8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
projektant 27.2.2009 17:06

Re: velmi dobry projev

Vaši obavu, zda znovu prožijeme stalinský režim, nesdílím. On totiž Stalin již více než před půl stoletím zemřel. To ovšem neznamená, že jím nemůžete další půlstoletí strašit. Záleží na tom, kolik je Vám roků.

vitr 27.2.2009 18:16

Re: velmi dobry projev

Stalinsky rezim totalintni rezim ktery sni o naprave sveta neni vazan na osoby je to idea ktera je stejne niciva jako idea fasismu - tricet let po stalinove smrti zabijela prece v kambodzi, dodnes vrazdi lidi hladem v severni koreji ... muj taktka byl ve vezeni jeste v roce 83...   straseni to neni - zvrhle uceni si pripravuje zcela normalni lidi - to nejsou a nebyli zvrhlici co vrazdili v osvetimi nebo katyni nebo na sibiri - to jsou politicke systemy usilujici o idealni staty... !

JaS 27.2.2009 15:19

Pan Vlasák má pravdu.

Zapojovat se do téhle diskuse ale nemá smysl.

tich@dohoda 27.2.2009 14:31

Já osobně nic proti členům ČSSD nebo jejich přívržencům nic nemám ale pokud mají v čele Paroubka,Ratha a dočasně uklizeného Drymla

viz titulek, soudruh Maly Aston=modry bolsevicky lhar/. Soudruhu Maly Astone, optimalni bude, pokud si v historii Psa najdete sve komentare z dob, kdy o Paroubkovi ci Rathovi v CSSD nebylo ani slechu, ovsem vy jste byl stejny modry bolsevickykripl /ulhany/ . Cest :-)

Marat 27.2.2009 16:57

Re: Já osobně nic proti členům ČSSD nebo jejich přívržencům nic nemám ale pokud mají v čele Paroubka,Ratha a dočasně uklizeného Drymla

Ty "ticha@dohodo", ty  tchoří výkale, ty tak můžeš někomu nadávat  někomu spílat ! Vždyť ty patříš mezi ten nejhnusnější dobytek jaký se v Čechách rodí. Takové lejno jakým jsi ty, se snad ani mezi bolševiky ani mezi nacisity nevyskytovalo. Z každého slova které ty ze sebe  vytlačíš, čpí obrovský smrad.

Borek 27.2.2009 13:48

Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Jste politik, a jako takový moc dobře víte, že za slova pronesená v Senátu PS ČR nemůžete být trestně odpovědný. Chtěl bych Vám ale připomenout, za jakou stranu sedíte v parlamentu, jak se tato smečka lumpů zasloužila o devastaci tohoto státu, kolik zlodějin, lumpáren a dacanství ukrýváte ve svém stranickém svědomí - lidé si všímaí, pamatují a srovnávají, jak bylo, jak je, a chtějí se mít líp. To jim zazlíváte ?

Srovnávat ideologii komunismu ( který zde nikdy nebyl ) v zastoupení ideologie reálného socialismu ( mimochodem deformovaného právě těmi "soudruhy", co krátce po listopadu zahodili rudé knížky - poukázku to na vyšší plat a funkce, a zařadili se do mainstreamu newspeaku, nadávajícího na vše, co bylo ) srovnávajícího se vůči fašismu a nacismu, to je již ukázka pokleslého nejen vzdělání, ale i rozumu. Nedivím se pak, že Vy a Vaši spolustraníci s patřičnými "fans" táty zakladatele tunelů se bojíte, aby tyto věci nevyšly najevo. Inu - zloděj opět křičí.  Vám, Vašim "soukmenovcům" ( Es komm der Tag a podobné výlevy ) je přece bližší fašistické výrazivo, než těm Vámi opovrhovaným komunistům. Co jim zazlíváte ? Že Vás kritizují ve Vládě, za to, co děláte proti lidem ? Od toho je opozice. Co jim zazlíváte ? Že jsou přesvědčeni o tom, že se mohou mít obyčejní lidé lépe, že jistota práce a výdělku spolu s výhodami, na které si všichni svojí prací vydělají zbavuje člověka základních obav a umožňuje mu jeho rozvoj, že je líp mít svět bez válek, že je líp podporovat mladé lidi a rodiny, že je líp mít spokojené stáří - to Vám nejde pod nos ? Nedivím se, protože jste se svými výroky zařadil mezi amorální syčáky.

Za své zařazení mezi amorální syčáky mne klidně žalujte, jsem obyčený občan, a budu mít pouze jednu podmínku - soudní proces mezi Vámi a mnou bude veřejně přístupný lidem i novinám.

Ivan 27.2.2009 13:58

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

To se na psu zase spustí palba modrých omezenců. Místo argumentů budou používat nadávky a emocionální výkřiky.

