29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Wazza 29.8.2008 12:13

Re: Re: Re: Re: Proč se v tzv. "demokratické" zemi nezabývají historií historici?

Můžeme, já tam ale nebudu, jsem všechno jiné, ale ne blbý. :-)

Marat 29.8.2008 12:01

Re: Re: Re: Udávat se musí

Chyba se stala v redakci.

Marat 29.8.2008 11:58

Re: Re: Udávat se musí

Nu proč by soudy dnes nemohly dát černochovi glejt,že je nejbělejší běloch? Když prodejní lékaři vykastrovaného chlapa prohlásí za ženu a soudy tomu eunuchovi to potvrdí výnosem? Nebo ženu prohlásí za muže ač normální cestou porodí,tak proč by černoši nemohli být bělochy a běloši negry?Dnes je možné už oipravdu všechno.

Jaká to pitomost spoléhat na soudy? V době prodejné?

Marat 29.8.2008 11:47

Re: Re: Udávat se musí

Proč né.Když lékaři po vykastrováni  chlapa ho prohlásí za ženu a soud to potvrdí? Takový "muž" normální cestou porodí dítě a pořád je to podle soudcu a lékařu muž.Tak proč by černocha černého jak Peklo nemohl soud prohlásit za bělocha?Dnes je možné všechno.

Marat 29.8.2008 11:45

Re: Re: Udávat se musí

Proč né.Když lékaři po vykastrováni  chlapa ho prohlásí za ženu a soud to potvrdí? Takový "muž" normální cestou porodí dítě a pořád je to podle soudcu a lékařu muž.Tak proč by černocha černého jak Peklo nemohl soud prohlásit za bělocha?

lucinapes 29.8.2008 10:57

Re: Udávat se musí

současná moc soudní je ochotna vydat černochovi potvrzení, že je bílý.

Kajda 29.8.2008 10:53

Re: Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

Přesně tak. Jenom pro upřesnění - v podnicích byla pro tyto účely vytvořena tzv. zvláštní oddělení, kde referenti, rekrutující se z řad "nejprověřenějšího a nejtvrdšího" komunistického jádra, dávali lidem po příjezdu ze západní ciziny vyplnit dotazníkpřím před úředníkem. U sportovců to bylo ještě složitější, protože záleželo i na tom, který funkcionář se sportovcem na závody cestoval (za komančů bylo zcela běžné, že místo ternéra jel se sportovcem funkcionář a když byly závody na západě, tak kolikrát jelo víc funkcionářů nežli sportovců) a jak velká svině byl.

Ani já Plocovi jeho "spolupráci" nemám za zlé, ale jeho reakce je jako vystřižená z podobných taškařic Jiřího Paroubka. Že by stranický úkol?

R. J. 29.8.2008 10:23

Re: Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

Brundibárku, trochu popřemýšlíme, spis se nezachoval celý, tedy byl skartován,zřejmě v roce 89. Vzhledem k tomu, že žádný "řídící orgán" nevěděl kde se nachází "spis" v archivu, nemohl ho "skartovat", mohl skartovat jen ten co měl ve skříni či na stole.Potom je druhá alternativa, že se to bralo přímo v "archivu" šmahem, udajně se "skartovalo" ještě v létě devadesát. Myslím, že se ale dá rekonstruovat v některých případech, více či méně přesně , "osud" dotyčného. Ale co mě zaráží, je to, že nevíme nic o těch "kontráších", žádná jména, žádné výpovědi "pracovníků" VKR či Stb, jak "dusili své vyhlédnuté oběti. Jakých používali prostředků nátlaku, nebo vyhrožování. To jsou pravý viníci, ale o nich ani ň.To je zarážející,skoro dvacet let po "revoluci".Jako kdyby komunistický bez. aparát byl nějaký neosobní " stroj".Vše se "smrskává"  na Jakeše , Husáka,občas Štrougala a jinak nic. Jiná jména nejsou "propírána". Možná, že ten co "dusil"Ploce,či jinou oběť, je ten "sympatický" strejda odvedle z hospody, nebo ten milý pán, co pronajímá penzion.Tam máme setsakra "dluh". Možná že jsou nám "předhazováni" takový jako Ploc schválně, domníváme se pak, že se jedná o "spravedlnost", to je pravda, ale ani ne poloviční.Co s tím?

medved 29.8.2008 10:13

Re: Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

Ploc byla hlavne VYJIMECNA KOMUNISTICKA SFINE. Vyuzival svych styku k tomu, aby likvidoval lepsi a schopnejsi nez byl on. Stacilo mit lepsi vysledky nez Ploc a hned mel clovek zaracha. Proste komunisticka sfine Ploc likvidoval lepsi sportovce nez byl on a proto byl na spici.

