9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 12.11.2007 12:47

Re: Re: Re: ?

a nacista ano? Mně se totiž kdysi pokoušeli zmlátit a obrat dva vlasatí (ale ne snědí!) ... ale neřvali přitom antifa :-D a nebylo to na tramvajové zastávce ...

Abonent 12.11.2007 12:44

Náckové do armády vstupují. Dobrovolně a rádi

Milá Kiko, asi mne nebudete mít ráda, ale musím konstatovat, že se mýlíte. Nácíčckům by vojenská služba nevadila.

Důkaz ? Sami se na vojnu hlásí : http://www.lidovky.cz/ln-neonaciste-se-hlasi-do-armady-kvuli-vycviku-fq1-/ln_domov.asp?c=A071107_204236_ln_domov_vvr

Naše vlast, na tom se snad shodneme, potřebuje dobrou a výkonnou profesionální armádu. Ne výcvikové středisko pro nácíčky.

Takže, představuji si Váš návrh v reálu, a není na tom nic krásného.

jo 12.11.2007 12:38

ad pelín

příliš diívný ´nick´ než aby byl věrohodný. ... asi zase nějaký zamindrákovaný fašoun.

mama 12.11.2007 12:34

Re: Re: ?

ok.

ani ja nejsem anarchista a byla sem tam. za sebe. za svoje deti. neni mi jedno kde zijou moje deti a nechci aby jednou az vyrostou sli po ulici a jen tak je pretahnul nacek po hlave...

Vážný 12.11.2007 12:34

Re: ?

Já jsem tam byl, pod praporem Židovské liberální unie, ač přímo Žid nejsem. A ač i k této organizaci bych mohl mít výhrady, ale tak nějak cítím, že je mojí povinností se jich zastat. A kdyby ti náckové prošli, nebo třeba dostali souhlas k akci tak bych patřil k těm kdo by blokoval vstup do Josefova. A třeba by mne musela i policie odnést.

Ale nejsem v jednom šiku s anarchisty. Proč? Protože si vážím demokraticky zvolené státní moci, byť s ní mohu někde nesouhlasit a v krajnostech se třeba i postavit na odpor.

Kdyby se tam ocitlo 15000 nácků a proti nim "normální občanský" odpor a anarchisté, asi bych byl vděčný za pomoc, ale nevidím důvod, proč někdo má mlátit, nebo dokonce chtít zabíjet nácky. Ti patří do rukou soudu a policii a občanská statečnost patří až tam, kde stát selže. Navíc není důvod je mlátit, patří spíš na veřejně prospěšné práce nebo do blázince.

Jura Jurax 12.11.2007 12:33

Re: Re: jste všichni tak zaslepení!!!

Třeba se nestačíte divit kolik vzdělaných a inteligentních lidí v tomto davu najdete - jojo, píšu o tom výše; ale třeba jsem nenarazil na ty správné anarchisty ... :-D 

RomanL 12.11.2007 12:33

Re: jste všichni tak zaslepení!!!

Předpokládám, že vy hýbáte prstem pouze ve prospěch blahobytu cizích. Pak jste ovšem buď Matka Tereza (ta si ovšem nestěžovala), nebo blázen. A pokud (podle vás) tahle "inteligentní a vzdělaná" individua skutečně VÍ "...o historii a o dění v tomto světě tisíckrát víc než banda slepců co tady diskutuje..." tak je s podivem, co z toho při své "inteligenci" vydedukovali. Já bych se za to osobně styděl.

mama 12.11.2007 12:31

Re: Re: ?

potapanej anrchista za normalnich okolnosti nema potrebu si hledat obet mezi lidma treba na tramvajovy zastavce....

Jura Jurax 12.11.2007 12:30

Re: blábol

ti rváči s maskami a kapucemi nebyli anarchisté? :-D

Jura Jurax 12.11.2007 12:28

Re: ?

Zvednout zadek proti hololebcům - ale samozřejmě, ovšem ne s anarchisty, poněvadž proti nim je nutnou zdvíhat zadek též ... pravý i levý extrémismus jsou to samé, liší se akorát fanglemi - obě byly kdysi červené, jedna měla haknkrajc a druhá serp i molot

mama 12.11.2007 12:27

Re: Re: Re: Re: ?

reagujes jak deti na zakladni skole. :)

 

Jura Jurax 12.11.2007 12:25

Re: Re: Re: ?

vskutku excelentní ukázka vlastního úsudku - hololebá blbost s opačným znaménkem ... :-(

