26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Sjednotitel

Sjednotil velkou masu lidí, kteří v něm našli zastání. Po mnoha desítkách let opět slyší, že oni jsou ti, kteří jsou v právu, kteří nemusí nic měnit, protože nic špatného neudělali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klouda 22.11.2015 19:40

Re: No... a vy a vám podobní si zas notujete s madam Merkel...

Paní, Vy pletete dohromady NÁŠ, tj. ryze český problém s člověkem, který byl naposledy zvolen za našeho prezidenta, resp. postoj k němu, s postojem k imigrační krizi ~ nazvu to třeba takto, ačkoli se hodí spousta dalších označení. Ne já, ale pan ing.Zeman se stal prvním prezidentem, který nechal nad Pražským Hradem zavlát vedle naší státní vlajky taky vlajku eurounijní. Mně osobně paní Merkelová leze krkem stejně jako pan Zeman, ale já pro naše začlenění do EU ~ na rozdíl právě od pana inženýra ~ nehlasoval.

OK?!!.....

J. Kanioková 22.11.2015 18:21

Ona ta dáma je multikulti Evropanka,

nejspíš zaměstnankyně nějaké EU instituce, momentálně píše z Montrealu..

J. Kanioková 22.11.2015 18:11

Ách jo... kdyby jen na okresních a jen našich

Zastavit toleranci ke kampaním na podporu terorismu na amerických univerzitách - http://jdem.cz/burys8

Merkelová včera opět odmítla limit pro uprchlíky."Je to megavýzva pro celou EU", tvrdí... Holt dědička snů o Panevropě, jako třeba -

Coudenhove-Kalergi Plan -

Muž budoucnosti bude smíšené rasy. Rasy a třídy dnes postupně mizí v důsledku odstranění prostoru, času a předsudků. Euroasijsko-černošská rasa budoucnosti, podobná ve vzhledu starým Egypťanům, nahradí rozmanitost národů a rozmanitost jednotlivců. Místo toho, aby zničení evropského židovství, Evropě, proti její vůli, rafinované a vzdělané tento lid, nutí je, aby jejich budoucí postavení jako vedoucí národ prostřednictvím tohoto umělého evolučního procesu. Není divu, že lidé, kteří utekli z ghetta-vězení, se stali duchovní šlechtou Evropy. To znamená, že soucitná péče poskytovaná v Evropě vytvořila nový druh aristokratů. To se stalo, když Evropská feudální aristokracie havarovala kvůli emancipaci Židů [v důsledku opatření přijatých francouzskou revolucí]

V. Kain 22.11.2015 17:52

Re: Tak jsem si v klidu

Ona ta velká skupina byla vidět na Míráku pod vedením našeho výstavního blba Diensbiera.Nechápu jak ti oslové z té jejich kavárny mohou být tak blbí.Evropa zasr..á muslimáky kteří jenom vysávají soc.systém.Kam nezváni vlezou stoupá neskutečně kriminalita atd.Vážená dámo příště nás ušetřete těch vašich stupidit a pište si je laskavě do nějakých kavárenských listů.Až budete chodit v parném létě zahalená do hadrů,tak se vám třeba rozsvítí v kebuli i když o tom vážně pochybuji.

J. Kanioková 22.11.2015 17:51

No... a vy a vám podobní si zas notujete s madam Merkel...

Uprchlická politika Merkelové je velikášství - http://www.welt.de/debatte/kommentare/article149096461/Merkels-Fluechtlingspolitik-ist-Groessenwahn.html

Š. Hašek 22.11.2015 17:22

Re: Teď sjednotitel národa, v brzku masový vrah

Malečku, Malečku,

chtěl jste naznačit, že Vás fakt štve president, který pouze naznačil, že občan si rozhodne o tom, koho vezme pod svoji střechu???? Mě to neštve.

Zatím to vypadá, že na masového vraha aspiruje opět občanka všeněmeckého národa. Záleží jen, kdo koho bude zabíjet jako prvního.

Jinak asi platí závěr pana Greena.

Š. Hašek 22.11.2015 17:16

Re: Pelikán je fakt pako, jak jsem se dnes ujistila..

Přesně v souladu s "logikou" toho, co se dnes přednáší na okresních universitách.

