30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Prague Pride

Máme za sebou další „Pochod hrdosti“. Také by se dal název přeložit jako pochod pýchy, domýšlivosti, nadutosti nebo smyslného chtíče. To vše najde člověk pod heslem „pride“ v anglicko-českém slovníku. Tak si vyberme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 15.8.2019 23:14

Ehm ... hemofilií?

J. Jurax 15.8.2019 23:11

Ano.

Taková je doba. Jaksi převrácená.

Ono přitom vlastně celá ta gay paráda je pochod extrémistů, proti němuž protestují normální neextrémisté. Ale to se nesmí říkat.

J. Schwarz 15.8.2019 21:56

Když někde řádí levičáci

a je fuk jestli pouštějí zvířata z klecí nebo ruší vyřváváním do amplionů cizí shromáždění, jde dle mainstreamu o "aktivisty". Pokud někdo protestuje proti levičákům a progresivistům, je "extremista".

D. Mach 15.8.2019 21:18

Bartoň se asi po svém bavit neumí

Průvan nesnášenlivosti. Pouze další zbytečný příspěvek. To ale pana Bartoně od psaní jen těžko odradí.

J. Pokoutný 15.8.2019 21:09

Re:

Pokud si LQBTQ+ budou platit ze svých, případně ze sponzoringu soukromých osob, ne tedy obcí, státu a příspěvkových organizací, budiž. Ale nic z daní a to ani skrze "neziskovky".

D. Stirský 15.8.2019 16:48

Až po nevím kolikatém PP bude o akci jen stručná noticka kdesi v tisku pod čarou a až nikdo nebude smolit články a la Bartoň, pak bude PP zbytečný. Nevím, je-li to pravda, sle snad v Amsterodamu už jej pořádat nechtěli. Radnice byla proti: příjmy od turistů do městského rozpočtu nebyly zanedbatelné. Myslím, že hoteliéři, restauratéři a hostinští v Praze jsou za PP docela rádi.

J. Vintr 15.8.2019 16:12

Re: Homosexualita je postižení. Protože:

Přirozený je jedině sex mezi jedinci odlišného pohlaví. Jestli někdo dává přednost sexu s osobou stejného pohlaví, je to v podstatě jeho volba. Ať už z jakýchkoliv důvodů.

E. Derat 15.8.2019 16:08

Re: Autorovi bych doporučil zapátra v historii:

No, a na adoptované děti ještě více. Stačí se podívat na Eltona Johna jak se s nimi chlubí.

F. Brabec 15.8.2019 15:39

Re: " Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. O

V některých případech jistě.

J. Fridrich 15.8.2019 14:49

Re: " Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. O

Ano, souhlas. Pedofil má ale nebezpečně blízko k své realizaci - tedy k pohlavnímu zneužití dítěte.

R. Langer 15.8.2019 14:39

Re: Autorovi bych doporučil zapátra v historii:

No, a na to manželství míní být ještě hrdější, v tom je ten vtip. ;-)

V. Chrastina 15.8.2019 14:27

Re: Účastnil se i ČEPEK, tak to je fajn :-)

Pokud Okamurova SPD jako jediná reagovala na pobuřující nepřístojnost účasti pedofilů na pochodu homofiliků, je smutný fakt, že ostatním politikům včetně hřibových pirátů, pedofilové nevadí. Ovšem oni třeba spoléhají na to, že pedofilové jsou navíc voliči, a těm je třeba proto nadbíhat. Každý hlas pro piráty je dobrý.

V. Chrastina 15.8.2019 14:11

Re: " Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. O

Co vy víte, pane Fridrichu, co když je hřib pedofil a hodlá chránit "práva" pedofilů na existenci a svobodu projevu. Ostatně genderismus nijak nerozlišuje hemofilii a pedofilii.

P. Brich 15.8.2019 13:42

" A co zoofilie nebo nekrofilie?"

Uzákoníme také manželský svazek s oblíbeným gaučáčkem nebo fešnou mrtvolou (nebo alespoň rakví nebo urnou)? Příslušná menšina oprávněně hrdě pochoduje proti této do nebe volající diskriminaci.

Další výzva ke zviditelnění se a nosné téma pro politický program Bartoše, Hřiba, Šlachtovou, a podobných figurek!

F. Brabec 15.8.2019 11:57

Re: Autorovi bych doporučil zapátra v historii:

Také jsem se dlouho ptal, na co jsou vlastně ti lidé hrdí. Nakonec jsem se dozvěděl, že na to, že se k té své orientaci nebojí veřejně přiznat. Celkem chápu, že to dříve byla skutečně odvaha (a v některých zemích je i dnes) a že ten název má už tradici. Takže pro mě za mě, ať si ten průvod jednou za rok udělají. Nebudu účastníkem ani divákem, ale nějak mě to nepobuřuje. S čím nesouhlasím, to je manželství osob stejného pohlaví a adopce dětí.

