26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlado Z 25.11.2008 17:05

Zkratová logika

To, že někdo souhlasí nebo nesouhlasí s Václavem Klausem má být kritériem demokratičnosti? Mě se tento politik nijak zásadně svou morálkou ani čistotou svých úmyslů nevyniká z šedivých řad těch ostatních. A co se Lisabonu týče - možná, že někomu fakt, že ČR bude mít při hlasování menší váhu než tomu bylo dosud, ani tak nevadí. U voleb prezidenta USa má taky Kalifornie větší váhu než Severní Dakota - a na stejném principu-tedy podle počtu obyvatel.  Já osobně si již dlouho říkám, že si tu smlouvu musím najít a přečíst, ale nenašel jsem si dosud čas :-( Za měřítko demokratičnosti národa bych postoj k ní ale nepovažoval. Takovému jevu se říká tuším oslí můstek...

Jiří Zahrádka 25.11.2008 17:24

Zkratová reakce

V článku uvádím nezaslouženost demokracie nikoli v souvislosti s názorem (např. Klause), ale s logickou dedukcí, že když se polovina Čechů poslušně stydí za ty z Klausových názorů, ve kterých jsou fakta na jeho straně, tak jim asi o fakta (pravdu) nejde. Chtějí být jen konformní s těmi silnými. A takoví lidé, s duší zbabělých otroků, si demokracii nezaslouží.

PROKOP BUBEN 25.11.2008 18:05

Re: Zkratová reakce

Kde jste s kLausem byli, když nás tady cepovali bolševici.......Nechte se vycpat i s Grebeníčkem na balkoně v Lánech....

Petr 25.11.2008 18:40

Re: Zkratová reakce

Jste ubožák s tím svým "kLausem", prokopnutá hlavo. :-)

Jiřík 25.11.2008 18:20

Re: Zkratová reakce

Ten Váš Klaus a jeho družina jsou z principu proti referendu.Tím by se zjistil skutečný názor většiny.Mě je milejší vláda Bruselu,fungující soudnictví než vláda Topolánka a Narcis na Hradě.

Vlado Z 25.11.2008 19:36

Re: Zkratová reakce

A cokdyž mají (někteří z nesouhlasících) pouze na stejná fakta jiný názor? To jsem chtěl, možná nešikovně, vyjádřit.

Liberta 25.11.2008 21:18

Re: Zkratová reakce

Ne, vyjádřil jste to přesně a šikovně.

Pan Zahrádka operuje s falešnými axiomy (= to, co říká V. Klaus jsou FAKTA, nikoliv jen jeho názory), s falešnými premisami (= to, co je názor V. Klause, je PRAVDA) a z nich mu vychází samozřejmě falešné závěry (kdo nectí tuto PRAVDU, je zbabělec a nezaslouží si demokracii);-€ Pan Zahrádka není ani obratným demagogem - tyhle matematické dedukce by mu měly samozřejmě fungovat, chce-li dojít tam, kam chce :-P

Gaston 26.11.2008 0:11

Re: Zkratová reakce

Pane Zahrádka, Vy nejste v žádném případě demokrat. Z této Vaší odpovědi je to zcela zřejmé. Navíc ani v hlavě to v pořádku nemáte. Proč si myslíte např., že polovina Čechů se zrovna  poslušně stydí za Klausovy názory. Já se stydím za Klause už 15 let a nevšimnul jsem si, že bych byl v řadě s těmi silnými, naopak. Víte co? Já si zrovna myslím, že zbabělý otrok, který si demokracii nezaslouží jste Vy a Klaus.

Jiří Hrbek 25.11.2008 17:05

Pletete páté přes deváté

Pokud byl Klaus v Irsku v pozici obdobné jako Mitterand v uvedeném příkladu, pletl se do vnitřních záležitostí Irska (stejně jako to tedy zcela schválně udělal Mitterand). Což by jako prezident slušné země dělat neměl, ledaže byste chtěl srovnávat dnešní Irsko s tehdejší ČSSR, která nedodržovala závazky, které přijala v Helsinkách.

Jestliže se Klaus nepletl do vnitřních záležitostí Irska, pak to znamená, že už neexistují "vnitřní" záležitosti Irska, ale ani vnitřní záležitosti ČR, nýbrž jen záležitosti evropské (proti kterým Klaus tak vehementně bojuje).

