5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Šíření klimatické hysterie je zločin

Doposud jsem se snažil být vůči tzv. klima-alarmistům maximálně korektní a zdrženlivý, jistě mnohem více, než si sami zaslouží. Bohužel mi už došla trpělivost, a tak bude dnešní text, s omluvou, poněkud příkřejší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 4.10.2019 14:10

Stačí přejít na atom a problém je VYŘEŠEN!

V. Petr 4.10.2019 14:09

Neměly by vůbec existovat "verbální trestné činy." Pak byste měl pravdu. Jenže dnes se něco hlásat smí a něco ne. Tvrdit, že by lidem mělo být zakázáno maso je horší, než když se nějaké skupině zakáže chodit do hospody.

P. Han 4.10.2019 13:47

V sifónu je výbornej. Musím se přiznat, že - dělaje si vinný střik - jím zamořuji atmosféru co chvíli.

J. Vintr 4.10.2019 13:37

Vodní pára má především ten vliv, že pomocí stoupajicho teplého vzduchu transportuje teplo od zemského povrchu do vyšších vrstev atmosféry.

V. Chrastina 4.10.2019 13:00

Ano, podle dosud platného trestního zákoníku je to, co hlásá Greta a jí podobní klimaalermisté minimálně šířením poplašné zprávy a rozhodně šíření nenávisti, takže bych ani já v této otázce nežertoval, pane Motle !!

J. Vintr 4.10.2019 12:45

Jestli jste si nevšiml, tak ze strany alarmistů nejde o nějaké nevymáchané huby, ale o obrovské peníze a řadu věcí, které poškozují stamiliony lidí. I vám tohle blbnutí už nějakou dobu tahá peníze z peněženky.

V. Chrastina 4.10.2019 12:41

A ta vaše milá Gretka nějaké náměty kromě ošklivé laviny nenávisti vyslovila, pane Svobodo?

O. Style 4.10.2019 12:21

Nechci diskutovat o argumentech Grety, protože skoro žádné neuvedla. Ale jde z ní strach! Osoby s výraznou poruchou sociálního cítění (jako Gréta) způsobili v dějinách lidstva velké katastrofy, které maskovali za slib záchrany. Někteří směřovali svoji nenávist bez argumentů k národnostem (např. Hitler vůči židům) jiní k rase (černochům), ale pokaždé způsobili velká utrpení. Hendikepovaná Gréta šíří nenávist bez argumentů k celé předchozí generaci a z toho jde hrůza. Hitlera dlouho podceňovali a pak způsobil smrt 20 mld lidí. V Grétě je děsivý potenciál - spustit nenávist dětí vůči vlastním rodičům. Proboha jak to dopadlo v Kambodži??

P. Zinga 4.10.2019 12:04

Klimaalarmismus je lživá a zločinná ideologie od samého počátku. Již jsem zde citoval její hlavouny, přiznávající, že nejde o klima, ale o "novou společnost" s přerozdělením bohatství ze Severu na Jih.

P. Zinga 4.10.2019 12:01

Sem s těmi daty, pane Šejno.

J. Vintr 4.10.2019 11:59

Kysličník uhličitý v nepatrné koncentraci v atmosféře (cca čtyři desetitisíciny objemu) člověku nijak nevadí a je životně důležitý pro veškeré rostlinstvo na naší planetě. Člověka by mohla začít obtěžovat až zhruba třikrát větší koncentrace, které ovšem není možné ani zdaleka dosáhnout.

P. Zinga 4.10.2019 11:59

Proč je zbytečný?

J. Svoboda 4.10.2019 11:50

A mimochodem, Polanecký rád píše na dezinformačních webech, že by ho tam nechali přispívat bez znalosti trolí práce, najivové:-)

Pěkný den.

J. Svoboda 4.10.2019 11:46

Žádná definice kruhem, prostě si v komentáři všímám trolí práce autora článku. A to jsou jeho narativy, nezobecnitelná tvrzení, "tušení", amatérské mudrování.

Pěkný den.

B. Pešek 4.10.2019 11:43

Tak ještě že není zločin psát zbytečné články, protože tohle malé "bububu" se jinak než zbytečným nazvat.

