1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
68 11.10.2008 23:10

Re: Je dobře,

S těmi potoky je to myslím přehnané. Řekněme, že průměrný potok je tak čtvrt, až půl metru hluboký. Nyní. Když vezmete v úvahu počet a šířku ulic v naší republice a tu průměrnou hloubku potoka na krev, vyjde vám kubatura naprosto neodpovídající počtu obyvatel u nás. To by prostě těch pár milionů občanů nemohlo při nejlepší vůli zaplnit. Nepřeháníte trošku? 

Herakleitos 11.10.2008 21:18

Re: Je dobře,

Vezmi Jirku s. a Kolomba za ruku a běžte všichni do (Y)

Herakleitos 11.10.2008 21:16

Re: Je dobře,

Tebe tady ale nechali. Chyba!

Herakleitos 11.10.2008 21:13

Re: Správná otázka, francku!!!!

Co by také mezi tak zkorumpovanými politiky dělali. KSČM se s aférami korupce neušpinili.:-/

jirka.s. 11.10.2008 20:55

Re: VLADIMÍR HUČÍN je přesně ta osoba, kterou NEPOTŘEBUJI.

Za to tebe potřebuje Bufo bufo, viď ?;-)

Franta 11.10.2008 20:42

Re: Správná otázka, francku!!!!

Na ČT1 Vojtěch Filip jasně a správně řekl: "My komunisté ovládáme tuto společnost."

Ano, je tomu tak, oni ani nepotřebují být vůbec ve vládě!

Kobylka Lajda 11.10.2008 20:11

Re: Je dobře,

Podpisusuju se plně za příspěvky Jirky S.  a Kolomba. R^R^R^Pryč s rudými předkožkami!RvRvRv(Y)(Y)(Y)

volič 11.10.2008 19:15

VLADIMÍR HUČÍN je přesně ta osoba, kterou NEPOTŘEBUJI.

tomfuk 11.10.2008 19:04

V roce 11/89....

V roce 11/89 odpověděl Ludvík Vaculík OF :"já si své těžiště i svou pravou chvíli určuji sám."Neznám pozadí ,ale jistě vím,že tento nebystřejší politický komentátor od roku 1968,byl záměrně vyloučen z možnosti oslovit zástupy na Václavském náměstí.Ať je to jak chce situace se vyvíjela,tak,že do čela parlamentu byl postaven normalizátor,jenž by patřil spíše před ústavní soud.Symbioza bývalých disidentů s bývalými neostalinci byl vládním potratem jenž nepřinesl nic dobrého.Rozpory tehdejší doby se ututlávaly sametovými rukavicemi,zákulisními handly a morálním peskováním mlčící většiny,jenž se měla obdivovat-čemu ,proč,komu?Toto Vaculíkovo heslo jsem si připoměl s postojem pana Hučína.Určil si svou pravou chvíli.O jeho těžišti nepochybuji.Není-li v současné situaci místo pro pan Hučína v politickém životě,pak se musíme ptát,co je shnilého v tomto státě.Ať je to cokoliv musíme začít nezávisle operovat jako pravice v ODS. Formulovat myšlenkové základy bez ambivalentních gumových stanovisek"národního porozumění".Zbavit se fosílií složených z vykopávek Národní fronty..Morální zřetele ponecháme povznášejícím slavnostním řečníkům,kteří kolem sebe stříkají svěcenou vodu..Musíme zadřenou káru republiky vytáhnout z morálního marastu.Hlavu vzhůru pravicoví voliči.Vzhůru do voleb proti   reformnímu komunismu součané ČSSDaKSČM.