Takže jak je to vlastně?

Jiří Zahrádka 25.11.2008 17:20

Re: Pletete páté přes deváté

Je to tak, že prezident si může ve svobodné zemi navštívit koho chce a podpořit koho chce. Ostatně, lídři socialistů i pravice z ČR a SR se také navzájem přijeli podpořit. Nikdo neřekl ani "ň." Ostatně, proč by také.

Papouškovat titulky z novin a přejímat myšlení druhých je snadné, ale někdy je lepší myslet.

kurbet 25.11.2008 18:01

Re: Pletete páté přes deváté

Vážený pane,máte to trošku popletené v té své hlavince.Ano Václav Klaus,jako Václav Klaus si může zajet zahrát tenis třeba s Lukašenkem,to mu nikdo nebere,jen si každý o něm bude něco myslet.Ale-Václav Klaus nebyl v Irsku jako Václav Klaus,ale byl na oficiální státní návštěvě jako prezident České republiky a to je věc JINÁ!!!Česká republika má svojí línií záhraniční politiky určované vládou a tá by měla být jednotná-i pro prezidenta(pokud nežijeme někde v Uranda Burundi).Howgh.

brumbál 25.11.2008 18:08

Re: Pletete páté přes deváté

kurbete, jste otrok vrchnosti

ij 25.11.2008 20:51

Re: Pletete páté přes deváté

naštěstí je Václav Klaus inteligentní a ví, o čem mluví. To vám v té vaší hlavince chybí mozek. Tečka.

Jan 25.11.2008 15:09

Inu

Inu, svoboda a demokracie patrně nejsou za zásluhy. Musejí se vyvzdorovat a trvale ochraňovat každý den. V éře PR agentur. které pracují s nástroji více než strašně problematickými, jsou lidé bez inteligence a touhy po svébytnosti pouhými konzumenty  chleba a her. Socialistická Evropa tuto partii ovládá dokonale. A Jiří Paroubek, ale i jiní to patrně plně akceptují. A voliči jakbysmet...

Hledající 25.11.2008 14:10

Jste naivní

Když si myslíte, že nejbližši sousedi ČR v Evropě, to je Rakousko a Německo, sousedi kterým se v ČR neustále nadává, budou s nadšením s ČR podepisovat smlouvy výhodné pro ČR. Jste naivní, když si myslíte, že Rusko, kterému se také v ČR jenom nadává, bude s ČR podepisovat výhodné smlouvy s o dodávkách energie. A Francii se také nadává. Tím pádem je ČR v Evropě osamocena, ale ne samostatná.

 

V českých restauracích 4. cenové skupiny se  takovým naivním lidem říká jaderněji.  

Jiří Zahrádka 25.11.2008 15:52

Re: Jste naivní

Jste mimo. Stávající smlouvy jsou bez našeho souhlasu nevypověditelné, společný trh by tedy na základě stávajících smluv nemohl být zrušen. Není potřeba sjednávat vůbec nic nového, stačí jen nesjednat Lisabon. Třeba celý zbytek EU si může udělat Evropskou federaci a ČR k ní nepřizvat - stávající smlouvy (zaručující mimo jiné jednotný trh) tím ale zrušit nemohou. Výhody máme na své straně my, jen je opět splachujeme do... pryč. Tradičně. Švýcaři takoví nebyly a nakonec ustoupila EU jim, nikoli naopak.

Jste špatně informovaný. Jak se takovým lidem říká v restauracích 4. cenové skupiny je mi jedno :-).

Josef Vrátil 25.11.2008 14:00

Skvěle napsáno!!!

Naprosto souhlasím! My si demokracii opravdu nezasloužíme! Lidé ani neví, co to je a ani to nechtějí vědět... V listopadu 1989 jsme chodili na náměstí zvonit kolíčemi a nadšeně jsem se radovali z konce totality a socializmu, dnes je republika oranžová a socanský vůdce tahá komunisty zpět k moci a jěště se směje, že prý oni už nejsou takoví, jako dřív... Důležité přece je, že ho podrží u koryta... Kvůli 30,- korunám u doktorů se nadšeně vrátíme do ruské/sovětské náruče...

