4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
No ..... hmm 26.1.2006 22:31

Chtělo by to ověřit a popřípadě zveřejnit a doplnit

znalosti o koncentráku v Hodoníně u Kunštátu. Mám úctu a soucit s utrpením našich romských spoluobčanů. Na to se nesmí zapomínat. Ví však veřejnost, že se tam v padesátých letech v týrání lidí pokračovalo? Že tam byl nápravný tábor zřízený komunisty pro neposlušné spoluobčany, hlavně sedláky tzv. kulaky? Chtělo by to, aby to historici ověřili a zveřejnili. Pane Pernes, máte práci. Do toho.
Jara London 26.1.2006 22:09

Jestlize se Zaoralek hodla stydet,

je to ciste jeho osobni problem. Za a) netusi, o cem blaboli, protoze Romove jako kmen prisli na uzemi CR az po valce, takze ti cikani, kteri zemreli v Letech, nebyli Romove; b) nevidim duvod, proc bych se mel jako Cech stydet za jejich smrt - ja ji nezavinil, ani jsem nemel moznost ji zabranit; c) socani se ceskemu narodu snazi podsouvat z nejakeho divneho duvodu stud za svuj narod a za svou zemi. To zasadne odmitam a povazuji to za socanskobolsevickou paranoiu, idiocii a urazku obyvatel teto zeme. Tahni do veprina, kam patris, Zaoralku, a chrochtej si u sveho socanskeho koryta. Znam vas, zlodejska socanska sebranko. Videl jsem vas v akci pekne zblizka. Vasim jedinym kredem je co nejvice si nakrast, bez ohledu na lidi v teto zemi. Tahnete uz do haje a prestante si hrat na lidumily a spasitele. Za ty cikany se jenom schovavate a pouzivate je jako kourovou clonu. Ono srdce zvonu Zikmund dobre vedelo, proc puklo pote, co ta vase sebranka vyhrala volby. A sama ceska zeme se branila a snazila se vas splachnout povodni. Pevne verim, ze letos se to konecne povede a vy potahnete tam, kam svou prirozenosti a inteligenci patrite - k srpum a kladivum.
RK 27.1.2006 12:53

Re: Jestlize se Zaoralek hodla stydet,

Výborně Jaro, souhlasím s tebou, schovat se za cigany, to je to nejlepší, co může být, až bude po volbách, nic se řešit nebude, vepřín zůstane na svém místě........atd.
huhu 26.1.2006 18:20

zveřejnit na Novinkách a v Právu.

přítel Zaorálek by svůj příspěvek měl zveřejnit v komunitě svých voličů, v Právu či na Novinkách. Byl bych zvědav na odezvu, spíše bych vsadil, že by byla "diskuze zrušena". A aspoň by přítel Zaorálek přišel o dost voličů.
milinkal 26.1.2006 17:02

Utrpení, kterému jsme nezabránili

Vážený pane Zaorálku, máte vlohy k psaní novinových článků. Naopak vám chybí jakékoliv vlohy k politické činnosti. Měl byste z toho vyvodit závěry. Spoustě lidí by se ulevilo a té vaší straně by tím mohly i stoupnout preference!!!
Buvol 26.1.2006 16:59

Někdy je řádění těch "humanistů" opravdu groteskní!

Vždy, když ho někde vidím, vzpomenu si na pana expresidenta Havla dr.h.c. a na jeho omlouvací seriál vůči tzv. sudetským Němcům ..... a v této souvislosti na dvě svět. války v minulém století, které obě vzešly de facto z Německa. První (1914 az 1918) a po dvacetiletém příměří druhá (1939 az 1945) a při té příležitosti obdivuji prozíravost tehdejších světových politů a našich předků, kteří poučení zmíněnou historií, upravili středoevropské poměry tak, aby už z nich nikdy nemohla po dalších dvaceti letech vzniknout nová válka .... Opravdu silně jsem si to uvědomil v roce 1989 a zvláště v roce 1993! Se sudetskými Němci na svém uzemí bychom to pravděpodobně všechno prožili znovu! Uvědomoval si to zřejmě i tehdejší německý kancléř pan Kohl, když nechal spadnout pod stůl nabídku pana Havla na dvojí občanství pro sudetské Němce ......  Mám už skutečně dost těhletěch našich "mudrlantů! ve skutečnosti naprostých idiotů, jako je ten Havel a teď zas ten Zaorálek! Nemluvte za nás v množném čísle, za nás kteří jsme ješte tehdy nebyli na světě, nechte těch vašich pseudo intelektuálských a hlavně pseudo humanitárních keců a jděte dělat něco smysluplného a nebo tahněte do prdele! Jenom rozeštvávate lidi!
CICERO 26.1.2006 18:59

