17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kopecký 28.11.2008 17:42

Re: Co říkáte mému dojmu

Podivejte se Bráno když už nevěříte ani vedoucímu představiteli managementu farmaceutického koncernu, není vám rady ani pomoci. Teď už vám zbývá jen dosmrti se trápit otázkou, kam postavil Dvořáček ten zatracenej kufr, kdo koho defloroval a kdo odešel na policejní stanici.

brána 28.11.2008 19:17

Re: Co říkáte mému dojmu

Nezastiňujte problém mého antikomunismu zástupným problémkem deflorace kufru na policejní stanici. Čekal jsem od vás přátelskou terapeutickou radu. Namísto lhostejné rezignace nad kvalitou mé zbytkové existence. 

Kopecký 28.11.2008 20:47

Re: Co říkáte mému dojmu

Taky mám pošramocenou zbytkovou existenci a nevomlacuju vám jí pořád vo hlavu.   Terapeutickou radu od vás vyžaduju už několik měsíců a taky nic. Nemáme si co vyčítat. Je to naopak - váš antikomunismus je zástupým problémem nevyřešené deflorace kufru. A mě už je všechno jedno, deflorujte si ten kufr třeba na hlavním nádraží.

brána 28.11.2008 21:09

Re: Co říkáte mému dojmu

Jsem narcista a antikomunistobijec hlavanehlava.  Po několika hodinách urputné filipiky jsem dosáhl pouze jediného. Přivést pana Kopeckého namísto ke skálopevnému zdraví, a jak privátnímu tak i občanskému angažmá, ke vzteku. Jdu si číst Nietzscheho, ne raději Freuda. Blbost Houellebecqa. Blbost.............nikoho jiného neznám.

Kopecký 28.11.2008 21:31

Re: Co říkáte mému dojmu

To nebyl vztek to byl pokus o humor.

Soňa 28.11.2008 15:30

Ano máte pravdu pane Frýborte

R^Ano, máte pravdu pane Frýborte, moje teta si přesně takle a osobně pamatuje pana Kohouta , dnes slavného dramatika, který ještě dnes s láskou vzpomíná na to jak s tatínkem  po sobotách fárali na Kladně a jejich maminka pracovala brigádně jako svačinářka na šachtě.Moji tetu právě takový jeden(-na) udavačka oznámila, když zapochybovala před svými 4 kamarádkami v septimě gymnázia na lyžařském výcviku v březnu 1948, že Masaryka někdo musel shodit , že neskočil sám. Byla vyloučená ze všech státních škol (a to měla obrovské štěstí, protože  před zahájením soudu opravdu nebylo jisté vůbec nic) nakonec za velké protekce  dostudovala v pražské církevní škole (odmaturovala), ale právě byla svědkem ohnivých aktivit pana Kohouta a jemu podobných , tehdy už byla strachy bez sebe z těchto "poblouzněných mládenečků", a dnes (je jí 79let) ho nemůže ani cítít. S tím se dá asi těžko něco dlělat. Morálně se moje teta v žádném případě nepolepšila , má stále stejné názory a dnes se nakonec potvrdilo, novými forenzními metodami, že Masaryka opravdu shodili. Zato z pana Kohouta je slušný člověk a světový dramaturg.

mp 28.11.2008 15:39

Re: Ano máte pravdu pane Frýborte

odkud víte to o Masarykovi?  Jak to zjistili?

sociolog 28.11.2008 15:54

Re: Ano máte pravdu pane Frýborte

Vy jste asi v one mistnosti, odkud mel Masaryk udajne skocit, nikdy nebyl.

K onomu inkriminovanemu oknu se musi clovek po parapete asi tak 3 metry plazit, nez skonci se zivotem.

Ale toto preci neni to, co pisatelka hlavne chtela rici. Chtela rici, ze i Vy, kdo opet zpochybnujete ocividne, patrite k onem hajzlum. o kterych mluvi Frybort!

Princ Jasoň 28.11.2008 21:34

Re: Ano máte pravdu pane Frýborte

Co se opravdu stalo s Masarykem je naprosto vedlejší. Důležité je to, co se stalo se spolužačkou po vyslovení své myšlenky.

Kopecký 28.11.2008 21:53

Re: Ano máte pravdu pane Frýborte

Co se s ní proboha stalo?

Snowy White 28.11.2008 21:05

Zato z pana Kohouta je slušný člověk

Aniž bych chtěl polemizovat se zbytkem toho příspěvku, tak vykládat něco o tom, že z pana Kohouta je slušný člověk je docela úlet.

brána 28.11.2008 21:27

Re: Zato z pana Kohouta je slušný člověk

Relativě vzato - po tom všem co my tady víme o panu Kunderovi - to souhlasí. Postoupil na zdejším žebříčku seriosity o špržličku.

Karel K 28.11.2008 15:07

Jediný závěr

Jednou komunista, vždycky komunista - jednou prostitutka, vždycky prostitutka.

mp 28.11.2008 15:40

Re: Jediný závěr

ne, prostitutka se může polepšit

Ludva 28.11.2008 17:13

Re: Jediný závěr

Jednou hajzlík, vždycky hajzlík, bez ohledu na stranickou příslušnost.

Karel K 28.11.2008 17:26

Re: Jediný závěr

Samozřejmě, jenže jsou strany demokratické pak jsou některé strany diktatoriální,  podobné nacistům nebo mafii.  Kdo do těch vstoupí, ten už  musí mít jistý druh perverzního myšlení v sobě. Toho se už ovšem nemůže sám zbavit.  A když ano, pak to zase nepřežije.