Ploc moc dobre vi, ze vzdy byl na zajezdech jako hlidac a donasel na sve kolegy. Proto se zuby nehty brani zverejneni sveho svazku. Pokud by nedelal sfinarny, tak by jej mohl zverejnit.

abc 29.8.2008 10:10

Re: Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

Ano, ten závěr se nabízí a také se k němu kloním.

Je třeba si uvědomit, že Pavel byl tehdy nevzdělaný a nijak zvlášť inteligentní zedník, jenž kromě skákání vlastně nic světoborného neuměl. Možná mohl emigrovat a nejspíše by se jako skokan uplatnil, ale tomu asi zase bránilo rodinné zázemí. Starý Pavel (otec) byl taky reprezentant, Rudá hvězda, a podle cibulka.net agent Radim 15940. Takže co lze čekat od dvacetiletého prosťáčka? Nejenom poslušnost, jakou systém armády, Dukel a VTJ vyžadoval, ale nejspíše taky určitou loajalitu vycházející z rodinné atmosféry.

Protože od té doby sice trochu zmoudřel a nabral životní zkušenosti, ale současně se, pokud vím, nijak dále nevzdělal, vidím ho i dnes jako v zásadě pořád prosťáčka, který především dělá to, co jeho guruové ve straně řeknou. Jeho osobní schopnosti asi nesahají příliš daleko a aktivita směřující proti instituci jako tato nebude jeho osobním výmyslem.

Tvrdě řečeno, mouřenín konající své. Švec, který se nedržel svého kopyta. Měl mít penzion, v něm výstavku trofejí a mohl se realizovat nanejvýš někde v komunální politice jako jeho bratr. Takto se dostal už za příslovečnou úroveň své neschopnosti. Škoda.

promirul 29.8.2008 9:45

Re: Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

Brundibare,to je konečně rozumné slovo  této diskusi.

promirul 29.8.2008 9:42

Re: Re: Re: Proč se v tzv. "demokratické" zemi nezabývají historií historici?

WAZZA v tom případě zřídíme také ústav pro vyšetřování blbosti a hned se tam přihlaš,už nutně potřebuješ vyšetřit.

promirul 29.8.2008 9:36

Ústav .....

Pani Petruško,pravdu máte na 100 procent,ale jde o to abyste přesvědčila prvně své kolegy v redakci o zločinnosti STB a jejich seznamů.Vypadá to u vás tak,podle toho kdo to píše,jednou čehý a podruhé hot. 

Honza Ringo 29.8.2008 9:18

Udávat se musí

Bohužel pro Ploce se doba trošku změnila a funkce jeho řídícíh důstojníků byla zrušena.  Jeho povaha se ale nezměnila. Nezbylo mu tedy nic jiného než údajného úplatkáře napráskat do médií aby si trochu ulevil jako za starých časů. Tenkrát se to taky moc neprověřovalo-stačilo udání "důvěryhodného" občana.  A kdo tomuto "duvěryhodnému" občanu šláp na kuří oko tak mohl být naprášen a státní moc mu pak dělala problémy. Doufám že doba se už opravdu trochu změnila a žalovaný nebude mít obdobné problémy se současnou  mocí soudní.

Bobyzboby 29.8.2008 8:47

Petruška nikdy nezklame.

Předevčírem jsem podal nějaké informace asi patnácti lidem, včera možná dokonce dvaceti. Dnes se budu muset konečně začít hlídat abych to nepřeháněl.

Ještě jsem se nerozhodl, kterou část svého času věnuji rekognoskaci, kdo z nich je agentem které služby. Rv >-

záložák 29.8.2008 8:42

Re: Kam se ztratili všichni spolupracvníci STB? vojenská přísaha před rokem 1989

"Já, občan Československé socialistické republiky, vědom si své čestné vlastenecké povinnosti, přísahám před bojovou zástavou věrnost pracujícímu lidu vedenému Komunistickou stranou Československa. Slibuji, že budu vojákem statečným a disciplinovaným, že budu důsledně a iniciativně plnit ustanovení vojenských pořádků, rozkazy velitelů a zachovávat vojenské tajemství.

Svědomitě se budu učit ovládat vojenskou techniku a zbraně svěřené mi pracujícím lidem, a připravovat se na boj, aby jsem mohl na rozkaz prezidenta a vlády Československé socialistické republiky co nejlépe bránit svou rodnou vlast a její socialistické zřízení proti každému nepříteli.

Pro obranu socialismu jsem vždy připraven stát pevně v řadách ozbrojených sil Československé socialistické republiky po boku Sovětské armády i armád ostatních socialistických zemí v boji proti jeho nepřátelům a nasadit i svůj život za dosažení vítězství.¨

Tak přísahám !"

