19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Práva, nebo svévole režimu?

K případu paní Michalákové a jejích synků se meritorně vyjadřovat nechci. Nevím, zda jim někdo ublížil tak, že bylo správné je odebrat jejich mamince. Ale jednu věc vím jistě: paní Michaláková nebyla pravomocně odsouzena žádným soudem za ublížení svým dětem, je tudíž z právního hlediska nevinná, jsou to její děti a jako matka má na ně právo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Kučerová 31.1.2015 9:46

Re: A kde jsou práva dětí?

nevím, proč pořád všichni řeší matku a její volbu životního partnera? Nikdo nezpochybňuje preventivní odebrání dětí, ale fakt, že děti nebyly do rodiny navráceny poté, co se žádné pochybení neprokázalo. I kdyby se prokázala nezpůsobilost matky pečovat o děti, matka není jediná členka rodiny, kdo o dítě usiluje. už před třemi lety o něj požádala širší rodina - teta, strýc, dědeček. Pokud není shledána způsobilou matka, má být dítě umístěno u širší rodiny, ne u pěstounů.

Dovolila bych si připomenout případ polského chlapce, kterému ZEMŘELA matka (tudíž NEBYLO absolutně žádné podezření, že by dítě v rodině trpělo a bylo ohroženo), přesto byl chlapec byl umístěn v pěstounské rodině, polská babička a teta o něj už několik let marně bojují, přitom babička se na péči o dítě podílela od narození do čtyř let. Přesto nemohou dítě vychovávat a dítě vychovávají cizí lidé. Níže najdete odkaz, popisovaný případ je od 43. minuty.

https://www.youtube.com/watch?v=uRKPBh5Fx8I

E. Erat 31.1.2015 9:35

Re: A kde jsou práva dětí?

V některých běžných rodinách jsou také děti týrány a zneužívány.Existuje řada konkrétních případů.Dle statistik je v ČR cca 50 dětí usmrceno vlastními rodiči a o zneužívání nemluvě. Včera jsem dával odkaz k článku pana Macha na rozhovor v MZ s paní Michálkovou,kde říká že její manžel nebyl zcela sexuálně normální atd.Napsal jsem,jak je tedy možné že s ním dále obcovala a zplodila další dítě.A zda je i ona zcela sexuálně normální, nebo trpí také nějákou sexuální deviací.Někteří přispěvovatelé zpochybňovali zdroj: tedy znovu opakuji MF DNES čtvrtek 22.1.tištěné vydání.O rozhovoru a sexuální abnormalitě pana Michálka se zmiňuje i redaktorka Jana Bendová v článku zase MF,tištěná ze soboty 26.1.Takže než se bude třeba ČR úplně blamovat, měla by paní Michálková podstoupit sexuálně-psychiatrické vyšetření a případně detektor lži.S kontrolou pěstounů bych také souhlasil,akorát si ji nedovedu dost dobře technicky představit.To by tam s nimi musel trvale žít nějáký český expert.Ale,mohli by podstoupit stejnou proceduru jako paní Michálková.

E. Kučerová 31.1.2015 9:19

Re: Norsko ma pravo

děkuji za váš příspěvek. Ano, právo opustit zem, jejichž zákony mi nevyhovují, je klíčové. Proto si myslím, že paní Michaláková a její děti mají plné právo opustit Norsko a vrátit se do své vlasti.

E. Kučerová 31.1.2015 9:14

Re: A kde jsou práva dětí?

nikde. je prokázáno, že norská sociální služba, která se tak ráda proti žádostem rodičů o vrácení dětí ohání tím, že na je třeba respektovat přednostně názor dětí, ne rodičů, nerespektuje názor dětí umístěných u pěstounů, žádajících o návrat do rodiny. Existují případy starších dětí, devět let a více, které s rodiči něco prožily, vědí, kde chtějí žít, v jednotlivých případech vyvinou aktivitu, aby se jim to podařilo. Připomeňme případ polské Nikoly, která sama kontaktovala matku tajně propašovaným mobilem a aktivně napomáhala při svém "únosu", případ polského chlapce, který si na internetu naše kontakt na muže, která napomohl při útěku v onom prvním případě, a sám ho kontaktoval s prosbou o odvoz (oficiálně únos), nebo případ z letošního roku, kdy devítiletá dívka, umístěná v pěstounské rodině, uprchla ze školy se svou litevskou matkou.

P. Lenc 31.1.2015 8:52

Re: Podivné souvislosti.

A čemu se divíte?Copak nacismus nebyl socialistický?

B. Rudolf 31.1.2015 8:42

A kde jsou práva dětí?

