20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Seznam Židů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pametnik starejch dob 8.9.2007 13:35

Ukrajinci a ještě více příslušníci pobaltských republik vítali Hitlera

ze stejného důvodu, jako Češi roku 1945 Stalina. O Stalinovi věděli, že je to zločinec, o Hitlerovi měli ještě iluze. U nás to bylo obráceně.

Bery 8.9.2007 13:59

Re: -

Protokoly jsou jasný podvrh. Na druhou stranu jsem slyšel i názory, že je to s nima jak s Pythagorovou větou, která platí i kdyby byl autorem někdo jiný. Nevím jestli je tomu tak, ale pokud je chce někdo vyvracet, bylo by lepší se soustředit na vyvracení obsahu, nikoliv se lecině soustředit na vyvracení autorství.

Scorpion 8.9.2007 15:05

Re: Re: -

O protokolech se řekne, že je to jasný podvrh, ale 99% z těch kdo to tvrdí je nečetlo. Protokoly byly vydány v Rusku v roce 1905 a obsahují velmi zarážející věci v konfrontaci s dalším vývojem Ruska, Evropy i Ameriky. A ještě bych zdůraznil, že protokoly jsou plán jak dosáhnout blahobytu, spravedlnosti a míru pod židovskou nadvládou.

doktor 8.9.2007 13:05

Hodnocení lidí

podle příslušnosti k rase, národu, pohlaví, zaměstnání, politické straně nebo náboženského vyznání je v podstatě nemožné. Právě proto je takové dělení podle zákonů o lidských právech vždycky segregační. Seznam "Židů" je vůbec kuriozní, protože existuje židovství rodem a židovství (judaismus) jako náboženské vyznání. To rodové je díky dávné židovské diaspoře natolik rozředěné, že vlastně ani neexistuje. To ovšem netušili nebo tušit odmítali šílení němečtí rasističtí vědátoři. Tvůrci dnešních "seznamů" jsou na jejich intelektuální úrovni.

Pametnik starejch dob 8.9.2007 13:30

Doktore nemáte pravdu

Původ, náboženské vyznání atd. jsou důležitou informací a vysvětlují mnohé. Např. protestanté včetně zahraničních se stavějí k husitství mnohem pozitivněji, než katolíci. Ti naopak uvádějí menší počet obětí španělské inkvizice, než nezávislí historikové.

doktor 8.9.2007 13:42

Re: Doktore nemáte pravdu

Předpokládám, že jen asi 10% všech protestantů (jsou jich stovky denominací) jsou opravdu, podobně jako 10% všech katolíků, praktikující, čili věřící. Ostatní svou víru berou na pomoc jen tehdy, když se jim to hodí do krámu. Stejné je to s příslušníky politických stran. I proto nemá smysl dělat zpětně jejich seznamy. Původ, jak říkáte, čili geny, které jsme zdědili, nás ovlivňují jen asi z 1% jejich skutečného množství. Zbytek v nás dříme, jsme schopni je přenést dál, ale neprojevily se. Přitom právě ty mohou mít zásadní důležitost.

Scorpion 8.9.2007 15:13

Re: Re: Doktore nemáte pravdu

Váš výklad je zajímavý ve vztahu s legitimitou požadavku sionistů na Palestinu. Pokud by geneticky židé žádnými židy nebyli a šlo by v prvé řadě o náboženské společenství pak je Izrael vytvořen buď jako teokracie a nebo je to z velké míry cizorodý prvek na BV a nemá tam co dělat.

kopretina 8.9.2007 23:06

Re: Re: Re: Doktore nemáte pravdu

Židé jsou etnikem a mají na Zemi Izrael nezpochybnitelné právo. Byli zde před Araby, měli

tak svou zem. A "Palestinci nejsou zvláštní národ, ale jsou Arabové. Izraelité jsou soma v

Izraeli.

http://www.israel.cz/index.php?module=specialdetail&id=4957&datum=2007-08-31&titulek=deleni_britskeho_mandatniho_uzemi

Bery 9.9.2007 1:02

Re: Re: Re: Re: Doktore nemáte pravdu

Zajímavé je stanovisko Sidona k židovství a češství http://cz.altermedia.info/uvahy-a-komentare/konecne-jasne-stanovisko_2762.html

kopretina 8.9.2007 23:14

Re: Re: Re: Žádný palestinský národ neexistuje

"Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci.O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'.Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem." Výrok Zahíra Musejna člena výkoného výboru PLO v rozhovoru poskytnutém holanským novinám Trau 31.3.1977.

