Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Pohled plný pitominek podpředsedy Pitharta
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Jenda 7.1.2009 13:58Re: Zírám Jo tak proto jsou na nas frantici tak nastvany. Roli zleho spratka v NATO meli prece vzdycky oni. |
![]() |
whaler 7.1.2009 10:43Pithart Politický zombie Petr Pithart občas vyleze na světlo boží, aby oblažil nás hloupé svými výplody. Pokud se dobře pamatuji, na co sáhl, to zmrvil. Pan Vlk napsal výstižnou charakteristiku toho článku. Pithart patří do té velké skupiny zneuznaných intelektuálů, kam patří mj. pánové Dienstbier, Havel atd. |
![]() |
jataky 7.1.2009 11:57Re: Pithart presne tak, lepe bych to nerekl |
![]() |
Rybák 7.1.2009 12:38Re: Pithart Myslím, že pana Havla není možné zařadit mezi zneuznané intelektuály. Havel je osobnost a respektovaný intelektuál. Ale v případě pánů Dienstbiera a Pitharta s Vámi souhlasím, dokonce pochybuji o tom, že intelektuálové jsou. |
![]() |
Libor.w 7.1.2009 10:37Pan Pithart Zabývat se panem Pithartem nemá cenu,všichni vědí že všude byl,všechno zná a nikdy nic nedokázal jen to že se udržel v politice na dobře placených postech. |
![]() |
Hovský 7.1.2009 10:19Malý lenin opět slyší trávu růst? |
![]() |
Tis 7.1.2009 10:14Francozi jsou nejhorší národ v Evropě. Francouzi jsou pitomě nacionalističtí a nafoukaní. Francouská politika v posledním tisíciletí byla vždy egoistická krátkozraká a nepřátelská okolním národů. Francouzi rozpoutali nejvíce válek v Evropě. |
![]() |
promirul 7.1.2009 10:04Pihart.... Pane Vlk,myslím,že není nutné sledovat výlevy pana Pitharta,je to spíše směšná figurka,která se stále snaží dostat do podvědomí národa,ale samozřejmě marně.Uklidili ho na trafiku do senátu,tam zapadl a není o něm slyšet.To že někdy něco ze sebe vyklábosí,jsou skutečně jenom pitominky. |
![]() |
Buvol 7.1.2009 10:14Re: Pihart.... Smutné na tom je, že mu to platíme my všichni! Přitom je to poloblázen, který měl být už dávno v invalidním důchodu nebo v blázinci! Ono by jich tam patřilo víc.... Takový Havel není o moc lepší ..... |
![]() |
Helena Šindelová 7.1.2009 10:04Pane Vlku, shrnu to asi takhle, mela jsem chut tomu zaprdenemu intosovi Pithartovi, pote co jsem si ten jeho blabol precetla, napsat. Ale lepe nez vy bych to urcite nedokazala, diiiik |
![]() |
Tomáš Krystlík 7.1.2009 9:59SINE Opět bláboly bývalého bolševika a současného českého šovinisty Vlka. |
![]() |
Buvol 7.1.2009 10:04Re: SINE Tebe bych chtěl potkat, abych ti mohl pořádně nafackovat, mizero jeden !! |
![]() |
brok 7.1.2009 10:08Re: SINE Ano,pan Krystlík mi připomněl Tomanovu báseň "Chtěl bych tě potkat někde v polích..." |
![]() |
Raff 7.1.2009 9:55Pithart? není to ten... Pithart? Není to ten z toho loga u KFC - zuatraceně dobré kuře? |
![]() |
Hašek 7.1.2009 9:54Pan Pithart začíná (už hodně dlouho) být trošku mimo. Dobrá polemika a pěkné čtení od pana Vlka. |
![]() |
havránek 7.1.2009 9:47Je to super.. článek, ten "děda hříbeček" z Mrazíka je úplně mimo. |
![]() |
občanka 7.1.2009 9:44Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí z "malého" národa a proto ta kritika do vlastních řad. Také Havel blahé paměti uměl národ pěkně tepat. Jednou to vzal už od sv. Vojtěcha. Přitom jediným, čím se lišíme, je úroveň našich elit. Poslední skutečná elita byli Přemyslovci. Pak už to šlo z kopce a dosud jsme elitu nevyprodukovali. Doufám však, že až se vrátí současná mladá-střední generace z vandru po světě (který nám nebyl dopřán) domů, tak už tyhle "problémy" řešit nebudou. Přestanou se zabývat tím, co jsme a kam patříme, protože to nebudou potřebovat. Budou dospělí. |
![]() |
brok 7.1.2009 10:06Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí Vážená občanko, hluboce se skláním a smekám. Líp to vyjádřit snad ani nejde. Až současné "elity" odejdou do důchodu, až se z toulek vrátí (jistě ne všichni) ti, co odešli do světa hledat nejen vědomosti, ale také myšlenky a postoje, budeme mít novou elitu, už bez uvozovek. Ta pak nebude potřebovat berličky sebezatracování a obdivu k okolí, protože to bude elita moudrá, zkušená a objektivní. Žvanilové typu pana Pitharta a jemu podobných budou černou minulostí. Věřím, že v horizontu cca 20 let už tyhle blbosti nebudou módní. |
