5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 23.1.2010 12:44

Re: Pro pana Payna

Ohlasy na články mají být pouze souhlasné. A to již před 15. vítězným únorem.

:-)

Dodo 23.1.2010 13:13

Re: Pro pana Payna

A jak si představujete diskusi jste nám předvedla...nebo předvedl?

Je pravdou, že urážet anonymně je zábavou slabochů!

ceskej Honza 23.1.2010 14:22

Re: Pro pana Payna

nedomnívám se, ze registrace prispeje ke slusnosti v diskusi. Hrubián bez argumentú se nepolepsí a zustane hrubiánem. Primitivem registrovaným.

Vetsina diskutujících se ale registrovat nebude! Ne snad proto, ze by si za svými arumenty nestáli! Nebo ze by chteli anonymne urázet!

Proto, ze se budou bát svoje argumenty uvádet  !!

Jan Knitl 23.1.2010 14:59

Re: Pro pana Payna

já si zřídím proxy na jednom z našich serverů. Budu bezpečnější než dnes. Za své příspěvky se nestydím, a klidně je podepíši svým ob4ansk7m jménem Jan Knitl. Nick "socan" užívám jen za tím účelem, abych dráždil zdejší modrokošiláče :)

Wlasta 23.1.2010 17:13

Re: Pro pana Payna

Četli jste podmínky registrace? Podle mnoha příspěvků asi málokdo. Při registraci u fy MAFRA jim dáváte jméno i adresu a především svolení k: "6. Poskytnutím údajů k registraci návštěvník souhlasí s tím, aby je MAFRA, a.s. ve smyslu § 4 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb., údaje zpracovávala, a to za účelem jejich interního využití, jakož i pro markentingové účely své vlastní a/nebo osob, které MAFRA, a.s. přímo či nepřímo ovládá, či které společnost MAFRA, a.s. přímo či nepřímo ovládají či jinak patří do stejného majetkového společenství jak MAFRA, a.s." A když se podíváte do obchodního rejstříku tak v činnosti této furmy najdete: - propagační činnost, reklamní činnost, inzertní služby, koupě zboží za účelem jeho dašího prodeje a prodej, zprostředkování služeb.

Nevíme co bude s firmou MAFRA dál, kdo ji časem získá, jak se bude měnit její obchodní činnost, kde budou mé údaje a já nechci další propagační materiály do poštovní schránky, protože tyto budou na jméno a nelze je označit jako nevyžádané.

brána 23.1.2010 18:16

Re: Pro pana Payna a schizofrenní poznámka

Mafra je obchodník se živými i mrtvými dušemi.  Nejenom producenti výrobků, ale celá řada jiných institucí platí za stále detailnější znalosti kohokoliv. Mafrou skoupené údaje jsou mj velmi dobrým snímkem vaší mentality. Příhodně ji odprodá policii, vyšetřovateli, zaměstnavateli, v případě rozvodu našemu právníkovi, obchodním konkurentovi atdatd.

Jan Knitl 23.1.2010 18:19

Re: Pro pana Payna

Nerad bych, aby moje reakce vyzněla hrubě, ale mne to v podstatě nezajímá: všechny velké mediální agentury jsou podvodníci a lháři. Veškerou řekněme nebezpečnou komunikaci vedu jinými cestami a to, co se ode mne dozví MAFRA budou jen lži. A ty admine v MAFRA se klidně p...r, směju se ti do ksichtu, jseš korporátní slouha a nic víc. Prostor pro diskusi je lepší jinde a na NP lezu jen proto, že tu mám občas (vskutku zřídka) oponenturu. 15. se zaregistruju a do deseti dnu budu vybannovan. Sbohem svobodo. To samé jsem ostatně říkal, když byla zrušena diskuse na Blistech.

Snad je můj soud příkrý, zkušennost prokáže opak a zdejší diskuse bude čitelnější.Tak jako tak mám zatím k disposici dostatek IP adres, ze kterých bych Vás mohl poštívat.

V 24.1.2010 8:44

Re: Pro pana Payna

vy jste naivni az to boli, pri registraci uvadite skutecnou adresu, protoze na ni vam poslou papirovy dopis s registracnim kodem, takze budou mit vasi ulicni postovni adresu a jakou si zridite IP adresu je nebude vubec zajimat.

čtenář 23.1.2010 12:13

Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

poněkud mnoho hysterie ??!

Nejsem ten stejný čtenář, na něhož jste si vyjel s tím, že mu (a jiným) 15. vítězného února skončí anonymita v diskuzích. To tedy je úroveň !

genovefa 23.1.2010 12:34

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Naprosto souhlasím. Kochla jsem se diskusí s p. Paynem až do chvíle, že 15 února...-ubohé. Diskutující jen ohnivěji diskutovali nad pojmy.Bylo to zábavné a zajímavé. Pane Payne není přeci absolutních pravd.

