16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kobylka Lajda 21.9.2006 16:21

Re: Re: strašné voloviny

ČATÁR  ČSLA - to je a historicky bude symbolem největší tuposti minulé doby. Nedělám si iluze ani o současnosti.;-D

Mard 21.9.2006 15:52

Re: Pane Benesi,

Milý dřevorubci, asi máš holou zadnici a závidíš lepší značky aut. Ale bohužel tě Musím zklamat. V Budapešti lehly popelem v pondělí v noci tři auta. Jedno byl starý Renault, třetí Oktávie a třetí odvezli, než jsem se na něj mohl podívat. V úterý zapálili jednu policejní Oktávii. Ve středu nehořelo žádné auto. Takže máš smůlu, milionáři na revoluci v Budapešti nedoplatili.

exulant 21.9.2006 15:51

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Jak si tedy predstavujete  tu lepsi garnituru ziskat? Kvalita volitelu a kandidatu nedava velkou nadeji.

gerontusinza 21.9.2006 15:49

a fašoun co? Kvalitní.Re: Re: Do Pieruna!

(Y)(Y)(Y)(Y)

Mard 21.9.2006 15:48

Re: Milý Xury,

Milý pane, nesuďte podle sebe všechny ostatní. Pokud lžete vy, tak to nemusí znamenat že lžou všichni.

gerontusinza 21.9.2006 15:48

Marde vždyť vy kradete kudy chodíte. Re: Re: Pane Beneši, jste si jistý že to je takto?

Pan Topolánek obral lidi platící daně o 2,5 milionu (i mě) a vám to nevadí. Vy jej dokonce za to chválíte. Tak běžte do (Y) , vaše morálka je mi u (Y).Stačí?. howgh.

Mard 21.9.2006 15:47

Re: Re: Pane Beneši

Ty jsi fakt praštěný? Myslí že jako "Násilnosti jsou podporovány ideodiverními centrálami ze zahraničí za špinavé imperialistické peníze" ?!? Sám jsem v úterý byl jak na Kossuth téru, tak u televize. Jsou tam tři spálená auta, ostatní auta jsou rozbité od transportérů policie. Ve všech větších městech (z cca 25 ti míst, kde se konají demostrace vybírám) Miskolcs, Győr, Szombathely, Pécs ... jsou lidi naštvaní na hláře, co vyhrál volby jen proto že lhal. Copak Orbán říkal že země je na tom blbě?!? Ne, on jen předtím říkal to, co nyní Gyurcsányi, který předtím lhal o tom jak je vše OK!

gerontusinza 21.9.2006 15:42

Nikoli Dane177, není to trochu jinak.Re: Pane Beneši

Je to zcela jinak než pan Beneš píše. Ale někteří z nás můžou své představy zveřejňovat aniž by  byly  pravdou alespoň pokáleny. Místo toho je vydávána za pravdu buď lež či totální výmysl (příčí se mi slovo konstrukce).

Mard 21.9.2006 15:42

Re: Pane Beneši

Milyen hulyeségeket ide irsz te szamár? Téged biztosan nem érdel igazság! Akarsz mondani, hogy normál emberek nem akarnak felállni a hazudos Gyurcsányi ellen?!?

Prosím ostatní aby tolerovali že může někdo žít v Maďarsku 20 let a být takový poleno aby i po té době miloval lež a lhal i nám o tom kdo protestuje proti milionáři Gurčánimu! Proč by dle toho blba měl lid zapalovat mercedesy, to nejsou sociální bouře, ale lidi nesouhlasí s tím aby jim politici Maďarské socialistické demokratické strany lhali!!

Mard 21.9.2006 15:35

Re: Do Pieruna!

Ve skutečnosti ovšem jsou Slováci jen ta méně kvalitní skupina Maďarů, co se nebyla schopna naučit maďarsky a tak se znich stali čobolové!

Mard 21.9.2006 15:33

Re: Pane Beneši, jste si jistý že to je takto?

