29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Brett 22.9.2006 0:59

Re: Srovnám li dvě možné strategie při obraně české kotliny - tedy bojovat x nebojovat

Za prvni svetove valky bojovalo v ceskoslovenskych legiich v Rusku, Francii, Italii a v srbskych jednotkach asi 100,000 Cechu a Slovaku.  Iniciativa (ta uplne prvni) prisla od prostych krajanu.  Ti stali u zrodu Ceske druziny v Rusku a Roty Nazdar ve Francii.  Masaryk a spol. zacali se svoji akci az v lete r. 1915.  Byla to tedy reakce vsech vrstev naroda, nikoli jen elity.

Drevorubec 21.9.2006 3:35

Pane Benesi,

nemohu jinak, nez vam podekovat za to, co jste rekl i mym jmenem. Snad jsme si jako narod rekli, ze nema cenu za nic bojovat  = umirat, protoze se to da vsechno nejak prezit. Prezili jsme tech trista let temna po Bile hore a prezili jsme tmu ctyricetilete vlady bolsevika = krutovladce. Zacneme si tedy palit Mercedesy, Audiny a Bavoraky jako si to ted delaji Madari? To snad ne! To je prece tak nedemokraticke a nekulturni. Jeste jednou diky pane Benesi za tu horkou pravdu a nastaveni zrcadla.

čtenář 21.9.2006 8:32

Re: Pane Benesi,

Bojovat by měli jen Češi, kteří mají smrtelnou Dg. Ti stejně zemřou, tak by ještě něco dobrého vykonali. Je vždy škoda zdravého člověka obětovat. Tak jak se chovají Češi je úžasné. Je-li soupeř silnější-ukloním se a odejdu. Je-li slabší pěstmi ho srazím.

Mard 21.9.2006 15:52

Re: Pane Benesi,

Milý dřevorubci, asi máš holou zadnici a závidíš lepší značky aut. Ale bohužel tě Musím zklamat. V Budapešti lehly popelem v pondělí v noci tři auta. Jedno byl starý Renault, třetí Oktávie a třetí odvezli, než jsem se na něj mohl podívat. V úterý zapálili jednu policejní Oktávii. Ve středu nehořelo žádné auto. Takže máš smůlu, milionáři na revoluci v Budapešti nedoplatili.

Jiří S. 21.9.2006 3:35

Finsko a Československo

Ve Finsku před válkou, resp. válkami (samostatná SSSR-Finská, potom 2. světová), nevládli komunisti. V Československu ano, i sovětští poradci (StB, uranové doly, armáda ...) tu byli. V osmašedesátém se toho pro nekomunisty moc nezměnilo, dosud vládnoucí partajní frakce byla vystřídána jinou. V letech 67-68, vycházely zajímavé knihy a lidé mohli cestovat - jenže to bylo jen krátké intermezzo. A v mé rodné obci byl v 68. starostou (předsedou MNV) bachař z Jáchymovského lágru, kterého později vyhodili pro překračování pravomocí (= týral mukly víc než ostatní) a on se zreformoval do lidské tváře.... Invazi Varšavské smlouvy nepamatuji, natož poměry předtím, znám je z vyprávění a četby. Pan Beneš si je určitě pamatuje, tak by ten ´68 neměl idealizovat. Stačí, když to dělá Jičínský a spol.

selidka 21.9.2006 7:43

Re: Finsko a Československo

v Československu před válkou vládli komunisti a byla zde StB?? to je nějaký nový historický objev??

třetí 21.9.2006 8:15

Re: Finsko a Československo

Ale měl byste se ,pane Jiří, více dívat kolem sebe. Až zase někdo bude za deset let vysvětlovat, v jak špatném uplynulém desetiletí jsme žili. A vy si budete říkat : vždyť měl pravdu, jak to, že jsem to neviděl. Ano, pane Jiří, žijete v době nových svinstev, nové normalizace. Obrovských, miliardových podvodů, prohnilé policie, samovládných úplatných soudů, nájemných vražd, vysokých daní. V době, kdy živíme celou národnostní menšinu jíž se jenom nechce pracovat. Žijete v době kdy je pro peníze vaše země zavážena odpadky z celé Evropy, kdy je dřevo vyváženo jako kulatina, kdy do zavřených dolů se tajně lijí jedovaté odpady.

Karel 21.9.2006 1:57

Cenzura na NP Aston nechává mazat příspěvky

Charlie 21.9.2006 7:50

Re: Cenzura na NP Aston nechává mazat příspěvky

Taky jsem to už zjistil. Nějak se nám vrací socialismus.

doxa 21.9.2006 1:20

Čí bolševická držka byla rozbitá?

doxa 21.9.2006 1:19

A co se nelíbí?