Re: Někdy je řádění těch "humanistů" opravdu groteskní!

TO JE ROZUMNÁ  ŘEČ, PLNĚ SOUHLASÍM.
Cruton 26.1.2006 20:20

Re: Někdy je řádění těch "humanistů" opravdu groteskní!

Podepisuji!
Buvol 26.1.2006 16:33

Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

mohou, podle logiky pana poslance Zaorálka, Poláci?! Pane Zaorálku, pozor, abyste od nich nedostal, co už jste si dávno zasloužil! Totiž pořádných pár facek!! 
Pravda a Láska 26.1.2006 16:35

Re: Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

Oswietim, drahý bůvole, opravdu nespravovala polská policie.
Mirek F. 26.1.2006 16:46

Re: Re: Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

A protektorátní policie byla pod kontrolou koho - české společnosti anebo okupantů
huhu 26.1.2006 18:13

Re: Re: Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

to se dost mýlíte, personál byl dosti neněmecký. Poláci, Ukrajincui, Litevci atd. Podobně jako v čr. Kdo asi řídil českou protektorátní vládu ? protektorátní polici ? myslíte, že svobodné české úřady ?
Pravda a Láska 26.1.2006 16:37

Re: Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

Poláci mají na triku jakési protižidovské pogromy v 46.roce, ale Osvětim opravdu nikoliv.
huhu 26.1.2006 18:14

Re: Re: Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

seznamte se s fakty. Ale nemají to na svědomí Poláci obecně, ale někteří kolaboranti z řad Poláků. Polský stát stejně jako český s tím nemá nic společeného.
Pravda a Láska 26.1.2006 16:39

Re: Takže za Osvětim a za další koncentrační tábory, které měli na svém uzemí,

Poláci mají na triku jakýsi protižidovský pogrom v 46.roce, ale Osvětim opravdu nikoliv.
JJ 26.1.2006 16:29

Myslim, ze tam nedavno byly dokonce pamatniky dva

 
Sam za sebe se vic stydim za histerii kolem zdi v Maticni, ktera mohla mistnim alespon trochu pomoci od hluku a obtezovani socialne slabsimi obcany umistenymi zde mestem. Cikanum skodi to, ze se s nimi zachazi jako se specialnimi obcany, jenom, aby to bylo politicky korektni ci aby se nikdo nenarkl z rasismu.
 
Jinak problem neni v tom, ze by tam nebyl dustojny pamatnik, ten tam uz je. Problem je v tom, ze nekdo zacal pouzivat blizky veprin jako symbol a politicky korektni histerici se toho chytli. Ted uz nam nezbyde, nez te veprin odstranit, pritom by se ty penize zajiste daly pouzit lepe.
Pravda a Láska 26.1.2006 16:33

Re: Myslim, ze tam nedavno byly dokonce pamatniky dva

To Vám teda opravdu nezbyde.
huhu 26.1.2006 18:15

Re: Myslim, ze tam nedavno byly dokonce pamatniky dva

jak jsou chráněna lidská práva slušných lidí z Matiční ?
hodne neRath 26.1.2006 16:28

ale muzeme

v pristich volbach zabranit utrpeni, ktere nam pusobi Zaoralek - a mysli to nepochybne uprimne.....
CHININ 26.1.2006 16:28

