30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Smí spisovatel Topol napsat román Citlivý člověk?

Dramatika Josefa Topola jsme si velmi vážili. I proto nás tolik mrzí neuvěřitelné věty jeho syna Jáchyma v rozhovoru pro Salon Práva (22. června). S těmi musíme naopak velmi nahlas vyjádřit silný nesouhlas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 16.7.2017 0:12

Re: Topol napsal jakýsi text,

Omývání přirození vlažnou vodou by také mohlo fungovat. Přinejmenším by si zaměstnal ruce a některá mozková centra.

V. Klepetko 15.7.2017 23:26

Topol napsal jakýsi text,

IVK má na něj nějaký názor, a lidé o tom v klidu diskutují...

Jen jakysi "P. Beneš 173" ruší normální chod diskuze stejnými neobolševickými metodami, které se snaží parodovat... Je to něco jako Stockholmský syndrom: tak dlouho se snažil napodobovat bolševické myšlení, až se nečekaně opravdu sám stal bolševikem:-))))))))))

Doporučuji nějaký inhibitor zpětného vychytávání serotoninu, případně vycházky do přírody :-)))))

K. Zelený 15.7.2017 21:54

Re: A vy jste nezdejší "kyselá prdel" ?

Máte svérázné anatomické a fyziologické představy.

K. Zelený 15.7.2017 21:52

Re: Zajímavý formát.

Názor, dobrý muži, píšu, že jeho názor je, že nesmí. Zakázat ho naštěstí nemůže, tak na něj aspoň plivnul.

P. Han 15.7.2017 21:38

Re: A vy jste nezdejší "kyselá prdel" ?

To je fakt. To, co jste ublinknul, mělo jít spíš spodem než horem.

Z. Rychlý 15.7.2017 21:02

Re: Kdo má právo hodnotit současnou dobu?

Občas je to zrcadlo pěkně křivé. Křivý charakter může těžko vytvořit něco rovného.

M. Prokop 15.7.2017 20:56

Re: Zajímavý formát.

On ho zakázal?

K. Zelený 15.7.2017 20:20

Re: A vy jste nezdejší "kyselá prdel" ?

Ani kyselá prdel ani zdejší ve smyslu 24/7 ublinkávat žluč na všechny a všechno na co vám ukáže váš Timur bez party samozřejmě nejsem.

V. Podracký 15.7.2017 20:02

Pánové z IVK mají opět pravdu

Jsme normální národ západní civilizace. Zakomplexovaní kosmopolité, kteří se odloučili od národa, trpí poruchami psychiky, což je v takovém případě normální (to samozřejmě neplatí pro všechny emigranty a krajany). Je to vidět na pánovi Topolovi stejně jako na některých komentářích. Pozná se to povýšeností, pohrdáním druhými, klamáním veřejnosti o skutečnostech spojených s jinými národy, a často hrubostí, protože všechny svoje vesměs žvásty nemohou dokázat, protože jsou iracionální.

J. Vlček 15.7.2017 19:55

Re: A vy jste nezdejší "kyselá prdel" ?

Je to nejspíš zelená prdel a to co přisuzuje druhým, tím nadmíru oplývá.

J. Kanioková 15.7.2017 19:47

A vy jste nezdejší "kyselá prdel" ?

J. Kanioková 15.7.2017 19:45

Přesně..

K. Zelený 15.7.2017 19:14

Re: Zajímavý formát.

Vypadá to, že Klaus má jiný názor, minimálně na to, zda Topol smí.

K. Zelený 15.7.2017 19:12

Už je to tady !

IVánKové se svou dosud chabě maskovanou konvergenci ke komunistům rozhodli přestat skrývat. Nejen metoda, slovník a dikce ale hlavně cíle jejich dehonestací se naprosto shodují: inteligence a umělci, v podání IVK i komunistů parazitující na pracující / produktivní třídě, touto třídou pohrdající, jí urážející, z ní tyjící, nadbytečná a nepotřebná, neproduktivní, atd. atp.. Nechutné, primitivně podbízivé a nadbíhající nejnižším pudům a to úspěšně, jak ukazují i reakce zdejších kyselých prdelí.