ZW 21.9.2006 0:22

Bože můj!

Původně jsem chtěl namítnout cosi v tom smyslu, že tehdy v osmašedesátem k nám s tanky bratrsky vjeli i ti kluci maďarský. Ale pak jsem si přečetl větu:

"A byli jsme hrdi na to, že při tom nebylo rozbito ani jediné okénko (bohužel také ani jedna bolševická držka)".

Tak s TAKOVÝMHLE autorem polemizovat opravdu nemá cenu...

mik 21.9.2006 0:32

Re: Bože můj!

prestan hystercit a zamysli se nad podstatou - pokud to dokazes

Brett 21.9.2006 0:40

Re: Bože můj!

Tech drzek melo byt rozbito na tisice.  Pak by se jich tolik netelelilo v parlamentnim pasaliku a davali si radeji na ty svoje drzky pozor!  Bylo rozbijet za co: stovky popravenych a zabitych v koncentracich, na hranicich, desetitisice znicenych existenci, cely narod uvrzen do poddanstvi a mizerne zivotni urivne, z ktere se tezko vyhrabavame.  Daleko, daleko jsou pred nami Rakusane a Nemci, ktere asi nikdy nedozeneme.  A to byli daleko za nami pred zacatkem "socialistickeho raje".  Dobre jste to napsal pane Benesi!

Dino 21.9.2006 5:49

Re: Re: Bože můj!

R^R^R^

Charlie 21.9.2006 7:48

Re: Re: Bože můj!

R^R^R^ 

chuchvalec 21.9.2006 1:13

Re: Bože můj!

Az Vam nejaky lump vyrizne ledvinu kvuli vydelku, nezapomente mu nabidnout i druhou. A ne, abyste se nenechal nebo nedejboze ho prastil !

Jenda 21.9.2006 18:51

Re: Re: Bože můj!

No az vam ji nekdo vyrizne i s hlavou, protoze ji pro stranu a vladu potrebnejsi soudruh proste potrebuje, tak uz nic nabizet nebudete.

Dafnis 21.9.2006 1:14

Re: Bože můj!

Ono to také k polemice moc není - on má pan Beneš pravdu ;-D

Vilém 21.9.2006 1:37

Souhlas

ČR se nachází rovněž na pokraji podobných excesů jako Maďarsko. Jistě mají občané právo protestovat, ale to má smysl jen tehdy, když se to nezvrhne v rozbíjení držky, pak se tito svérázní moralisté začnou sami podobat bolševikům - ti taky toužili rozbít hubu každému, kdo se podle nich choval nemorálně - například politickým oponentům.

Ale p. Beneš už toho zde vychváli tolik, že je zjevné, že pochopit nechce - bolševik na věčné časy.

mike 21.9.2006 1:44

Re: Souhlas

Copak Vileme, mate nahnano? :-P

Vilém 21.9.2006 1:53

Re: Re: Souhlas

Ani v nejmenším, pouze si nemyslím, že v dnešní velmi vypjaté situaci je vhodné vychvalovat maďarské postupy.

exulant 21.9.2006 3:35

Re: Re: Re: Souhlas

Takze je lepsi sklonit hlavu a drzet hubu a krok at se deje co se deje? A delat toho Svejka?

Vodník 21.9.2006 8:38

Re: Re: Re: Souhlas

Tentokrát s Vámi, Viléme, nesouhlasím. Ne, že by měl někdo dostat do držky, nicméně ČR je IMHO na další revoluci zralá už od ostudné "oposiční smlouvy".

Vilém 21.9.2006 12:03

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Dobře že taky někdy spolu nesouhlasíme.

Osobně bych uvítal novou a lepší politickou garnituru, ale ta natupující (Langer, Gross jako typy) je horší než minulá (Klaus a Zeman jako typy), takže když vynechám sebe;-);-), žádné zajímavé osobnosti vhodné do politiky nevidím. Bursík je osobně přijatelný, ale jeho politika je pochybná.

exulant 21.9.2006 15:51

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Jak si tedy predstavujete  tu lepsi garnituru ziskat? Kvalita volitelu a kandidatu nedava velkou nadeji.

Tony 21.9.2006 3:46

Re: Bože můj!

Ono to mate tak, dneska nekdo vychvaluje narod, kterej se treba postavil zidobolsevikum z Ruska ( coz bylo chvaly-hodne). No a pak se z toho zblazni a jde  bojovat ze stejnym hnusem Nacistickym ke Stalingradu. Ale to uz ten milovnik tech statecnejch radeji nedoda. BTW nemam nejmensi snahy obhajovat posranost Cechacku.;-);-)

Charlie 21.9.2006 7:42

Re: Bože můj!

Toho také lituji!.