Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Válka s dezinformacemi
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
B. Rudolf 14.4.2022 11:48Zřejmě popisujete svoji (ale i moji) zkušenost z covidové pandemie. Ale jestli si myslíte, že u nás Rusové neprováděli své vlivové operace, což zejména (možná mimo jiné) byly manipulace s veřejným míněním především pomocí polopravd a záměrně chybných úsudků, tak se mýlíte. Stále nás považují za sféru svého vlivu, stále u nás mají "své lidi" (zejména (mimo jiné i) na Hradě), stále se snaží útočit na nejnižší pudy. Problém je v tom, aby boj proti dezinformacím nenapáchal (mnohem!) víc škody než dezinfomace samotné. To je velice těžké a nejsme v tom žádní "lumeni". Spíš pětkaři, kterým byla dána možnost reparátu, a postižení nechápou, proč by nemohli dostat aspoň za čtyři. |
![]() |
J. Kostelanský 14.4.2022 14:01Vy jste ale naivka. A co Francouzi, Britové, Izraelci, Číňané a spousta dalších zemí? Ti myslíte, že zde nemají své lidi a nesnaží se ovlivňovat věci v ČR ve svůj prospěch? A co Američané? Vážně si myslíte, že žádným způsobem nezasahují do vnitřních záležitostí České republiky? Nebo že zasahují, ale podstatně méňe než Rusové? Možná si myslíte (a vůbec by mně to nepřekvapovalo), že Američané můžou, pretože jsou to naši spojenci, a jde jim o dobro naší země. :-) :-) Jenže tak to ve světové politice nefunguje. Izrael a USA jsou si velice blízcí spojenci, ale nejednou byl občan Izraele nebo USA odsouzen na dlouholetý trest za špionáž ve prospěch druhé strany. Spolupráce - ok. Ale jenom odsaď posaď. |
![]() |
B. Rudolf 14.4.2022 14:37Jenomže žádná ze zemí, které zde uvádíte, nás neokupovala přes 20 let. Samozřejmě, že se všichni navzájem odposlouchávají a snaží se ovlivňovat. Tvrdil jsem snad něco jiného? Rusko se od nich liší tím, že je to definitivně zločinecký režim, jenom nevím, jestli jste si toho všiml. |
![]() |
B. Rudolf 14.4.2022 14:41Rozdíl mezi Ruskem a Svobodným Západem je naprosto dramatický. Ruský systém je založen na lži a na násilí. Proto jsou jeho vměšování a manipulace podstatně nebezpečnější a škodlivější než ovlivňování ze strany Západu. |
![]() |
Z. Pícha 14.4.2022 18:13Pane Rudolf. Se podívejte kolem sebe tady na psu. Co vidíte? Já rusáckou pátou kolonu. |
![]() |
J. Gutvirth 14.4.2022 13:19Lež není názor |
![]() |
P. Pepax 14.4.2022 10:51Označeni slovní podpory Ruské invaze na Ukrajinu za trestný čin je přímý útok na svobodu slova, to už jsme v naši zemi dlouhodobě zaživali. Pokud někteří Ukrajinci vidí tento konflikt na desetiletí, tak přichází otázka zda Ukrajina bude za 10 let existovat. |
![]() |
J. Plíva 14.4.2022 10:47Pravdivé a ověřené informace přináší veřejnoprávní Český rozhlas Plus. Alespoň dnes ráno to o sobě sám tvrdil. Mně na té " jediné stanici mluveného slova" vadí jen ty její šílené znělky, které opakují 8x za hodinu. Co se týče informací - no taková je doba. |
![]() |
M. Pivoda 14.4.2022 10:01"... a zachytil jsem zprávu o tom, že několik osob již bylo buď odsouzeno nebo s nimi probíhá řízení o šíření dezinformací. ..." Komentář Hurá! Že by už v Česku začala fungovat demokracie? |
![]() |
P. Čech 14.4.2022 10:09Zdá se že také nevíte, co je to skutečná demokracie. Rozhodně to není potlačování "dezinformací" ze strany vládnoucí "elity". |
![]() |
