1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
liberal shark 1.8.2006 19:14

dodatek

Antikonfliktní týmy sestavili pořadatelé, nikoliv policie.

liberal shark 1.8.2006 19:11

okurková sezóna ?

Daneši,

1. o žádné kritice policie za její fungování při CzechTechu jsem neslyšel

2. žádný paralelní CzechTech se nekonal, ani stížnosti na "legálnost" nebyly zaznamenány

3. podezření na znásilnění bylo vyvráceno lékařskou prohlídkou

4. tak se mi zdá, že ORF EDU opravdu nemá co dělat ;-)

Daneš Burket 2.8.2006 22:10

Re: okurková sezóna ?

Drahý sharku,

nevím, co právě dělá ORF EDU, já osobně mám už druhý týden dovolenou.

Paralelní CzechTek se už chystá, pokud už neprobíhá.Policii za její nadstandardní služby kritizuji já a nejsem jediný.S tím znásilněním to byla jen nadsázka, když už jsem psal, že je to tam bezpečné. Každopádně když jsem článek psal, neměl jsem informaci o tom, že by to bylo vyvráceno.Četl jsem v MF Dnes komentář šéfa prokonopného sdružení, nebo jak se to jmenuje, a ten kritizoval danou situaci s tím, že letošní CzechTek nemá s ideály technařů pranic společného.

decoder 1.8.2006 16:47

A kolik nám dal..?

A kolik na nem asi stat vydelal? Nafta: kdyz 80kW agregát (který "táhne" 2 slušné soundsystémy, bary..) papá cca 15 litrů za hodinu a počítáme rozumné číslo 30 systémů, je to za 3 dny milion Kč + dalších x set tisíc za pohonné hmoty do vozů účastníků, z čehož bude mít stát na spotřební dani..odborník doplní. Opět rozumně: 25 tisíc lidí za 3 dny vypije v tomto počasí cca 150 palet balené vody,cca 225 000 piv, da-li si každý 3 denne,(haha)... Atd.atd. Co tisíce cizinců, kteří zde zůstávají i několik týdnů? Také přeci jí, pijí, kupují naftu?Aparatury take nestojí pár korun, případně nerostou na stromech. 1 gramofon stojí 17 tisíc..ap.Já osobně mam největší radost nejen z mega akce, ale i z toho. že paní hostinská ve vsi mela tržbu, o které se jí ani nezdálo... Kdyz se debatuje o ekonomické stránce, nemůže se zapomínat na to, co CZTK přináší!!

decoder 1.8.2006 16:19

kolik nás stál?

Dušan Polanský 1.8.2006 14:03

Jo, jo

bylo to jak za časů socialismu. Státem organizovaný sraz mládeže.  

xb1 1.8.2006 12:54

kolik nás stál CzechTek?

Dovolím si tvrdit že většina návštěvníků CzechTeku platí daně a na "služby" policie ČR mají ze zákona právo. Ale nikdo z nich si neobjednal policejní vrtulník pro pana ministra Bublana, aby se mohl z výšky podívat na tančící děti.  Nějak se mi zdál zbytečný, to místo bylo ze všech stran pod důkladnou kontrolou armády.

jj 1.8.2006 13:26

Re: kolik nás stál CzechTek?

Mno daně těch tančících dětí určitě takovou monstrakci uhradit nestačí a jistě by se daly vyžít účelněji než na posluhování zkouřeným potrhlíkům.

xb1 1.8.2006 15:37

Re: Re: kolik nás stál CzechTek?

Já myslím že policie musí být u každého sportovního utkání, koncertu nebo demonstrace kde je velké množství lidí. Nemůže rozlišovat zda se to "vyplatí" podle toho jak se ti tak akce zamlouvá. Ten vrtulník pro Bublana si ale skutečně odpustit mohli.