Ašek 27.2.2009 14:16

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Potrfená husa Borek zakejhala.Politici z Hradce mě už davno nezajimají ač jsem Hradečak.Vlask ma tentokrot docela pravdu,tak proč to skakaní?Aha....už jsem doma.

Borek 28.2.2009 17:11

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Nezajímají vás kvůli tomu, že jste je prohlídl, nebo kvůli tomu, že vám dali nazobat ? ;-D

Peman 27.2.2009 14:30

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Jo soudruhu, jestli je ta vaše idea komunismu tak čistá, tak jste se vy komunisti neměli chovat hůře než bestie. Neboli naopak, je-li přes všechna zvěrstva komunistů idea čistá, je nutně čistá i idea nacismu a fašismu, tam se pak také může říkat, že jen byla zneužita.... Ještě jinak: komunismus a fašismus jedno jsou, ať se bolševický či nacistický gauner proti tomu ohrazuje a nadává demokratům jak chce. Jsou tu bohužel krvavé zkušenosti, které nelze ignorovat a popírat zločiny komunismu je stejné svinstvo, jako popírat Osvětim. Pukni! :-D

Ivan 27.2.2009 15:26

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Protože komunismus existuje na jediném místě na světě a to v izraelských kibucech, měl by si Peman nejdříve zjistit, co je obsahem slova komunismus a pak teprve ze sebe vydávat nějaké výkřiky.  To, že  nějaký režim sám sebe prohlásí za komunistický z něho ještě komunistický režim neudělá. (Aby Peman lépe pochopil:  když se Peman sám prohlásí za krávu, tak to z něho krávu taky neudělá.)

žibřid 27.2.2009 15:55

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Podle mého stačí, když se za komunisty vydávali ti vrazi a zloději, co tu byli donedávna. Nemá cenu zkoumat, jestli komunisté jsou, nebo nejsou.

Příklad: prohlásí-li Ivan, že je Ivan, klidně to mohu převzít. Na podstatě toho, že je zároveň levičák, to nic nemění, i kdyby se jmenoval ve skutečnosti třeba Josif.

žibřid 27.2.2009 16:08

Re: Pane poslanče Oldřichu Vlasáku

Mohl byste, prosím, nějak objasnit, proč nelze srovnávat komunismus s fašismem a nacismem? A upřesnit, zda tuneláři jsou podle Vás pohrobci komunistů, nebo snad fašistů (to jsem z příspěvku nepochopil)?

Martin 27.2.2009 13:32

Souhlas s článkem, ale

Proč je stále komunismus živý? A proč je stále reálnou hrozbou? Protože ho řekněme, bez nároku na přesnost, odhadem 50 procent populace miluje. To číslo má být součet voličů čssd a ksčm. U voličů ksčm je to jasné, voliče čssd do této skupiny řadím proto, že jsou to buď lidé, kteří si návrat komunismu přejí a nebo lidé, kterým je to jedno,a le jako větší zlo jim připadá současný "kapitalismus". Tím jsou defakto totéž, co komunisti. Z toho, že jich je tolik, plyne, že se stále do budoucna budeme pohybovat na hraně bolševické revoluce a možná k ní i dojde. Možná k ní dojde naráz, možná plíživým způsobem - postupným zaváděním sociálnědemokratických zákonů, až najednou zjistíme, že vlastně žijeme v komunismu, ale že už jsou dávno pod kontrolou média, policie, soudy, pozměněná ústava, ... Pokud k tomu dojde, tak aby se to po dalším budoucím zhroucení komunismu neopakovalo stále dokola, tak bude nutné ihned a tvrdě postavit komunismus mimo zákon. Stejně jako je dnes zakázáno hajlovat nebo nosit nacistické symboly, tak kdo prostě bude hlásta komunismus nebo vydávat noviny, ve kterých se budou objevovat jejich symboly, atd. atd., tak bude tvrdě trestán. Jedině tak se s tím dá něco dělat. Pokud se tohle nestane, tak tady budou mít zloději, vrazi, lháři (jedním slovem sockomouši) pré. Zlo lze porazit zase jen zlem, ale přesně mířeným, tak aby nezasáhlo toho, koho nemá.

Martin 27.2.2009 13:36

Re: Souhlas s článkem, ale

Ještě chci dodat, že druhou šanci už dostali. Tím, že mohou svobodně žít v demokracii. Pokud jí budou respektovat a jediné, o co jim půjde, budou větší sociální dávky pro chudé a podobné věci, tak nemusejí nikomu vadit. Ve chvíli, kdy přestanou respektovat právo na soukromý majetek, na lidská práva (spravedlivý soud, svoboda pohybu, vyznání, atd.), kdy budou mít snahu ovlivňovat činnost police, médií a začnou tady provozovat další svoje sociálně demokraticko komunistický zvrhlosti, tak si další šanci už nezaslouží.

