1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 10.7.2006 17:21

Re: Obdobna situace

Bať, bať! R10 nikomu nevadí a R35 (stejný typ komunikace) je pro spolek kraválistů horší než morová rána. Mám někde v poště odkaz na virtuální průjezd severní variantou (ale nevím kde!!!). Vypadá to velmi pěkně, budu se sdnažit to najít.

honzak 10.7.2006 17:18

Re: R35 - pokracovani jizne od HK

Kolik "dikutérů" asi po R335 někdy jelo... Velmi zajímavý a bohužel pravcděpodobný názor.

Kik 10.7.2006 15:00

R35 - pokracovani jizne od HK

To, co autor popisuje je pouze jeden problem. Druhy, a mozna jeste vetsim, je vedeni trasy R35 mezi Hradcem Kralove a Mohelnici, kde se navaze na jiz provozovany usek do Olomouce. Osobne se domnivam, ze v soucasnosti je tento usek dulezitejsi, protoze jeho zprovozneni by mohlo znacne ulehcit dalnici D1. Prave i zde se diskutuje o jizni variante vedene priblizne ve stavajici trase I/35 a severni variante, ktera by nekde u Vysokeho Myta uhnula pres Usti n.O. k Ceske Trebove, odkud by dale pokracovala dal k Moravske Trebove, kde se obe trasy opet setkavaji. Tato varianta je nejenom financne narocnejsi diky mnozstvi nutnych staveb (mosty apod.), ale soucasne i zasahuje do zatim pomerne nenarusenych oblasti jizne od Usti n.O. Podle zatim poslednich zprav severni variantu prosazuje Pardubicky kraj a jizni statni organy. Mam jen obvau, aby za nekolik let nekoncila R35 v Turnove, dal by se jezdilo po stare I/35 do Jicina, odkud by zase vedla nova silnice pres Hradec do Vysokeho Myta, odkud by se opet pokracovalo po I/35 do Mohelnice. A vsichni, krome obyvatel mest a vesnic, kterymi by silnice vedla, by byli spokojeni.

LudaL 10.7.2006 14:42

Obdobna situace

Ja jsem sice taky radsi pro jizni variantu, nicmene pote co jsem koukal z Drabskych světniček na R10 (asi obdobně bude videt na R35 z Trosek), si myslim, ze by to melo vyresit vedeni silnice v zarezu, protihlukove steny vhodne barvy a zelen podel silnice. A krajina by az tak neutrpela...

intendant 10.7.2006 14:41

Moje PC

pohání elektrická energie vyrobená v atomové elektrárně a cestuji elektrickými vlaky napájenými rovněž z AE. Nesmrdí!!!

honzak 10.7.2006 13:20

Re: Drdovi

pán je rozhněvaný mladý muž, že? Jeho PC jistě pohání větrník, nebo šlapací generátor, oděn je lněném rouchu a žvýká vlastnoručně vyrobený kozí sýr. Takové zbožňuju a chtěl bych je mít doma vycpané...

honzak 10.7.2006 13:18

Re: Re: pseudoargumentace!!!

To bude naprosto jednoduché - vykope se pár tunelů a od Sobotky se to nasměruje na Kněžmost. Což je sice blbost, ale realizovatelná a hlavně dá víc práce (a peněz) realizátorským firmám. Musí se přeci zabránit rozpůlení Českého ráje a ochránit světově proslulou říčku Libuňku, ve které kdysi bývali pstruzi (minimálně ti dva, co jsem u Libunce upytlačil).  A zachovat nádherné panorma pískovny v Hrdoňovicích (Sklopísek Střeleč).

rohožka 10.7.2006 12:36

Re: pseudoargumentace!!!

Dobrý člověče,

mohl byste, laskavě, objasnit širší veřejnosti, kde chcete na jižní variantě trasy mezi Turnovem a Jičínem najít rovinu, aby byla "rovnější" než trasa kolem Libuně? Nic proti jižní variantě nemám, jenom proti nesmyslné argumentaci. 

Gorbik 10.7.2006 12:12

R35 a ne E35

Silnice E35 se evropskou spojnicí mezi městy Amsterodam a Řím v trase přes Heidelberg, Basilej, Milán a Florencie.

Autor má v článku na mysli rychlostní silnici R35.

Jura Jurax 10.7.2006 11:40

Re: Drdovi

Extrémní názor, intendante.

Stejně extrémní názor v opačném gardu - typickému militantnímu zelenému na přírodě zase záleží natolik, že ji sleduje od vlezu do své zemnice citlivě zasazené do krajiny a osvětlované loučemi a chroupá přitom chipsy z vlastnoručně vypěstovaných zemáků smažené na řepkovém oleji vylisovaném ze semen sklizených na vlastním záhumenku. Sůl potřebnou k posolení těch chipsů mu dováží k přírodě šetrná volská spřežení stezkami, nenápadně procházejícími krajinou.

Zbytek normálních lidí se pak musí dohodnout na rozumném kompromisu, přičemž je nutno zohlednit skutečnost, že málokomu se chce zpátky na zelené stromy. Ani většině Zelených ne.

míša mýval 10.7.2006 11:20

všechny cesty vedou do Říma

A jestli ne všechny, tak konkrétně E 35 tam vede z Amsterodamu. Co se týče silnice I/35 příp. R35, je trochu mimo. Proto má také jiné číslo: E442

ok 10.7.2006 10:15

pseudoargumentace!!!

Plne souhlasim s tim, ze trasy zemskych stezek jsou vyznamne a je dobre o nich vedet co nejvic.

Jenze druha zitavska stezka z Prahy pres Ceskolipsko dnes prakticky vubec neexistuje - dobry argument proti! Dnes jsou to bezvyznamne okresky. I zemske stezky se vyvyjeji, Slezsko dnes nepatri k Ceskemu statu.

Cesky Raj se da prakticky beze ztrat objet z jihu, a navic, na rozdil od trasy v Ceskem Raji PO ROVINE - to je pro dalnici vyznamny parametr. Rozdil v delce trasy je minimalni, a je to kompenzovano ROVINOU, tedy vyssi rychlosti, vyssi bezpecnosti a mensi spotrebou..

intendant 10.7.2006 9:25

Drdovi

jako typickému pravičákovi na přírodě nezáleží. Dle takových potřebujeme jen dálnice, benzinové pumpy a hypermarkety. A na přírodu se můžeme dívat na DVD a chroupat chipsy vnucované reklamou.

honzak 10.7.2006 6:49

velmi pěkný článek!

Potvrzuje můj dlouholetý názor, že všichni "ekologové" jsou jen spolkem kraválistů v cizím žoldu. V případě R35 bych je velmi rád přivázal v Libuni (u kostela) a Ktové (v esičku) ke značce na dobu páteční špičky. Aby viděli, o čem vlastně rámusí.

doxa 10.7.2006 1:06

Po záboru Sudet byla plánována stavba dálnice z Chebu do Liberce

jenže za rok vypukla válka

a tak dnes všechny dálnice v Čechách musí začínat v Praze