26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mik 22.12.2009 23:58

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

R^

mik 22.12.2009 23:58

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

ivan = vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůl

mik 22.12.2009 23:57

Re: ČD

:-D

mik 22.12.2009 23:56

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

A ty levicový trouba

kirast 22.12.2009 23:41

Re: Broku

Přece jenom jsem se dopustil omylu. Teprve teď jsem si všimnul také hlavičky. Oslovil jste pana Broka a ne mne. I když váš příspěvek směřuje proti mému, je pravda, že osloven jsem nebyl a za to se omlouvám.

kirast 22.12.2009 23:36

Re: Broku

Ale já chápu docela dobře, co píšete. Když jsem napsal, že jsem proti dotacím, ohradil jste se, že i soukromníci chtějí dotace. Pokusil jste se mi tím podsunout, že jsem jenom proti dotacím státnímu podniku, ale proti dotacím soukromníkům nic nemám. Což považuji buď za zlý úmysl, v lepším případě jen za nepochopení textu.

Lodovík 22.12.2009 23:10

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

1. každý nemá tuto možnost                                                                                                                   2. společnost dává možnost jen vyvoleným (podle výsledků voleb)                                               3. Miloš Čermák je levicový novinář?

Lupen 22.12.2009 19:12

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

Tak předně mě pobavilo, že by pan Čermák byl levicový štváč, toho jsem si za ta léta, co čtu jeho příspěvky, opravdu nevšiml. A k těm platům dosazených "ředitelů" státních nebo polostátních firem. Kromě pana Romana nevím, že by bylo všeobecně známo, že před dosazením byl v nějaké firmě někdo z nich tak úspěšný, že ho předem odmění nesmyslně vysokým platem (a teď se dozvídáme - velmi neochotně - o dalších a dalších prebendách). Zářný odstrašující příklad viz soudruh Tvrdík. Myslím, že to není závist od pana Čermáka, natož ode mě, když požadujeme úplné informace, kolik si kdo z nich ukradnou!  z našich odvedených (ukradených?) daní. Jen mě  tak napadá, jak jedivné, že neřvou soudruzi Paroubci, že jim je ubíráno z těch málo zbývajících peněz, co by chtěli ještě co nejrychleji rozkrást. Vždyť takhle na ně, chudinky, za chvíli nic nezbude!! Ale třeba se pak zase vykašlou na politiku, což by nebylo tak špatné.

Nový 22.12.2009 18:57

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

problém je  v tom, že:

1.  "topmanažerem" státní firmy se  nestáváte podle  schopností ale podle  známostí

2.  Když je  státní firma  ztrátová ( ale i kdyby nebyla viz. ČEZ ) nemůže  si  "topmanažer"  užívat jako  úspěšný podnikatel ale  měl by se chovta trochu rozumě. Sice to  ekonomiku  firmy nijak  neovlivní, ale bylo by to  mravé  vůči  daňovým popatníkům, kteří  celou tu  srandu platí !

Kylchap 22.12.2009 18:44

Re: Broku

Problémy s chápáním máte Vy! Co je na tom mnou napsaném pro Vás k nepochopení?

Kylchap 22.12.2009 18:41

Re: Broku,

Trať Sokolov - Kraslice provozuje firma Viamont a provoz dotuje krajský úřad Karlovy Vary.

Rovněž trať Karlovy Vary - Marianské Lázně. 

Dežo 22.12.2009 18:14

ČD

znamená Černá Díra  ;-(

Dežo 22.12.2009 18:04

Re: tenhle článek je typicky levicové štvaní

A to je příteli velký omyl. To není levicové štvaní ani závist. To je právě zneužívání veřejných prostředků ve prospěch jedince. Jste-li majitelem soukromé firmy, pak jistě víte, co to obnáší vydělat si peníze na rozvoj Vaší soukromé firmy. Tady jsou brány peníze nás všech bez rozdílu. Jsou to naše daně, které nám mají sloužit.

kirast 22.12.2009 16:24

Re: Broku

Já jsem nehoroval pro dotování soukromých dopravců. Zcela jasně píšu, že chci, aby se stát staral o ty, kteří spadli do sociální sítě a dotace byly považovány za zločin. Dopravce bude vydělávat, když cena jeho jízdného bude vyšší než náklady na jízdu (bez dotace), to snad pochopíte i vy. A stát se má starat, aby mezi dopravci byla konkurence a aby mezi "konkurenty" nevznikaly kartely. Což dnes právě činí krajská zastupitelstva naopak. Pak může být každému jedno, kolik bere ředitel takového úspěšného podniku. Snad to už napodruhé stačilo, nebo snad máte ještě nějaké problémy s chápáním, pane Kychlape?