F. Brabec 15.8.2019 11:46

Re:

Ano, to je skutečně na palici. Místo, abychom byli rádi, že pedofil vyřeší své potřeby nad namalovaným prckem, budeme mu to zakazovat.

J. Novák 15.8.2019 11:32

A co zoofilie nebo nekrofilie? Ti tam také jako sexuální menšina byli. A mimochodem, zákon pedofilům zakazuje i držení kresleného dětského porna, což je poněkud na palici.

J. Novák 15.8.2019 11:29

Výborný článek. Nevadí mi homosexuálové, vadí mi homosexualismus.

D. Stirský 15.8.2019 10:58

Autorovi bych doporučil zapátra v historii:

V 60. letech bylo v USA běžné, že gayové a lesby byly zadržováni policií, uráženi, zesměšňováni, někdy i fyzicky napadáni atd. I řekli si: "Ne, my se nemáme zač stydět! Nejsme přece žádný odpad." Proto ono "pride". Je to značka, tradice. Stejně jako máme Královský pivovar v Krušovicích, byť jsme již 100 let republikou. A PP není jen průvod. Bartoň by se měl podívat na program. Je to několik desítek akcí, jak typu happening tak akcí závažných (přednášky, diskuse, filmy, besedy....) Sobotní průvod je třeba brát hlavně jako veselou oslavu léta, lásky, tolerance. Těch s "péry kdesi a pod." je tam vždy jen pár - doslova. Ovšem novináři se na ně logicky zaměří, neb je to přitažlivé. A zaměří se na ně i kritici: "Vidíte, a tito by chtěli..." Co na tom, že jejich je dejme tomu jedno nebo půl promile. A navíc ti "s péry" ani zdaleka nedosahují kreací na karnevalu v Riu.

F. Brabec 15.8.2019 10:57

Re: " Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. O

Ne, pedofilie není v ČR trestná. Trestné je pohlavní zneužívání dětí.

V. Povolný 15.8.2019 10:31

Skvělý článek 1*

jsou mi odporní lidé, kteří chtějí rozhodovat o tom, jak se mám chovat a co si mám myslet.

J. Fridrich 15.8.2019 10:03

" Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. O

" Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. O postoje SPD v Praze nikdo nestojí " - žijeme ještě v normálním světě, když se takto vyjádří primátor Zdeněk Hřib na upozornění, že mezi homosexuály na tom podivuhodném pochodu jeho městem Prahou byli pedofilové ? Ho by nemělo ani tak zajímat to, kdo to zjistil, jako to, zda je to skutečnost a posléze KONAT. Nebo pedofilie už není v naší zemi trestná ?

J. Fridrich 15.8.2019 9:08

" Máme za sebou další „Pochod hrdosti“. Také by se dal název

" Máme za sebou další „Pochod hrdosti“. Také by se dal název přeložit jako pochod pýchy, domýšlivosti, nadutosti nebo smyslného chtíče." - A chování médií a policie připomíná komunistické - " Kdo nejde s námi, tak jde proti nám ".. Tedy, kdo má jiný názor na tento omezující a vtíravý pochod je extrémista ? Všem se to MUSÍ líbit ?

Nekončí tím cca 30letá svoboda slova, vyjadřování a shromažd'ování ? Také vykukuje cenzura názorů, že ?

K. Janyška 15.8.2019 8:51

Odporné

a zvrácené... Dzp.

R. Langer 15.8.2019 8:46

Re: Homosexualita je postižení. Protože:

Ale to pro NĚ není přirozený způsob, v tom je ten vtip. Ne že by nemohli. ;-)

R. Meišner 15.8.2019 8:13

počet účastníků pochodu

byl nadhodnocen cca 6x. proč asi. ---jinak jak bylo už někde řečeno, sexuální orientace kohokoliv není ani handicap, ani zásluha.pokud se toho budou menšiny držet, bude vše o.k.

J. Vintr 15.8.2019 8:00

Re: Homosexualita je postižení. Protože:

To není pravda. Homosexuálové můžou mít heterosexuální sex i děti. Proto je homosexualita spíš psychický problém.

J. Sedlář 15.8.2019 7:27

Účastnil se i ČEPEK, tak to je fajn :-)

Účast pedofilů na Prague Pride nadzvedla okamurovce. ‚O postoje SPD v Praze nikdo nestojí,‘ reagoval Hřib. Asi stojí o postoje těch, co jim stojí při pohledu na dětičky. Diskuze pod článkem raději není :-).

P. Klíma 15.8.2019 5:58

Homosexualita je postižení. Protože:

Protože se nedá léčit a postižení nemohou mít pro ně přirozeným způsobem děti.

Kdyby se dala léčit, byla by to nemoc.

Jsem hrdý heterosexuál a drze jsem se oženil - se ženou.