24.5.2022 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jenyk 28.9.2009 9:59

Re: Jakpak

Funguje to v Paříži, systém Velib. Rychle se to rozšiřuje a dovolil bych si říci, že je to systém osvědčený a velmi obblíbený.

LJG 28.9.2009 9:49

Re: Jakpak

A jak? A v Praze to tky někde zkoušeli, ne?

Náčelník Skvrnitý ocas 28.9.2009 9:19

Postmoderna

Řekl bych, že tato úvaha je čistý postmoderní nihilismus a má stejnou naději na úspěch, jako že se esperanto stane světovým dorozumívacím jazykem.

Fiter 28.9.2009 8:42

Re: Mno bývalo, bývalo...

Je to tak.Můj soused si koupil Volhu 21,ta byla na příděl.Za nějaký čas přišli zabavili a za měsíc vrátili.Mohl být rád,že mu ji vůbec vrátili.Tak takové to byly krásné časy.

cb 28.9.2009 8:37

Jakpak

to dopadlo ve Vidni se sdilenim mestskych jizdnich kol? ;-D

Yarda 28.9.2009 8:25

Re: Mno bývalo, bývalo...

Stalo se to někomu? Byl jsem na jednom vojenském cvičení v útvaru kde by se soukromá auta přijímala a vybavovala kanystry s benzínem ale při mobilizaci.

ra.ri.ta 28.9.2009 8:09

KOMUNISMUS NADOSAH

"Nicméně když je někdo (a lépe informovaný než my v Česku) ochoten

vložit své pracně vydělané peníze do tohoto unikátního projektu, je to

pro nás určitě důvodem k zamyšlení."

Toto je podstat sdělení. Investor přírozeně cizích fondových peněz přihraje něco z nich spřátelenému organizátorivi ptákoviny.

A hlavně to vychválit. Mám obavy, že je to jako s tím kurzem na počítače. V době míru K NIČEMU.

me first 28.9.2009 7:59

Datpys

Myslím, že nazvat to onanií je eufemismus. " Píčovina" je ze stejného oboru a sedí mnohem lépe.

Job 28.9.2009 7:58

Mno bývalo, bývalo...

Slyšel jsem, že za komunistů, když jste měli pech a koupili si silnějšího žigulíka mohli vám jej prodat i s doložkou, že může být dočasně použit pro potřeby CO nebo armády. Prostě přišli, vzali a za týden prý auto vrátili. Co to auto mezitím zažilo věděli jen rudí... Taky "sdílení" nebo ne?

gogo 28.9.2009 7:36

geniální myšlenka

a nejmenuje se náhodou takové sdílení dopravních prostředků veřejná doprava, potažmo socka?

honzak 28.9.2009 6:04

madona mia, to je zase

kravina! Těším se na Zimu, až přijde se svojí  podobnou kravinou - využívání akumulované energie v bateriích elektromobilů. To bude humus!

Očekávám v blízké budoucnosti nějaký sofistikovaný systém sdílení manželek. Také jsou dost velkou dobu nevyužité.... Jako mezistupeň by mohl fungovat systém sdílení fuseklí. Mám jich doma zbytečně mnoho, tak ať vydělávají;-D

vonasek 28.9.2009 4:02

Re: "....je to jen intelektuální onanie lidí odtržených od praktického života?"

Dalsi  hloupost  prevzdelancu,  kteri  jezdi  do  prace (nekdy)  na  kole.  To  nemuze  mit  nikdy  uspech. Budoucnost   je  pro  obyvatele  mest  v  cenove  dostupnych  rentovnich  vozech  -  viz  New York - kde  vlastnit  auto  muze  jen  osoba  opravdu   movita,  jelikoz  parkovani  samo  osobe  stoji  tolik,  jako  cinze.

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 28.9.2009 2:10

bude to jako se vsim

Ja si myslim, ze to dopadne jako se vsim. V USA je hodne rodin, ktere maji 2 a vice aut a nejedna se vzdy jen o ty bohatsi. I chudsi trida ma v rodine 2 ojetiny. Jedno mensi na nakupy, jedno vetsi na podnikani nebo rodinne vylety. No a urcite se najde dostatek lidi, kteri jedno z tech aut budou ochotni do systemu "vlozit". Pak se to bude nejakou dobu pouzivat, az se zjisti, ze k cizimu autu se clovek chova o poznani hur, nez ke svemu. Takze auta budou opotrebovana neumerne k najetym kilometrum (pardon, milim) a cely system pomalu usne.;-P

Ladislav N 28.9.2009 1:04

"....je to jen intelektuální onanie lidí odtržených od praktického života?"

ANO. Přesně tak!! ;-P

Juggernaut 28.9.2009 1:04

Jak to má fungovat?

Být negativní je vždy snadné a málo přínosné. Přesto se nedokážu zbavit pochyb - jak tahle věc má fungovat, a proč by jí lidé měli dávat přednost před vlastnictvím auta? Domnívám se, že hlavní důvod, proč si lidé auto pořizují (a nepočítám reprezentační motivy) je jejich operativnost - mohu kdykoli a kamkoli. To u běžných car sharing systémů nejde - nebo se to podařilo nějak geniálně vyřešit?