PS        svůj slib (1. ČSR) splnili parautisté v pravoslavném kostele v roce 1942 (sliby - chyby ?)

záložák 29.8.2008 8:38

Re: Taky bych rád věděl, jak to za komunismu bylo, vojenská přísaha před rokem 1989

"Já, občan Československé socialistické republiky, vědom si své čestné vlastenecké povinnosti, přísahám před bojovou zástavou věrnost pracujícímu lidu vedenému Komunistickou stranou Československa. Slibuji, že budu vojákem statečným a disciplinovaným, že budu důsledně a iniciativně plnit ustanovení vojenských pořádků, rozkazy velitelů a zachovávat vojenské tajemství.

Svědomitě se budu učit ovládat vojenskou techniku a zbraně svěřené mi pracujícím lidem, a připravovat se na boj, aby jsem mohl na rozkaz prezidenta a vlády Československé socialistické republiky co nejlépe bránit svou rodnou vlast a její socialistické zřízení proti každému nepříteli.

Pro obranu socialismu jsem vždy připraven stát pevně v řadách ozbrojených sil Československé socialistické republiky po boku Sovětské armády i armád ostatních socialistických zemí v boji proti jeho nepřátelům a nasadit i svůj život za dosažení vítězství.¨

Tak přísahám !"

PS   svůj slib ( 1.ČSR ) splnili parašutisté v pravoslavném kostele v roce 1942

Wazza 29.8.2008 8:20

Re: Re: Proč se v tzv. "demokratické" zemi nezabývají historií historici?

Ano, něco na tom je. Ale v tom případě bychom měli také zřídit Úřad vyšetřování zločinů kapitalismu. ;-D

Karel Dopekla 29.8.2008 7:49

páter Kánský ?

Špatně si vzpomínám ale myslím, že z nějakého kostela v Bubenči se někdo omluvil farníkům v roce 1990.

Kobylka Lajda 29.8.2008 7:31

Kam se ztratili všichni spolupracvníci STB?

Je zajímavé, že nikdo, kdo byl veden ve spisech STB a rozvědky, se ke své činnosti nehlásí, hraje si na svatého Álojze, je čistý jak lilium a pohoršený na sprostotou tohoto světa(potažmi instituce, která má studovat historii lkumunistických svinstev, všichni jsou vinni, jen ti dotyční ne. Žije v této zemi aspoň jeden CHLAP (může to být i žena), kteří by chlapsky (žensky) řekli otevřeně, ANO - dostal jsem za takovýchto a takovýchto podmínek a spolupracoval;-O;-O jsem. Pravda je nejvíc osvobuzující i vzbuzující respekt. Ještě jsem ho k nikomu nepocítila!Rv

Netřeba 29.8.2008 6:46

Re: Proč se v tzv. "demokratické" zemi nezabývají historií historici?

Protože události před dvaceti nebo čtyřiceti lety nejsou žádná historie. Je to politika. Neříkám, že zrovna nejžhavější, ale pořád politika.

Frank 29.8.2008 6:42

Taky bych rád věděl, jak to za komunismu bylo, ale když Havel a jeho

kumpáni nechali zlikvidovat spoustů svazků STB, tak je to vlastně k ničemu. Je vidět, že Petruška si je už jista, že už na ni nikdo nic nevyhrabe. Pořádek se měl udělat hned po převratu. Po 20 letech to je směšné.

JaS 29.8.2008 6:34

Re: Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

Souhlasím. Byl dobrý sportovec, nevím, jestli je dobrý poslanec.

Mistr Jan Hus 29.8.2008 6:30

Proč se v tzv. "demokratické" zemi nezabývají historií historici?

;-D

Brundibár 29.8.2008 4:25

Pavel Ploc byl výjimečný sportovec...

a jako takový chtěl dělat svoji "práci" - skoky na lyžích (dělal jí výborně).

Každý, kdo pravidelně služebně vyjížděl do zahraničí, byl "v péči" zpravodajských služeb, u sportovců Dukly to logicky byla VKR. Bylo mu řádově 20 let, když skákal, skákat chtěl. Měl dvě možnosti - emigrovat (nevím, jak na tom byl s jazyky, s vazbami na své blízké tady, otázka, jestli by se skákáním na lyžích venku uživil - přece jen, ty peníze byly někde jinde něž byly tehdy v tenisu nebo NHL), nebo si "povídat" s VKR. Nemohl "nic neříct", nemohl tušit, co říkali ostatní, jestli nebyla něco provokace, atd. Myslím si, že na 20letého člověka (alespoň podle informací, které se ze spisu dostaly ven) si vedl velmi dobře, není známa informace, která by přímo působila někomu problémy (XY si s sebou vezl 100 DM, AB pašoval Stern, atd.). VKR ho podle všeho ani nijak neúkolovala.

Jediné, co mě na tom překvapuje, je současná Plocova reakce. Určitě není nikomu příjemné, když se jeho jméno přetřásá ve spojení s VKR. Přijde mi proto, že na neustálém přiživování této causy má zájem někdo jiný - možná ČSSD, která se netají snahami Ústav zrušit a případ Pavla Ploce může takto využívat.