1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 12.1.2011 23:32

Re: Já pana Michálka trochu znám

Chudák Hájek. Není schopen na Michálka naprosto nic vytáhnout, ba dokonce si ani nic věrohodného vymyslet. Tak plácne takovouhle 3,14čovinu :-))) Klausi, Klausi, opravdu si tam nemůžeš dát aspoň něco o chlup chytřejšího?

J. Urban 12.1.2011 23:25

Přispěvatelům

kteří kritizují postup Michálka: nejvyšším nadřízeným dotyčného, Knetiga, Drobila, Nečase, Klause a spol. je občan - daňový poplatník. Ten si zmíněné pány najal, aby mu - za velmi pěkné peníze, vytahané právě z kapsy onoho daňového poplatníka - sloužili k jeho prospěchu. Jestliže některý z nich evidentně takto nesloužil, učinil p. Michálek velmi správně, že se postaral o to, aby se ten nejvyšší nadřízený o tomto počínání dozvěděl. Kdyby šel na policii, nedověděl by se občan nic. Tedy Michálkovi patří dík - můj určitě a ostatních poctivých daňových poplatníků taktéž. Parazitům na veřejných prostředcích, kteří jsou v článku citováni (a i těm ostatním), patří něco zcela jiného, třeba se toho ještě dočkají.

J. Beránek 12.1.2011 23:15

Já pana Michálka trochu znám

Vzhledem k tomu, že pana Michálka znám, a považuji ho za člověka, kterému jde o pravdu a spravedlnost, musel jsem minulý týden také reagovat viz http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/171703/Z-blata-do-louze-aneb-chybicka-se-vloudila.html

J. Urban 12.1.2011 23:13

Re: Drápale

No bodeť. Aby někdo takový ještě někde naprášil vaše levárny.

J. Urban 12.1.2011 23:12

Re: Diskuze

Máte pravdu. Podle logiky Knížáků a Hájků, bude-li někdo prznit dítě, bude to přece v pořádku, zvlášť když to bude modrý svazák. Pra.se a dob.ytek bude ten, kdo ho odhalí a usvědčí. Pěkný hnůj nám sedí na Hradě.

J. Urban 12.1.2011 23:09

Hájek, Knížák.:-))))

Tento morální výkvět snad není nutné citovat a dělat jim ještě reklamu. To, že mají docela vysoké funkce, na věci nic nemění. Funkci má přece i Klaus. 

O. Kadlec 12.1.2011 22:52

Re: nepochybujte o tom,

"cíl německých vlastníků"...teď začínám pochybovat o čem jsem nepochyboval - o vaší inteligenci.

POCHOPITELNĚ že se novináři soustředí i na ČSSD a její špinavce, zvlášť když budou u moci. od toho tu ta média jsou!

A neovladatelným lidem, jako je Michálek, fandím, protože mě nebaví chodit k volbám a volit jen nutný zlo nebo horší zlo.

M. Pavlíček 12.1.2011 22:44

Diskuze

Když si tak projedu diskuzi, je to celkem zřejmé. Jak napsal kdosi výše - diskuzním příspěvkem diskutující říkají nejvíc o sobě. Když čtu příspěvky oponentů nebo kritiků pana Michálka, je v nich vidět buď iracionální zášť, jakou projevuje člověk, kterému se sahá na svatou věc. Lidé, které nezaráží, že jejich rodná strana je financována špinavým způsobem z kapsy nás všech, aby kdosi, kdo se svezl na výtahu moci do ministerského křesla, mohl ještě výš (chtěl být premiérem). Ale štve je, že to někdo napráskal a tím jejich milovaná strana byla pohaněna. Je jedno, jestli je to volič ODS Pepa z Horní Dolní, nebo pan Hájek či Knížák. Všichni reagují stejně iracionálně a dokazují tím svoji hloupost. Dokonce i pan Fajmon, jehož názory rád občas čtu, napsal v oné inkriminované době, že se lidé zabývají nepodstatnými malichernostmi (korupce je v ČR malichernost). Druhá sorta lidí jsou bezskrupulózní lidé, kteří dosahují úspěchu fígly a poctivé jednání je ohrožuje v jejich podstatě.

O. Kadlec 12.1.2011 22:41

Re: Ani se nedivím.