Mimochodem, jsem dost proti trestům za nevymachanou hubu a je mi jedno, jestli se to týká klimaskeptika, zeleného aktivisty, feministky, mužského šovinisty, vítače nebo okamuristy.

J. Svoboda 4.10.2019 11:40

Píšu náměty, ne hotová řešení. Něco, jako že se dá šetřit nebo se dokonce chovat šetrně. Váš hlas oslyšen nebude, když žádné náměty nemáte.

Pěkný den.

J. Vintr 4.10.2019 11:37

Lidé, kteří vehementně potvrzují pravost neověřené a neověřitelné teorie, přičemž se dopuštějí naprosto nesmysného zjednodušování problematiky světového klimatu, se nedají nazvat vědci, ale jen hlupáky nebo placenými darebáky.

P. Grigar 4.10.2019 11:36

.. ukázková aplikace definice kruhem. I vy jeden filuto..

P. Grigar 4.10.2019 11:33

..probohaživého, proč zrovna já bych měl mít nějaké náměty? Já, prostý venkovan, se stejně jako Gréta spoléhám na vědce. Sice z poněkud jiného okruhu, ale nelze a priori považovat jinak smýšlející za špatně smýšlející. Jsem snad horší než ona, můj hlas nemá její váhu, můj hlas bude oslyšen? 8-o

D. Polanský 4.10.2019 11:32

Pokud je to zločin, je potřeba novelizovat příslušné právní dokumenty. Autor má zjednodušený pohled na věc, asi to bude Pražák. Praha generuje nejvíce blbostí.

J. Svoboda 4.10.2019 11:24

Že vy znáte oxid uhličitý jen ze sifónu?

Pěkný den.

J. Svoboda 4.10.2019 11:21

Zkuste odtajnit nějaké vaše náměty.

Pěkný den.

J. Vintr 4.10.2019 11:19

Nikdo nepopírá, že by se měly snižovat dopady lidské činnosti na životní prostředí. Ale boj proti naprosto neškodnému a užitečnému oxidu uhličitému, nemá s ochranou životního prostředí absolutně nic společného a naopak odčerpává obrovské prostředky, které by se daly na ochranu životního prostředí využít.

J. Svoboda 4.10.2019 11:18

A to jen přesně předvádíte dezinformační narativ, tvrzení bez důkazů, které má vyvolat u čitatelů zdání, že takovou informaci má někdo ověřenou ;-D;-D;-D. Nemá, to jen trolíte. Což je řečeno diplomaticky, protože vy bezskrupulózně lžete.

Pěkný den.

P. Lenc 4.10.2019 11:14

Klima-zločincem?Zase si tolik nefandite...

P. Grigar 4.10.2019 11:13

..Polaneckého výzvu považuji za pouhý řečnický obrat, kterým chce zvýraznit protiklad chování klimaalarmistických mesiášů. Nic víc..

Sám za sebe doufám, že co nejdříve dojdeme ke kompromisu a konečně začneme brát v potaz i jiné varianty řešení, než jenom omezování emisí "lidského CO2".

J. Svoboda 4.10.2019 11:13

S narativy nelze zápasit ad rem, to už asi víte.

A že autor staví článek podle trolích postupů ad rem je.

Pěkný den.

J. Ptáček 4.10.2019 11:11

Aha, tak ekonomický růst se musí udržovat za jakoukoliv cenu. Ještěže si to nemysleli politici před cca 30 lety, to by uhelné elektrárny byly stále neodsířené a na výfucích aut by nebyly žádné katalyzátory. A že to nebyla sranda - odsíření jednoho 200 MW bloku stálo v tehdejších cenách skoro 1 mld a takových bloků máme u nás kolem čtyřiceti. A kolik stojí katalyzátory na všech autech v ČR, se dá také snadno spočítat. Dnes by realizátory odsíření autor posadil rovnou do chládku... :- (

I. Širůček 4.10.2019 11:05

Na Sibiři je pro ně místa dost!

M. Šejna 4.10.2019 11:00

ano, pane Grigare

donucování nositelů jiných názorů, aby se podíleli na financování nositelů opačných názorů, považuji také za nepřijatelné.

Jenže Polanecký požaduje trestnost pro klima-alarmisty, a přitom není schopen definovat alarmismus a rozlišit mezi poplašnou zprávou a jemu nepohodlnými vědeckými daty.