![]() |
I. 7.1.2009 11:33K elitám - souhlas. Nejdřív je likvidoval Hitler, pak komunisti. Kdo neutekl, byl zadupán. V tom je naše největší slabost - jen se bojím, aby se ti mladí ze světa vraceli. Mám dost často pocit, že nemají důvod, že je ty naše zdejší ne-elity vždycky zase přesvědčí odejít. |
![]() |
Gaston 7.1.2009 11:53Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí Co se týče elit, souhlasím s Vámi. Jen je potřeba už konečně z našich hlav vytěsnit obraz chytrých, pracovitých a šikovných Čechů, kteří to Evropě ukážou. Jsme naprosto průměrní a v mnoha ohledech podprůměrní. Nemusíme se ponižovat, ale na vyvyšování rozhodně nemáme.. Ještě se musíme hodně učit... |
![]() |
nosál 7.1.2009 12:43Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí říkal soudruh Lenin, že |
![]() |
VLK 7.1.2009 13:39Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí Nemyslím, že bychom se potřebovali učit více než jiní. Je to otázka našich ambic, nakolik se chceme učit. Cikánovi stačí, když se naučí číst a počítat, větší ambice nemá, já se cítím na víc než jen průměr Evropy a proto se musím naučit tou evropskou špičkou být (sorry za ten nekorekční příklad, ale pro názornost je výstižný). |
![]() |
Gaston 7.1.2009 15:07Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí |
![]() |
Jenda 7.1.2009 13:53Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí To ti ostatni taky. Jenom se obavam, ze nam zapadni zeme zaridi zopakovani te vyuky kterou my jsme uz prosli od roku 48. Ale tentokrat si ji zopakuji s nami. |
![]() |
VLK 7.1.2009 13:46Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí Zásadně s Vámi nesouhlasím. Nevím, proč by největší Čech, Karel IV., neměl být českou elitou. Stejně tak Jiří z Poděbrad, Rudolf II., Žerotín, Valdštejn, kníže Kinský, Thurn-Taxisové, Masaryk a dnes Schwarzenberk. A to jsem vzal jen namátkově pár jmen z politiky, stejně tak mohu pokračovat ve všech oborech. A v té politice by to mohl být také seznam desetkrát tak dlouhý. |
![]() |
občanka 7.1.2009 16:08Re: Pan P. a někteří další (např. Gruša) mají mruky z toho, že pocházejí Tak např. česká šlechta nedokázala vygenerovat domácí vládnoucí rod. K. IV. byl v podstatě Lucemburk, resp. výchovou Francouz, Poděbrad více důvěřoval Polákům, než vlastní krvi a Bílou horu raději nekomentovat. Rozpoutat vzpouru a pak vzít roha, to je tedy výkon. Habsburky není možné považovat za českou elitu ani přes Rudolfa II, který žil v Praze spíše proto, že měl španělské příbuzné trochu dál. A tak bychom mohli pokračovat. Masaryk nedokázal vedle sebe nechat vyrůst dalšího vůdce, Beneš také řešil krizi tím, že vzal nohy na ramena. No a Gottwald a spol. to už je úplně bez komentáře. Ti naši "intelektuálové" jsou v pozici chlapce z chudé rodiny, který přišel do dobré společnosti a začalo mu vadit, že doma příbuzní srkají polévku a jedí lžicí. Trochu se stydí a trochu kritizují. Jejich potomci ale už tenhle problém řešit nebudou. V tom je naše naděje. |
![]() |
jasan 7.1.2009 9:41dvojdomek je proste blb.... ostatne jeho politicka draha a ciny o tom vypovidaji dost jasne |
![]() |
Saul 7.1.2009 10:44Re: dvojdomek Souhlas. |
![]() |
mueller 7.1.2009 9:39Holt stara bolsevicka kurwa Pithart, krivak, zlodej a lhar prvniho radu, si musi zaslouzit sudetacky metal a prispevky. |
![]() |
brok 7.1.2009 9:24kdyby každý postižený Kdyby každý, koho pan Pithart coby horlivý svazák nechal v šedesátých letech vyhodit z vysoké školy ho jen jednou praštil, tak by ho v krátké době umlátili. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=y-00ifk3F9ZfuO6&p=gSUMojs5%7cRhzn1D1cfw%7c49ofnR21ef%7c6UKqoh5I1oZwFTInlh%7c41gkyBBDe%7chS-9pkWCCO&x=AetZS0)