28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Sjednotitel

Sjednotil velkou masu lidí, kteří v něm našli zastání. Po mnoha desítkách let opět slyší, že oni jsou ti, kteří jsou v právu, kteří nemusí nic měnit, protože nic špatného neudělali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 21.11.2015 22:34

Re: Autorce

Pane Prokope, myslím, že jste estét anebo puntíčkář, ale když jde do tuhého je třeba zapřahat  a hledat cestu. Sice s odřenýma ušima, ale Zeman táhne jako mezek.

Kdopak by nekličkoval ? Kníže ? Diensbier ? Fischer ? Táňa ? Možná Přemysl Sobotka.

E. Erat 21.11.2015 22:29

Re: Na druhé straně......

37 % je podle Vás dno. To jste velký naivista, jaká dnešní strana má takové preference ? A CVVM není jediná, tedy někde jinde má Miloš i preference okolo 50%.A co to má společného s tím kolik ho volí důchodců apod. Jsou to platné voličské hlasy, nic víc nic míň.Havel když končil měl podporu cca 17 % obyvatel ČR.

R. Tichý 21.11.2015 21:58

Ženo mlč!

Velbloudi ve stáji potřebují vyhřebelcovat. Vodu ze studny je třeba nanosit. Všech 6 dětí ulož a jdi tkát koberec. My si musíme po práci dát šálek čaje a dokončit celodenní rozpravu o sokolnictví.

A jen proto, že je dnes tak hezky tě neseřežu za tvou hřšně odhalenou tvář. necudo.

:oP

M. Prokop 21.11.2015 21:27

Re: Autorce

Muž na svém místě? To by musel být na jiném kopečku nad Vltavou, v Bohnicích.

P. Janos 21.11.2015 20:42

Co s takovou ženskou?

Zabalit do burky a ufiknout švába. Ať si to multikulti obohacení užije hezky zblízka. Ženská která brání islám, ve ktém má žena menší hodnotu než velbloud nemůže být normální.

J. Kyselková 21.11.2015 20:40

Autorce

bych ráda řekla, že jsem současného prezidenta nevolila, ale v této světově nebezpečné situaci jsem jista, že je to muž na svém místě. Nemá velkou cenu úmorně rajtovat, zveličovat a nafukovat nějaká jeho "malá specifika". Sledujete, co se děje v Evropě ?

V loňském Albertově na podiu stálo několik prezidentů okolních států. Dav vyváděl jako pominutý. Začaly lítat předměty. Jedno vajíčko trefilo německého prezidenta do oka. Náš se mu omluvil s tím, že to patřilo jemu.

Letos byla oslava důstojná. Nemohli jste řádit. To je dobře.

P. Jášek 21.11.2015 20:21

No

http://zpravy.idnes.cz/nejvyssi-stupen-pohotovosti-v-belgickem-bruselu-f7r-/zahranicni.aspx?c=A151121_073610_zahranicni_jw

B. Rybák 21.11.2015 20:02

Jsou málo placeni?

Nikde jinde nevídané množství cti(telů/telek) postojů paní M. Payeur nasvědčuje tomu, že ke svému zdejšímu sletu mají nějakou centrální motivaci. Jejich odfláknuté, o lži a podpásovky se opírající příspěvky nasvědčují tomu, že jsou za svou "práci" málo placeni, nebo nejsou dost nadaní.

Buďme k nim shovívaví, protože jejich procitnutí ze snů o trvalých "pašalících bruselských" bude velmi těžké!

Š. Hašek 21.11.2015 18:31

Re: Ano, Zeman sjednocuje v tom hlavním, v češství.

Asi tak.

Š. Hašek 21.11.2015 18:28

Snad z toho vyrostete.

B. Rybák 21.11.2015 18:02

Re: Zábavná paní Payeur,

Souhlasím s Vámi (a přemáhám svou nechuť k oficiózní EU-hujerské autorce, která nepochybně usiluje o to, aby o tom přívalu imigrantů náš národ rozhodovat nemohl)!

D. Green 21.11.2015 17:59

Re: Teď sjednotitel národa, v brzku masový vrah

Pane Malečku, zdravím a dovoluji si vyslovit můj názor, že vám načisto jeblo.

M. Balázsová 21.11.2015 17:28

Novinářka

Paní novinářka je poněkud mimo.Přesně to, co odsuzuje u Zemana dělá ona zase naopak!!Takže nevím, o čem vlastně chtěla psát. Také ona neuznává právo na názor někomu jinému než sobě a svým příznivcům.

