28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Matěj 8.10.2007 11:36

Velmi smutná slátanina

Vážený autore,

přečtěte si prosím po sobě tento článek a zastyďte se. Slátat nevychovnou mládež (která mimochodem byla nevychovaná i za Vašeho mládí, za mého taktéž) s dopravní nehodou u které byli mimochodem minimálně dva účastníci (nešťastný řidič a nešťastný nebožtík kronikář, který potmě skočil pod auto i když mohl počkat nebo jít blízkým podchodem), ale nikoliv Vámi zmíněná nevychovaná mládež, mi připadá mimořádně pitomé.

Zdravím a přeji šťastnější volbu témat článků

V.M.

Kočka 8.10.2007 11:24

Re: Teror důchodců a důchodkyň je taky pěkně drsnej.

A bude hůř, budu jezdit autem nebo tramvají a autobusy do 65, než budu důchodkyně.

třetí 8.10.2007 11:16

Re: Re: odporný spratek

Je to třeba preventivně řezat. Jeden můj kamarád říká. Když jsem některý den v dětství nedostal nářez, tak jsem myslel, že ten den nebyl. A vyrostl z něj úctyhodný člověk.

Šerlok Homeless 8.10.2007 11:15

Re: Naše společnost jen žvaní o "svatých" ideálech, ale praktikuje něco jiného

Společnost nemá oči, tudíž je nemůže zavírat.

Šerlok Homeless 8.10.2007 11:14

Re: A už máme co jsme chtěli

Nevím jak za Němců. Ale nepamatuju se, že by za Rusáků byl pořádek. Buzerace, hloupá buzerace a ještě hloupější buzerace a všudypřítomné pindy, to jo, ale pořádek? Rv

třetí 8.10.2007 11:13

Re: no to snad ne..

Ťěm se, pane, říká podnikatel, v horším kontroverzní podnikatel, třetí stupeň je uprchlý miliardář.

maxová 8.10.2007 11:10

Re: Teror důchodců a důchodkyň je taky pěkně drsnej.

A kdyby ti důchodci přišli k lékaři odpoledne, to byste napsal , proč tam lezou v tuto dobu, kdy přicházejí pracující ze zaměstnání a že si to důchodci mají vyřídit dopoledne.... Pozn. - nejsem důchodce

PP 8.10.2007 11:07

Re: Re: Re: Kult dítěte

Není to tak zlé, když to není "škola" a v kroužku jsou děti, které obor opravdu zajímá.

Ale brzy s tím asi "z moci úřední" skončím, protože platit si ve svém věku další vzdělávání k vysokoškolskému titulu, jen abych měl "kus peďáku" a mohl zdarma (či skoro zdarma) předávat zkušenosti těm, kteří o to stojí, se mi věru nechce.

MLOK1 8.10.2007 11:07

Re: Re: Re: spratky mají po celém světě, je jen otázka jak si s nimi poradí...

Díky PP, to jsem nevěděl.

Hudec 8.10.2007 11:05

Nemoc

Asi to bude mnoha lidem připadat směšné, takový závěr. Vandalství toho druhu, o kterém se zde píše, je rozšířené v Evropě (hlavně ve východní), méně v Severní Americe (asi, nevím, tam jsem nebyl). Ale hlavně, a to vím jistě: úplně chybí v Thajsku, Taiwanu, Indonézii, Austrálii. Proč? Vypadá to, že euroamerická společnost je nějak zvláštně nemocná.

Ojebavac Marxe 8.10.2007 11:04

Re: A už máme co jsme chtěli

Hnyku, tu historku od Grasse znate: Nemci chteli jeziska ale prisel plynar! ;-P Jinak samozrejme ten nemecky policajt byl idiot, protoze kazdy v damokracii by nel byt poucen o svych pravech a povinnostech.

Reakce "Protože jsem Vám to řekl!" imponuje jen hnedym idiotum. (Y)

Jakub S. 8.10.2007 11:03

Ano, Chammurapiho zákoník - můžete si to přímo na něm přečíst v Louvru. Bohužel v klínovém písmu.