Ono totiž existuje vážné podezření, že v některých rodinách pěstounů jsou děti skutečně týrány. Alespoň z pohledu zdravého rozumu. A toto podezření je doloženo konkrétními případy.

Česká republika by měla trvat na tom, že Norští pěstouni budou do vyřešení případu pod kontrolou Českých úřadů.

J. Gutvirth 31.1.2015 8:32

Skutečná hrozba

Je neschopnost našich politiků zastat se ponižovaných a týraných Čechů.

M. Koutný 31.1.2015 8:09

Barnefernet

je jen dalším levelem sociálně-paternalistického státu. Stát už dávno za vás rozhoduje o tom, co smíte udělat se stromem, který jste si sám zasadil ve vlastní zahradě; co si smíte za vlastní peníze na vlastním pozemku postavit; koho smíte a koho musíte zaměstnat ve své firmě a ze svého mu platit mzdu; a aby zaplatil lidi, kteří vás budou kontrolovat a buzerovat, bere vám kolem poloviny vašeho příjmu. To, že si stát přivlastní vaše děti, je jen logický další krok.

J. Krásenský 31.1.2015 6:10

Re: Norsko ma pravo

Norsko (ani nikdo jiný) nemá právo zbavovat lidi lidských práv a svobod.

J. Krásenský 31.1.2015 6:09

Svévole režimu

všimli jste si, jak zločinné režimy využívají "šeptandu"? Kdo si to pamatuje z bolševickýho socializmu to jistě potvrdí. Věty "zasvěcenců" (komunistických, estébáckých a užitečně idiotských "dobrodinců"): "Kdybyste věděli co se všechno dělo na jejich koncertech! (plastici), Ale nesmíme o tom mluvit, četli nám policejní protokoly, to si ani nedovedete představit!" Stejně tak o chartě, disidentech, politických vězních, emigrantech.... Kde skončí "Res publica"? Tam, kde se o našich životech a životech našich bližních rozhoduje utajeně. Místo křesťanského: "Pravda vás osvobodí." tu máme mafiánskou omertu: "Mlčenlivost chrání nás." Vznikají u nás další a další úřady, které nejsou pod demokratickou kontrolou a požadují stále větší pravomoce. Juvenilní justice je Hlava 22, Kafkův Zámek... Barnevernet nebo naše sociálka "chrání" klienty hlavně před jejich právy. Myslíte, že jsou ty děti šťastnější, když je úřad ukradne z rodiny a "umístí" k cizím? Když jim zakážou styk s rodiči? Že "u pěstounů" je jejich duševní vývoj v pořádku? Bez stresu? Bez stesku? To si myslíte, že děti jsou věc, kterou "přemístíte" z rodiny k "pěstounům" jako televizi z bytu do chaty a nic se v nich neděje? Takže z leninského totalitního státu jsme se dostali do stejně zločinného režimu extrémně levého tentokrát trockistického. Uhl, Šabatová, Tominová.... těm jde o naše lidská práva a svobody, jde jim o to jak nás jich zbavit.

K. Pavlik 31.1.2015 3:10

Norsko ma pravo

Norsko ma  pravo si udelat vlastni zakony. Ja napriklad nesouhlasim ze zeny maji pravo  byt zahaleny a myslim si ze pokud se jim to nelibi tak maji pravo opustit zemi kde toto pravo nemaji 

Nikdo nikdy nikoho nenutil aby zil v Norsku. Ze se jim nelibi norske zakony to je holt smula - tak tam nemeli lest. Ja napriklad nechci zit ve mestech kde je trestne prodavat alkohol. A myslim si ze tyto mesta maji pravo alkohol neprodavat pokud s tim jejich obcane souhlasi.

P. Dvořák 31.1.2015 2:35

Re: Skvělé - díky, pane Jochu!

Po ruce budou tak akorát nejmíň dva policajti na ochranu toho, kdo si přišel pro vaše děti.

I. Procházková 31.1.2015 2:18

Re: Podivné souvislosti.

Máte pravdu, je to hnusný "kinderbyznys", na kterém se přiživuje velké množství "odborníků", které nikdo moc nekontroluje. Občas mi to připomíná nacistický Lebensborn.

P. Dvořák 31.1.2015 1:58

Podivné souvislosti.

V Norsku se rodí ročně o něco méně než 60 000 dětí. V roce 2013 řešily norské sociální úřady 53 000 kauz spojených s dětmi. 9000 z nich skončilo odebráním dětí a jejich umístěním u pěstounů. To je přibližně každé deváté dítě.

Nikdo mě nepřesvědčí o tom, že nejde o nic jiného, než o surový kšeft s dětmi.