To je dost přesný. Když jsem byl ještě v ODS (1997) a vypluly na světlo tajný fondy pochybného původu, byly vztahy mezi námi na nože. A jeden z nich argumentoval docela veřejně na regionálním kongresu těmito slovy: Když už se dostanete do takovéto situace, můžete jednat jedině jak radil Plzák: zatloukat, zatloukat, zatloukat! A většina sálu mu dávala zapravdu.

Takže postoji Hradu a prezidentových heroldů se vůbec nedivím, on ospravedlňuje sám sebe.

A jak to dopadne v ODS bych tak docela nepředjímal. Jsdem skeptický, protože mám zato, že dnes už je to jedno spříseženstvo, ale rád bych byl i překvapen. Voliči ODS ovšem budou dělat všechno pro to, aby Michálka zpochybnili, ti totiž neriskují narozdíl od politiků nic.

K. Kužel 12.1.2011 22:40

Re: nepochybujte o tom,

Naše média "odhalí"  a znemožní kohokoli. Jaký je cíl jejich německých vlastníků (tedy většinou), nedokážu posoudit. Zatím to vypadá na destabilizaci naší politické scény. Je dost velká pravděpodobnost, že až vyhraje předčasné volby ČSSD, tak se zase investigativci soustředí na ni. A zase bude důvod k permanentnímu rozhořčení.

O. Kadlec 12.1.2011 22:11

Re: nepochybujte o tom,

Ale o nějakém soudu tady vůbec nemluvíme!

Jsou to politici a státní úředníci. A jejich slova a úmysly jsou ČINY. A odhaleny byly POLITICKÉ PRAKTIKY. To je pdostatné pro nás občany. Jestli za to někdo půjde nebo nepůjde bručet je mi celkem jedno. Důležité je že pan michálek torpédoval veřejně tyto politické praktiky.

Vy neumíte docenit co to znamená když například na pana Drobila praskne, že o státních úřednících rozhoduje podle toho, jaké má kdo POLITICKÉ KRYTÍ? že to je skandál a nejen Drobil má mít po žížalkách, ale neodsoudí-li ho jeho strana tak celá strana?

A. Reček 12.1.2011 21:50

Ani se nedivím.

Skalní fandové ODS přeci nemohou si připustit ani pomyšlení, že ve vyšších sférách mají činovníky, kteří kážou vodu a přesto pijí víno. Tím, že to Drobilovi prasklo na ministerstvu a i pánovi z Hradu se krok Michálka nelíbil, to jen dokazuje nahnilost celého vedení ODS.  Krátce řečeno, zapírat, zapírat a vinu svalit na druhého.  Tedy furt nic nového u nich.

K. Kužel 12.1.2011 21:33

Re: nepochybujte o tom,

Ujišťuji Vás, že barvičky nepožaduji. Ale obávám se, že pro soud by takové "důkazy" mohl pan Michálek třeba pozlatit a bylo by to málo platné. Soud si neplete dojmy a pojmy. Aspoň by neměl.

O. Kadlec 12.1.2011 21:26

Re: nepochybujte o tom,

Pan Michálek ty lidi NATOČIL. A zveřejnil to. JÁ jsem ten záznam ČETL. A slyšel.

Když vy chytíte zloděje při činu tak ten okamžik prchne, a za hodinu už ten ČIN k dispozici a objektivnímu posouzení není. ČINY pana drobila a jeho lidí jsou k dispozici trvale. můžete nad nimi dumat třeba celou noc. Tak nevím co ještě může být průkaznější než zvukový záznam. chcete to i s obrázky? Vybarvit?

K. Kužel 12.1.2011 21:12

Re: nepochybujte o tom,

Možná máte lepší informace než já. Podle informací, které jsem dostal z médií, naprosto nejsem schopen posoudit, na čí straně je pravda. Opět používáte příklad s chycením PŘI ČINU, a opět, podle mého mínění, neoprávněně.

O. Kadlec 12.1.2011 20:49

Re: Drápale

Nikdo kdo se dopouští nepravostí by ho nezaměstnal! To je přece jasný.

Já myslím že tyto záležitostí názoru, ale že vy co si pana michálka vážíte i vy co ho dehonestujete vydáváte vysvědčení O SOBĚ.

