc velkého kapitálu, byl to útok na moc vojenskou. …Mnoho lidí v USA říká, že je třeba změnit zahraniční politiku. Ta násilnická politika, kterou se vyznačovali oba Bushové, prostě není produktivní. …Jestliže se Američanům, tedy americké vládě podaří najít nějakého nepřítele a říct´, že je to jejich vina, pak nebudou muset zkoumat své vlastní svědomí, svou vlastní politiku v Palestině, podporu budování osad na palestinském území, podporu toho násilného přístupu vůči Palestincům, nebudou muset zkoumat vlastní svědomí…To zkoumání vlastního svědomí, to není otázka hledání viníka vně nebo uvnitř, ale položit si otázku, co vedlo k tomuto útoku, je něco na americké zahraniční politice, co vyprovokovalo či pomáhá provokovat útoky?…Už od vietnamské války si myslím, že Amerika zápasí s pokušením své vlastní síly. …Moc je velice nebezpečná věc. A Amerika je dneska nesmírně mocná. Proto měl být v USA zvolen zkušený prezident. Tady je potřeba si klást otázku, jaký chceme budovat další svět a trest, jaký je smysl trestu? Jestliže smyslem trestu je jen vyvážit jedno zlo druhým, pak nemá smysl. Smyslem trestu musí být náprava." (Erazim Kohák v BBC, 12. 9., 17.29 h)

I.M. 17.7.2007 12:03

Maiso,

jsem sice k panu H. dost kritický, ale ta pomlčková válka, to Vám asi ulítlo. Slováci byli manželka, která zahýbala a chtěla se rozvést. Pithart a podobní jí pořád všechno odpouštěli a prosili ji, aby zůstala. To Havel nedělal, ale taky "ji" pořád omlouval. A Klausovi zůstane provždy (kdyby nic jiného) nehynoucí zásluha, že byl první a jediný, kdo té manželce vyměnil zámek od bytu a odmítl ji platit ze své šrajtofle. Na to se nikdo předtím nezmohl. No to je vedlejší, ale Havel nezavinil pomlčkovou válku.

neuropan 17.7.2007 11:56

Dobrou chuť, pokud právě obědváte.

Dneska jsem si pane Vlku Vaším článkem při obědě pěkně smlsnul. Není co dodat. Kde to mohu podepsat ?