Jakub S. 8.10.2007 10:57

Prostě a stručně: děkuju za krásný a přesný článek,

jako bych jej napsal sám. Vaše stránky jsou pro mne dalším velice příjemným objevem, dovoluju si považovat Vás za svého dalšího přítele. Časem projdu celé. Na shledanou!

PP 8.10.2007 10:51

Re: Re: spratky mají po celém světě, je jen otázka jak si s nimi poradí...

"Oko za oko" není, pokud vím, biblické - to je nějakej Chamurappi. V bibli stojí cosi jako "kdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem" a asi neměli na mysli předvčerejší bochník.

MLOK1 8.10.2007 10:49

Re: Nesouhlasím s názorem – ať si každý vzpomene na své mládí

Historiku, bude to přesně tak, jak píšete. Pouze s tím rozdílem, že v poslední větě vynecháte slůvko "si" a ve 4tém slově (dávku) zaměníte písmeno "á" za písmenko "í".:-D

Přeji Vám hezký den.

Hnyk 8.10.2007 10:48

A už máme co jsme chtěli

Za Němců byl pořádek. Ale Němce nikdo nechce. Za Rusáků byl taky jakž takž pořádek. Rusáky nikdo nechce. Teď je ta pravá česká demográcije a svoboda.   A taky český pořádek.

Diskuse s německým policistou který něco řídil: A proč bych měl jet zrovna takhle? Protože jsem Vám to řekl! A bylo po ptákách.   

A ještě k článku: Když v Německu řidič z nedbalosti někoho zmzačí, tak se může připravit na to, že mu bude do konce života z vlastní kapsy platit invalidní důchod.

Kája 8.10.2007 10:48

Re: Re: Kult dítěte

Obdivuji Vás, že se věnujete dětem - v dnešní době to není lehká věc. Kde který frocek Vás může nařknout ze sexuelního obtěžování. I když se prokáže  že lhal jemu se nic nestane ale z Vás tu ostudu jen tak někdo nesmaže.

Nešťastná matka 8.10.2007 10:47

Re: Re: Re: Proč se spratci tak chovají?

Je to jenom sranda, ale skutečnost, že to vypadá jako opravdový příběh o něčem svědčí.

PP 8.10.2007 10:47

Re: Stýskání nevrlého dědka

Mládežník qačící po přechodu na první vyučující hodinu se policajta bát nemusí. Ale výrostek, deset metrů od přechodu přebíhající vozovku báňaje cigáro by se bát opravdu měl!

Historik 8.10.2007 10:47

Naše společnost jen žvaní o "svatých" ideálech, ale praktikuje něco jiného

"Svaté" ideály, jak se lidé mají chovat, jsou známé odnepaměti a pořád to nefunguje. Myslím, že spratkovství je dvojí kategorie a je přímo úměrné ekonomické situaci spratka (odvíjející se od situace jeho rodičů). 1) Jedni spratci na jednom protipólu mají peněz, že nevědí co s nimi a rodiče stále peníze štědře přidávají. Tito spratci si myslí, že si mohou dovolit úplně všechno a podle toho se chovají, samozřejmě společensky nepřijatelně pro většinu. 2) Pak je opačný protipól, kdy si spratek je vědom své situace, z níž on ani jeho rodiče nevybřednou a spratek namíří svůj odpor proti společnosti a jejím hodnotám, projevuje se násilím a ničením svého okolí, a opět samozřejmě společensky nepřijatelně pro většinu.

Toto je všeobecně známo odnepaměti a společnost před tím zavírá oči a jen planě žvaní o ideálech. Teď mi někdo řekněte, jak z toho ven. Toto spratkovství je totiž i nezávislé na věku dotyčných jedinců a týká se tedy i rodičů, resp. dospělých lidí.

Kája 8.10.2007 10:44

Re: odporný spratek

Máte pravdu dospělí mají své zájmy a  o děti se starají většinou tak, že jim koupí na co si ukáží. Máme také v baráku podruhé ženatého pána. Když za ním příjdou na návštěvu děti z prvního manželství dům je počmáraný neslušnými nápisy. Dovolání nikde. A ty výrazy co mezi sebou používají! Uznávám, že nemají lehký život. Matka nové děti, otec nové děti . Tyhle jim jenom překáží - přehazují si je mezi sebou jako horkou bramboru. Co jim potom takoví rodiče můžou kázat o morálce. Není divu že děti jsou zatrpklé a mstí se kde můžou.!!