Přesně tak chápe naši ústavu nedouk Pelikán.

Přesně tak, jak chápe svobodu slova třeba soudružka Šiklová.

Přesně tak, jak říká "dialogistatempelton" Halík.

J. Slanina 22.11.2015 16:53

Re: Pelikán je fakt pako, jak jsem se dnes ujistila..

Nebude dlouho trvat, aby se kdokoli vyjádřil "nepochvalně" o uprchlících a bude si moci, podle pana ministra, jít sednout třeba až na dva roky.

http://jdem.cz/bur6a5

" Ministr spravedlnosti Robert Pelikán z ANO pro iDnes.cz v reakci na manifestaci 17. listopadu na Albertově řekl, že odpůrci a kritici islámu (mínil například Blok proti islámu) by měli být trestně stíháni dle paragrafu 356 trestního zákoníku za podněcování nenávisti k některému náboženství a potrestáni odnětím svobody až na dva roky. Projev Miloše Zemana nechtěl hodnotit, neboť prezident republiky je vyňat z působnosti trestního zákoníku."

Š. Hašek 22.11.2015 16:02

Re: Pelikán je fakt pako, jak jsem se dnes ujistila..

Možná pako jest slabý výraz. Pako jest "jen" takový "praktik", který neví "jak dlouho se dělaj vajíčka na hniličku".

Chtěla jste naznačit, že tento věčně neoholený freecoolin, jinak moderní evropský politik, podržtaška Ištvana/Šlachty/řepkaře, elév nějakého okresního soudu po dobu dvou let (nic ve zlém k okresním soudům), student s praxí asi tak pěti let, .................. toto pako .......

tohoto exota může někdo jmenovat ministrem spravedlnosti? Kdo??????????

Rozumíme si.

Přeji pěkné nedělní odpoledne z Prahy, zatím v mírovém stavu, "za frontou".

Š. Hašek 22.11.2015 15:54

Re: Autorce

Paní Kyselkové, souhlas.

Presidenta Zemana jsem volil, se značným skřípáním zubů (to jest dle mého normální, neb politická volba není volba zákusku v nedělní cukrárně) neb mě dosti "rozehřálo", když pán s cizím pasem "nás bude poučovat". Tedy občany ČR. A říkat něco o tom, že "štáb" sídlí v Berlíně/bruseli". A president Beneš nestál za zlámanou grešli. To stačilo. Dnes se projevilo.

Zkráceno.

J. Kanioková 22.11.2015 15:39

Pelikán je fakt pako, jak jsem se dnes ujistila..

Š. Hašek 22.11.2015 15:07

Re: Tak jsem si v klidu

Omlouvám se za koncovky 7. pádu, pí. uč. Vaníčková na ZDŠ pochopí.

Š. Hašek 22.11.2015 15:05

Tak jsem si v klidu

poslechl dvakrát záznam projevu presidenta republiky Miloše Zemana v souvislosti s výročím 17. listopadu (různých leptopočtů) ............

Až na nepodstatné detaily souhlas. Končí legrace.

Až normální život v Evropě skončí způsobem, jak skončil v Belgii před několika hodinami (pro přibrzděné - vlaky nejezdí, doprava stojí, kdokoliv Vám čte email, nelze jít na procházku do parku),  jsem zvědav, co nám nějaká mladá novinářka poradí. Nebo Stánička Fišerová, co jest v TV ob jednu hodinu. Rovněž pikantní kecy pana herce/ministra obrany Stropnického dnes "U Moravce".

Ale uznávám a předesílám, že jsem všech fobů futrál. Taky dokonce vobčas kladu pastičky na myši na chalupě po mamince, neboť jsem MYŠOFOB a nikterak neuznávám "právo myšiček stolovat s námi u jednoho stolu" (spolu s poštolkama/slušnými hospodyněma staré školy).

J. Kyselková 22.11.2015 13:43

Je třeba

v současné výbušné světové situaci věnovat tolik úsilí trůnu a osobě preidenta ?

Troufnu si jen špitnout - v Partii Primy pan ministr Pelikán pochválil německé úřady , jak jim šlape vstupní kontrola běženců. Odbaví až 1000 utečenců denně. Nejvíce ho pobuřuje odpor domácích obyvatel, ale učiní zákonné kroky, abysme vítali.