Kolma Puši 25.11.2008 14:28

Re: Skvěle napsáno!!!

Opravdu myslíte, že těch 30 korun rozhodlo o výsledcích voleb? Že nebylo nic jiného, co lidem vadilo?

Josef Vrátil 25.11.2008 14:35

Re: Skvěle napsáno!!!

Máte pravdu! Spíš je to tím, že český národ miluje hulváty a křiklouny typu Paroubek a Rath...

Zeměžluč 25.11.2008 14:47

Re: Skvěle napsáno!!!

Aleš naopak, většina národa miluje zjemnělého intelektuála s kulama Topolánka, který tak kultivovaně vystrkuje prostředník na Kalouska, že. Protože mu naznačuje, Kalousku !ty jsi jednička!. Také jemný a kultivovaný gurmet pan Macek, rád dá zezadu svému oponentu pohlavek za to, že urazil jeho manželku jím tak vroucně milovanou, že ji v té době už rok podváděl! Je to prostě rozdíl, na jedné straně takové milé a kultivované lidé, kteří sice skusili udělat pár "malých podrazů" ve volbě prezidenta, tale a to je teda fakt,  skutečně nemají proti těm hulvátům z ČSSD ve volbách šanci - viz krajské volby.

Vašek 25.11.2008 17:15

Re: Skvěle napsáno!!!

Jen falešný moralista,možná doma mluvící a jednající jak kanál,může považovat užívané gesto mezi důvěrnými kamarády za něco pekelně škodlivého,stejně jako reakci  Macka na bezpříkladné urážky Ratha,ke kterým snad v civilizované zemi ještě nedošlo.Chápu,že přesvědčený levičák hájí své názory i politiky,ale přehlížet chování Ratha,Drymla a p. je již obyčejný fanatismus.

ij 25.11.2008 20:56

Re: Skvěle napsáno!!!

vám kdyby rath s Parubem dali do nosu, tak jim stejně za to políbíte zadel

Pozorovate 25.11.2008 13:41

Mohl by mi někdo

prosím vyvětlit, kteráže politická strana iniciovala a vítala výledky referenda o našem vstupu do EU?

janoryna 25.11.2008 13:37

ksč i skinhedi jsou taky proti lisabonské smlouvě.

to pomůže v ods prosadit protilisabonské křídlo !

No... 25.11.2008 13:23

Na druhou stranu češi=2děti,romové 5 dětí, tak co ....

Už se dlouho trápit nebudeme, ať se trápí jiní ....

qwert 25.11.2008 13:16

Proč byl V.Klaus proti

"Je dostatek dokumentů a pamětníků, které a kteří potvrzují totální opak. Václav Klaus byl vůbec největším odpůrcem Ingolstadtu. Iracionálním, schopným podlých manipulací a zákulisních triků, kterými se za jakoukoliv cenu do poslední chvíle snažil zabránit výstavbě alternativních produktovodů a prodloužit tak totální závislost na Rusku." Jan Urban 

Prosím o vysvětlení a zasvědcené komentáře, které mi osvětlí kam prezident V.Klaus hodlá směřovat .

Niky 25.11.2008 13:27

Re: Proč byl V.Klaus proti

Nelži darebáku.

ok 25.11.2008 13:31

Re: Proč byl V.Klaus proti

připočtěme postoje páně Klause v srbské/kosovské krizi, v gruzínské krizi, a ve věci EU a máme tu obraz vzorového konzervativního pravicového politika, kterého nám závidí celý svět. ;-D;-D;-D

Není divu, že právě Rusko ho vyznamenává. A Němci se při rozprávění Václava Klause o jeho "disidentství" vesele smějí až padají smíchy pod stůl (viděl jsem v německé TV, kde si našeho pana "disidenta" opravdu vychutnali). Já se při rozprávění Václava Klause o jeho "disidentství" také zvesela směji. Nedivím se, že 17. listopadu náš mocnář raději nevyšel mezi prostý lid.

janoryna 25.11.2008 15:08

Re: Proč byl V.Klaus proti. ksč

je taky proti. proto má klaus pravdu !

zoch 25.11.2008 16:52

Re: Proč byl V.Klaus proti

Ten výčez opomněl ještě  třeba Jugoslávii,Irák atd.,atd.