5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dežo 22.12.2009 18:14

ČD

znamená Černá Díra  ;-(

mik 22.12.2009 23:57

Re: ČD

:-D

janoryna 22.12.2009 15:36

tenhle článek je typicky levicové štvaní

proti úspěšným. staňte se ředitelem velké firmy a můžete se mít ještě lépe ! možnost má každý, málokdo ji umí využít. společnost vám dává šanci, využít ji musíte sami !

PetrK 22.12.2009 15:51

Re: Další, kdo nepochopil smysl

příspěvku. To je stejné, jako zprzněný Janotův rozpočet.

Dežo 22.12.2009 18:04

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

A to je příteli velký omyl. To není levicové štvaní ani závist. To je právě zneužívání veřejných prostředků ve prospěch jedince. Jste-li majitelem soukromé firmy, pak jistě víte, co to obnáší vydělat si peníze na rozvoj Vaší soukromé firmy. Tady jsou brány peníze nás všech bez rozdílu. Jsou to naše daně, které nám mají sloužit.

Nový 22.12.2009 18:57

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

problém je  v tom, že:

1.  "topmanažerem" státní firmy se  nestáváte podle  schopností ale podle  známostí

2.  Když je  státní firma  ztrátová ( ale i kdyby nebyla viz. ČEZ ) nemůže  si  "topmanažer"  užívat jako  úspěšný podnikatel ale  měl by se chovta trochu rozumě. Sice to  ekonomiku  firmy nijak  neovlivní, ale bylo by to  mravé  vůči  daňovým popatníkům, kteří  celou tu  srandu platí !

Lupen 22.12.2009 19:12

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

Tak předně mě pobavilo, že by pan Čermák byl levicový štváč, toho jsem si za ta léta, co čtu jeho příspěvky, opravdu nevšiml. A k těm platům dosazených "ředitelů" státních nebo polostátních firem. Kromě pana Romana nevím, že by bylo všeobecně známo, že před dosazením byl v nějaké firmě někdo z nich tak úspěšný, že ho předem odmění nesmyslně vysokým platem (a teď se dozvídáme - velmi neochotně - o dalších a dalších prebendách). Zářný odstrašující příklad viz soudruh Tvrdík. Myslím, že to není závist od pana Čermáka, natož ode mě, když požadujeme úplné informace, kolik si kdo z nich ukradnou!  z našich odvedených (ukradených?) daní. Jen mě  tak napadá, jak jedivné, že neřvou soudruzi Paroubci, že jim je ubíráno z těch málo zbývajících peněz, co by chtěli ještě co nejrychleji rozkrást. Vždyť takhle na ně, chudinky, za chvíli nic nezbude!! Ale třeba se pak zase vykašlou na politiku, což by nebylo tak špatné.

Lodovík 22.12.2009 23:10

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

1. každý nemá tuto možnost                                                                                                                   2. společnost dává možnost jen vyvoleným (podle výsledků voleb)                                               3. Miloš Čermák je levicový novinář?

mik 22.12.2009 23:56

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

A ty levicový trouba

Vlad 22.12.2009 15:11

Já jen

k tomu generálnímu, co byl dřív pojišťovák.Možná je i JUDr. Asi někdo pamatuje: Jsi dobrý soudruh, soudruhu, a jako takový můžeš řiditelovat železárnám, soudruhu, i když jsi vyučený pekař. Jak to dopadá pod univerzálními managory známe z Brusele. Proto jsou ČD. a mnohé jiné v bruseli.

xxxKubeš 22.12.2009 13:52

Záslužný článek

R^

Ivan 22.12.2009 11:44

Typický příklad, jak se o železnici lže.

Protože politici zcela viditelně deformovali trh a dotují naprosto nehorázným způsobem kamionovou přepravu, tak železnice jako podnik má potíže.  Železnice si udržuje své koleje z vlastních prostředků a její hospodaření se dá kontrolovat. Kamiony ale za používání silnic platí naprosto směšné částky ve srovnání s tím, jaké škody na silnicích způsobují a kolik potom údržba silnic a dálnic stojí.

Je změřeno, že kamion svým průjezdem opotřebuje dálnici tak, jako průjezd zhruba 20000 osobních aut. V tomto poměru by tedy kamion měl přispívat na stavbu a opravu silnic. Tedy jestliže dálniční známka pro os. auto je 1000Kč,  pro kamion by měla být 20 milionů. Zdanění benzinu a nafty je odůvodněno tím, že z této daně se financuje stavba a údržba silniční sítě. Tedy kamion by měl mít i tuto daň 20000x vyšší než kamionová přeprava a naopak, železnice by měla kupovat naftu bez daně, protože si koleje udržuje sama.

To se potom nadává na "ztrátové" (ve skutečnosti vysoce ziskové) státní dráhy. Tady se nějak nezdůrazňuje neviditelná ruka trhu, když je vidět zcela viditelná noha kopající občany do zadku. Zrušte dotace kamionům a narovnají se poměry v podstatné části hospodářství (např. nebude třeba "dotovat" zemědělství, ve skutečnosti se jedná jen o částečné vyrovnání škod, které zemědělcům působí dotace kamionů atp..).

pp 22.12.2009 11:52

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Že ty máš modrou uniformu?