I. Procházková 31.1.2015 1:57

Re: 1*****

Paní Kanioková, dík za odkaz na denikreferendum.cz - další důkaz, jak známý český "politik" fandí norské sociálce. Je tohle vůbec možné? P. Uhl si ale plete jméno Andreje Ruščáka ("Rusňák") a pomlouvá ho. Pan Ruščák není novinář, ale politolog, jeho matka také pracuje v Norsku a je dlouholetou spolupracovnicí webu Ondřeje Neffa Neviditelný pes. Další odkazy jsou v mém příspěvku z 31.1. 1:24 a nejsou to pěkné věci. Kdyby případ Michalákových byl ojedinělý, mohl by člověk ještě pochybovat, ale těch kauz je velké množství a je jasné, že je něco špatně (peníze nikdy nesmrdí).

I. Procházková 31.1.2015 1:24

Evropa se zbláznila

Souhlas s autorem článku, jen malé upřesnění: Ministr Dienstbier se k případu vyjádřil takto: http://jdem.cz/brh2u8

a ministryně Marksová o tom mluvila několikrát v tom smyslu, že Norsko (a jeho velvyslankyně) mají pravdu, že četla jakési protokoly a tam je prý vina jednoznačně v rodině a dobře, že byly děti odebrány. Také ředitel ÚMPOD Z. Kapitán paní Michalákové a jejím dětem pěkně "zasolil", když v TV vysílání prohlásil, že nejlépe bude, když si matka děti z Norska unese. Paní Michaláková s tím pak měla velké problémy, musela na policii a Barnevernetu vysvětlovat, že děti nehodlá unést. Takhle se náš stát chová ke svým občanům v cizině! Jiné státy se za své lidi berou (dokonce i Indové dokázali děti dostat z Norska domů - ostrá diplomatická nóta, odvolání velvyslance). Přiznám se, že je mi smutno z některých diskuzních příspěvků na mnoha webech, které fandí norské sociálce a tvrdí, že si to Michalákovi zavinili sami, když se nechovali podle tamních pravidel. Nikdo netuší, že když se na rodinu Barnevernet z jakéhokoliv malicherného důvodu zaměří, není z jeho spárů úniku. Stačí si přečíst případy jiných rodin, nebo blog p. Ruščáka, který tam žije: http://andrejruscak.blog.idnes.cz nebo si na ČT24 vyhledat interview s norským novinářem Yngvarem Brennou. Dáte dítěti bonbony ve všední den? Někdo vás udá a už jste v průšvihu, druhý den máte sociální pracovnice v bytě a už se jich nezbavíte (sladkosti tam děti můžou dostat jen v sobotu). Nemáte v lednici zeleninu a mléčné výrobky nebo tam dokonce najdou dorty? Průšvih! Chcete dát dítěti v zimě čepici a ono ji nechce? Opět malér - jedno dítě bylo matce takto odebráno. Chcete jet na dovolenou k rodičům do Běloruska? Ještě, než si zabalíte kufr, pro dítě si přijede sociálka a odvleče ho k pěstounům. Chtějí se k vám děti do postele večer nebo ráno přitulit? Radši to ani nezkoušejte, kdyby to někdo zvenku oknem zahlédl...

Další odkazy: http://jdem.cz/brhz38 http://jdem.cz/brhz58 http://jdem.cz/brh8j6

J. Kanioková 31.1.2015 1:05

1*****

""Kde jsou „lidsko-právníci“, když je člověk potřebuje? Když je potřebují Michalákovi? ""

Kdesi jsem četla, že - "Děti byly odebrány před čtyřmi lety. Tehdy učinil ministr zahraničí Schwarzenberg velice potichu jakýsi chabý pokus o nějaké řešení a byl norskou stranou umravněn a více méně odpálkován! A utichlo to! Až vloni na podzim s tím vylezla při interpelacích poslankyně stejné strany, tedy TOP09, paní Chalánková.."

V článku autor zmiňuje P&L jména, mimo jiné p. Šabatovou - stačí si počíst komentář jejího muže k článku T. Fischerové - " Táňo, pokusím se odpovědět na Tvoje otázky." - http://denikreferendum.cz/clanek/19633-evropa-hodnot

Je to v podstatě určitě stejný názor, jako jeho ženy.. Vlastně stejný jako většiny P&L..

P. Mareš 31.1.2015 0:33

Skvělé - díky, pane Jochu!

Škoda, že naše ústava žádný takový dodatek nemá, ale kdyby někdo chtěl sáhnout na moje děti, kašlu na to a vezmu ho tím, co bude po ruce.