5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 22.5.2006 10:43

Re: no, kouknul jsem se na Mackův web

to jsou kecy, kecy, kecy. Když už jste si "dal tu práci", tak konkrétně, jaké vulgarity máte na mysli? Snad ne Puchejř?

slot 22.5.2006 15:11

Re: Re: no, kouknul jsem se na Mackův web

si tam klikni a čum do textu. jestli tam dle tebe nejsou vulgarity, tak jsem Kocour mochametán s drátama v řiti, je jasné a za vším je ten satan Bush! jen jsem chtěl říci, že doktoři nemají v republice ten kredit, co si nalhávají, je jasné, Nazdar!

Saša 22.5.2006 10:24

Ta facka byla oprávněná a plně na místě.

Macek neměl jiné řešení.

Jestliže ministr o někom veřejně prohlásí, že si vzal svou manželku jen pro peníze, nelze to žádným jiným způsobem řešit. To se nedá řešit soudně - kdo má žalovat koho a za co a jak naformulovat petit? Prostě to nejde. Nejde to řešit ani přestupkově. Je to odporná urážka a navíc hanebná pomluva, způsobilá rozbít manželství. Ministrovi, žádnému, není vůbec nic do rodinných vztahů jiného člověka - žádného člověka. Ministr je hodně slyšet a proto vždy musí mnohem víc "držet hubu" a protože je hodně vidět, musí toho taky víc unést. Opačná situace - aby více unesli a více drželi hubu občané než ministři, je znakem totalitní diktatury. Protože ale totalitní diktaturu nemáme (zatím), je naprosto adekvátní reakcí zfackování vulgárního a frackovitého ministra. Každý muž je povinen hájit čest své ženy a v tomto případě jiná cesta vůbec nebyla. (A pan Macek to oznámil veřejně předem v tisku, že to udělá. Pak to oznámil ještě jednou těsně před činem. A udělal to. A překvapivé bylo jen to, že to Rahta překvapilo.)

Dobře jste pane Macku udělal, dobře. A každý, kdo tvrdí opak, by měl předložit realisovatelné řešení, jak jinak měl pan Macek urážku sebe i své ženy a útok na podstatu svého manželství řešit.

terra 22.5.2006 10:32

Re: Ta facka byla oprávněná a plně na místě.

R^R^R^

clay 22.5.2006 10:44

Re: Ta facka byla oprávněná a plně na místě.

R^R^R^

Frankie 22.5.2006 11:15

Re: Ta facka byla oprávněná a plně na místě.

Souhlasím. Jen nebyla to facka, byl to výchovný pohlavek, jak jsme viděli ve zprávách.Na celé věci je nešťastná nevyvážená medializace, facka zezadu - nemohl se bránit ... Rath byl přece upozorněn, navíc se bránit neměl, byl to jen pohlavek. Rath z toho udělal napadení zezadu a televize to trapně přebrala.

Saša 22.5.2006 11:59

Máte pravdu.

Nebyl to políček, ale pohlavek. A nebylo to zákeřné, ale předem ohlášené.

Jirka 22.5.2006 12:20

Re: Máte pravdu.

já bych Vás ještě trchu popravil. Náš pan učitel Amler tomu říkal záhlavec. A vždy to bylo velice výchovné;-D

Luděk 22.5.2006 12:29

Re: Ta facka byla oprávněná a plně na místě.

R^R^R^

benicio 22.5.2006 10:17

zbabele napadeni dr Ratha

zda se ze noc dlouhych nozu kterou nam slibil pan Topolánek se stava skutečností.

slot 22.5.2006 10:42

Re: zbabele napadeni dr Ratha

no, že máte stranické knížky balené v kůži živnostníků, je dávno již realita. Co podnikatelé vydělají, tak socani vyždímou a prošustrují, nebo uhrají velké domů.

pavel 99 22.5.2006 19:15

Re: zbabele napadeni dr Ratha

No pokud vím, tak "postižení" v noci dlouhých nožů by velmi rádi dostávali facky - neměli však to štěstí. Zkuste si zjistit, co tento pojem vlastně znamená - není to to, co Vám říkali na stranickém školení.

kamafr 22.5.2006 10:11

Pohlavek z ruky lékaře léčí

neduh zvaný drzost a prostořekost. Není nutné do toho plést politiku. Léčitel léčil před zraky veřejnosti, čímž se léčba stává účinnější. Těžko říci, zda taková krátkodobá terapie bude účinná. Možná bude muset pan Rath vyhledat pomoc i později.

Saša 22.5.2006 10:27

Příliš mírná a nedůsledná výchova

přináší plody v chování dospělého.

Ostatně, vzpomínáte na tu Werichovu pohádku o facce, která strašidlu chyběla?

Michal 22.5.2006 9:40

Trénink?

Dovoluji si připomenout, že i jeden z nejradikálnějších hlasatelů nenásilí, který doporučoval po obdržené facce nastavit i druhou tvář, jednou vypráskal penězomněnce bičem z chrámu. Zřejmě záleží na okolnostech.