;-) 22.12.2009 12:03

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Ne, je to Ivan.

mik 22.12.2009 23:58

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

ivan = vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůl

Bolek 22.12.2009 15:14

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Jestli Ivan má nebo nemá modrou uniformu není podstatné. Podstatné je, že má pravdu. Kamiony jsou mor, který k nám přišel z USA. Tam má kamionová doprava své opodstatnění, protože USA mají velice řídkou železniční síť, ale u nás, kde vede železnice málem do každé dědiny a každá větší fabrika má (měla) vlastní železniční vlečku, je kamionová dálková doprava zhovadilost. Stejná zhovadilost jsou ovšem i nemravné platy papalášů ve státních firmách.

ps 22.12.2009 15:28

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Ivan samozřejmě pravdu nemá. Jemu vůbec nejde o nějakou ekologii či o provoz na železnici jako takový, jemu jde o obhajobu socialistického molochu a černé díry na dotace. Kdyby se tady probíral Jančura, tak bude proti subjektu, který chce provozovat železnici jen to chce dělat lépe a levněji, dštít oheň a síru.

mik 22.12.2009 23:58

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

R^

j 22.12.2009 12:11

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

dotaci si představujete tak, že autodopravci málo odvádí státu? Stačí když budou ČD konkurencechopné  a jak říkáte budou vysoko ziskové ( i když nevím ják s tou armádou odborářů a Ivanů). Zatím ta ziskovost vypadá tak, že se do ni cpou státní peníze, jak socialistické myšlení Ivane

Už dřív mě napadlo jestli nejste Větší vlastenec protože tyty příspěvky nikdo jiný nemůže vyplodit pokud to nemyslí ironicky

Marat 22.12.2009 13:29

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Ten "Větší vlastenec" všechno co píše opravdu myslí ironický. Jinak by nepsal takové hovadiny které mě vždy rozesmějí. Povidání toho "Většího vlastence" můžou vážně brát jen úplní idoti. Dokonce ani Honza Hnus k jeho povidání netleská a že ten je přímo ukázkový ulrablb. Kdežo Ivan  na rozdíl od toho Většího vlastence je bolšán skutečný a to skalní, proto je opatrnější. Zatím.

janoryna 22.12.2009 15:40

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

milé jéčko, vy byste neudělal dráhy rentabilní ani s otroky pracujícími zadarmo- podnikatelův sen.

Luboš 22.12.2009 13:00

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Už jsi jel někdy vlakem? Tam by mnohokrát i prase blilo!! A to všechno za cenu jako cesta kolem světa;-€

Minutus 22.12.2009 13:44

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Kecy. Nejsem železničář a jezdím vlakem 35000 km ročně. V žádném jiném prostředku se nedostanu na tentýž poměr cena/výkon a to ani u Student Agency

kiwi 22.12.2009 14:12

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

to platí, když jedeš sám a nemyslíš tolik na kulturu cestování. Ale s rodinou mám menší výdaje s mým Jaguarem, než jet vlakem ČD.

kiwi 22.12.2009 14:19

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Kecy! Kolik stojí cesta vlakem do z Brna do Londýna? Porovnej a potom slintej.

Cestra 22.12.2009 14:39

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Nejste železničář, ale najezdíte téměř 100 km denně a to a´t je pátek nebo svátek? Vy jste placený cestovatel ČD?

Vlad 22.12.2009 15:15

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Některé sestry z Karláku (VFN) jezdá třeba do práce denně z Pardubic.

Oldřich 22.12.2009 13:42

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Kamion veze výrobky i pro ty řidiče osobních aut. Proto řidiči osobních aut připlácejí na kamiony. Připlácejí i opěšalí, kteří třeba dálnici ani nikdy neviděli. Další varianta by byla taková, že například každý kdo nechce doplácet na dálnice doveze si z Japonska televizi na trakaři a ...

kiwi 22.12.2009 14:06

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Vy jste dobrý Ichtyl. 20 mega poplatek pro kamiony? Víte kolik by potom stál Váš počítač? Kolik by jste platil za chleba? Zrušit nákladní silniční dopravu? Uvědomte si prosím, že cesty od pradávna sloužily obchodu, ne dopravě cestujících. Pamatujte, že na výrobě všeho, co máte se podílel náklaďák, ne vlak.

brblal 22.12.2009 14:16

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Podívej se,Ty špičkový manažere,pokud je něco ztrátového,nemůžeš si vyplácet zádný horentní plat ani si přivlastňovat nadstandartní výhody.Jezdil jsem s Avií jako živnostník a také jsem si nemohl přidělovat vyšší plat,než byl můj zisk po zdanění.Potrhuji slovo ZISK,nikoliv ztrátu.Takže,trošku soudnosti jak u manažerů /špičkových ?? / ČD tak ČSA a kdekoliv...........