Na OVM velvyslanec Šedivý informuje, že rozhodující summit EU bude v červenci příštího roku. Je klidný, třebaže mají v Bruselu vyjímečný stav.

J. Tolman 22.11.2015 13:35

Re: Velmi trefny clanek o soucasnem prezidentovi

Jo, dobrý:

http://rak.bigbloger.lidovky.cz/c/450780/Bahno.html

I. Mertl 22.11.2015 11:39

Re: Autorce

Netáhne jako mezek, spíš jako vůl, milá paní. Ale ne, není to tak. Není to z nedostatku inteligence. Ten člověk je inteligentní a cílevědomě vede společnost k rozvratu. Proč asi, paní Kyselková? Komu to má posloužit? Nejspíš ti, kteří Zemana financovali. Přitom se Zeman domnívá, že ztrestá ty, kteří kdysi zmařili jeho cestu k trůnu i ty, kteří jej minule nevolili. Není to vůl, je to zlý člověk: "Po mně potopa, vy dobytkové".

Š. Minařík 22.11.2015 10:34

Re: co byste mi namísto vycpání se navrhl příště...

Moudra od kávičky a koňaku nám tady nabízí autorka článku a další vítači a multikulťáci. Za peníze těch, co jdou ráno do práce, večer do hospody a platí daně z práce i z té útraty v hospodě.

P. Klouda 22.11.2015 10:22

Re: co byste mi namísto vycpání se navrhl příště...

8)) ~ Nu, jednou Vám ještě odpovím. Jezdím autobusem, nemám ani klimatizovanou Fabii, ale do hospod chodím málokdy ~ bojím se ttž. že by moje myšlení mohlo chytnout rez pivních mouder, kterými jsou zdi hospod nasáklé nejmíň na půl cihly...

Jako se nemíním jít vycpat, nehodlám se jít ani bodnout ~ s oněmi 90% ~ a to nejednou ~ jste přišel Vy, takže slovy Werichovými z proslulé dvoudílné "historické" fresky o císařovi a pekařovi doporučím já Vám: Vetkněte si svá procenta za klobouk, a zkuste argumentovat fakty, a ne na úrovni už zmíněných hospodských rádoby debat.

Toť vše.

Š. Minařík 22.11.2015 10:15

co byste mi namísto vycpání se navrhl příště...

Abyste se šel bodnout i s vašimi "solidními průzkumy".

Když se chcete dovědět, co si myslí většina, tak musíte jezdit autobusem nebo tramvají, stát na zastávkách MHD a zajít i do těch opovrhovaných čtyřek nebo vesnických hospod.

Nemusíte mít zrovna Lexus, ale i v klimatizované Fabii se o myšlení většiny lidí dovíte leda prd.

P. Klouda 22.11.2015 9:57

Re: „popichování veřejnosti provokativními řečmi“ ?

P.S.

A také jste napsala ~ cituji Vás přesně: »Nálepka či nadávka není argument a prokazuje pouze myšlenkovou nedostatečnost těch, kdo ji vyslovují.” .. a MÁ PRAVDU..«

Tkž. podle Vašeho názoru samozřejmě člověk, který vyslovil následující věty: »Nálepka či nadávka není argument....... řev je projevem stáda, které se zde sešlo minulý rok.« tím prokázal svoji myšlenkovou nedostatečnost, protože jak nálepkoval, tak nadával.

Jenomže autorem oněch vět je pan ing.Miloš Zeman...

P. Klouda 22.11.2015 9:54

Re: „popichování veřejnosti provokativními řečmi“ ?

Aniž bych se Vámi nechal urazit, vycpat se jít nehodlám. Reagoval jsem na úvod jednoho ze dvou příspěvků paní Kaniokové, který je prostě a jednoduše absurdní. A vystoupením p.Z. před 5ti dny na Albertově jsem pouze ilustroval páně prezidentovu všeobecně známou "qalitu", ttž. že on není vůči svým oponentům ani tak velkorysý, že by mu byli lhostejní. To, že mluví ~ aspoň většinou ~ spisovně a že věty formuluje kultivovaně a smysluplně, ještě neznamená, že jsou lidsky qalitní, pokud se týkají těch, kteří s ním nesouhlasí, nebo si ho dokonce dovolí kritizivat. [Kolikrát jsem ho slyšel o nějaké skupině lidí mluvit jako o chátře! A když píšu slyšel, tak slyšel ~ ne že bych si to přečetl v nějakých novinách či na Netu!..]

