24.6.2024 | Svátek má Jan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mirek F. 19.10.2009 13:30

Re: Ano Vlku,

Boha jeho, tak ještě jedna reakce, myslel jsem vaši plačtivost (spojenou s trapnými útoky vůči vašim oponentům), která se už utěšeně rozbíhá, nikoliv širší politiku. Není to poprvé a takovouto obdobu maniodepresívních  stavů řešit nehodlám, užijte si teď ve svém nitru pocit ubližování o bojů se zlými bolševiky na tomto chatu.

R.J. 19.10.2009 13:45

Re: Ano Vlku,

Jak nemáte argument, tak se jedná o trapnost, dobrý, jen tak dál. Prý "širší politiku", hm, to nám jí budou přednášet ti, kteří došli nejdál tak Milovic a  prognosťáku,  tak o čem chcete s nimi diskutovat ? I Vy jeden filuto.

nosál 19.10.2009 15:44

Re: Ano Vlku,

To jste určitě myslel Henleinovce, co ?!?

Leopold 19.10.2009 16:16

Re: Ano Vlku,

Pěkné, EUurokatechismusR^R^

huhu 19.10.2009 12:15

Re: Ne Vlku,

melete propagandistické nesmysly. Normalizace byla pro naprostou většinu národa již jen obdobím menšího útisku a hrůz nežli to předchozí období zejména 50. let. Normalizaci jako "hrůzu" popisují ti komunisti, kteří v 50. a 60. letech byli aktivními účastníky komunistického teroru (Pelikán, Dienstbier, Jičínský atd.) a po r. 68. na vlastní kůži okusili jen jako slabý odvárek to, co pro naprostou většinu nekomunistů bylo normálem celých 40 let. Nikdo je již nepopravoval, hromadně nezavíral,  ani jim neukradl celý majetek, tak jak to dělali oni sami.

R.J. 19.10.2009 12:23

Re: Ne Vlku,

 Souhlas huhu,  v tomto punktu se shodneme.

VaclavD 19.10.2009 12:44

Re: Ne Vlku,

Kruté období trvalo jen od 1949 do 1953-4. Po Maďarsku 1956 došlo k prvnímu tání. Pak se otěže přitáhly znova, Další tání nastalo v lettech 1965-66. Normalizace trvala od roku 1970 do roku 1989. Pravda, nebyly šibenice, ale došlo k Biafře ducha

R.J. 19.10.2009 13:07

Re: Ne Vlku,

Ano, bohužel, ale tak to dopadne vždy, když lůza dostane moc.

Harpyje 19.10.2009 13:17

Re: Ne Vlku,

Ta Biafra ducha zapustila velmi silné kořeny.

R.J. 19.10.2009 13:28

Re: Ne Vlku,

Je to tu vidět na diskuzi, né ? Co zastánců tu mají komunističtí zločinci.

Mistr Jan Hus 19.10.2009 12:39

Re: Ne Vlku,

Kolik bylo vyhozeno lidí za tzv. demokracie? Kam se na to se/re tzv. normalizace? ;-D

huhu 19.10.2009 13:17

Re: Ne Vlku,

no rozdíl od totality se všichni "vyhození" mohli uživit jinde, na svobodném trhu. Tedy pokud něco uměli....a že těch estébáků a soudruhů, kteří opravdu něco uměli(upřímně) je dost můžete denodenně sledovat kolem sebe. Ti kdo se nechytili, tak to byl opravdu naprosto neschopný odpad..

Ba... , ja, ja 19.10.2009 16:25

Re: Ne Vlku,

Tak, tak Huhu tito , čekali na to "vyhození"a nemohli se dočkat až se jim to   "totalitní království" rozsype,  aby se jim uvolnily ruce a konta ve švýcarské bance,

VaclavD 19.10.2009 11:21

Bylo by dobré si uvědomit,

že západní Německo prošlo důslednou denacifikací. Pocit viny má už třetí německá generace. Zatím co u nás dekomunizace stále naráží na postbolševiky a jejich vliv. Myslím si, že by bylo třeba se znovu a znovu k období komunismu vracet, a to konkrétně, uvádět jména adresy, činy. Kdo byl tajemník, kdo velel Lidovým Milicím, kdo měl lovecký lístek?

Mirek F. 19.10.2009 11:23

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Důslednou?  Ale jinak souhlas, klidně ať se o komunistických zločincích mluví ještě více než dosud. Ovšem jak to souvisí s tématem článku....?

VaclavD 19.10.2009 11:27

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Souvisí to specálně se sudetskými němci. I oni znají pocit viny.

