19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Václav Janalík 7.12.2006 14:47

!!! Odvahu !!!

Pane Drápale, pokračujte dalšími díly a neberte ohledy na příspěvky diskutujících, kteří se schovávají za různé zkomolené výrazy.  Přeji odvahu a trpělivost.

Jiri Polivka 6.12.2006 17:20

K "romske" otazce pro pana Drbala

Vazeny pan,

 je zajimave cist Vase nazory a zazitky a mohu Vas obdivovat za Vas  predobry vztah k temto "lidem".. Sam jsem v detstvi v Praze poznal, co jsou zac. Nasilnici, zlodeji,  schopni vyhradne cehokoli zleho. Temer vsichni. Ano, slysel jsem o dvou-trech z nich, kteri se pokusili zit jako my. Obvykle to stejne nejde a take jejich aktiviste jsou temer vsichni podvodnici.

Rikame jim cikani, podobne jako jinym rikame Nemci, ac oni si rikaji "deutschove". Odmitam nasledovat jejich prani jen proto, ze oni i rikaji "roma". Oni jsou rasiste, oni nechteji zit jako my. "gadzove". Nezajima je vzdelani, prace, poctiva snaha o lepsi zivot jejich deti. Kradou, loupi, vrazdi, v lepsim pripade pobiraji z nasich dani nezaslouzene penize.

Proc jim vsichni  "normalni" obcani porad vnucuji nejake prednosti? Oni nechteji byt normalnimi obcany. Obtezuji ostatni hlukem, necistotou a nasilnostmi. Takovy  clovek, je-li "normalni",  je za podobne chovani potrestan. Trestejme tedy i je! Pokud Vy sam  je chcete mit rad a pomahat jim, prosim- ale proc mam ja porad ustupovat lupicum a nasilnikum? Byvaly prezident Havel a jini, take evropsti a britsti politici kritizuji "nas" cesky pristup. Proc si jejich cikanskou  rodinku kazdy z nich nevezme k sobe do vily? Muze jim pomoci, a mozna - ostatnim ukazat, jak s cikany vyjit! Nikdo z takovych nezkusil nic nez hloupe reci! Anglicani, jen co par cikanskych rodinek  emigrovalo k nim, okamzite zridili ilegalni tridici centra na letistich, jen aby zadny dalsi cikan mezi ne nepronikl!

Cikani proste nepatri mezi nas, a ani nechteji. Jsou o paraziti a nasilnici a sami nemaji zajem o prizpusobeni. V USA podobne "puvodni" obyvatele vytlacili do rezervaci a bohate jim plati za to, aby tam zustali. Uvazujme, zda by to neslo i jinde... Mozna ti chytri Anglicani by vedeli.  Nejsem tako dobry clovek jako Vy, pane Drapale. Nemam zajem pomahat nekomu kdo mi chce skodit!

Petr Brodský 6.12.2006 14:35

Quebec-Pro Ladislava

Opakovaná, byť neúspěšná, referenda o odtržení Qeubecu jsou důsledkem nacionalistického "práva národa na sebeurčení", které je v Kanadě, na rozdíl od USA, fakticky uplatňováno. Toto právo je v příkrém rozporu jak s multikulturalismem tak s deklarací lidských práv. Z těch naopak vyplývá, že mé národnostní potřeby mají být respektovány, bez ohledu na to, na jaké straně hranic žiji.

Petr Brodský 6.12.2006 14:17

Diskuze o údajné cikánské méněcennosti je zcela irelevantní.

Pokud by se totiž podařilo ji prokázat, jako např. u nositelů Dawnova syndromu, vyplývalo by z toho pouze, že je toto etnikum třeba speciálně podporovat. Což je přesně to, co by naše zastánce "většinové populace" maximálně iritovalo.

mel 5.12.2006 18:00

alibismus

 .....naše diagnóza zní: Jsme rasisté. Nikoli sice z hlediska zákonů, ale z hlediska každodenního přístupu k Romům. Považujeme je za lidi, vůči nimž nemusíme dodržovat ty normy slušnosti......  Jenže ty normy slušnosti většinou porušují oni. Nepovažují za vhodné se k nám chovat slušně i když je živíme a kam přijdou, nastane pro okolí normální teror.