Jura Jurax 12.11.2007 12:23

Re: Re: oběti nacismu

To je tzv. humanitně vzdělaná logika ... :-D

Jura Jurax 12.11.2007 12:22

Re: ?

tvrdy jadro antify si jde za svym a nedelaj nic spatnyho, bojujou proti nackum aktivne.byli tam pankaci a lidi s dredama, - hm, a náckové taky nedělaj nic špatného, že, bojují přece proti levicovým extrémistům a anarchistům ...  pankaci a lidi s dredama ... jojo, barevné číro a dredy jsou zárukou slušného mladého člověka, přímo opory společnosti, není-liž pravda, kdežto holá leb ...

i vas muze potapanej nacek skopat a rozbit vam hlavu - no a poťapanej anarchista totéž, nevyberete si, zejména když jste díký pokročilejšímu věku jaksi skoroskin z donucení ... :-D jako já ...

milkom 12.11.2007 12:16

Re: Re: Re: ?

Ty nejsi lepší než oni a používáš dokonce nachlup stejnou rétoriku.

Jura Jurax 12.11.2007 12:15

Re: Re: Re: Nedělete kolem toho humbuk.

a podle nich soudě jde o nějakou anarchistickou akademičku - na jakéže akademii to působí? Věd očividně ne, múzických umění nejspíš taky ne, že by socialistické?

Jura Jurax 12.11.2007 12:13

Re: Re: Nedělete kolem toho humbuk.

Hm - Já se mládežnickýma skupinama zabývám na akademické úrovni ... a na té akademické úrovni neumím spisovně česky? :-D A mám potíže - jistě pořád na té akademické úrovni - s pochopením psaného textu, neboť Marat nikde nepraví, že dnešní mládeš se dělí pouze na skinheady a anarchisty... :-D

o mladých lidech, subkulturách a různých hnutích a organizacích vůbec nic neví mě rozčilujou tak že bych nejradši příště udělala demonstraci proti lidské zabedněnosti - no, o naci a anarchistech se jeden dozví docela dost - a že jsou to vylízaná paka je zřejmé z jejich internetových stránek ... a subkultury? Ono asi jak která ... což třeba squateři, hodnělipak jsou Vám sympatičtí?

mama 12.11.2007 12:09

Re: Re: ?

radeji sed dal na zadku u televize, kupuj si blesk a nech se krmit blbostma. pro me si clovek bez vlastniho usudku a nazoru na vec. nevis nic a presto budes kolem sebe plivat. tim ze krejou svoji tvar asi ma svuj vyznam. kopani a mlaceni do hlav nacku je jen jakasi odveta. vypada to ze si nikdy neslysel o tom jak nackove utoci na ty, kteri se jim zrovna v tu chvili nelibi. presne tak. kopanim a mlacenim. proc jim to nevratit a umoznit jim aby se cejtili jako jejich obeti? mame se jich bat a srat strachy?

milkom 12.11.2007 12:04

Re: Re: Nedělete kolem toho humbuk.

;-D ;-D - četl jsem i ostatní tvoje příspěvky akademičko

Jura Jurax 12.11.2007 12:03

Re: repost

Náckové a anarchisté - jedni hrdě nesou holé lbi co znak své vyhulenosti, druzí si ksichty pro sichr maskují - co kdyby na ně prasklo, že bojují za svobodu ...

Co je rasová nebo třídní nenávist? Vždyť ta ani ta nakonec nic moc nebolí, že, patříte-li ovšem ke správné třídě či rase - a nejlepší je patřit do obojího ... :-/

Jura Jurax 12.11.2007 11:58

Pod poslední dva odstavce bych se podepsal.

Ať se ti hňupové navzájem vymlátí - pokud možno ještě v mládí, dokud se nestihli rozmnožit, aby dál nešířili vadné geny. Stejný názor ovšem mám i na fotbalové rowdies ....

Taky by to přišlo levněji - ušetřily by se výdaje za policejní manévry.

Kdysi jsem měl tu čest sedět s anarchisty na pivě po jakési fangldemonstraci proti rasismu - i poptával jsem se, co že jest to ta anarchie, a dostalo se mi žvástů tak pronikavě blbých, až to bylo směšné. Mimochodem na jména Kropotkin a Bakunin nereagoval žádný, až jedna dívenka (mezi na čtyři zakalené anarchisty připadly dvě soudružky anarchistky, obě docela hezké) vypadající od pohledu jakžtakž inteligentně a studující prý gymnázium a mající před maturitou, nejistě pravila, že to byl nějaký sovětský maršál (na ten gympl zřejmě spíš docházela než na něm studovala) ... tož tak - ale svobody a odporu k fašismu měli plnou hubu - ale nevěděli, kde fašismus vznikl a fakt, že vylízaní hololebci vzývající haknkrajc nejsou fašisté považovali za lež ...