PP 8.10.2007 10:42

Re: Kult dítěte

Jakožto "vedoucí zájmového útvaru" jsem byl před časem upozorněn, že dětem nesmím říkat "haranti", aby neutrpěli újmu. (Přestože toto oslovení všichni svěřenci brali s humorem a akceptovali.) Proti oslovení "z Polžic a Bezdružic" úředník nenamítal...

MLOK1 8.10.2007 10:41

Re: Re: Proč se spratci tak chovají?

Nešťastná matko!!! Není-li to, co jsem si právě přečetl sranda, pak Vás upřímně lituji a navrhuji Vám brzkou návštěvu psychologa. Jednou, snad i dvakrát by jste se splést mohla, ale jinak hledejte chybu i u sebe.

        Předpokládám, se nejedná o skutečný příbeh a přeji Vám hezký den.

MLOK1 8.10.2007 10:35

Re: Re: Re: Re: Re: Proč se spratci tak chovají?

Milá Lído, něco v tom smyslu říkal už pan Jan Werich. Pokusím se ho citovat (snad to příliš nezkomolím): "Každý starý blbec býval kdysi mladým blbcem." Je to postřeh hluboce pravdivý.

pozorovatel 8.10.2007 10:31

No, to snad jo (tedy ano):

Tak krásně vylité dítě z vaničky jsem tady už dlouho neviděl. Přeji příjemný, fackami nerušený, den.

Kája 8.10.2007 10:30

Kult dítěte

Když to je těžké dnes vládne ve společnosti kult dítěte. Na děti se nesmí ani sáhnout hned by se jednalo o týrání. Ve škole jsou děti na učitele drzí a ten se jich pomalu ani slovem nesmí dotknout,. Co bylo v novinách za humbuk když učitelka na školním výletě neposlušného žáka šlehla kopřivou.  Rodiče dělali divy chtěli to hnát k soudu  jako strašlivou újmu na psychice dítěte. Pak není divu, že s dětí výrůstají spratci.  Dojdou rychle k názoru, že jsou  napostižitelní. Za mého mládí by mi rodiče doma patřičně vynadali a ještě bych nějakou dostala, že dělám rodině ostudu.            

MLOK1 8.10.2007 10:30

Re: spratky mají po celém světě, je jen otázka jak si s nimi poradí...

V Singapuru jsou rozumní radní, když chrání spořádané občany a spratkům dávají za jejich ničení po právu (žel, pouze singapurském:-() bičem 25 ran na řiť. Jsou spratci, kteří ničemu jinému, nežli právě tělesnému trestu nerozumí. Ono to biblické "oko za oko, zub za zub" a poněkud modernější "na hrubý pytel - hrubá záplata" má něco do sebe. Ti t.zv. "humanitáři" dovedou sice velmi dobře KECAT, ale ještě jsem od nich neslyšel nějaký smysluplný návrh, který by skutečně vedl k viditelným výsledkům.

        Přeji všem, s vyjímkou spratků, hezký den.

tich@dohoda 8.10.2007 10:29

Re: Re: mam dojem, ze cesky Skaut se jmenoval Junak a mel svou symboliku

v tomto smeru s vami bezvyhradne souhlsim   cest :-)

Pamětník I. 8.10.2007 10:28

Re: Re: ......nejen mezi mladými,

Ano, na vojně se chlapec naučil spoléhat na sebe sama, aby obstál v koklektivu stejně postižených tj. naučil se sprosťačit, lhát, krást a zašívat se. Vím co říkám, byl jsem v kasárnách denně od svých 16 do 22 let šest roků  jako civil a proto mám modrou knížku.

Kurzweil 8.10.2007 10:23

no to snad ne..

A co teprve ti spratci, kteří již výrazně odrostli. Kteří ve svém dospělém věku kradou, po silnicích jezdí jako piráti, lžou, podvádějí a veřejně se k tomu v televizi hlásí? Promiňte pane, to co jste napsal je blábol.