M. Pivoda 14.4.2022 10:52Pokud nechcete potlačovat evidentní desinformaci, pak byste měli dát prostor k vyjádření i té druhé straně. To se v Česku, bohužel, dosud nedělo. |
![]() |
M. Pivoda 14.4.2022 11:13Už jste někdy, například, ve škole byl poslán podívat se do Rotundy ve Znojmě, jejíž fresky jsou v rozporu s historií vyučovanou Kosmovou kronikou? To je tisíc let starý případ! V době války samozřejmě neplatí demokracie. Proto také dnes nehodnotím situaci na bojišti na Ukrajině. Ale tisíc let? Není to trochu moc, český demokrate? |
![]() |
V. Hlad 14.4.2022 11:31U nás válka není. |
![]() |
L. Žaloudek 14.4.2022 18:34Kosmova kronika, stejně jako fresky ve Znojmě, jsou příklady prosazování ideologie. Kosmas nebyl nezaujatý a o freskách se historici dodnes hádají jako kdysi o Rukopisech. No a co má být? |
![]() |
P. Čech 14.4.2022 12:58Kterou stranu konkrétně máte na mysli? Snad ne mainstreamová média? Prostor k vyjádření je u nás odebírán zejména těm, kteří uvádějí informace t.zv. veřejnoprávních médií na pravdivý základ. |
![]() |
J. Jurax 14.4.2022 13:40Ano. A kdo rozhoduje, že právě tato konkrétní informace je dezinformací? |
![]() |
P. Čech 14.4.2022 16:01kdo? Zejména vládní politické strany a hnutí. |
![]() |
V. Kain 14.4.2022 11:13Nejvyšší státní zástupce Stříž by měl zasáhnout proti Seznam.cz a Novinky.Tam jedna dezinformace stíhá druhou. |
![]() |
P. Čech 14.4.2022 13:03máte naprostou pravdu. zejména Seznam.cz a Novinky lžou seč mohou. Ty však nikdo nezastavuje protože evidentně slouží současným koaličním politickým stranám a hnutí k ovládání občanů státu. V rozporu s čl. 2, odst.1 ústavy a v souladu s čl.5 téže ústavy. |
![]() |
J. Jurax 14.4.2022 13:44Politicky, Pivoda, myslet politicky! A třídně! |
![]() |
M. Salaquarda 14.4.2022 9:23V současné době je boj s dezinformacemi politicky korektní výraz pro cenzuru. |
![]() |
P. Čech 14.4.2022 10:07Přesně tak! Tady jste skutečně udeřil hřebíček na hlavičku. Bohužel se nejedná o hlavičku žádného z vládnoucích či opozičních politiků, zástupců to politických stran a hnutí a rozhodně nikoliv občanů. |
![]() |
P. Pepax 14.4.2022 10:41
|
![]() |
L. Šimon 14.4.2022 11:421* |
![]() |
I. Podroužek 14.4.2022 9:11Pokud někdo myslí vážně boj s dezinformacemi, tak bych na něm požadoval, aby u všech článků uvedených kdekoliv, byly pod nimi uváděny zdroje. Stejně, jak to provádí autor jakékoliv vědecké práce. Některé články zdroje uvádějí, a tak by to mělo být všude. I v Blesku |
![]() |
K. Novák 14.4.2022 9:18A zkrachuje |
![]() |
J. Nevrkla 14.4.2022 9:00Jasně se ukazuje, že nejde o válku Ukrajiny s Ruskem, ale o válku západu s Ruskem. Rusko ji prezije, nejvíce na to doplatí Ukrajina a Evropa, z ní nejvíce východní. Nevěřím, že může válka za zájmy globalistu pokračovat deset let. Lidé brzy pochopí, že v jejich zájmu válčení není, že kvůli němu hodně trpí a nic jim neprinasi. A nenechají si to líbit. |
![]() |
P. Kmoníček 14.4.2022 9:02Za napadení suverénní Ukrajiny přece nemůže Rusko, ale váleční štváči z Wall Streetu, Nevrklo. |
![]() |
J. Nevrkla 14.4.2022 9:05Pro prostacka vše prosté. |
![]() |
K. Novák 14.4.2022 9:19Z Vašich příspěvků je to zřejmé |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Ei_ivP0eo_lPArY&p=SnvsWT8c%7cnsD1gehxPC%7cW_WP1mbhzP%7cdvuY4RcrhWKCyuwa-R%7cWht0EXcWz%7cRnZ_V0FYdq&x=u3SA7k)