Ivan 27.2.2009 14:02

Re: Souhlas s článkem, ale

Divnou představu o svobodě mají modří ptáci. Je to svoboda bydlet pod mostem a živit se odpadky z popelnic, svoboda nemít možnost soudního zastání kvůli tomu, že prostě nemáte peníze  na soudní poplatky, svoboda pro zbohatlíky vykupovat se za peníze i ze zločinu vraždy. O svobodu žvanit nesmysly se nikdo nestojí. Taková svoboda je dobrá jen pro hlupáky.

Soukromý majetek je jen to, co ostatní lidé za soukromý majetek považují a zákonem tak stanoví.

ps 27.2.2009 15:24

Re: Souhlas s článkem, ale

Tobě byla zřejmě milejší svoboda držet hubu a krok, svoboda za nic skončit na dlouhá léta v lágru, svoboda nemoci studovat, nemoci vykonávat svou práci atd. Ostatně ty svobody co jsi vyjmenoval byly za komunismu k dispozici taky. KOmunističtí prokurátoři, ve skutečnosti vzteklí psi režimu, kteří bez mrknutí oka poslali nevinného člověka na popraviště a zároveň jeho rodinu odsoudili k živoření horšímu než u dnešních bezdomovců, protože tehdy se skutečně nikdo zastání nedovolal na druhou stranu vesele pouštěli na svobodu nacistické zločince s krví Čechů na rukou.

Ivan 27.2.2009 15:32

Re: Souhlas s článkem, ale

Opět příspěvek "inteligentního" pravičáka.  Když cigána chytí při krádeži, začne křičet "dyskrymynacija", i když to nijak nesouvisí s krádeží.  Nevm, jak značkou ps vyjmenované věci jakkoliv souvisí s mým příspěvkem. Spíše to vypadá na to, že cokoliv co není v souladu s nějakými vnitřními představami ps v něm vyvolává záchvat vzteku, který si pak odreagovává emocionálními výkřiky. Právě takoví "emocionálně založení" byli těmi, kteří v hospodářském režimu státního kapitalismu a politickém uspořádání diktatury KSČ vykonávali ona zvěrstva. Důsledky zaslepenosti jsou obdobné jak na pravici, tak na levici.

ps 27.2.2009 16:54

Re: Souhlas s článkem, ale

Otázka spíš zní tak jak souvisí ty tvoje výlevy (lživé) o mostech a popelnicích se zločiny komunismu a tímto článkem. Zkus ten příměr o cigánovi nejdřív vztáhnout na sebe, než začneš kritizovat jiné. Mimochodem neboj se používat slovo komunismus, ona se ta zrůdna ideologie kterou vymyslel marx v nic jiného, než to co zde 40. let bylo, vyvinout ani nemohla. Pojem "státní kapitalismus" je jen taková berlička pro ideology s červenými brýlemi,kteří uvízli v 80. tých letech a nevědí kudy kam.

Pamětník 2 27.2.2009 17:04

Re: Souhlas s článkem, ale

Takové příspěvky mám nejraději.Nic nepodložím,ale s chutí si zanadávám.Celou tu dobu jsem prožil a ne zrovna k obrazu svému,ale všeobecné obviňování je asi na takové úrovni,jako když dnes někdo řekne,že za současný stav můžou růžovorudé socky.Druzí k tomu přiřadí modré ptáky a zelené pomatence a hned je další důvod k nesmyslným diskusím.Dnes dokáží soudy někoho odsoudit a zavřít a potom se zjistí,že neoprávněně a jde za 2-3 roky domů.Trestní právo je založené na svědcích a vyšetřování.Bohužel objektivní pravda vzjde často pozdě.V doběkomunistického režimu,to onesla řada lidí životem,který už nikomu nikdo nevrátí.

Marat 27.2.2009 13:29

O nacistických zločinech se musí hodně hlasitě řvát, aby se přehlušily řeči o zločinech komunistických.

Kéž by se o komunistických zločinech také tak neustále mluvilo a psalo, jako o zločinech nacistických. Nejvíce o nacistických zločinerch ovšem řvou právě komunističtí zločinci aby o jejích zločinech se nestačilo mluvit. Ještě dnes se točí fimy o zločinech nacistických, ale jen několik filmu o zločinech komunistických. S knížkami je to to samé.

tich@dohoda 27.2.2009 14:24

Re: O nacistických zločinech se musí hodně hlasitě řvát, aby se přehlušily řeči o zločinech komunistických.