Vlali 1.8.2006 12:06

Daneši Vy jeden

To snad není pravda co všechno Vás nezajímá. Starat se o CT to Vám ještě chybí. Proč místo dlouhého článku jste nenapsal loni méně řezat letos méně chránit. A místečko mohl dostat nějaký ten komunista (Štěpánek nebo Jičínský) to by se to diskutovalo!

sci-tek 1.8.2006 11:35

uvedení tohoto výplodu na pravou míru od účastníka CZteku06

Bohužel, musím konstatovat, že tento příspěvek působí jako výlev ukřivděného člověka, kterému někdo rozbil jeho oblíbenou hračku.Takže milý pane Burkete, aby bylo jasno:

1. Nevšiml jsem si, že by byla policie letos nějak plošně kritizována za svůj přístup. Ani jsem nezaregistroval tisícihlavé demonstrace, které by ho odsuzovali, narozdíl od loňského roku. Jistě jste hustej a stavíte svůj názor proti loňským 50 procentům veřejného mínění. To děcka dělávají :)

2. Ilegalita přitahuje tak maximálně pár vymydlených hlav, já osobně nikoho neznám a vězte, že jenom idiot jede přes celou republiku, aby dostal po hlavě obuškem, byl zatčenej a jel domů. Příliš věříte pohádkám, víme? Pokud jde o nevázanou svobodu Czechteku, tak než o ní budete psát, tak se tam nejdřív jeďte podívat. Osobně jsem naprosto spokojen, Woodstock hadr.

3. Vaše nenápadný nadhození znásilnění je nic než ubohost. Dneska jsou média plná toho, že ono "znásilnění" nepotvrdil ani lékař, ani kamarádi dotyčné. Mimochodem, vy chytráčku, na Czechteku žádný pódia nejsou, ani jedno ;-)

4. Jako rodinný výlet je pojatý každý Czechtek, na každém jsou desítky dětí předškolního věku. Ne kvůli hrdinejm policajtům, ale kvůli tomu, že se technaři, narozdíl od prímovejch rockerů, skinů, pankáčů nebo metalistů nechovají jako dobytek. ......5. Vaši dojemnou zlost z toho, že na Czechtek přijelo daleko nejvíc návštěvníků, ze všech super extra festivalů docela chápu. Reklamou v TV to ale nebude, hošku. Tahle akce, je totiž SUPER R^ Pokud jde o televizní vstupy, osobně bych byl raději, kdyby byl Czechtek v kulturní rubrice, ale to je už myslím jenom otázka času...........6. Že lidi odjížděli dřív, než se počítalo, tak to už je prosím, milí čtenáři NP, naprostá hovadina.

Mablung 1.8.2006 11:42

Re: uvedení tohoto výplodu na pravou míru od účastníka CZteku06

Ehm. Souhlas až na jednu věc. Myslíte si (vezmeme-li tyto skupiny obecně) že rockeři, pankáči a metalisti mají něco proti Czechteku? Proti technu určitě, ale proti samotnému festivalu? Myslíte si, že tyhle skupiny se chovají jako větší dobytkové než technaři? Podle mých zkušeností jsou na tom obě skupiny stejně ...

sci-tek 1.8.2006 11:46

Re: Re: uvedení tohoto výplodu na pravou míru od účastníka CZteku06

upřímně ... nic proti rocku ani punku, až na tu hudbu ;-) Mám četnou zkušenost s obojím a rozhodně tvrdím, že oproti veškerýmu rockerstvu jsou technaři ohleduplní, tancujou bezkontaktně a především nejsou mezilidsky agresivní a to ani jedinci. Svoji maličkou dceru vezmu na Czechtek naprosto v klidu, na rock ani omylem. Tož tak. Kdož nevěří nechť zkusí na vlastní kůži Czechtek 07. Bude vítán.

ptakopysk 1.8.2006 12:54

Svoji maličkou dceru vezmu na Czechtek naprosto v klidu

slyšíte to šustění? To si ušní lékaři mnou ruce, že mají o pacienty i do budoucna postaráno...

Ladislav N. :-))) 1.8.2006 16:10

Re: ...technaři ohleduplní, tancujou bezkontaktně a především nejsou mezilidsky agresivní a to ani jedinci...

