Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Sdílení soukromých automobilů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ra.ri.ta 28.9.2009 8:09KOMUNISMUS NADOSAH "Nicméně když je někdo (a lépe informovaný než my v Česku) ochoten vložit své pracně vydělané peníze do tohoto unikátního projektu, je to pro nás určitě důvodem k zamyšlení." Toto je podstat sdělení. Investor přírozeně cizích fondových peněz přihraje něco z nich spřátelenému organizátorivi ptákoviny. A hlavně to vychválit. Mám obavy, že je to jako s tím kurzem na počítače. V době míru K NIČEMU. |
Jura Jurax 28.9.2009 19:19Re: KOMUNISMUS NADOSAH Mám obavy, že je to jako s tím kurzem na počítače. V době míru K NIČEMU. To je originelní názor, stylistická neobratnost nebo jen prostá diplomaticky řečeno nevědomost? |
me first 28.9.2009 7:59Datpys Myslím, že nazvat to onanií je eufemismus. " Píčovina" je ze stejného oboru a sedí mnohem lépe. |
Nikoloki 28.9.2009 10:38Re: Datpys Ale fuj. Inteligent přece používá výraz "vaginálie" ... |
Yowda 28.9.2009 10:53Re: Datpys linguista obvykle užívá termín broskvovina, automobilista o hovoří renaultovině |
Job 28.9.2009 7:58Mno bývalo, bývalo... Slyšel jsem, že za komunistů, když jste měli pech a koupili si silnějšího žigulíka mohli vám jej prodat i s doložkou, že může být dočasně použit pro potřeby CO nebo armády. Prostě přišli, vzali a za týden prý auto vrátili. Co to auto mezitím zažilo věděli jen rudí... Taky "sdílení" nebo ne? |
Yarda 28.9.2009 8:25Re: Mno bývalo, bývalo... Stalo se to někomu? Byl jsem na jednom vojenském cvičení v útvaru kde by se soukromá auta přijímala a vybavovala kanystry s benzínem ale při mobilizaci. |
Fiter 28.9.2009 8:42Re: Mno bývalo, bývalo... Je to tak.Můj soused si koupil Volhu 21,ta byla na příděl.Za nějaký čas přišli zabavili a za měsíc vrátili.Mohl být rád,že mu ji vůbec vrátili.Tak takové to byly krásné časy. |
gogo 28.9.2009 7:36geniální myšlenka a nejmenuje se náhodou takové sdílení dopravních prostředků veřejná doprava, potažmo socka? |
honzak 28.9.2009 6:04madona mia, to je zase kravina! Těším se na Zimu, až přijde se svojí podobnou kravinou - využívání akumulované energie v bateriích elektromobilů. To bude humus! Očekávám v blízké budoucnosti nějaký sofistikovaný systém sdílení manželek. Také jsou dost velkou dobu nevyužité.... Jako mezistupeň by mohl fungovat systém sdílení fuseklí. Mám jich doma zbytečně mnoho, tak ať vydělávají |
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 28.9.2009 2:10bude to jako se vsim Ja si myslim, ze to dopadne jako se vsim. V USA je hodne rodin, ktere maji 2 a vice aut a nejedna se vzdy jen o ty bohatsi. I chudsi trida ma v rodine 2 ojetiny. Jedno mensi na nakupy, jedno vetsi na podnikani nebo rodinne vylety. No a urcite se najde dostatek lidi, kteri jedno z tech aut budou ochotni do systemu "vlozit". Pak se to bude nejakou dobu pouzivat, az se zjisti, ze k cizimu autu se clovek chova o poznani hur, nez ke svemu. Takze auta budou opotrebovana neumerne k najetym kilometrum (pardon, milim) a cely system pomalu usne. |
Ladislav N 28.9.2009 1:04"....je to jen intelektuální onanie lidí odtržených od praktického života?" ANO. Přesně tak |
vonasek 28.9.2009 4:02Re: "....je to jen intelektuální onanie lidí odtržených od praktického života?" Dalsi hloupost prevzdelancu, kteri jezdi do prace (nekdy) na kole. To nemuze mit nikdy uspech. Budoucnost je pro obyvatele mest v cenove dostupnych rentovnich vozech - viz New York - kde vlastnit auto muze jen osoba opravdu movita, jelikoz parkovani samo osobe stoji tolik, jako cinze. |
HonzaV 28.9.2009 21:13Re: "....je to jen intelektuální onanie lidí odtržených od praktického života?" přesně tak - a myslím, že celý systém by skončil o prvním prodlouženém víkendu. Auto není příklepová vrtačka. Ale ať si ty experimenty klidně někdo provádí, jen proboha za vlastní! |
Juggernaut 28.9.2009 1:04Jak to má fungovat? Být negativní je vždy snadné a málo přínosné. Přesto se nedokážu zbavit pochyb - jak tahle věc má fungovat, a proč by jí lidé měli dávat přednost před vlastnictvím auta? Domnívám se, že hlavní důvod, proč si lidé auto pořizují (a nepočítám reprezentační motivy) je jejich operativnost - mohu kdykoli a kamkoli. To u běžných car sharing systémů nejde - nebo se to podařilo nějak geniálně vyřešit? |