Gaston 11.10.2008 19:03

Souhlasím

s autorem. Jestli je pravda, že pro ODS je největším nepřítelem Hučín, pak by tam ODS měla dostat přes h...u. Ono to ale není poprvé. ODS se ,vzpomenete-li si, také velmi výrazně angažovala proti nově ustavené DEU s paní Hromádkovou. Tzn. opět proti slušné, opravdu pravicové straně, která nehodlala obcházet mravní rozměr politiky. A to je ono. ODS takovéto čisté partnery nechce, tedy alespoň to Klausovsko-Bémovské křídlo. To si ochotně padne do náruče s podobným křídlem z ČSSD. Toto jsou ti praví hrobaři naší politiky, které je třeba z politiky odstranit. Ale vykládejte to někomu, když Bém s Klausem jsou u nás nejpopulárnější politici. 8-o;-€

Mydlář 11.10.2008 18:53

Re: Obávám se

Lidé jako pan A mají jeden společný rys. Snaží se všem ostatním namluvit, že je to s nimi velice špatné a že mají zapotřebí tvrdé definitivní radikální kůry. Mají nenávist k těm, kdo jsou jiného smýšlení, mají vůli pronásledovat, mají smysl pro ukrutnost k jiným. Jsou to kati z přesvědčení. 

Orman 11.10.2008 18:48

Pane Podracký

Máte pravdu , že  pan Hučín  se  do senátu asi nedostane.Je to jistě škoda, žádného senátora se zkušenostmi  teroristy dosud nemáme. Je i statečný a čistého charakteru , když hromadění zbraní práskl na svojí matku ,aby nebyl odsouzen. Tu potom omilostnil prezident. Tomu nevěřil ani John Bock a to je už co říci.

jirka.s. 11.10.2008 17:49

Re: kde se rodí nebezpečí komunismu!

Nojo, je to šlendrián zaměstnávat tady místo našich prácechtivých cikánů Ukrajince, Mongoly a Korejky! ;-P

jirka.s. 11.10.2008 17:45

Re: Podracký, nebo Podravka ?

Jsem zvědavý, jak se budeš smát až ji budeš sráth !!!;-P

jirka.s. 11.10.2008 17:42

Re: Správná otázka, francku!!!!

"Proč je KSČM skoro dvacet let po "sametu 1989 " třetí nejsilnější stranou v zemi, čili třetí nejoblíbenější stranou v zemi?"

Odpověď: Protože tady žije stále to obrovské množství komunistických svi/ní jako jsi ty, které ji buď přímo nebo skrytě škodolibě (jako ty, francku) fandí a volí ji!

Na 13. zasedání ÚV KSČM konaném v sobotu 24. února 2007 v Praze vystoupil s úvodním vystoupením předseda ÚV KSČM Vojtěch Filip. :"Je KSČM připravena ideově, teoreticky, ale zejména politicky a věcně vyvolat a postavit se do čela eventuálních revolučních procesů? Ano, či ne."

Doporučuji zvláštní pozornosti, že na konci citátu NENÍ otazník! Zajímavé by zřejmě bylo i pátrání po smyslu a naplnění slova "VĚCNĚ". Neznamenají snad ty "věci" milicionářské mundury a AK 47 v rukou těch do nich navlečených?

cnemo 11.10.2008 16:24

Autor si ještě nevšiml,

že bolševici už tu 20 let nevládou. Nepochopil, že v ČSSR bylo 1,5 mil. komunistů a nešlo je všechny střílet. Nepochopil, že STB už 20 let neexistuje, velká část je jich veřejně známa, ale agenti protistrany pracují dál a jsou přímo ve vládě. Kdepak se vzali pánové s "politickou" odvahou páně Vondry, arogantně ignorující jasně většinovou vůli voličů? Jestli jsme ohrožování nějakými agenty, nejsou to agenti STB, nýbrž tehdejší protistrany, co jsou u koryt. Doba jejich užitečnosti pro české občany je pryč současně s bolševismem, teď je třeba se jich zbavit.

F.VÍZEK 88.100.57 11.10.2008 16:08

Co s tím ?

Kroutit hlavou nestačí, ale je třeba hledat příčiny, proč je KSČM skoro dvacet let po "sametu 1989 " třetí nejsilnější stranou v zemi, čili třetí nejoblíbenější stranou v zemi (máme jich zhruba šedesát), proč má KSČM zastoupení v obou komorách parlamentu, proč v posledních krajských volbách skončila dokonce před ČSSD na místě druhém. O tom všem rozhodly demokratické svobodné volby, což je třeba respektovat, ať se to líbí -  nelíbí. 