O. Kadlec 12.1.2011 20:48

Re: nepochybujte o tom,

Ne. ten nedostatek spočívá v něčem jiném.

Ale myslím že nemluvíte pravdu. Kdyby vám vykrádali auto a vy byste je chytil při činu, asi byste věděl, že jsou to zloději, dřív než by rozsudek nad nimi nabyl právní moci.

Takže já, vzhledem k tomu, že politické praktiky pana Drobila a jeho lidí byly odhaleny, nemusím na nic čekat. Slyším a vidím. A myslím.

O. Kadlec 12.1.2011 20:43

Re: nepochybujte o tom,

Však naše věc jako občanů není prokazovat, ale dobře se dívat.

M. Navrátil 12.1.2011 19:26

Drápale

Vy pana Michálka znáte,že ho tak obhajujete?Souhlasím s panem Kalinou, je potřeba policie,když vše vyřeší novináři?Já osobně takového člověka jako je Michálek bych nezaměstnal ani na pucování WC.

K. Kužel 12.1.2011 19:23

Re: nepochybujte o tom,

Nejem členem ODS. ODHALENO není PROKÁZÁNO.

K. Kužel 12.1.2011 19:21

Re: nepochybujte o tom,

Moje morálka mi brání někoho nařknout ze zločinného jednání, dokud to nebylo řádně vyšetřeno a prokázáno. To je asi můj hlavní etický nedostatek.

O. Kadlec 12.1.2011 17:16

Re: nepochybujte o tom,

Aby bylo jasno - já nevěřím že jste hlupák. To je etický nedostatek...

O. Kadlec 12.1.2011 17:16

Re: nepochybujte o tom,

Možná jste z ODS...

Ale skutečnost je opačná: zveřejněním tu lumpárnu ODHALIL. To jest - zabránil jejímu přikrytí. To vaše bagatelizování se už nechytá. Je to ODHALENO.

K. Kužel 12.1.2011 17:06

Re: nepochybujte o tom,

Pokud mne člověk Vaší inteligence označí za hlupáka, tak je to vlastně vyznamenání.

Pan Michálek cosi nahrál, a pokud to mělo nějakou důkazní hodnotu, pak ji zveřejněním zničil.

O. Kadlec 12.1.2011 17:03

Re: nepochybujte o tom,

Pan Michálek odkryl velkou lumpárnu,a to ne ojedinělou, ale celou sérii nepravostí které se běžně dějí.

Kdyby mezi námi žilo a pracovalo ve státních úřadech desetkrát víc takových lidí, bylo by takových odhalení patrně desetkrát tolik.

A pak jsou tady lidi jako vy, kteří takováto odhalení bagatelizují jako hospodské plky. To dnes říká knetig. Nevěřím že mu to někdo, třeba vy, věří. Jsem přesvědčen, že pouze někdo potřebuje aby o tom aspoň nějakého voliče přesvědčil. Já vás neznám, ale nejste-li úplně hloupej tak asi nějaké ty zájmy...co jiného?

K. Kužel 12.1.2011 16:46

Re: nepochybujte o tom,

To nebyla bagatelizace, ale prostě jsem ukázal, že Váš příklad je špatný. Zkuste navrhnout nějaký jiný.

Kterých NÁS se to týká? Těch, co si potrpí na solidní a přesnou argumentaci?

O. Kadlec 12.1.2011 16:40

Re: nepochybujte o tom,

No jistě - mnozí z vás to budou bagatelizovat, protože mnohých z vás se to týká!

O. Kadlec 12.1.2011 16:39

Re: hrdina Michalek

No hlavně že ti blbí narozdíl od chytrého prokopa dokázali vyvolat politické zemětřesení. Chytrý prokop je moc chytrý na to aby si pálil prsty. Takové chytráky znám od dětství a že jsem blbej nikdy jsme podle nich nejednal. Nelituji toho.

M. Prokop 12.1.2011 16:34

Re: hrdina Michalek

NÁROD není BLBEJ, lidi však ANO, jak Michálek a třeba vy demonstrujete.

M. Prokop 12.1.2011 16:33

Re: hrdina Michalek

Také myslím, že je to natvrdlost, jít do MF místo na policii či státní zastupitelství.