CESKO-SLOVENSKY RASISMUS

co takhle argument "ja nejsem rasista jen nesnasim romy"
co takhle martin luther king a jeho projev: snim o tom ze lide nebudou posuzovani podle barvy pleti, ale podle charkteru sve osobnosti?
proc cechum tak vadi ukradene kolo ci slepice, ale miliardy rozkradene "belochy" pobyvajicimi na tropickych ostrovech jim nevadi?
Charlie 26.1.2006 17:11

Re: CESKO-SLOVENSKY RASISMUS

"snim o tom ze lide nebudou posuzovani podle barvy pleti, ale podle charkteru sve osobnosti?"
Právě proto je tolik nenávisti vůči cikánům ! Kvůli jejich chování, kvůli jejich xharakteru,ne kvůli barvě kůže.
huhu 26.1.2006 18:17

Re: Re: CESKO-SLOVENSKY RASISMUS

pokud se kdokoliv jiné pleti než bílé chová slušně, je většinovou společností v pohodě akceptován. Příkladů je dost. A naopka spusta bílé "pakáže" vadí. není to otázka "kůže" ale chování.
Venkovan 26.1.2006 16:12

Soudruhu jak dojemné

tak nějak ale vedle.Měl bys přemýšlet kam se vrtneš ?Tvůj čas se krátí.Čeká tě to samé co tvého kolegu Krause jen možná s menší ostudou.Na venkově a na Vysočině si o tom už cvrlikají i vrabci.
Pravda a Láska 26.1.2006 16:31

Re: Soudruhu jak dojemné

Autor Vás zřejmě zajímá víc, než diskutovaný problém. Zaorálek tím bude zcela jistě polichocen.
Pravda a Láska 26.1.2006 16:08

Proč přetiskovat rozumné články do této modré žumpy?

Článek je to hezký. Bohužel, pane Zaorálku, Vaše národnostní tolerance a také odmítání principu kolektivní viny je poněkud výběrové. Cikáni a Češi kolektivně vinni nejsou, ale některá jiná ve zdejším prostředí více nenáviděná etnika ano. A proč souhlasíte, aby byl Váš text přetiskován v této modré žumpě od Vodičky, kde se přívrženci Národní strany radostně bratří s vlčáky z ODS, to už je úplně nepochopitelné.
Bubik 26.1.2006 16:52

Re: Proč přetiskovat rozumné články do této modré žumpy?

to bylo dobrý, zvlášť ta poslední věta. Dlouho jste ji piloval?
huhu 26.1.2006 18:21

Re: Proč přetiskovat rozumné články do této modré žumpy?

pokud by to zveřejnil na Novinkách, tak by byla po pár příspěvcích "diskuze zrušena" a přišel by o hodně voličů..
Buvol 26.1.2006 15:28

To je neuvěřitelný pán,

podobně jako ten Havel! Hrabat se v minulosti a "filosofovat", co by bylo kdyby ... Chtěl bych vidět, jak by se choval v tom protektorátě. Je to člověk politický, nejspíš by by byl v nějakém tom národním souručenství .... Nebo ten Havel, které všechny tyhle přiblblé debaty odstartoval svou omluvou sudetským Němcům! Jaká byla skutečnost? U Havlů v Lucerně a na Barrandově přijímaly protektorátní celebrity.... Fuj! Je mi z těhle rádoby humanistů a morálkářů nanic! Tahněte k čertu!
Pravda a Láska 26.1.2006 16:27

Re: To je neuvěřitelný pán,

Kdybychom táhli k čertu, setkali bychom se tam pravděpodobně se samými dvounihými bůvoly
M. Zima 26.1.2006 15:28

Pane Zaorálek, je jasné, že

Profesor popírá existenci koncentráku Lety, aby pro ODS nerozehněval zdravé české jádro a že to dělá Ransdorf proto, aby mohl následně vyrukovat s tvrzením, že ani komunistické koncentráky neexistovaly, že šlo pouze o převýchovná zařízení pro asociální elementy.
Ale proč jste nepoužil označení koncentrák Lety Vy, má to být "taktní", nebo je to taktika?