Nikdo nemá větší nárok na Zemi Izrael než Izraelité, Izraelité zde vytvořili státní formu, žili zde neustále a zúrodnili neúrodnou poušť,vysušili malárické bažiny. Arabové zde neměli vůbec nic a k danému území Eretz Jisrael nic necítí, zatímco Židé jsou se svou zemí duchovně spolejeni. Židé žijíící mimo Izrael si připíjejí "La shana Haba´a Byrushalaym" (Příští rok v Jeruzalémě). Národ Izraelský od Země Izrael nejde oddělit.

Harpyje 9.9.2007 10:05

Re: Re: Re: Doktore nemáte pravdu

Váš názor je zajímavý v souvislostí s přítomností muslimů v Evropě. Ti zde totiž též představují cizorodý prvek a navíc v převážné většině naprosto neřizpůsobivý, takže zde podle Vaší logiky nemají co pohledávat.  "Ein moslem- und judenfreies Europa"? ;-P 

Emil XX 8.9.2007 17:29

Doktore, je to složitější, Česko je z jistého hlediska považováno za

protestantskou zemi, vemte si český pohled na dějiny jako takové. Přitom, když vydal Josef II toleranční patent, skoro nikdo se k protestantismu nepřihlásil. Protestantskou tradici obnovilo vlastně tradiční spojenectví katolické církve s Habsburky.

kopretina 8.9.2007 13:51

Re: Hodnocení lidí

Židovství rodem je významnější, než-li židovství náboženstvím. Protože v USA i Izraeli je veliké množství sekulárních Židů (židovských ateistů)... a někteří Židé chodí do synagog jen na největší židovské svátky Jom Kipur, Roš-Hašana či Pesach...

Borek 8.9.2007 13:00

Až se bude

  Podívejte se do Osvětimi a přemýšlejte ! Jinak až se bude dělat seznam idiotů budete tam. To chcete aby se vše opakovalo ?

Pametnik starejch dob 8.9.2007 13:09

Jen bych upozornil, že za Protektorátu se původ prokazoval podle

matrik a ne nějakého amatérského seznamu, jako je tento. Takže potomek Žida, pokřtěného někdy v 17 století se tam nedostal (naštěstí). Ale Židé, vedení už v pozdějších matrikách byli nacisty perzekvováni a vražděni jako Židé, ač o svém původu třeba už nemuseli ani vědět.

J. G. Pašek 8.9.2007 14:12

Re: Jen bych upozornil, že za Protektorátu se původ prokazoval podle

Maminka mě vyprávěla, že za války platily tzv. protektorátní občanské průkazy a pracovní knížky a každý občan byl velice dobře registrován na radnici . . . . a každý plnoletý občan musel žádat o ty nové protektorátní doklady . . . a aby takovému byly uděleny, občan musel přinést glejt-výpis z matriky, tehdy vedly fary,  do 3. kolena o příslušnosti a náboženství a tak Němci přesně věděli kdo byl žid a jejich děti . . . a když přišel čas je odvézt na jatka do koncentráků, věděli jména židů  . . . .  