Pane, jste naivní.  Vemte  si pár cikánů domů a uvidíte. S nimi se až na vyjímky opravdu nedá žít. Já je měl v domě a stačilo. A úplně stejné zážitky mají téměř všichni,kam se tihle paraziti  nastěhovali.  Cikáni mají přídavky, školní docházku zadarmo, různé dotace a přesto se většina chová jako primitivové. Jedině co pochopili je, že čím více dětí tím více peněz na chlast. A tak díky novým Škromachovým sociálním dárečkům cikánky rodí jako o život a co bude dále je absolutně nezajímá.   Vždy mě takovéto alibistické články  dokáží pěkně rozčílit. Ne, chyba není u většinové společnosti ale pouze  a pouze u nich.

bachman 5.12.2006 21:27

Re: alibismus

;-PNevím kdo u nás za školné platí? ale jinak souhlas !

mel 6.12.2006 7:40

Re: Re: alibismus

Chtěl jsem tim říci, že jim nikdo nebrání ve studiu. Jenom neschopnost a lenost.  je zajímavé, že stejně se chovají cikáni v  celé Evropě. To je divné.

Fynn 6.12.2006 9:41

Re: alibismus

Souhlas. Pouze s jednou vyjjimkou : Občas se nějaký Rom odtrhne od svého společenství a žije tak, jak je ve společnosti obvyklé - dosahne vzdělání, chodí do zaměstnání, posílá děti do školy. Ovšem ztratí jakýkoliv vliv ve své bývalé komunitě a většinou se s nimi (nebo oni s ním) přestanou stýkat. A tento člověk doplácí na pověst své komunity - většinová společnost ho tak zcela nepřijímá. Ale těmto (a pouze těmto) Romům by se měla poskytnout veškerá pomoc a ochrana před jakýmikoliv projevy rasismu 

občan z kraje města 6.12.2006 10:21

tmyslím že je to běžné

tzv integrovaného roma, prakticky ani nikdo neřeší, nerozeznáte ho totiž od běžných barevnějších cizinců, třeba i turistů. Reálně často někdo vypadá jako cikán a přitom je bílý. Je to o celkovém vzhledu a chování. Typické je extravagandní oblečení často špinavé a poškozené+ zlaté prsteny a tlusté zlaté řetězy, boty na vysokých podpadcích, tetování často neumělého charakteru, neupravené vlasy, hlučné chování-pokřikování, pobíhání, ohmatávání všeho, braní věcí do rukou, nepřátelský výraz...

bachman 5.12.2006 3:54

Rumuni k nám

Nehážu je do jednoho pytle...ale bůh nás opatruj. Jakoby naschvál v této době vláda ve čtvrtek odklepla, volný pobyt Rumunů a Bulharů na našem území. Ještě, že všichni naši lidi mají práci a sociální jistoty. Je od nás hezké, že pomůžeme dalším ... Dvakrát vlakem jsem přes Rumunsko cestoval dále na jih a dvakrát jsem byl ve vlaku naprosto veřejně a jakoby pod dohledem st. orgánů okraden, naprosto o veškerou hotovost. Brali i žvýkačky ponožky, prostě všechno, co oni nemají a pokud jsme železničářům nedali pinku, odstavili vklidu vlak na periferii nádraží s tím, že tady budeme stát tak dlouho, dokud jim něco nedáme. Tak doufám, že nějací Rumuni se uplatní i u ČD. Jsou to kvalifikovaní borci....

bachman 5.12.2006 3:36

Už né p.Drápale

Teď jsem si všiml, že slibujete pokračování příště. Už proboha né.

bachman 5.12.2006 2:56

Diskriminace naruby

Od kdy záleží na názoru spolucestujícího, jestli mu někdo v kupé vadí, nebo nevadí. To je zase blábol. Pane Drápale buď si vymýšlíte, nebo jste šílenec. Svoji příhodou číslo jena dáváte najevo, že někteří občané ČR mohou využívat určitých služeb zdarma, obzvláště pokud Vám to nevadí. Víte ono místenkové kupé potažmo povinně místenkový vlak je za cenu jízdenky někam +cena místenky. Pokud si cikán přijede pro benzín a nebude mít peníze, taky Vám ho bude líto a dáte mu ho zadarmo? Vy byste byl špicovej podnikatel. Kvůli takovým jako jste vy budou za chvilku moct chodit do kin na divadel bez vstupenek a podobně, nebo jak? Čech může stát v uličce a cikán se bude válet v místenkovým kupé bez lístku, jen proto, že Vám to nevadí? Hanba blít.