Vilma 12.11.2007 11:57

Re: Nedělete kolem toho humbuk.

koukam že člověk jménem Marat toho o mládeži ví fakt hodně... to je opravdu vtipné a velmi zjednodušené domnívat se, že dnešní mládeš se dělí pouze na skinheady a anarchisty. To je opravdu k pobavení. Doporučuji pánovi jménem Marat občas zajít mezi mladé, občas vytáhnout paty z obejváku a nebo třeba z kanclu a mrknout se co se vůbec děje ve světě  a koho to tu vlastně osočujue. Kolik z vás by napadlo třeba to, že dokonce existují i anarchističtí skinheadi? To asi taky nevíte. Já se mládežnickýma skupinama zabývám na akademické úrovni, sama vždycky táhnu se skupinou těch, který jednolitě nazýváte "anarchisty" a tihle zabedněnci co o mladých lidech, subkulturách a různých hnutích a organizacích vůbec nic neví mě rozčilujou tak že bych nejradši příště udělala demonstraci proti lidské zabedněnosti...

pepé 12.11.2007 11:57

Re: Nedělete kolem toho humbuk.

Marate,podívej se na jejich weby,jestli jim jde o to,jen si zařádit....jsi neuvěřitelný ignorant,ostatně jako většina tady:-/

milkom 12.11.2007 11:55

Re: ?

Vážená mámo, lůza se pozná snadno - je si dobře vlastního statutu vědoma a s tím, že se jako lůza bude chovat předem skryje svoji tvář. Ono rozbíjení hlav a kopání do ležících je také čistým projevem řádění lůzy. Z tohoto pohledu, je mi zcela ukradená jejich politická orientace, nejsou to soupeři kteří bojují o nějakou kvalitu - jsou to jen konkurenti.

pepé 12.11.2007 11:53

repost

repost z jiné diskuze:

hold strelba ustala, krysy (omlouvam se zviratkum) vylezli ven a moralizuji: napadani v prevaze je spatne ano... ja se bat plesek nemusim, jsem slusny clovek a nemam mastne vlasy... moralka, panove moralka!... copak se toto dela – kricet na policii?... copak se slusny clovek ma maskovat?... ale prosim vas, vzdyt nackove zadnou hrozbou nejsou, to si nekdo vymyslel

vlasta 12.11.2007 11:52

Ten nápad s loukou je dobrý:

akorát by bylo dobré, kdyby nám média pouze oznámila výsledek a ušetřila nás nervydrásajících reportáží.

jirka.s. 12.11.2007 11:52

Re: Re: Re: Perlín

Já to tušil, že jsem příliš spoléhal na ty tvé dva neurony co máš  v palici! Že ty ses v sobotu připletl pod policajtský pendrek?

Předseda 12.11.2007 11:51

Re: oběti nacismu

"Je JASNÝ že ty dvě NEJSPÍŠ..." ale no tak.

Marat 12.11.2007 11:50

Nedělete kolem toho humbuk.

Anarchistický dobytek si rád běžel zařádit,když měl už předem zaručenou podporu "demokratu" a  "antifašistu".Vůbec nefadím těm "neonacistum" kteří vůbec nejsou nacisty,ale jen nezodpovědnou mládeží.Prostě zvláště mladí lidé pociťuji potřebu s shlukovat do tlup.V USA se shlukují do zločineckých gangu,nu a v ČR zatím jen do tlup anarchistu a skinu.Nebo do tlup fotbalových fandu,které jím rovněž umožňuji si občas zařádit a potom být členy tlupy obdivovaní.Vůbec žádným s těch tlup nejde o nějakou ideologií.Nebo myslíte,že těm řádícim fotbalovým fandum jde o fotbal? Totéž platí pro ty "neonaci" a anarchisty.Prostě si zařádit,je vlastně nejdůležitější ideou anarchistu,jako těch fotbalových "hooligans".

mama 12.11.2007 11:40

Re: Re: ?

ty si nevidis do pusy. proc bys mel bejt okamzite luza? proc je tak nazyvas?

ja tam sla za sebe, za svoji existenci a byla sem rada ze ti lide co sli aktivne proti , tam byli. nejsou to zadni hrdinove, ale jsou na spravne strane. proti blbeckum, kterych se boji i obycejni lide. tebe povazuju za nacka.