MILADA 8.9.2007 11:34

NVI

Právě jsem si pročetla stránky tzv.Národně vzdělávacího institutu a nestačím valit oči.8-oTakovou snůšku blábolů a dezinformací jsem už dlouho neviděla. Jen pro zajímavost:Hitlerovi bojující hrdinové jsou strašlivě trestáni židovskými rozkladnými a destrukčními jednotkami. Většina lidí je tak ustrašená a zbabělá, že raději nebezpečí ani cestu k záchraně po Hitlerovu vzoru nevidí. Oni tolik lpí na svých životech, svobodách a pohodlí, že se neopovažují přijmout tuto posvátnou jiskru pro bílé přežití a ještě se ji vlastním dechem snaží sfouknout. To bude brzo muset přestat, jinak zmizí navěky....:-/To je kus jednoho z článků. Jakýkoli seznam vystavený na tak pitomoučkých, prostoduchých a blábolivých stránkách nemá prakticky žádný význam. Přece by nikoho nemohlo urazit nebo popudit žvanění neonacistických pseudointelektuálů, kteří za vším vidí zednářské spiknutí a užívají pikantních slov jako třeba židozednářství.:-P

kopretina 8.9.2007 13:54

Re: NVI

NVI tapetuje nacistickou a islamistickou propagandu. Tapetuje tam jednak islamisty (soudruha Saleha, slovenského palestinského Araba, islámského extrémitu), za dále klasické "bílé" nacisty Davida Dukeho, velkého čaroděje Ku-Klux-Klanu (KKK), Protokoly sionských mudrců...Antisemité a odpůrci Izraele se rekrutují právě z těchto složek společnosti- lůzy.

Emil XX 8.9.2007 10:58

Takový dotaz

Kolik Židů se v posledních deseti letech stalo v ČR obětí "rasistického útoku neonacistických bojůvek?"

Neználek 8.9.2007 15:50

Re: Takový dotaz

K tomu jsou pěstováni cikáni.

fuurie 8.9.2007 10:57

Použijte mozek a rozlišujte

Jestliže vyvěsíte na webu seznam Čechů švédského nebo patagonského původu, neohrozíte tím jejich bezpečnost. Dějiny Židů však vypovídají o jejich drastickém pronásledování a i dnes jim hrozí projevy nenávisti od neschopné lůzy. Antisemitismus je dodnes oblíbenou výmluvou líných, hloupých, nevzdělaných a neschopných a od šikany a urážek nikdy nemá daleko k pogromům a k holokaustu.

Bery 8.9.2007 11:48

Re: NE!

NE. Odlišováním Židů od ostatních skupin vyvoláváte tak akorát antiseminismus. Přistupujme ke všem stejně.

kopretina 8.9.2007 13:55

Re: Použijte mozek a rozlišujte

Souhlas. R^R^R^R^ Lůza chce za každou cenu někoho nenávidět, čím větší vůl, tím větší antisemita.

Roch 8.9.2007 10:53

I Zide delaji seznamy Zidu

Napriklad seznamy Zidu - nositelu Nobelovy ceny, seznamy self-hating, Israel-threatening Zidu, tak proc by nekdo nemohl sestavit seznam Zidu v ceske politice, co je na tom tak rasistickeho?

Šnek 8.9.2007 10:08

Koukněte se na.

Autor VD - 9:14. Když chcete připojit komentář, najednou to nefunguje. Jde totiž o zlodějnu izraelské firmy. Jako by kradli a podváděli jenom Izraelci.

vita 8.9.2007 12:20

Re: Koukněte se na.

Zajímavé - skutečně to nefunguje.

Bez ohledu na to, že jsem se chtěl zeptat, v čem že se ten obchod nelíbí a přesto, že Aston proti němu řve už léta. Aniž by mi odpověděl na stejnou otázku...

jirka.s. 8.9.2007 9:40

Tak OCHS už je tady!

Tak teď už si jenom počkáme až se zmátoří ze včerejší opice septik!

AndyO/XX 8.9.2007 9:30

Věčná škoda, že takový seznam

nebyl vydaný těsně před tím, než rudí Židé provedli bolševický převrat v Rusku.A nebo po válce v Československu a Maďarsku...

Scorpion 8.9.2007 9:35

Re: Věčná škoda, že takový seznam

Rozhodně ten seznam existuje dneska

http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?option=com_content&task=view&id=279&Itemid=57