Hawk 5.12.2006 8:18

Re: Diskriminace naruby

Nechci rejpat, ale měl byste pravdu jen kdyby se jednalo o tzv. vlak "povinně místenkový".

bachman 5.12.2006 21:28

Re: Re: Diskriminace naruby

Tak si to přečti pořádně, nerejpale.

v 4.12.2006 23:10

Ahoj Dane-pamatuji Te jeste ze sboru z Manin, vidim ze Tvuj bezbrehy idealismus

Te nejenze neopustil ale naopak poradne preitvrdil!!!

jiri 4.12.2006 21:35

Zbyva jeste

prakticky vysvetlit tvrzeni "aby (Romove) mohli a chteli pracovat". Devil is usually in the details...

os 4.12.2006 20:47

..hm....prvni clanek

...prvni clanek byl lepsi, tento uz je jenom mlaceni prazdny slamy, dalsi pokracovani neni treba.....prosim, vyhnete se pouzivani prvni osoby mnozneho cisla....my jsme rasisti.....my za to muzem.....my...my.....soustredte se gramaticky na prvni osobu jednotneho cisla, dekuju.

Charlie 4.12.2006 20:33

Multikulturismus

je mrtvě narozené dítě debilních rodičů

frank 4.12.2006 17:54

Žvásty Dana Drápala

Dana Drápala známe. Jsou to řeči typu : chápejme , že jsou jiní, vina je na obou stranách a pod. Naprosto nesouhlasím ! Když někdo nepracuje , lže a krade - no pardon, že si ho nevážím !!! Asi nejsem tak dokonalý jako DD, abych nastavoval druhou tvář a peněženku !! Vinu nakonec vidí DD ne v asociálních živlech, ale v ostaních , že se na ně netváří dostatečně vlídně ! A ještě proti rasismu Dana Drápala: važím si slušných lidí, bez ohledu národnosti a barvy pleti. Nesdílím jeho hodnocení dle národnosti, snad ještě platí u nás zákony pro všechny a nezavedema rasové zákony, jak by se líbily DD. A ještě : to, že všichni máme podmíněné reflexy, je dáno od přírody, abychom se vyvarovali nebezpečí , které jsme již jednou potkali. Takže pokud někdo má v drtivé většině špatné zkušenosti s nějakým identifikovatelným etnikem , není jeho vina, že si na něj dává pozor - je to reflex a zkušenosti !

Charlie 4.12.2006 18:08

Re: Žvásty Dana Drápala

R^R^R^

Old 4.12.2006 20:13

Re: Žvásty Dana Drápala

Trefné!

Kony 4.12.2006 23:06

Re: Žvásty Dana Drápala

Cikáni jsou zcela nesporně méně kvalitní populace. Vyjímky mezi nimi jsou, ale je to mizivé procento. Snobská parazitní chátra tento stav zhoršuje, protože je hloupá , neschopná a neochotná k vlastním obětem, se přímo podílet na pokusu o výchovu lidí s menším vrozeným intelektem. Článek, jako napsal autor, jen přispívá k hlubšímu poznání problému jeho čtenáři, kteří se stále více učí rozeznávat obecně hlásanou lež. Multikulturalismus je zrovna tak scestný, jako je komunismus, socialismus, fašismus atd. Nikdo, pokud chce být rovnoprávným člověkem, nesmí žít z parazitování a okrádání jiného člověka, a šířit kulturu doby kamenné. Přírodní národy jsou na tom lépe než většina cikánů. Proč asi multikultiosli?

Petr Brodský 4.12.2006 17:48

Řešení problému

V USA a Kanadě existuje podobných etnických problémů smíchaných se sociálními daleko víc a daleko pestřejších, a situace se za posledních 50 let nepochybně dramaticky zlepšíla.

Chce to tedy, abychom namísto pošklebování se" blbým západním multikulturalistům" a hledáním rázného, autenticky českého řešení(cha,cha) prostě přebírali fungující metody těchto dnes nejvyspělejších států.