J. Tolman 21.11.2015 16:45

Re: Na druhé straně......

Zeman ztrácí na popularitě. Už to potvrzují i výzkumy

Průzkum společnosti CVVM ukázal, že důvěra v Miloše Zemana jako prezidenta je na dně. Důvěřuje mu jen 37% dotázaných. Kladně na něj hledí především levicoví voliči starší šedesáti let.

L. Kubeš 21.11.2015 15:34

Blondýna

Víc ani říkat netřeba  =)). Ostatním přeji příjený den ...

K. Pavlik 21.11.2015 15:29

Re: Ten, kdo chtěl být členem velkého jednotného národa

To Cesko se s temi zarovkami snad zblaznilo - tento zakon ma napriklad i Argentina. V kazde argentinske hospode ve ktere jsem byl byly nove zarovky. Nenapadne jsem se ptal v hospode v Patagonii ( a to byla opravdu palusa) jestli to neberou jako hrubou buzeraci z Buenos Aires. Asi nerozumneli me anglictine - kdybych nevedel ze mam pravdu tak bych si myslel ze si o mne mysli ze jsem pitomec.

J. Kučera 21.11.2015 15:21

Re: Další hlasatelka

A Komická paní "evropská ministryně zahraničí" se nám pomstila, nepřijede do toho hnízda revizionistů, pardon xenofobů a rasistů. To je ta dáma, která ve své funkci udělala jediné: hned při nástupu vymáhala vlastní služební letadlo, protože ministr zahraničí USA ho má. A chci a chci a chci!

J. Kučera 21.11.2015 15:16

Zábavná paní Payeur,

Jako by měly být  volby za týden. Hrdí bojovníci za evropské blaho, nepřátelé všech xenofobů a rasistů, stejně jako lidé, kteří se oprávněně bojí islámské záplavy na sebe vzájemně pokřikují hanlivé nálepky a u paní autorky je na prvním místě prezident Zeman.On se ovšem "nevetřel" na Albertov, aby znemožnil účast studentů, on si zcela podle pravidel zadal místo a čas pro své shromáždění. Stejně jako při shromáždění stoupenců či odpůrců imigrace, shromáždění skinů či Rómů nepovolila policie konkurenční shromáždě ve stejném čase na stejném místě. Příčinou není ani rasismus, ani xenofobie, ale zákonný a zcela normální fakt, že policie plní své povinnost a snaží se, pokud to jde, zabránit střetům.

Potud tedy eurohujerské tvrzení, že Zeman "ukradl Albertov studentům.

Zeman je prezidentem zvoleným přímou volbou. Proto není nic divného, že zastává většinový názor. Schwarzenberg nebyl zvolen právě proto, že byl s většinovým názorem v rozporu. Můžete to považovat za špatné rozhodnutí, ale je to rozhodnutí voleb a není důvod je zpochybňovat. To je podstata přímé volby. Že byli vedle prezidenta přítomni i další politici, není "nic proti ničemu". V demoikracii vyjadřují různí politici různé názory a volby rozhodnou, které převládnou. Možná je utorka stoupenkou přívalu muslimů a i to je názor hodný respektu. Rozhodnou volby. Stoupenci muslimů mají mnoho různých akcí a nikdo jim je nazakazuje ani nevyčítá. Měli by se k opačným názorům chovat stejně.

Pokud se domnívají, že jsou Češi proti migrantům, měli by si uvědomit svou vinu na tom. Malý příklad: český zločinec surově znásilnil dívku a byl odsouze k odnětí svobody na 12 let. Tři "afričtí studenti" surově znásilnili dívku a spravedlivý soud je odsoudil k podmíněnému odnětí svobody na 2,5 roku s odkladem tří let. Soud ve druhém případě patrně uznal polehčující okolnosti, že "studenti" studují za peníze českých daňových poplatníků, dostávají stipendia z českých peněz a bydlí na koleji za české peníze.

K. Pavlik 21.11.2015 15:03

Re: Měli jsme štěstí, že se Churchill a Roosevelt "účelově"

Je tady jeden problem Obama neni Roosevelt takze to spojenectvi asi pujde pospatku (Francie jiz zacala).

J. Chaloupka 21.11.2015 11:43

Měli jsme štěstí, že se Churchill a Roosevelt "účelově"

spojili se Stalinem, aby společně porazili Německo a později i Japonsko, které odmítalo skončit s vražděním. Dnes vidíme, že se USA, VB a možná i později se přidá Francie a Německo, aby se "účelově" spojili s Putinem a udělali pořádek v Sýrii, kterou se jim podařilo rozložit (všimněte si, jak slušné slovo to je).

