20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Seznam Židů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
strejda 8.9.2007 11:24

Re: Re: No kdyby jste byl

Před pár lety v Chorvatsku, Kosovu a Bosně to byla poukázka na perzekuci, případně i smrt. Možná by bylo lepší se zeptat těch pravých Srbů, zda o takový seznam stojí. Co je komu do toho, jakého je kdo původu. K čemu je dobré to vědět?

Bery 8.9.2007 11:51

Re: Re: Re: No kdyby jste byl

Do Republiky Srbské dojíždím pravidelně a tam, ani v druhé části federace se za svou srbskou příslušnost lidé nestydí. To samé platí v Chorvarsku.

Bery 8.9.2007 11:54

Re: Re: Re: No kdyby jste byl

K čemu je to dobré? To je každého věc, do které mi nic není. K čemu je dobré lidi za pravdivé či nepravdivé seznamy Židů strkat do kriminálu?

Bery 8.9.2007 11:56

Re: Re: Re: Re: No kdyby jste byl

Jiank seznam Srbů v ČR by měl zajímal z důvodu spřízněnosti, v USA se také čeští či třeba srbští emigranti a exulanti sdružují....

Neználek 8.9.2007 16:05

Re: Re: Re: Re: Re: No kdyby jste byl

Já ti fandím. Srb to zní hrdě. Já jsem Čech a taky se nebojím, i když musím přiznat, že od sametové se dost často stydím.

DJing cheb pako 8.9.2007 20:04

A jak jste na tom byl se studem

pred ni?

Anděla 8.9.2007 10:53

Re: No kdyby jste byl

Přesně. Škoda jen, že to nechápe ten student politologie.

Jo 8.9.2007 13:47

Re: No kdyby jste byl

no to je právě ten mýtus, že jedinými obětmi v celých dějinách zeměkoule byli Ž. Chcete snad tvrdit, že vraždění jiných (Nováků) mělo vždy nějaký ("ušlechtilý") důvod?

Neználek 8.9.2007 15:43

Re: No kdyby jste byl

Šárko na tebe není třeba seznam, máš na svědomí statisíce švestek a tím pádem i sníženou produkci košer slivovice.

Emil XX 8.9.2007 17:10

Novákům se nic takového sice nestalo, ale Číňanům, např. nositelům

v Číně častého příjmení Li ano, a to za mongolské nadvlády. Mongolové totiž v rámci teroru ve 13 století začali zabíjet nositele některých v Číně častých příjmení.

kopretina 8.9.2007 9:24

Re: Pro mne osobně

Tady je však otázka, jaký je cíl seznamu? Někteří lidé ze "seznamu" jsou židovského původu jiní však nikoliv, jsou Češi křesťanské víry  Jan Vidím, Vlasta Parkanová, Václav Klaus, Miroslav Kalousek, rovněž Miroslav Ransdorf není Žid... Tady jde o to, že "seznamy Židů" měly sloužit k likvidaci židovského obyvatelstva. A jde o to, že seznam měl "podporřit" antisemitské stereotypy např. "vidíte ta politika je shnilá, Klaus je blbý proto, že je Žid", i když, jak víme, Klaus není Žid ani rasou ani vírou.

Jistěže v USA je to jiné, Hillary se hlásí k metodismu, Joe Liebraman je ortodoxní Žid, Rudi Guliani je katolík, Ital...Ale v USA není tak zažraný rasismus a USA (vyjma tedy Indiánů) nikoho nevyvraždily.

jirka.s. 8.9.2007 10:01

Re: Re: Cíl seznamů?

Snadná odpověď ! Diskreditace nepohodlných lidí pro tu kterou nátlakovou skupinu! Je symptomatické, že těch "seznamů židů" je k dispozici spousta a údajně žádný z nich není úplný. Každý magor, kterému je někdo nepohodlný či nesympatický si vytvoří "ten svůj" seznam a jakoby mimochodem na něj zařadí pár oněch nepohodlných a ve svém zastřeném vědomí se domnívá, že je tím zdiskredituje! (Viz kopretinou citované osobnosti).

Já si například dělám srandu ze všem zde známé "osobnosti" septika, který se mne, člověka, kterého soudruh učitel představoval spolužákům coby ideál germánské rasy, snaží zařadit na seznam cikánů. Domnívá se ve potemnělém mozečku, že mne tím snad právě diskredituje. Jenže on a jemu podobní zapomínají na jednu zásadní stránku celé věci. Zdiskreditovat někoho zařazením na jakýkoliv seznam může zase jenom pouze před individui stejného duševního potenciálu!

kopretina 8.9.2007 14:00

Re: Re: Re: Cíl seznamů?

Přesně tak. Antisemité chtějí zdiskreditovat lidi tím, že je přiřadí k lidem, které nenávidí na smrt- k Židům. Tak, jak paranoidní vůl Septik o Vás říká, že jste Cikán, ačkoliv nejste.