Nedávno se dr.Macek veřejně vyjádřil, že by chtěl zemřít v 75 letech rukou žárlivého manžela, který ho přistihl in flagranti. Třeba trénuje.

vlasta 22.5.2006 9:18

Tváří v tvář se gentleman může postavit zase jen gentlemanovi,

což není tento případ. Rath si nezasluhuje být po gentlemansku "vyzván na souboj". Ten musí být nakopán do ř...

A 22.5.2006 8:34

K článku

Vlasto nebud kráva. Kdyby pěstní souboj vyplynul s hádky,tak jak to chodí v hospodě to je něco jiného. Toto byl ,ale promyšlený cílený útok zezadu.To se nedělá-to udělá jen SVINĚ.

Vlastimil 22.5.2006 8:46

Re: Žádný útok zezadu, ale záhlavec

Hele A nebuď kráva. To nebyl žádný útok zezadu, ale klasický záhlavec, který kdysi kantoři ve škole občas udělovali zlobivým žákům. Bohuže, tento pedagogický zákrok již z našich škol vymizel a je to znát - viz chování ministra MUDr. Ratha. 

helman 22.5.2006 8:32

Divná logika

Pokud jsem porozuměl logice tohoto článku, tak všichni, kterým se tento článek nelíbí, či které dokonce uráží by si měli najít jeho autorku a vrazit ji jednu do zubů. Uvědomuje si to pisatelka vůbec. Fyzické násilí je známkou pokleslých ideologií jako je fašišmus a komunismus, případně v současné době i část islámu. Tedˇ se schvaluje facka, příště se bude zdát přijatelné střílení.

Flasi 22.5.2006 9:57

Re: Divná logika

Spravne jste svuj prispevek nazval divna logika. Udal se pohlavek, vy vyzyvate k rane do zubu, pak mluvite o facce. Do soukrome potycky dvou kohoutu tahate fasismus a komunismus a mluvite i o strileni.

kamafr 22.5.2006 10:17

Re: Divná logika

Máte to v hlavě trochu popletené. Pletete si fyzické násilí a terorizmus s výchovnými metodami, které s velkým úspěchem užívali už naši předkové. Soudím, že ti vaši tak úspěšní nebyli?František Kaman

benicio 22.5.2006 10:20

Re: Divná logika

bohuzel mate pravdu, zda se ze noc dlouhych nozu kterou nam slibil pan Topolánek se stava skutečností.

Optimista 22.5.2006 8:11

Novodobý " rytíř "

Z donekonečna opakovaného šotu v TV jsem vysledoval následující: Dr.Macek v návalu afektu a touhy po odplatě / viz vnější projev - zakousnutý jazyk mezi zuby, částečně povystrčen mimo ústní dutinu / pozapoměl na galantnost, které podstata - při výzvě soupeře na přímý souboj - vždy spočívala v " rukavičkovém " vyzvání - formou vržení rukavice / nebo poličkem / rukavicí do obličeje - zepředu. Jeho interpretace i praktické provedení naznačují něco o charakteru inkvizitora, což nemá s rytířskostí nic společného.

Milaz 22.5.2006 4:49

Macek sketa či holka

Mezi muži jsou věci, co se nedělají. Nekope se do koulí, neplive se, nemočí se na soupeře, soupeř se neškrabe,  atd.  Kdo takto činí je sketa či holka, bez ohledu na to, co nu soupeř udělal.  Macek udělal něco, co chlapi nedělají a lze o něm tedy prohlásit, že je sketa či holka

mil 22.5.2006 5:54

Re: Macek sketa či holka

Nějak mi uniklo, že by dr. Macek Ratha kopal do koulí, plival či močil na něho, či jej snad škrábal. Budu se muset na ten záznam podívat ještě jednou.

Jaara 22.5.2006 6:09

Re: Macek sketa či holka

Nějak nám ta logika pokulhává, co? Tuto část logiky vymyslel Aristoteles. Je to jen maličký kousíček moderní logiky a jmenuje se implikace. První částí jsou předpoklady, z nihž vyplývají závěry. Nebudu unavovat teorií, ale dám příklad.: "Všichni ptáci létají. Pštros je pták. Pštros tedy létá." Chápete, co jsem vám chtěl naznačit?

Andy 22.5.2006 6:50

Re: Macek sketa či holka

ráda bych Milaze upozornila, že holky na své soupeře také nemočí. Asi si projektoval své erotické představy do komentáře, tomu by odpovídalo i těch pět ráno, kdy to psal.

Jaara 22.5.2006 9:34

Re: Re: Macek sketa či holka

Jé Andy, mě by vůbec nevadilo, kdybys na mě močila... Však to znáš: "Jaara je úchyl..." ;-)

Saša 22.5.2006 9:59

Chlapci ovšem ano.

Je to výraz nejvyššího pohrdání poraženým.

Slava 22.5.2006 2:10

Ano, jen gentleman se vrhne na někoho zezadu.

A je úžasné, že tomu ostatní ještě fandí. To je holt ta komunistická empatie.