J. Chaloupka 21.11.2015 11:38

Ten, kdo chtěl být členem velkého jednotného národa

se odstěhoval do USA, naučil se anglicky a složil jejich přísahu. Stal se Američanem. My, ostatní, jsme zůstali Čechy, Angličany, Portugalci, Slováky, Maďary atd. Prostě zůstali jsme členy malých, ale národních skupin. Abychom se stali Evropany, to by musela Evropa mít JEDEN jazyk. A ona jich má desítky. Takže můžeme být Evropské hospodářské společenství, nechat volně proudit zboží, lidi, služby, kapitál, ale nemusí nám nikdo říkat, jaké si musíme koupit žárovky a vysavače. A nemusí k nám cpát lidi naprosto odlišné, z nichž někteří nám chtějí podřezat krky.

J. Chaloupka 21.11.2015 11:33

Já si myslím, že ministr Pelikán má teplé místečko,

které mu připravuje jeho matinka v Lucembursku. I proto ty jeho názory. Nechce si to zkazit tím, že by říkal něco jiného, než ti co už v Lucembursku jsou.

M. Čihák 21.11.2015 10:37

nejdřív

je třeba lidem zajistit obyčejnej život, cigárko, štamprlátko a tlačenku. Pak teprv můžete filozofovat. Obráceně to nefunguje.

P. Lenc 21.11.2015 10:27

Další hlasatelka

toho "jediného správného názoru".Ano, hnědnutí politického prostoru začíná.Co budete nevážená autorko dělat z 85% svého národa, který si myslí něco jiného?Budete stavět koncentráky?Je to osvědčená cesta.Nakonec, ministr Pelikán, člověk vaší krevní skupiny už chystá paragrafy.

P. Klouda 21.11.2015 10:21

Re: autorce

Přečetl jste si posléze opravdu dobře, co jste napsal?

Taky na Vás z Vašeho textu dýchá nesnášenlivost, kterou vytýkáte autorce tohoto textu?..

Víte, já ani trochu nehoruji pro EU, ale přesto cítím, jako když Vaše oslovení oné ženy »Evropanko« zní nadávkou. Jste si jist, že to cítím špatně a že jste ono oslovení takhle nemyslel?......

Děkuji za případnou odpověď.

P. Klouda 21.11.2015 10:17

Ano, .......

....... máte nejspíš pravdu ~ tedy aspoň doufám!

Doufám proto, že s Vámi skoro bez výhrady souhlasím.

Skoro proto, že z mého hlediska profesionála v oboru vzdělávání musím vyjádřit lítost, že jste svoji jinak velmi pěknou úvahu krapet znehodnotila ironizující zmínkou o tom, že podle prezidenta "hadicapované" děti patří do zvláštních škol. Jenže.......

....... jsou hadicapy a handicapy. A některé z nich ~ ty, které evidentně ovlivnily a ovlivňují mentální schopnosti dítěte, a výhledově i dospělého člověka ~ prostě fakticky a bez diskuse znemožňují postiženému dítěti vzdělávání, stavěné pro dítě průměrně inteligentní, a v praxi navíc představují problém pro vyučujícího, který svým případným ohledem na tempo onoho handicapovaného dítěte zpomaluje tempo práce s dětmi ostatními.

Někdy je možná lépe zústat u jednoho tématu... ,)

E. Erat 21.11.2015 10:11

Re: Na druhé straně......

Nějak jsem si nevšiml, že by přibývalo těch co se chytají za hlavu.Podle průzkumů veřejného mínění má podporu stále okolo 50 %.A já jsem dodnes rád,že presidentem není Karel.Obzvláště v této mezinárodní situaci.A i řada mých kamarádů,která volila Karla dnes po jeho projevech říká,že je dobře že není presidentem ČR.

J. Šimek 21.11.2015 9:54

Re: S autorkou komentáře

S tou pomocí Boží trochu uberte, už tu máme první oficiální reakci, že včerejší "akce" se konala na přání pana prezidenta, ne zástupců Boha.

J. Šimek 21.11.2015 9:51

Re: Prezident

To mě rozesmálo - o Klausovi jeho "Novákové" taky tvrdí, že má téměř vždy pravdu :o)

K. Janyška 21.11.2015 9:30

Ano, Zeman sjednocuje v tom hlavním, v češství.

Proto jsem ho ve druhém kole volil proti opaku Čecha, Khárlovi, pro mne zločinci světového formátu... Dzp.