 ;-DR^ CzechTek 2005 a videodokumentace jsou toho skvělým důkazem... ;-P

ptakopysk lingvista 1.8.2006 13:02

Re: uvedení tohoto výplodu na pravou míru od účastníka CZteku06

demonstrace odsuzovali... Jistě jste hustej... daleko nejvíc návštěvníků... super extra festivaly... Tahle akce, je totiž SUPER... tancujou bezkontaktně... A pak že Tuc Tuc Méďa Béďa neškodí lidskému zdraví :o)))

kldkld 1.8.2006 10:05

nadstandardní péče

Divíte se nadstandardnímu zacházení ze strany státu? Nedivte se. Vždyť tito lidé byli označeni za zárodky, ehm, ehm, občanské společnosti. Z nich přece vyrostou ti praví kulturní revolucionáři, co naši zapšklou zemi promění v ničem nikoho neomezující a ostatečně multikulti ráj. Obávám se, že už to nebude dlouho trvat.

Jura Jurax 1.8.2006 17:26

Re: nadstandardní péče

Jo a pak teprve to bude definitivně v (Y)

Old 1.8.2006 9:23

Kuř, fetuj, chlastej ač si náctiletý, stát tě podporuje

Potrestáme ale řidiče, co nafilmoval zběsilou jízdu Bublana!

Flasi 1.8.2006 9:13

Clanek o nicem

Je zajimave, jak se ted vsichni mohou pretrhnout v nazorech, ze legalni CT fanousky neuspokojil a casto dodavaji, ze proto si ted tvrde jadno usporada jednu nebo dve ilegalni party jeste nekde jinde.

Pro pripomenuti - nasledne male technoparty nasleduji po kazde velke technoparty at byla legalni nebo ne. A letos mozna bude maximalne jedna, nebo taky zadna, protoze nikdo nema pocit, ze velky CT byl predcasne prerusen.

Mablung 1.8.2006 8:50

ach jo

Co tu k čertu autorovi vadí?

Ano, akce něco stát stála. Věřím tomu, že pokud to rozpočítáte na osobu, stála mnohem méně než doprovázení fanoušků různých klubů. Méně než různé demonstrace. Autor by si měl uvědomit, že policie tu není hlavně od toho aby vybírala pokuty a střílela na lidi přecházející na červenou. Policie je od toho aby sloužila k pohodlnějšímu a bezpečnějšímu životu lidí. A přesně to na Czechteku dělala. A ještě jedna drobná poznámka. Technaři tam policii nepotřebovali.

Z další slov je vidět, že autorovi je cizí heslo "sex, drogy a rock'n roll (techno)". Proč ta zapšklost? Kdybych měl rád techno (bohužel ho nesnáším skoro tak jako dechovku), tak bych se tam asi zajel podívat. Free akce jsou nejlepší. Zatímco autor by asi chtěl, abycho všichni pilně pracovali, chodili na operu, do divadla, pravidelně sportovali a jednou týdně zašli na dvě piva, lidé mají o zábavě kapku jinou představu.

Chtělo by to kapku pochopení pro jinou kulturu. Jenže to od mnohých bohužel nelze očekávat ...

Sayrayt 1.8.2006 10:01

Re: ach jo

Zjevně jste nepochopil o co autorovi jde. Proč si musí pořadatelé třeba všech rockových festivalů vše zajišťovat sami za svoje peníze a technaři ne? Je to proto, že rockeři jsou malinko rozumější lidé a umí si to všechno zařídit??

Mablung 1.8.2006 10:15

Re: Re: ach jo

Protože tam funguje financování na jiném základu. Je jiná struktura příjmů a nákladů. Proto nelze srovnávat tento festival s rockovými. Ano, plete to. Vnější podobnost je skutečně velká ...

Pokud se nemýlím, autor se rozčiloval hlavně nad dohledem policie. Jde o to, že tohle byla PR akce policie. Czechtek a techaři by se bez toho obešli. Nevím kolik celá akce stála. Ale myslím si, že náklady se dali minimalizovat. Ano, pár policistů je tam potřeba. Ale proto si lidé platí daně, aby jim policie pomohla když je potřeba. Pokud z toho policie udělá mega akci, není to chyba Czechteku

AAA 1.8.2006 10:47

Re: Re: ach jo

Poradatele rockovych koncertu si plati praci policie na miste pritomne ze sveho? A sve cerne serify si plati hlavne proto, aby jim tam lidi nelezli pres plot bez vstupneho a nenosili si tam svoje jidlo a piti (ale kupovali predrazene od poradatelu).