Jan Knitl 23.1.2010 12:58

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Do určité míry s Vámi souhlasím, nicméně dnes tu máme vyjímku, kdy autor pod svým jménem vstupuje do diskuse - proto se identifikuji svým občanským jménem, nikoliv svou obvyklou přezdívkou "socan".

Ač je pan Payn z naprosto opačného tábora než já, přesto si ho vážím za to, že je ochoten s námi diskutovat.

čtenář 23.1.2010 13:00

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Ještě autor článků a šiřitel legionářských legend, pan Kuthan, vstupuje do diskusí pod svými články.

Kolemjdoucí (J.Š.) 23.1.2010 13:18

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Myslím, že je jen dobře, když nějaký autor přispěje do diskuse pod svým článkem a pomůže tak odstranit zbytečná nedorozumění, ke kterým nutně občas dochází.

krab 23.1.2010 14:32

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Muzete mi prosim presne ukazat, kde se pan Payne snazil diskutovat?

Ja videl jen 2x copy and paste totalne irelevantnich odstavcu a pak urazeni a narikani nad anonymitou, i kdyz sem se podepsal.

To je debata?

Jan Knitl 23.1.2010 15:23

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Jak současnou diskusi pozoruji, musím Vám dát v jistém smyslu za pravdu. Středověk byl mimo jiné dobou cti a byl bych věru rád, pokud by se tento aspekt naší historie stal součástí i naší doby. Pokud soupeř učiní totéž, pak by jste měl i Vy - máte-li ovšem kus cti v těle - učinit totéž. Nuže pane "krabe" jak se nakonec jmenujete? Bojíte-li se zásahu policije, ona si Vás najde. Máte již osobní automat? Já jeho nákup zvažuju. A tohle říkám každýmu fízlovy do ksichtu - služ mocným, ale se mnou si nezahrávej.

krab - Jan Masek 24.1.2010 3:22

Re: Pane Jane Payne, nemáte ve svých vstupech na diskusi

Napsat "fizlovy" jsem nevidel od paty tridy. To vam teda reknu, to je sila.

nebudte linej a podivejte se, podepsal jsem se xkrat. nechapu proc se ptate na to co tu davno je.

ja se ale ptam na neco, co tu neni, a odpoved jste nedal, takze znovu: kde v teto diskuzi pan Payne skutecne diskutoval?

Augiášův chlév 23.1.2010 12:05

jó,demogratýčka

maže fofrem do véééliké pérdele.

Držet hubu a krok po celý rok. Astone,di do hajzlu.

Kolemjdoucí (J.Š.) 23.1.2010 13:13

Re: jó,demogratýčka

Vy nevíte, že Aston podepsal spolupráci s německými vlastníky Lidových novin? Pokud nechtěl být z LN vykopnut, dalo se čekat, že dříve nebo později svolí k tomu, aby se pod kontrolu mediálního protektorátu dostal i Nevidit.Pes. (Ten 15.únor je součástí dlouhodobé strategie vlastníků, výrazné zasahování do obsahu N.Psa začalo už koncem roku 2005, např. pravidelným zveřejňováním článků známého protičeského agitátora B.Doležala.)

 Nejde o zachování slušnosti v příspěvcích, to je jen záminka, jde o kontrolu diskutujících, o sbírání osobních údajů. To.B.Posselt ocení. Na aktuálně cz se diskutuje slušně i bez nutnosti registrace, p.Stejskal prostě hrubé příspěvky smaže, případně vysvětlí proč, a dá diskutérovi možnost napsat totéž bez nadávek a urážek. Výsledkem je, že z dlouhodobého hlediska se kvalita diskusí zvyšuje.

čtenář 23.1.2010 11:45

Všechno to je vždy otázkou rozměru, říditelnosti v původních intencích

záměru, průhlednosti peněžních toků atd. takový kibuc byl ve skutečnosti ryzím kapitalismem, bez ohledu na to, že byl komunou se společným vlastnictvím výrobních prostředků a podnikatelského záměru. Vstupoval do soutěže s jinými kibucy i se soukromými kapitalistickými firmami, které byly vzájemně "srostlé" svým vlastníkem-kapitalistou. A u obou se jednalo o kapitalismus, pokud nebyly obojí převálcováni zastupujícími protektory v podobě akciovek-socialistek. A pokud jde o globalizaci, tak to je naprosté vítězství reálného socialismu (což je v podstatě feudalismus) nad kapitalismem, tak jak má kapitalismus vypadat a fungovat.

Tudíž: od učitého rozměru jakéhokoliv podniku, kdy skončí "srostlost" kapitalisty s jeho podnikatelským záměrem a firmou, jako takovou, v tom okamžiku končí i ten kapitalismus a začíná socialismus.