Letošní "Albertov" je pouhá ilustrace, což mohlo být patrné z toho, že jsem onu větu začal zkráceninou »Např.«.......

A... ~ mmchdm ~ Vy máte z nějakých solidních průzkumů, že »90% obyvatel této země nejen že netuší, kde jakýsi Albertov je,« etc? To je taky hodně "solidní" informace ~ pod váhou takového argumentu by se jeden skoro zhroutil... 8))

Ale touto odpovědí moje diskuse s Vámi, pane Minařík, končí ~ nevím ttž. co byste mi namísto vycpání se navrhl příště... 8)

Š. Minařík 22.11.2015 9:38

Re: „popichování veřejnosti provokativními řečmi“ ?

Tedy bez urážky, myslím to obecně, ale jděte se už s tím Albertovem vycpat.

Z některých diskutujících mám dojem, že jakýsi Albertov je pupek světa, proti němuž celosvětové změny klimatu nebo islamizace Evropy jsou jenom lokální epizodky.

90% obyvatel této země nejen že netuší, kde jakýsi Albertov je, ale kromě řádově několika tisíc jedinců nikdo ani netuší, co se tam vlastně v ono vámi popisované tragické "toto úterý" stalo. 90% Pražáků tam nikdy nebylo a ani se nechystá. Taky co tam, že jo.

Nehodnotím, jestli je to správné nebo ne, ale je to prostě tak. Tato republika není Reflex, Respekt a koneckonců ani Neviditelný pes s pár dalšími blogery.

P. Klouda 22.11.2015 9:19

Re: „popichování veřejnosti provokativními řečmi“ ?

Paní Kanioková, napsala jste, že jste ráda, »že není prezidentem někdo, kdo se vyjadřuje kultivovaně, ale zcela ignoruje názory těch, kdo si nemyslí to, co on.«???!!!

Tkž podle Vás je lepší, že jím je někdo, kdo se většinou kultivovaně vyjadřuje, a obzvlášť si na tom dá záležet, když ne že by chtěl své oponenty velkoryse ignorovat, ale chce je dotčeně a pomstychtivě urazit nebo zesměšnit?!! Např. tak, jak to udělal toto úterý na Albertově ve svém projevu?!!

Paní Kanioková, AU!..

P. Klouda 22.11.2015 9:15

Re: Ano, .......

Tak to je zcela bez debaty!

To mohlo napadnout jen nějakého centrálního plánovače, nejspíš pospolu s rovnostářským normovačem v Bruselu, čemuž se "my" musíme přizpůsobovat. Podobně jako spoustě jiných parametrů ve školství ~ když u něj zůstanu: žádoucí počet VŠ vzdělaných lidí, žádoucí počet lidí s maturitou, etc, etc... Jenže... ~ ta qalita potom, že... 8(

Z. Lapil 22.11.2015 9:07

Re: Ano, .......

Pak možná není od věci zvážit existenci škol stavěných pro VŠECHNY děti. Měl-li byste zájem - viz škola www.narovine.eu.

Z. Lapil 22.11.2015 8:44

Re: nejdřív

První reakce: JO!!!

Druhá reakce: proč někomu něco zajišťova? Bude chtít víc a víc. Nechte ho, ať si jmenované zajistí sám. Pak, možná, sem tam někdo, začne filozofovat.

J. Lancik 22.11.2015 1:54

Velmi trefny clanek o soucasnem prezidentovi

V Lidovkach napsal bloger J M Rak pod nazvem "Bahno". Vystihl presne pane prezidentovo konani posledni doby. Presne Zemana taky popsal pan Zverina v clanku "Uspeji samozvanci".

J. Kanioková 22.11.2015 1:50

:)))))))))))

J. Kanioková 22.11.2015 1:45

Re: „popichování veřejnosti provokativními řečmi“ ?