Jo táákkkk, von je vlastně ten jedinej čestnej, protože ostatní lžou a on jediný proti tomu aktivně vystoupil :-) To je bezva interpretace. To je logika podobná tomu, že zloděj je vlastně sociálně uvažující člověk, protože něco ukradne bohatému aby ulehčil chudým :-) Pane, vy máte myšlení tak křivý, že máte v hlavě už gordický uzel. S ohledem na to, že nevíte, jak se ho podařilo rozmotat, tak vám alespoň přeji blahoslavení!

JK 21.9.2006 14:59

Re: Pane Beneši

V jednom rádiu jeden komentátor říkal, že byly najmuty skupiny fotbalových chuligánů, aby vyvolali chaos. Když jsem to uviděl v televizi, věřím. Nějaký nacionalista (jméno nevím, protože je Maďarsko přece jen trochu mimo nás) se snaží vyvolat chaos. Záminku si vybral dobrou, ale v Maďarsku už to prokoukli. Čeští intelektuálové ještě ne.

PRASÍ DENT 21.9.2006 13:39

Re: Jaký si vyrobit transparent?

 Klausostrana je bohužel výsměchem pravicově smýšlejícím občanům doposud....

josef 21.9.2006 13:28

Re: strašné voloviny

v době normalizace jsem byl v základní vojenské službě u stavebního praporu (beze zbraně)

a většina velitelského sboru byli zajebaní Slováci, od té doby jsem se s většími blby nesetkal.

Ignacy M. 21.9.2006 12:56

Do Pieruna!

Četl jsem diskusi a trochu jsem se nudil, ale tenhle příspěvek mě probudil líp než kafe. Další takový Tóth, který vykládá, že Maďaři jsou vlastně Slováci (a jiní), akorát že mluví maďarsky. Z doby bývalého Česko - oddech - Slovenska si pamatuju taky na jednoho takového nacionalistického barana. Ten zase tvrdil, že Moraváci jsou počeštění Slováci (asi to myslel pro Moraváky jako poklonu, anebo chtěl naznačit úmysl anektovat Prostřední Bečvu, nevím). Vím, že my Moraváci jsme tenkrát nevěděli, jestli se smát nebo brečet. Navrhuju autorovi tuto formulaci: Všichni lidé na území bývalých Uher, dále pak Moraváci, Záhoráci a Kossuth Lájos jsou Slováci, akorát o tom nevědí.

milsul 21.9.2006 12:51

Pane Beneši

hluboký dík za Váš skvělý článek. Jen se divím, že si téma nevzal za své Aston. Události v Maďarsku a ne jiná zástupná témata jsou přece tou hlavní událostí v Evropě! Je to vyhlášení boje prolhané sociální demokracii! Konečně. 

perun 21.9.2006 12:48

Re: Re: strašné voloviny

Hm, škatulkuješ. Prito úplne od veci: nie som komunista, politicky som skôr "pravicový konzervatívec"  ak už by som sa chcel škatulkovať. Samozrejme s Prahou nemám nič spoločné, iba ako občasný turista.

Ostatne tvoja reakcia je celá do veci, absolútne nereaguje na môlj príspevok, netýka sa ani 1 argumentu. Ešte podotýkam, aby tvoj zrejme hodne mdlý mozoček pochopil, neobhajujem Husáka "v princípe". Iba porovnávam "normalizáciu" v HU a CS, to je celé. A tu mi víde Husák ako ten lepší. Lepší ako Kádar, lepší ako potencionálne Bilak a Indra. Povezme menšie zlo.

p.s. aj tak si myslím, že vám čechom na Husákovi najviac vadí, že bol slovák. Aj tvoj príspevok to naznačuje. Nikto iný vám tak nevadí, ako práve Husák, iked Husák patrí medzi tých "lepších", umiernenejších komunistov. Všetky historické medzníky: SNP, stalinizmus, normalizácia aj nežná revolúcia tomu nasvedčujú. NIKDY nepatril Husák k tým agresívnejším, čo žiadali krv. A v KSČ takí boli, tomu ver, ak si aj nič o tom nečítal. Tým ale nevravím, že Husák nebol zlo. Bol menšie zlo.