Ladislav 4.12.2006 18:01

Re: Řešení problému

Tim asi myslite to ze se ve Statech a Kanade pomalu ale jiste vytvareji etnicky izolovane oblasti kam si cizak ani netroufne. Vcetne belochu, kteri se opevnuji v "gated communities". Nebo to ze se Quebec snazi odtrhnout proto aby si zachoval svoji identitu. Nebo to ze se spanesky mluvici jih Spojenych Statu behem nekolika generaci odtrhne. Nebo treba pravidelne "riots" v cernoskych ctvrtich (ten v LA 1992 byl nejznamejsi).

Petr Brodský 6.12.2006 13:58

Re: Re: Řešení problému

Mám tím na mysli, že se situace afroameričanů a amerických domorodců za poslední půlstoletí pronikavě zlepšila.Isolované oblasti jsou důsledkem přebujelé samosprávy tedy přesně té instituce, která sto let udržovala segregaci. Desegregaci naopak vynutily centrální instituce.

Pokud jde o odtržení španělsky mluvících oblastí, jde o Vaše proroctví, nikoliv o skutečnost.

honzak 5.12.2006 7:33

Re: Řešení problému

typické kydy šíleného multikulturalisty! Argument "situace se za posledních 50 let nepochybně dramaticky zlepšíla." by chtěl malinko konkretizovat, že?

Jděte už všichni krasoduchové tam, kam patříte - do brusele!

Petr Brodský 6.12.2006 14:00

Re: Re: Řešení problému

Konkretizoval jsem to nad Vaším příspěvkem.

Honza 4.12.2006 17:38

jak je to s pracovitostí Romů

V letech 1988-9 jsme měli na našem pracovišti romskou uklizečku. Bylo jí 22 let a byla velice pracovitá. U mně zabodovala hned první den, kdy jsem si před branou nechal chvilku stát kufr. Jak to viděla povídá:"Dejte si ten kufr dovnitř, nebo vám ho cikáni ukradnou". Pracovala u nás až do r. 1990, kdy přestala být práce povinná. Od té doby je na sociálce. Kdykoliv ji potkám, tak se už spíše z legrace ptám: Jak se máte Aničko a co děláte? Odpověď je vždycky stejná:" Jsem na sociálce. To víte, jak si odvyknete dělat, tak už se vám nechce. A já z té sociálky vyžiju". A to je podle mého soudu celý romský problém. Nemusí dělat, tak nedělají. Sociálka dá a co chybí, to se nějak obstará. Řešení je jediné: vázat sociální dávky (a to se týká nejen Romů) na pracovní povinnost pro obec a jejich výši stanovovat podle aktivity onoho nezaměstnaného. A ne navyšovat sociální dávky a porodné, protože to bude mít za následek jen geometrický nárust dalších "socek", které nikdy pracovat nebudou, protože vidí u svých rodičů, že ze sociálních dávek se dá vyžít. A znovu zdůrazňuji, že to neplatí  je pro Romy, ale i pro mnohé bílé, kterým v nejednom případě také práce smrdí. Ale pro Romy je to typičtější. Stále častěji slyšíme, jak to bude za deset, dvacet let špatné, že budou připadat dva aktivně pracující na jednoho důchodce. Ještě jsem ale nikde neslyšel, jaký bude poměr mezi aktivně pracujícími a profesionálními nefachčenky, zvyklými celý život jen parazitovat na společnosti.

karel 5.12.2006 18:08

Re: jak je to s pracovitostí Romů

Naprostý souhlas. Ještě dodám, byl tady příspěvek o IQ Romů. Myslím, že IQ tykve má národ, který takové pracanty ještě podporuje v jejich nicnedělání a naopak řeší jen okrajové problémy tzv.rasizmu vůči nim.

mjd 4.12.2006 17:26

panu Drápalovi

Pane Drápale, takovýchto pohledů, úvah, myšlenek - lepších či horších bylo za řadu minulých desetiletí řečeno mnoho. Prozatím nic alespoň trochu spolehlivě nefunguje. Máme platné zákony a normy chování a ať se to komu líbí nebo nelíbí a je bílý, černý, žlutý, ušatý, hrbatý,... je potřeba je ctít. Osobně mám s řadou cikánů alias romů velmi dobré pracovní zkušenosti. S řadou ale ne. Jaké konkrétní řešení a postup vlastně navrhujete Vy?