V. Čermák 15.7.2017 19:02

Dobrý postřeh, zakompexovaný Topol,

který se stydí mezi světoobčany se přiznat, že je Čech, neboť oni mají jiné názory ( spíš ale vymyté mozky). Ale Topol není sám, Gabriela Koukalová se stydí za ČR, která má svého prezidenta, asi proto, že takový borec jako Fourkard má jiný, světoobčanský názor. Taky Vavřinec Hradílek se stydí za ČR, protože má svého prezidenta Zemana, kterého zpochybnil nějaký černý Brazilec....Ano, je potřeba se ptát, kdo skutečně je Zakomplexovaný.....

P. Han 15.7.2017 16:52

Re: Byl jsem kdysi Váš volič,

A sakra. Myslíte, že z kritiky Jáchyma Topola budou nějaké následky? Zpátky do totáče? Rudolf bude prokurátor a Drobková to bude soudit? To bych se taky klepal hrůzou.

P. Kmoníček 15.7.2017 16:44

Byl jsem kdysi Váš volič,

ale nyní se už za Vás stydím a mám strach z následků Vašeho současného konání, i když jsem voličem ODS zůstal.

P. Han 15.7.2017 16:41

Re: Zajímavý formát.

Za burany označuje lidi právě Topol. A pražská kavárna není buržoazie, ale partička neomarxistů. Máte v tom dost hokej. Ovšem v pomlování vlastního (pro vás tedy bývalého) národa se s Topolem shodnete.

P. Rudolf 15.7.2017 16:15

Re: Zajímavý formát.

Ale vždyť oni tam celou dobu jezdí a ti moskevští šmejdi jezdí pravidelně za nimi. Tam probíhá už desetiletí velmi čilá a plodná komunikace.

Z. Rychlý 15.7.2017 16:00

Re: Pane Neffe...

Mě by to tu chybělo. Ještě že má Aston tu odvahu to sem dávat. Jestli je vás přikazovačů a politko-rektálů víc, pak mu to rovnou zakážete.

M. Prokop 15.7.2017 15:08

Re: Tak! Pěkně to v tom inštytutu řekli, viď, taťko!

Stirský stále stejný bez ohledu na to, v které diskusi.

M. Prokop 15.7.2017 15:07

Re: Zajímavý formát.

Topol smí napsat, IVK smí kritizovat. Co ještě vám není jasné?

S. Donát 15.7.2017 14:26

Re: Pane Neffe...

Když se vám to nelíbí, tak sem nelezte.

Z. Pešek 15.7.2017 14:14

Vysoký strom Topol

Topol nám vyrostl tak vysoko, že nevidí, tam dole,lidi, normální lidi co zrovna nepíšou román.

P. Portwyn 15.7.2017 13:54

Re: Teda že to mají zapotřebí,

Ale tak článek není úplně nepravdivý, ale je nešikovně udělaný a forma spíš nahrává klausobijcům. Tři inteligentní lidé tu působí dojmem, že směšně prskají. Podle mne naletěli.

D. Bystriansky 15.7.2017 13:52

Re: Pane Neffe...

Máte pravdu, pane Urválek.

P. Portwyn 15.7.2017 13:49

Re: Teda že to mají zapotřebí,

Myslíte koho, Topola? Nedělám si z Vás srandu, jen nerozumím.

D. Bystriansky 15.7.2017 13:44

Re: Zajímavý formát.

Za "formát" tu sloužíte vy, když ani nevíte, že bývali moskevští učňové jsou dnes již dávno přeškolování v Bruseli ze své úchylky

na plnohodnotné soudruhy EU.

F. Netopil 15.7.2017 13:33

Hleďme se

tak ono se už v IVK blbne i kolektivně ?

D. Bystriansky 15.7.2017 13:31

Re: Chování autorů je typické a snadno předvídatelné....

To se načekáte, než "madam z teplé vody" něco navaří.