Šnek 8.9.2007 10:03

Re: Re: Pro mne osobně

PROSÍM VŠECHNY, VYSVĚTLETE NĚKDO KONEČNĚ KOPRETINĚ, CO JE.Mně by to nevěřila.

jirka.s. 8.9.2007 11:03

Re: Re: Re: Pro mne osobně

No, zkusím vysvětlit kdo jsi naopak tobě! Jsi již dlouhodobý obyvatel zde: http://www.rsspraha.cz/reference/lecebna-bohnice.php

kopretina 8.9.2007 14:02

Re: Re: Re: Re: Pro mne osobně

Přesně tak. Šnek je dlouhodobý obyvatel psychiatrické léčebny v Bohnicích, proto tak nesmyslně tlachá.

kopretina 8.9.2007 13:48

Re: Re: Re: Pro mne osobně

Šneku, Vy jste korunovaný ... Však lidé vědí, co jste zač, já Vás urážet nebudu, Vy se urážíte sám.

vita 8.9.2007 12:28

Re: Re: Pro mne osobně

Ony USA sice až na začátku 60. let zlikvidovaly zákony podobné Norimberským (aspoň na části území), ale rozhodně tam není žádný rasismus...

kopretina 8.9.2007 15:32

Re: Re: Re: Pro mne osobně

Ano, USA rasistické zákony zrušily. Jistěže pár nacistických exotů žije v USA (David Duke, "čaroděj" Ku-Klux-Klanu), ale rasistické zákony nemá.

Bery 8.9.2007 20:48

Re: Re: Re: Re: Pro mne osobně

Koukám, že si kopretina našla jedno jméno a teď ho tady tapetuje. Jinak pro informaci Duke není nacista, i když k tomu možná měl někdy v minulosti blízko, ale spíše bělošský rasista.

kopretina 8.9.2007 23:03

Re: Re: Re: Re: Re: Pro mne osobně

Duke je neonacista, vzývá nacistické myšlenky, kopíruje na svých stránkách Protokoly, Mezinárodní Žid, Mein Kampf další antisemitské rasistické hnusy.

Bery 9.9.2007 10:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro mne osobně

A teď už vážně. Kopretinka je sice dobrý vtip nějakého šprýmaře, který ukazuje, kam až může zajít lidská hloupost, ale po přečtení více příspěvků je jasné, že je to pouze něčí karikatura "antirasistické" identity.

kopretina 9.9.2007 18:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro mne osobně

šprýmař a rasista jste Vy sám, píši fakta. Můžete se stavět na hlavu.Noc Vám to nepomůže.

citlivka 8.9.2007 16:26

Re: Re: Pro mne osobně

Máte,  Kopretino,  jako   vždy,   pravdu.  Autoři   provokačního  seznamu odvedli  lajdáckou   práci.   Když   už   to  chtěli  udělat   dobře,   tak   se   měli   s  Vámi  poradit-  máte  přeci   velkou   databázi  různých   rodokmenů   přímo   ve    Vaší  geniální   paměti.  A  jestli  chtěli   tímto  seznamem    zdiskreditovat    paní  Parkanovou,  tak  to  nanosili   dříví   do  lesa.

jirka.s. 8.9.2007 17:54

Re: Re: Re: Pro mne osobně

Ta závist, to je svi/ňa, co citlivko? Obzvláště když s ním už cvičí Parkinson!

Martin 8.9.2007 0:56

slo by s tim souhlasit, ale

bohuzel autor predpoklada, ze vetsina spolecnosti ma stejny pristup jako on. tudiz je sum a fuk jestli je nekdo zidem, cikanem, arabem, cernochem, martanem, koleckovou brusli nebo jeste necim uplne jinym. bohuzel u dost velky casti pretrvava zvyk mimo jine upevneny bolsevikama, ze puvod cloveka predurcuje jeho budoucnost. komanci to teoreticky redukovali do spolecenskych trid, ale princip prapuvodni predurceneho ci prvorozeneho hrichu stale zustal.

proto jakkoliv potlacovani techto seznamu nema nejmensi smysl - jen vytvori u tech par procent idiotu predstavu, ze je to tak dulezite, ze to celozidovskozednarskocikanskocyklisticka mafie chce ukryt, tak urcite je nutno na tento fenomen upozornit, naopak ho co nejvice nafouknout a ukazat jakej je to od a do zet blabol. bohuzel misto takovy reakce mame jen vykriky, tady je seznam a to jsou antisemiti. pritom by stacilo ne par jmenech dolozit, ze nejde u techto seznamu o nic vic, nez o spojeni urcite osoby s necim vnimanym bohuzel casti spolecnosti pejorativne.

Haui1 8.9.2007 18:13

Re: slo by s tim souhlasit, ale

Dneska s vámi souhlasím. Asi na mně něco leze :-P

Bery 8.9.2007 20:50

Re: slo by s tim souhlasit, ale

Naopak, pokud bude snaha něco tajit, bude to spíše vyvolávat zášť a teorie spiknutí. Pokud se o věcech budeme bavit otevřeně, spíše je budou považovat lidé za běžné a ne za doménu Národně vzdělávacího institutu.

. 8.9.2007 0:30

to nic neni

Na netu je tez seznam ceskych homosexualu a lesbicek. To bude verkehr, az ho mass-media objevi.

Vyvoleny 8.9.2007 0:19

Kdo nejvice krici? No predevsim sionisticti Zide!

Jsou casto stejne odporni jako kazdy jiny nacek. Jejich nekritizovatelnost ma i radu zidovskych obeti. Posledni z nich je americky profesor ZIDOVSKEHO puvodu, Norman Finkelstein, ktery si dovolil kritizovat Izrael, sionisti, zneuzivani holocaustu.

Beyond Chutzpah: On the Misuse of Anti-Semitism and the Abuse of History