Mirek F. 19.10.2009 11:36

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Jak vidno zvláště na srazech.....

gerontusinza 19.10.2009 11:55

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

R^

J.K. 19.10.2009 12:16

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Mohl byste mi předvést příklad těchto sudetoněmeckých "pocitů viny"? Problémem se zabývám dlouhodobě, ale ještě jsem se nesetkal se skutečným sudetoněmeckým přiznáním nějaké viny. Žádný sudetoněmecký představitel ještě nikdy neřekl, že sudetští Němci nemají právo se dovolávat lidských ani jakýchkoli jiných práv, protože je před rokem 1945 sami upírali jiným. Mezi sudetskými Němci se neozval jediný hlas protestu, když byli Židé nebo Češi zbavováni všech práv včetně práva na život, a tento postoj sudetští Němci zastávali až do posledních hodin války. Sudetští Němci se naprosto a bez výhrad ztotožnili s nacistickým režimem a nevyskytl se mezi nimi ani náznak odporu k Hitlerovskému režimu.

děteněkam 19.10.2009 12:41

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Ano, znají pocit naší viny.

Hlučiňák 19.10.2009 16:28

Re: Bylo by dobré si uvědomit,

A já jsem na něco přišel a já to vím a já to musím říct! VáclavD je pohrobek sudeckých Němců z Prajzké, žáden hujer, normální  s vi....

gerontusinza 19.10.2009 11:32

Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

chlape, nechte si tu svou  pitomou propagandu....... ;-D mlžíte sice dobře ale jen pro blbce již vámi přesvědčené či vaší krve...... lituji, nemíním se žádnému náckovi omlouvat a nejsem slabomyslný HAVEL..:-/

R.J. 19.10.2009 11:36

Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Geronte, i Ty jeden kujone, pořádně jsi to tomu Havlovi "nandal", škoda ale člověče, že nemáš tolik let odsezenejch za bolševika jako on. Za politiku, podotýkám, aby nedošlo k mýlce.;-D

Harpyje 19.10.2009 11:40

Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Co nezmůžou přesvědčivé argumenty! ;-D

gerontusinza 19.10.2009 11:54

To víte když máte děti na krku tak je musíte živit bez ohledu na to co si myslíte.....Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

a přísun peněz ze západu jaksi chyběl......;-).. víte co mě chybí ? Křivá páteř na východ i na západ....... Havla jsem podporoval do roku 91...... pak bylo jasné, že je to smetí z druhé strany a to co provedl s tímto státem, jeho průmyslem a následně svou slabomyslnou politikou dovolil vstup dalších idiotů do vedení tohoto státu....:-/ lituji, nemůžeme všichni si hrát na mučedníky, mě nikdo neplatil za hry které prakticky nikdo nenavštěvoval, já musel makat a to ve všech režimech..... i teď...... takže sbohem hujere

VaclavD 19.10.2009 12:00

Re: To víte když máte děti na krku tak je musíte živit bez ohledu na to co si myslíte.....Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Český průmysl v 90 letech patři spíše do technického muzea než na volný trh. Praktický příklad je aut škoda - 120 proti Golfu. SONP Kladno ekonomikou výroby srovnatelnou s rokem 1880 v USA? A který skvělý podnik zmíníš? Co se dalo bez dumpingu vyvézt do Evropy?

gerontusinza 19.10.2009 12:10

Re: To víte když máte děti na krku tak je musíte živit bez ohledu na to co si myslíte.....Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Víte prd....... postoupení našich trhů, omezení výroby, a jak se tam cpali pánové ze Siemensů, Imelmanna a pod...... hledání partnerů, které znamenalo výprodej a za pakatel zbavení se konkurence.....   člověče já na rozdíl tu fabriku v roce 93 řídil..... za zajímavý produkt pro celý svět, 6 melonů za to, že to nebudeme vyrábět....!.. tržní hospodářství? nenechte si vysmát, důsledná likvidace českého průmyslu za pomoci nýmandů, kteří se zmocnili vedení společností a kde to nešlo tak státní zákazy výroby......:-/

R.J. 19.10.2009 12:27

Re: To víte když máte děti na krku tak je musíte živit bez ohledu na to co si myslíte.....Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Kecáš jak Bilak se Štrougalem. Jinak tam máš chybku, když jsi řídil ten podnik, tak jsi se nechal uplatit, abys neudělal díru do světa ? Ty woe, jseš k smíchu. Ani Bilak by něco takového nezplodil, a to byla nějaká "hlava". ;-D

VaclavD 19.10.2009 13:00

Re: To víte když máte děti na krku tak je musíte živit bez ohledu na to co si myslíte.....Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

BAjka o rozvonutém průmyslu socialistického Československa je jedna z mnohých, které post rudí budou vyprávět. Skutečnost je taková, že ČSSR byla sice nejvyspělejším socialistickým státem, ale mohla konkurovat jen na třetích trzích, kde nároky byby nízké

R.J. 19.10.2009 13:05

Re: To víte když máte děti na krku tak je musíte živit bez ohledu na to co si myslíte.....Re: Pan Posselt má pocit viny..? Re: Bylo by dobré si uvědomit,

Samozřejmě, a to ještě díky tomu, co v 45 a 48 nakradli.