JaS 28.11.2008 18:13

Re: Jediný závěr

Především: jednou blbec - vždycky blbec.

Frankfr 28.11.2008 13:24

Nádherný článek,

děkuji za něj pane Frýborte. K tomu dodávám několik postřehů z naší rodiny. Můj tatínek byl důstojníkem na vysoké odborné úrovni, učilpo válce na Vysoké válečné škole. Vábili jej do KSČ s tím, že pokud nevstoupí, tak jej předeženou méně schopní. Neježne jej skutečně přeskočili, ale byl vyhozen, nejdříve vůbec nemohl najít žádné zaměstnání a nakonec skončil u lopaty ( doslovně) na archeologických vykopávkách. Můj tchán, doktor přír. věd, významný pracovník v památkové péči a ochraně přírody, rovněž odmítl vábení a byl rád, že mohl pracovat na nejhorším místě ve slévárně. Já sám jsem  se dostal na VŠ až později, měl jsem to štěstí, že jsem pracoval ve svém oboru, ale řadový pracovník. Vždy se našel nějaký "vlastenec",který mi dělal vedoucího. NIcméně i já i moje manželka jsme odolali  vábení komunismu a  zůstali jsme věrni svému přesvědčení a své víře. Píši to proto, aby bylo jasné, že nikdo nemusel !!!

I to by si měli uvědomit pánové Uhde, Pithart, Dientsbier a další jejich soukmenovci a pokud by chtěli odčinit svoje pochybení, hříchy a mnohdy ukrutenstva vůči svým bližním, tak ať se nederou znovu do popředí v politice. Není nutné vstupovat do kláštera, ale je možné tiše pracovat např. v charitě, NEBO ALESPOŇ DRŽET HUBU !!!!!

esmerald 28.11.2008 15:22

Re: Nádherný článek,

s clankem pana Fryborta nelze nez plne souhlasit. Zazil jsem onu povalecnou dobu i dobu po t.zv. Viteznem unoru coby student  a poznal jsem jak ony fanaticke svazaky schopne pro svuj zvraceny idel znicit sve vrstevniky tak ty, kteri soucasne s prichodem Rude armay a KSC poznali zrudnost komunismu a ktere pro jejich zjevny odmitavy postoj se jak KSC tak STB je nepokusila oslovit a vyzvak k spolupraci. Proto nelze v zadnem pripade vymluvy a omluvy pana Uhdeho akceptovat.

Berkowitz 28.11.2008 13:22

kontext doby

  Vše se musí řešit kontextem té doby, kdy MK údajně udával. Dovedu si představit novinový titulek z oné doby : Na strahovských kolejích prováděl nekalé rejdy agent cizí mocnosti. Díky bdělosti a ostražitosti MK byly tyto rejdy odhaleny a agent imperialistické mocnosti neunikne hněvu lidu !

Rozhodčí 28.11.2008 13:10

Uhde nebo Frýbort?

Mezi upřímnými vášněmi pana Uhdeho a pana Frýborta je jeden jemný rozdíl: Fanatický komunista Uhde poměrně záhy prozřel, zatímco zběsilého antikomunistu Frýborta tento šťastný okamžik teprve čeká. Stihne to ještě? Držme mu palce!

I. 28.11.2008 13:39

Re: Uhde nebo Frýbort?

A co jako až pan Frýbort - antikomunista prozře? Stane se z něj komunista? Antikomunista není nadávka, naopak.

brána 28.11.2008 16:37

Re: Uhde nebo Frýbort?

Pan Frýbor se může také stát normálním tolerantním občanem liberálního smýšlení, tak jako každý průměrný člen ODS. A nemusí být antikomunistou, antikapitalistou, antisocialistou, antiklerikálem, antiliberálem, antifašistou, antidemokratem.......... Pozná, že co nejširší spektrum  svobodně soupeřících postojů jsou pro prosperující liberální demokracii nezbytné. V nezdravé demokracii vládne mezi soupeři nenávist se všemi následky -  snaha o umlčování, potlačování, zasívání nesvárů atdatd.

R.J. 28.11.2008 16:51

Re: Uhde nebo Frýbort?

Tak teda proč zakazovat nácky? Nebo ti snad názor nemají? A co teprve radikální muslimové , také přece mohou bombou promluvit do diskuze. Nebo to chápu špatně?

brána 28.11.2008 17:01

Re: Uhde nebo Frýbort?

Násilí - teror - jak psychický tak fyzický je mimo pravidla liberální demokracie - takže nepřípustný.

hulwat 28.11.2008 17:07

Re: Uhde nebo Frýbort?

Ty jsi brána pitomostí...

brána 28.11.2008 17:29

Re: Uhde nebo Frýbort?

Neupozňujete první - máte zřejmě pravdu. Já se ale doopravdy snažím nebýt - tedy zlepšit. Prosím o shovívavost.

DN 28.11.2008 17:13

Re: Uhde nebo Frýbort?

Liberalne, demokraticky smyslejici clovek muze byt klidne antikomunista, ze stejneho duvodu, jako je kazdy slusny clovek antifasista. Totalitarni ideologie nejsou uzitecne pro zadnou demokratickou spolecnost.

brána 28.11.2008 17:23

Re: Uhde nebo Frýbort?

Souhlasím. Ale mohou být i užitečné pokud se nestanou pachateli a šiřiteli násilí. Slouží  jako indikátor slušnosti demokratické společnosti. Jako indikátor stavu podhoubí ve kterém bují.

DN 28.11.2008 17:25

Re: Uhde nebo Frýbort?

To je teorie, ktera neni podlozena praxi.