PetrK 22.12.2009 15:51

Re: Další, kdo nepochopil smysl

příspěvku. To je stejné, jako zprzněný Janotův rozpočet.

janoryna 22.12.2009 15:40

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

milé jéčko, vy byste neudělal dráhy rentabilní ani s otroky pracujícími zadarmo- podnikatelův sen.

janoryna 22.12.2009 15:38

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

ivane, těmi počty jste dobré postřehy totálně zazdil.

janoryna 22.12.2009 15:36

tenhle článek je typicky levicové štvaní

proti úspěšným. staňte se ředitelem velké firmy a můžete se mít ještě lépe ! možnost má každý, málokdo ji umí využít. společnost vám dává šanci, využít ji musíte sami !

ps 22.12.2009 15:28

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Ivan samozřejmě pravdu nemá. Jemu vůbec nejde o nějakou ekologii či o provoz na železnici jako takový, jemu jde o obhajobu socialistického molochu a černé díry na dotace. Kdyby se tady probíral Jančura, tak bude proti subjektu, který chce provozovat železnici jen to chce dělat lépe a levněji, dštít oheň a síru.

Vlad 22.12.2009 15:15

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Některé sestry z Karláku (VFN) jezdá třeba do práce denně z Pardubic.

Bolek 22.12.2009 15:14

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Jestli Ivan má nebo nemá modrou uniformu není podstatné. Podstatné je, že má pravdu. Kamiony jsou mor, který k nám přišel z USA. Tam má kamionová doprava své opodstatnění, protože USA mají velice řídkou železniční síť, ale u nás, kde vede železnice málem do každé dědiny a každá větší fabrika má (měla) vlastní železniční vlečku, je kamionová dálková doprava zhovadilost. Stejná zhovadilost jsou ovšem i nemravné platy papalášů ve státních firmách.

Vlad 22.12.2009 15:11

Já jen

k tomu generálnímu, co byl dřív pojišťovák.Možná je i JUDr. Asi někdo pamatuje: Jsi dobrý soudruh, soudruhu, a jako takový můžeš řiditelovat železárnám, soudruhu, i když jsi vyučený pekař. Jak to dopadá pod univerzálními managory známe z Brusele. Proto jsou ČD. a mnohé jiné v bruseli.

brok 22.12.2009 15:09

Re: Broku,

Všechny čtyři, které znám jsou ziskové. A to např. trať Sokolov-Kraslice se musela po 20 letech bez provozu stavět prakticky znovu.

RomanL 22.12.2009 14:48

Re: nemáte pravdu / spotřebitelský kolaps

Ti jsou odbory sami pro sebe! ;-D

Cestra 22.12.2009 14:39

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Nejste železničář, ale najezdíte téměř 100 km denně a to a´t je pátek nebo svátek? Vy jste placený cestovatel ČD?

Kylchap 22.12.2009 14:26

Konkrátní číslo

Příklad

ČD budou od roku 2010 dostávat na trati Liberec Harrachov 105 Kč/km. Soukromý dopravce (německý) bude od roku 2010 na trati Liberec - Varnsdorf dostávat 114 Kč/ km.

Jančura, který tvrdí, že chce menší dotace prohlásil, že za 105 Kč/hod se to jezdit nedá!!!

brblal 22.12.2009 14:21

Re: Broku,

Nevím zda VIAMONT.Tam ale zase nevím,za kolik ty kilometry kolojových svršků včetně pozemků a nádražních budov získali.Asi tradičně.......za hubičku slíbenou O D S.To se to rozdává z cizího,že?Stejné je to na Magistrátu hl.města PRAHA.Jednobarevné vedení ODS a korupce vypovídá ovšem.Prostě.....za všemi lumpárnami hledej O D S již od malé privatizace.

Kylchap 22.12.2009 14:19

Pišingře

Nikdo netvrdil, že byla zisková. Možná před sto lety. Ty dospělé vagony na podstrčeném podvozku tam jezdí i dnes. Např.smíšený vlak Obrataň - Kamenice. Vagony se připojí v Černovicích a do JH pokračují jako nákladní vlak. Max. rychlost 30 km/hod. Os vlaky 50 km/hod.

kiwi 22.12.2009 14:19

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Kecy! Kolik stojí cesta vlakem do z Brna do Londýna? Porovnej a potom slintej.

brblal 22.12.2009 14:16

Re: Typický příklad, jak se o železnici lže.

Podívej se,Ty špičkový manažere,pokud je něco ztrátového,nemůžeš si vyplácet zádný horentní plat ani si přivlastňovat nadstandartní výhody.Jezdil jsem s Avií jako živnostník a také jsem si nemohl přidělovat vyšší plat,než byl můj zisk po zdanění.Potrhuji slovo ZISK,nikoliv ztrátu.Takže,trošku soudnosti jak u manažerů /špičkových ?? / ČD tak ČSA a kdekoliv...........