ZiriOrange 21.9.2006 12:29

Jaký si vyrobit transparent?

Autor v článku mluví o lásce k pravdě a o Paroubkových lžích atd. Problém je, že nová vládní garnitura se jen posadila do křesel a už vypouští pomluvy a neověřené informace viz. Topolánek, Langer. V devadesátých letech byla ODS naprostým výsměchem čestnosti a pravdě zato pro rozvoj české vyčůranosi naopak učinila obrovský kus poctivé práce. Takže já čestný a pravdymilovný občean chci vyjít do ulic, jen nevím, jaký si mám vyrobit transparent. Kdo by měl odstoupit? A kým by měl být nahrazen? Možná by pomohlo odvolat celý národ. Ale to asi nejde, že??

Karel 21.9.2006 12:20

Re: Re: strašné voloviny

Obávám se, že pravdě nejblíže jste tu Vy.

VH 21.9.2006 12:12

Ti kluci maďarský

nejsou tak vyčůraní jako Češi. Bohužel si sami vládnout, jak historicky známo, neumíme. Potřebujeme vždycky nějakou zástěrku (SSSR, USA, EU, NATO, Němci) abychom mohli svoji neschopnost (nebo nechuť nést zodpovědnost) schovat za schopnosti (které nás velikány omezují) někoho jiného.

HERA 21.9.2006 12:08

Re: strašné voloviny

Pojmy a dojmy. Nagy, dlouholetý agent Kominterny, osobní účastník vyvraždění carské rodiny. Dtto odvolání na Husáka. To si ještě zaplakat za slánským a jeho partou.

Vilém 21.9.2006 12:03

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Dobře že taky někdy spolu nesouhlasíme.

Osobně bych uvítal novou a lepší politickou garnituru, ale ta natupující (Langer, Gross jako typy) je horší než minulá (Klaus a Zeman jako typy), takže když vynechám sebe;-);-), žádné zajímavé osobnosti vhodné do politiky nevidím. Bursík je osobně přijatelný, ale jeho politika je pochybná.

Janko 21.9.2006 12:00

Na Tintanicu se tanci a hudba hraje

Tak to bylo a je. V Madarsku nemaji slusni lide zdaleka vyhrano.Kdez! Uvidime po 26. rijnu, kdy je krvave vyroci . Vzdyt dnesni Madari taky uz nejsou ti tehdejsi.

 A k teto vete: "Neb režim tehdy dospěl ku konci možností rozdávat z nakradeného." Nezda se vam ze je dnes situace obdobna? Me se to zda uz hodne dlouho. Proto vsichni zlodejsti politici honi "kratke" penize a po nas potopa. Jdou pritom doslova pres mrtvoly. A lide se opet boji, jezdi na zahradky, piji pivo, slavi vinobrani, Vaclavske svatky  ... a na Titanicu se tanci a hudba hraje.

francek 21.9.2006 11:51

Re: strašné voloviny

Jako kdyby promluvil rodný syn strany. Pokud se skutečně jedná o slovenského soudruha je zde pro mladší čtenáře předveden takzvaný  "Slovák v Praze".  Jednalo se o pravověrné soudruhy, kteří - zvláště po roce 1968 přicházeli houfně do Prahy, zde působili na federálních i stranických postech jako kádrové posily.Kromě toho , většinou nedělali nic, většinou - vyjma slovenštiny- taky nic neuměli. Perune choć do pieruna. Definitivně.

gerontusinza 21.9.2006 11:51

Pane, paní, Hero, vyberte si. Re: Re: pane Beneši, bolševismus se Vám líbí?

Víte že o režii STB u Aeroflotu si nejsem tak jistý?. My jsme jich totiž skutečně měli plný zuby a ta bezmoc byla tehdy tak hrozná. To šlo samo.

Jaka 21.9.2006 11:33

Neumíte číst..