Není příčinou úspěchů komunistů právě chování ostatních (=nekomunistických)  stran v uplynulých dvaceti letech (kdy žádný člen KSČM neměl šanci být "u koryta" a zkompromitovat se)?  Neobjevil se v ČR jen jinak zabarvený  "neobolševismus", který v mnohém připomíná  právě chování někdejší státostrany?  Nejsme opět válcováni frázemi, že zase platí jen jedna pravda, jedna strana, jeden názor, jedna cesta, jeden vůdce ? 

Nevracíme se obloukem opět "do bláta"?  Staré křivdy míníme napravovat - co jen lze - a nové vršíme?   

A. 11.10.2008 15:07

Obávám se

že levice ani pravice s tím má pramálo společného. Podstatu problému vystihl již TGM: "Zdědil jsem po monarchii národ s mentalitou sluhů. Pokud nám historie poskytne 40 let slabého Ruska a slabého Německa, vyrostou tu dvě nové generace sebevědomch lůidí, kteří již budou mít páteř". Nestalo se. A tak stále stejní lidé, kteří za okupace hajlovali a donášeli na gestapo, byli po roce 1945 v KSČ, milicích a Revolučních (rabovacích) gardách a dneska jsou nalezlí ve všech volitelných partajích. Jde o "lidi" jejichž jediným přesvědčením je slouhovská  v y c h c a n o s t   a kteří se drží hesla "Kdo nekrade, okrádá rodinu"  Dokud tahle svoloč nevychcípá, bude to tady vypadat stále stejně. Úděsné ale je, že se ti zloději ve vysokých funkcích snaží ze své absence slušnosti udělat normu a tak budou mít následovatele i v dalších generacích.

Baxty 11.10.2008 13:58

Re: kde se rodí nebezpečí komunismu!

A ani ta práce tu není pro všechny co chtějí pracovat, tak nemel ;-D

Baxty 11.10.2008 13:57

Re: Nemam rad bolseviky,

Pssst, ale Hučín pracuje pro BIS dál !!

Baxty 11.10.2008 13:55

Podracký, nebo Podravka ?

Tak teď jste mě rozesmál, tak špatně ochucenou konzervativní omáčku jsem dlouho nepožil ... Podravka je lepší. ;-) 

Dodo 11.10.2008 13:44

Re: kde se rodí nebezpečí komunismu!

Pane Kolombo ale taková je součastnost.Kdo je ve vedení politických stran?Ti co dokázali nevybíravě odstranit své odpůrce a můžou si říkat jakkoliv.

R 11.10.2008 13:15

Re: Nemam rad bolseviky,

R^R^R^

Jan Kočí 11.10.2008 12:29

Hlouposti...

Takový blábol bez kouska znalostí a pochopení historie jsem už dlouho nečetl. Zcela odpovídajícíc bezvýznamnosti této strany 

. 11.10.2008 12:23

Oprava napodovalo - napodobovalo

.idealista 11.10.2008 11:53

Obrozují se pouze životaschopné ideje. Ostatní navždy umírají.

Kolombo 11.10.2008 11:38

Re: kde se rodí nebezpečí komunismu!

ve vašem podání bude vždycky u moci komunista - buď jako pracháč hrající si na demokracii nebo jako přímý diktátor. potom z toho vychází jediné - odpůrci komunistů byli slabí a málo důrazní, neb měli s komunisty zatočit jako oni s "buržoazií" v padesátých letech.

. 11.10.2008 11:37

Re: H....

Pár pokrytců, které jsem poznal, pokrytectví pouze napodovalo. Byli to herci, jako dnes většina čestných lidí.

Kolombo 11.10.2008 11:35

Re: Je dobře,

nacisté byli jehňátka - ve srovnání s bolševiky.

. 11.10.2008 11:07

LEVICE je zrcadlový obraz PRAVICE