soudruhu/parteigenosse Marate, komunistu se urcite nebudu zastavat, nicmene byli v CSSR u moci asi 42 let, pocet popravenych a mrtvych v lagrech je cca 5.000. lidi. Strasne cislo, ovsem muzeme vzit vase kameraden v CSR od roku 1938 /vrazdy ceskych cetniku v Sudetech/ az do roku 1945, zhruba 7 let, spocitejte si, kolik lidi zavrazdili jenom v Terezine vasi nazi kamosi, soudruhu Marate, kolik bylo popraveno lidi kvuli Heidrychiade. Predpokladam, vy blbanku, ze zacne blekotat o gulazich a desitkach milionu mrtvych. Obcas si rikam, kolik asi SSSR musel mit za Stalina obyvatel, aby ty desitky milionu zavrazdenych mohly byt pravda. Pochopitelne se grazla Stalina nezastavam, jen si myslim, ze modri bolsevici prehaneji. Cest :-)

Marat 27.2.2009 14:35

Re: O nacistických zločinech se musí hodně hlasitě řvát, aby se přehlušily řeči o zločinech komunistických.

Soudruhu tichá@dohodo, komunisté vraždili po celém světě. Kdyby čeští komunisté měli k dispozici dvěstě milionu lidí, tak nepochybují, že by sovětské bolševiky ještě v mordování překonali. Tichovno tichovnoviči, soudruhem nazývej své mezi které patříš.

Ty čuně, já nejsem nacista, ty čuně, já jen vidím viny na obou stranách tak ty čuně mě nenazývej nacistou ani bolšánem. Ty český šovinistický primitive. Oni i češi umí stachanovský mordovat, když jím za to nehrozí trest..

Ivan 27.2.2009 15:34

Re: O nacistických zločinech se musí hodně hlasitě řvát, aby se přehlušily řeči o zločinech komunistických.

U kapitalismu stačí uvést jen 1.sv. válku.  Na 30 milionů mrtvých a zničené země.

Reálný socialismus byl špatným režimem. Teď poznáváme, že existuje ještě horší režim - kapitalismus.

žibřid 27.2.2009 16:00

Re: O nacistických zločinech se musí hodně hlasitě řvát, aby se přehlušily řeči o zločinech komunistických.

Co jsem se ptal příbuzných, tak špatně se jim dařilo jen za komunismu. Na kapitalismus si nestěžoval nikdo. A moje poznatky jsou taky takové: za většinu toho, co teď dělám, bych měl od StB popotahování.

karel 27.2.2009 13:13

Nenasytnost.

Komuniste nejsou nebezpečni. Nebezpečni jsou nenasytni kapitaliste, kteři svou politikou zadělavaji na budouci revoluci. V dnešni době už neplati strašeni komunisty, tak masivně prezentovane ve všech sdělovacich prostředcich dokonce lidmi kterym stačilo jenom přehodit znamenko plus za minus, jako Janečkovi s televize. Pan Vlasak by si měl, než začne psat takove hlouposti, uvědomit že žadna demokracie neni a ani nemuže byt v systemu kde jsou takove socialni rozdily. Demokracie by mohla byt paradoxně v komunismu pokud by byl možny.

Vašek 27.2.2009 17:56

Re: Nenasytnost.

Tak nejprve, pane Vlasáku dík za váš článek. Soudruhu Karle, prosím nestrašte lidi bolševickou revolucí, té poslední, ruské sovětské, bylo až přespříliš. Vás nikdo nikdy nepřesvědčí o vaší pravdě. Že je to pravda páté kolony, která v naší malé zemí rozpoutala nevídaný rudý teror, vás a vám podobným nikterak nedojímá. Nevyvolávejte v lidech nemravné choutky, kterých jste plni. Mohl by jste se snadno dočkat toho, že lidé přestanou uznávat heslo- Nejsme jako oni, které se skandovalo v r.89 ve vztahu ke komunistům. Až si demokraté uvědomí, že je opět začínáte bytostně ohrožovat, třeba už tak velkorysí nebudou. Já tedy určitě ne.  

Karel 27.2.2009 18:24

Re: Nenasytnost.

Vašku Vy pišete o demokratech, mužou byt nějaci demokrate v zemi kde je všechno založeno na podvodě, kde dnešni privilegovana vrstva jsou většinou podvodnici kteři se zmocnili majetku občanu teto země. Tito lide se většinou rekrutuji z lidi blizkych minulemu režimu nebo přimo exponentu byvaleho režimu. To že demokracie žadna neni je jasne z toho že žadny z těchto zloděju nebyl odsouzen a jsou z nich važeni občane.

Mistr Jan Hus 27.2.2009 12:05

Zlatí komunisté proti současnému "demokratickému" zrůdnému režimu!

;-€;-O

Jarin 27.2.2009 12:13

Re: Zlatí komunisté proti současnému "demokratickému" zrůdnému režimu!

Mistre Jene, uz zase prudite tady??? Alou na novinky!