Rv

perun 21.9.2006 11:10

Re: izolace

Oni totiž cítia, že k Rumunom a Slovákom a Srbom patria. Ale inak , než si myslia. Oni totiž sú zmeskou slovákov, srbov, nemcov, runov a chorvátov (zjedodušene povedané, "slovania" hovoriaci jazykom bývalých turkotatárskych okupantov - maďarov). Niečo ako dnešní bulhari, teiž pôvodne boli turkický kmeň od Volgy, ale totálne splynul s balkánskymi slovanmi, takže dnes sa považujú za slovanov, iked názov národa - bulhari- im zostal.

Je to vlastne také hladanie identity. Ak si konečne priznajú, že sú slovankým národom, tak ako dnešní bulhari, tak im odpadne vyše 50% ich komplexov a problémov. Samozrejme ale najprv by museli nahradiť tú ich hatmatilku slovanským jazykom, aby sa dorozumeli so susedmi, ako povedzme češi slováci či poliaci medzi sebou (srbi a chorváti nie sú dobrý príkald, lebo jazyk majú podobný, ale rozdielne náboženstvo, čo v prípade tzv.maďarov nie je problém.)

Problém je, že stále nechápu, kým vlastne sú. Sú tak indoktrinovaní bývalými okupantami, že sa sami seba za nich považujú. Niečo ako bývalí janičiari,.

perun 21.9.2006 10:57

strašné voloviny

"Válka z toho nebyla, ale i převálcovaní Maďaři byli svými podmaniteli natolik respektováni, že režim už nenabyl předchozí krutosti a do země se nesměl vrátit ani sovětský zemský správce Rákoszi. Čechoslováci roku 1968 byli mazaní. Když nebudeme střílet my, tak k tomu nebudou moci sáhnout ani Moskali, dalo by se to formulovat. Jenže to nefungovalo. "

Dvojaká lož: po r.1956 boli v Madarsku popravy čelných predstavitelov strany a vlády z reformného hnutia, na čele s Imrem Nagym.

Po r.1968 nebola ANI JEDNA politická poprava. Ano, "obrodári" nemohli robiť prácu, na akú mali kvalifikáciu. Ano, Dubček bol lesný robotník, ostatní robili v kotolniach, v lepšom prípade niekde v knižnici či archíve.

Navyše je takmer isté, že ak by sa splnl pôvodný sovietsky scenár - Bilak gensek a Indra premiér, tak by tie poravy boli, boli by aj väzenia a nutené roboty na ťažbe uránu atd. Je to aj paradox: Husáka odsúdili bolševici na smrť, ale kedže ako jediný z vypočúvaných vydžal mučenie a nepodpísal "doznání", tak ho neopravili, ale "iba" odsúdili na doživotie a bol na nútených prácach. Mnohí tí, čo sa zúčastnovali honu na čarodejnie za čias Gottwalda, boli zo strany vylúčení po r.1968 (neskôr boli velkí demokrati a chartisti- šimečka, ladislav lis atd.)  Husák však velkoryso týmto ludom dovolil žiť na slobode, iba ich odstavil od politiky.

Tolko k rozdielom osudov ludí okolo Imre Nagyho a A.Dubčeka. Beneš skrátka totálne trepe. Čo sa týka súčasných nepokojov, tak nejde o žiadny "boj za pravdu", ale o besneneie fašizoidných živlov z prostredia futbalových rowdies, skínov a špeciálne madarských šovinistov typu Hnutie 64 žúp (nie náhodou je 1 zo 4 hlavných organizátorov Láslo Torockaj, šéf Hntia 64 žúp, ktorý len tento víkend bol provokovať v BA  a bol vyhostený s 5 ročný persona non grata). Ale pre dopleteného sionistu Beneša je zrejme každý dobrý - aj očividný fašista, hlavne že tečie krv.

gerontusinza 21.9.2006 10:50

To jen vy miro. Prkenici od Tlustého ani náhodou.Re: Re: Autorovi článku

I když bych na tom vydělal - dočasně.