Jedním ze základních prvků lidské psychiky je přirozená preference vlastních a nedůvěra až nevraživost vůči cizím. Tento prvek se z psychiky nedá vymýtit, pouze dočasně potlačit. Proto multietnické společnosti dosahují sociální harmonie tíže než monoetnické. K přijetí za své je u těch cizích zapotřebí velké přizpůsobivosti, vůle k vlastní transformaci a důkazů loajality.

Tímto principem se – často bezděky a s naprostou samozřejmostí – řídily v západním světě VŠECHNY dřívější imigrace. Jejich potomci se dokonale integrovali do hostitelské společnosti, s uchováním určitých kulturních nebo náboženských odlišností, které s domácí kulturou a právním řádem nebyly v konfliktu. Politika masové imigrace v západních zemích, kterou provádějí svým národům odcizené elity proti vůli a obavám vlastních občanů bez ohledu na tento psychologický prvek, se dá udržet v provozu jen utužovaným totalitním útlakem, jenž podkopává samotné základy západní společnosti.

Bláhová utopie - Varuje americký profesor psychologie Byron M. Roth ve studii The Perils of Diversity (Úskalí odlišnosti) s podtitulem Immigration and Human Nature (Imigrace a lidská přirozenost). Trápí se údivem nad tím, jak západní elity – politické, mediální a akademické – tento princip, tak logický a srozumitelný selskému rozumu, nevnímají a popírají a perzekvují občany, kteří se jej odváží vyslovit.

http://jdem.cz/bur3n9

J. Kanioková 22.11.2015 1:36

„popichování veřejnosti provokativními řečmi“ ?

Ne, že bych neměla k Zemanovi dost výhrad, ale v této šílené situaci jsem neskonale ráda, že není prezidentem někdo, kdo se vyjadřuje kultivovaně, ale zcela ignoruje názory těch, kdo si nemyslí to, co on.

Říkáte - „Co ale mají dělat lidé, kterým to nestačí? Kteří třeba také mají strach, ale rádi by znali směr, kterým bychom se jako společnost měli ubírat, jaký máme cíl a čeho chceme dosáhnout. Jaké jsou naše národní hodnoty, máme-li je vůbec? O co máme usilovat? Tihle lidé mají smůlu. Prezident nenabízí žádná řešení“ ....Je mi líto, autorko, ale jaksi nechápu, v čem vám Zemanovy argumenty vadí? KDO ve skutečnosti omezuje v této zemi diskuzi? Co nabízí druhá strana tohoto "sporu"? Jaké nabízí řešení??? V podstatě se dá říct, že jen cenzuru či "upravování" faktů, díky tomu, že tato skupina má v mediální profesi dost svých stoupenců i vliv. Tento jejich vliv má jediný cíl - manipulaci ! Byť jsem přesvědčena, že tato skupina je v menšině..

Zeman v projevu řekl - “Domnívám se, že je zapotřebí tolerance vůči odlišným názorům, že každý má právo ve svobodné společnosti tento názor vyjádřit, ale také že opačný názor nesmí být ve skutečně svobodné společnosti umlčován a označován různými nálepkami nebo dokonce nadávkami, jako je: „extremisté, xenofobové, islamofobové, rasisté nebo fašisté”. Nálepka či nadávka není argument a prokazuje pouze myšlenkovou nedostatečnost těch, kdo ji vyslovují.” .. a MÁ PRAVDU..

Dále řekl - “A proto bych Vás závěrem chtěl vyzvat, udělejme všechno proto, abychom i nadále žili ve svobodné společnosti, kde si budeme vážit rozdílnosti svých názorů, kde o nich budeme diskutovat, kde budeme argumentovat a kde nebudeme podléhat vymývání mozků.”

Takže na čí straně je víc pravdy? Zvláště v této nebezpečné evropské krizi? Kdo odmítá dikuzi a "trpí" velkorysostí k cizím na úkor vlastních spoluobčanů? Proč "intelektuální elity" neustále chtějí upřednostnit to, co většina lidí normálním zdravým selským rozumem odmítá??? Naprostá většina tady Islám nechce..