Jan Knitl 23.1.2010 13:03

Re: Všechno to je vždy otázkou rozměru, říditelnosti v původních intencích

Z pravých pozic jste dospěl ke stejnému závěru jako já z pozic levých. Jak nám odpoví příznivci trhu bez přívlastků?

BOMBON 23.1.2010 11:35

jejda, zase jedna demence...

v kapitalismu je vlastnictvi az druhotne, bez zakonu neni kapitalismu, kapitalismus je jenom tam, kde je konkurence... a hlavne neprivatizovat letiste...

autore, vy jste nestastnik....

UL 8/09 23.1.2010 11:38

Re: jejda, zase jedna / kdo šetří má za tři

Co udělá rozumný člověk, který na to má, když slyší, že to má jít s hospodářstvím s kopce? Nemyslí na svou důležitou roli zákazníka, na blaho průmyslu, obchodníků a jejich zaměstnanců, ale na svou kapsu, ve které si chce nechat aspoň trochu víc peněz než normálně, aby měl na ještě horší časy.

Tohle se v Německu právě stalo, a proto si obyvatelstvo dalo stranou celkem 12,8% svých příjmů, a to nikoliv ti, kdo nemají dost peněz, ale asi hlavně ti, kteří mají hodně. Koncem druhého čtvrtletí ve srovnání s rokem 2008 byla ta kvóta spoření zase o 0,2 procenta nižší, a to 10,5%. To ale prý nebylo tolik způsobeno změnou ekonomické situace, ale tím, že stát platil při koupi nového vozu „šrotovné“ ve výši 2 500 euro, když jste odevzdali auto, které bylo aspoň devět let staré (o problematičnosti této dotace ZDE).

Zajímavé je, že se povedlo zvýšit kvótu úspor v době, kdy čtyřem z deseti Němců hrozí chudoba ve stáří a ekonomičtí poradci žádají, aby byla daň z přidané hodnoty z důvodu extremního zadlužení státu zvýšena z 19 na 25%.

Možná, že alespoň někteří z těch, kteří si ze svých výdělků trochu našetřili, si přečetli článek Svena Bölla, ve kterém je citován šéf Volkswagenu Ferdinand Piëch jak říká: „Bohatí lidé jsou bohatí proto, že vydávají míň peněz, než vydělají.“

Pro něho tenhle zásadně výstižný výrok samozřejmě souhlasí, lidé, kteří jsou nezaměstnaní, by na to museli žít několik životů…

BOMBON 24.1.2010 21:34

Re: jejda, zase jedna / kdo šetří má za tři

no, nezlobte se, ale nejak nevidim souvislost s clankem ci mym komentarem

V.K 23.1.2010 12:30

Re: jejda, zase jedna demence...

 Pokud se domnivate,ze pan Payne je nestastnik, lze z toho se stejnou logikou usoudit,ze Vy jste clovek velmi stastny. Dovolim si ocitovat latinsky vyrok ,ktery se uziva k vystizeni nazoru sice mylnych,ale ulehcujicim zivot svym nositelum. "FELICES ERRORE SUO" (Stastni ve svem bludu )  M.A. Luculus(39-65)-rimsky basnik,vnuk Senecy Starsiho.

 Jste tedna tom lepe a podekujte osudu.Pan Payne je vsak slusnejsi.   Preji Vam hodne dalsiho stesti a blazenosti !   

BOMBON 24.1.2010 21:37

Re: jejda, zase jedna demence...

obavam se, ze stastny clovek neni opakem nestastnika. zkuste se zeptat v ustavu pro jazyk cesky, luculus o tom  zjevne nepise...

V 24.1.2010 9:01

Re: jejda, zase jedna demence...

pekne jste pana Payneho vyhmatnul, mate uplnou pravdu, logika se v ODS moc nenosi, anebo pan Payne ji moc nepobral. On jede podle svych pocitu a nejaka logika muze jit k certu.

BOMBON 24.1.2010 21:39

Re: jejda, zase jedna demence...

jezkovyvoci... jestli tohle nosi v hlave jako sve pocity, pak potes prso... :-(

sociolog 23.1.2010 11:15

21. stoleti ukazuje: nejvyssim stadiem komunismu je mafie

Viz na prikladu Prahy. ci Ciny Jake metody ovsem nabizi autor na prekonani mafioznich struktur?

Havel byl za svuj navrh sepsnut Astonem. Ma Payne jiny navrh?

Kolemjdoucí (J.Š.) 23.1.2010 11:28

Re: 21. stoleti ukazuje: nejvyssim stadiem komunismu je mafie

Vy si myslíte, že Spojené státy k tomu mafiánskému kapitalismu nesměřují, nebo že jím aspoň nejsou vážně ohroženy? To jste velký idealista.

BOMBON 23.1.2010 11:36

Re: 21. stoleti ukazuje: nejvyssim stadiem komunismu je mafie

samozrejme... protoze nejvetsi mafii je stat... :-(