Mejla 1.8.2006 7:33

Na "pravém" Czechteku je kouzlo právě v tom rabování. Rozhodující je adrenalinový

zážitek, kdy uťápňutí lidé všech národností a stáří mohou vtrhnout na cizí pozemky a řádit podle hesla "nas mnogo". Na takové party lze také ideálně distribuovat drogy, protože nikdo není za nic odpovědný, není organizátor, nejsou pořadatelé...Letošní party byla unikátní celosvětově v tom, že policie dohlížela na pokojnou distribuci a konzumaci drog - vždyť je to tančící mládež.

vloula 1.8.2006 7:54

Re: Na "pravém" Czechteku je kouzlo právě v tom rabování. Rozhodující je adrenalinový

Mejlo, to světové unikum bylo výsledkem toho, že předchozí dva ročníky byly zpolitizovány. Kdyby tam letos policajti dělali zátahy na drogy, určitě se ozvou hlasy, že buzerují tančíci děti. Když se ty drogy distribuovaly pod laskavým dohledem policie, určitě se ozvou hlasy o státní podpoře drog. Člověk si nevybere.

Mablung 1.8.2006 11:38

Re: Na "pravém" Czechteku je kouzlo právě v tom rabování. Rozhodující je adrenalinový

Jsou dvě možnosti.

1) Buď jste měl uťápnuté dětství a nic jste si neužil. V tom případě vás lituji.

2) Sice jste si v mládí užil, ale teď už jen nadáváte a na vše dobré jste zapomněl. V tom případě, vraťte se do hrobu a neotravujte atmosféru ...

tygr007 1.8.2006 17:32

Re: Na "pravém" Czechteku je kouzlo právě v tom rabování. Rozhodující je adrenalinový

Dalsi co podle sebe soudi jine. Znamy proflakly socan, ze?

Pro autora - piste o vecech, kterym rozumite. Na CechTek jste se mel prijet podivat, misto psani tohohle blabolu.

zoch 1.8.2006 7:29

Demokracie a svoboda

To rozhodně neznamená bezbřehost a živelnost.Nejsem příznivcem drátů a plotů,ale podíváme-li se kamkoli i mimo ČR ,zjistíme,že je naprosto samozřejmé,pokud je zajišťován pořádek a zákonnost. A to nemám na mysli jen fet,ale zejména zabírání cizích pozemků,hlučnost atd...Ve chvíli,kdy byl ještě loňský technocirkus v akci jsem psal,že by Doupov byl ideální. Stalo se a kdo chtěl křepčit,mohl. A nepochybně bude moci znovu po předchzích zákonných krocích.

Kategoricky se ale stavím proti nějakým černým akcím pořádaným jen proto,aby byly černé.Kde to půjde,budu horovat pro podobnou "nakládačku" jako loni  všem,kterým ještě nedošlo,že demokracie není anarchie a kterým nedošlo,že svoboda nikdy nemůže být absolutní. Nějaké pocity "revolucionářů" jsou irelevantní. Svoboda jednoho nemůže působit potíže jinému tj. člověku,který v dosahu žije. Právo na svůj spokojený život má totiž každý a tudíž opravdu i ten,který chce mít ve vesnici klid a pořádek a nejen ten,kdo chce z města utéct ven,spolknout éčko nebo něco tvrdšího a nechat si nalévat hlavu basou a bubnem.Někdy,když poslouchám obhájce nekonečné svobody - například  novináře Doležala-mám pocit,že mu fet už gumuje mozek.

mil 1.8.2006 7:08

CT2002

Díky prozíravé paní starostce Matuškové zatím nejlépe dopadl CzechTek roku 2002. A myslím, že stál daňové poplatníky nejméně. Škoda, že tak moudří nejsou naši vládnoucí politici.