30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Péče o dítě matku nediskriminuje

Naše levicově pokrokářské MPSV zjistilo, že jeho úporná snaha zrušit rozdíl mezi otcem a matkou se míjí účinkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klíma 13.8.2017 16:09

Kdepak Capek a jeho Felix! :-)

J. Kanioková 11.8.2017 23:05

.... nebo co..

jiným důvodem může být prožitý vzor otce, který maminku ponižoval, nebo bil, nebo...

Tuhle variantu znám zblízka, a rostla ze mě "feministka" jak hrom. Akorát jsem tento pojem tehdy neznala. Naštěstí jsem potkala partnera, který byl naprostým opakem mého táty..

F. Houžňák 11.8.2017 22:51

Popravdě řečeno, víme houby o tom,

jak si dělili práci jak neandrtálci, tak cromagnonci, ale pěkně o tom archeologové nebo paleontologové nebo kdo to má v popisu práce fantazírují. To je něco takového, jako když na základě půlky zubu z třetihor popisujete, jaký měla ta potvora, co ho nosila v hubě, ocas.

M. Prokop 11.8.2017 22:38

Re: Excelentní ukázka

Takhle blbnout se dá jedině z nadšení. Takový Vaska Trubačov.

J. Jurax 11.8.2017 22:11

Re: Čili v IVK

Mýlíte se buď vědomě nebo z nepochopení textu.

J. Jurax 11.8.2017 22:10

Re: Waigelův článek by dával větší smysl,

No jo, uživit rodinu na slušné úrovni - co je to slušná úroveň?

"mimo to nemálo žen má problém vůbec nalézt partnera" - a mimoto nemálo mužů má problém vůbec nalézt partnerku. Jde ovšem o to, na co je partner/partnerka hledána ...

J. Jurax 11.8.2017 22:05

Re: Excelentní ukázka

To jste tak alternativně inteligentní grátis nebo Vám za to platí?

J. Jurax 11.8.2017 22:04

Re: A k tomu všemu máme sílící odrůdu ženy

No, nechci se nikoho dotknout - ale když se rozhlédnu kolem sebe, znamenitá část samoživitelek žije na hromádce se stabilním partnerem a tu sociální podporu de fakto krade, protože není samoživitelka. No ale neberte prachy, když je blbý stát rozdává a nekontroluje, komu padnou?

J. Jurax 11.8.2017 22:01

Re: Ono je sice pravdou, že každý z nás

Díky objevům a pokrokům v medicíně a v genetice může být leccos - nicméně i tak bude patrně třeba robátko vychovat nejlépe lidmi a ještě lépe rodiči ... :-) ... ledaže by se dokázalo dědičně předávat paměť ...

Nicméně dnes je problém jiný - na umělé dělohy jako od Huxleyho si ještě počkáme. A současné genderzblbé dělohy nerodí ...

J. Jurax 11.8.2017 21:55

Re: Která považuje mateřství za diskriminační,

Ty těžké práce dělal muž spíš z fyzických důvodů ... :-) ... ale jinak souhlas.

J. Jurax 11.8.2017 21:51

Souhlas

Není co dodat.

I ty genderblbky měly maminky - ale někde ve výchově nastala chyba. Asi se jim maminky dost nevěnovaly nebo co ...

J. Kanioková 11.8.2017 21:51

1*****

Díky za článek. Každý závan Zdravého rozumu mě potěší.

A Feministky aktivistky bych nejraději nahnala k soustruhu !

Díky takovým kozám se neustále snižuje význam tradiční rodiny.

R. Mayer 11.8.2017 19:57

Re: Ono je sice pravdou, že každý z nás

Omyl. Descartovo "Cogito, ergo sum" znamená "Myslím, tudíž jsem". Což sice zahrnuje i ty pochybnosti, ale je to podstatně více. Nemyslíte?

M. Bílý 11.8.2017 18:43

Re: Státem řízena reprodukce potomstva.

A Vám, pane Lukáši (14:28) dík za moudrý diskuzní příspěvek. Hezký večer!

Z. Pešek 11.8.2017 16:32

řekněme to nekorektně

Smíme ještě říkat obyčejné pravdy? Nesmíme.Tak tedy děkuji, pane doktore, ještě máme tatínka a maminku, tatínek pracuje a maminka kojí.................to jsem byl nekorektní.

M. Moravcová 11.8.2017 16:30

Re: Která považuje mateřství za diskriminační,

přesně to jsem říkala svému synovi když se zaláskoval - chceš aby to byla maminka tvých dětí? Vybral si dobře.

M. Moravcová 11.8.2017 16:25

Maminka je nenahraditelná.

A to žádná Marxová ani jiná babochlapkyně nezmění. I komunisti chtěli, aby ženy byly rovnocenné s muži, měli jsme soustružnice, kombajnérky, traktoristky, hornice. Jakmile se ale staly maminkami, zněžněly a naplněny láskou se staly pravými ženami.

M. Bílý 11.8.2017 15:57

Omlouvám se. Mělo být od pondělka do soboty, ne od pátku

M. Bílý 11.8.2017 15:39

Re: Dobré odpoledne, pane Valento! (14:34) Ano, měl ....

jsem štěstí na rodiče, ale nejenom na ně, i na prarodiče. Z otcovy strany mlynáři - svobodní lidé, nechodili robotovat. To se zafixuje do genů a projeví se v charakteru.

Ještě k rodičům. Od dětství jsem s nimi chodil do Národního divadla na dětská představení (později už sám na studentská představení) asi od dvanácti let občas na Českou filharmonii (pamatuji mladého Rafaela Kubelíka). Takže celoživotně pak na abonentní koncerty FOK, na kvartetní muziku a pod.

Alkohol se u nás konzumoval symbolicky, otec kouřil ale v padesáti přestal, matka nikdy, mně to také nikdy nezachutnalo

Na Váš dotaz k rákosce nevím jak odpovědět, domníval jsem se, že jsem to vysvětlil jasně. Tělesné trestání byla vyjímečná záležitost. Ptejte se konkrétněji. Rád Vám odpovím

P. Klíma 11.8.2017 14:53

Naprostý souhlas

s článkem.

M. Valenta 11.8.2017 14:34

Re: Souhlasím s článkem pana Weigla. Jistě i proto,že jsem ....

No to jste měl štěstí na rodiče. Jenom to nenásilné vysvětlování s rákoskou mi není úplně jasné.

B. Lukáš 11.8.2017 14:28

Státem řízena reprodukce potomstva.

Nepřímo řečeno programem feminismu a genderových aktivistů je společenské znevážení nenahraditelného poslání matky a s tím související rozvrat osvědčeného tisíciletého rodinného způsobu života s matkou, otcem a dětmi. Program postupné likvidace rodin včetně odebrání výchovy jejich dětí, začali již zkoušet zločinečtí pohlaváři SS v čele s Himmlerem ( viz Lebensborn), chtějí snad jejich zhoubný nelidský program feministky a jejich genderovi pomáhači oprášit či napodobit?

Vědecké autority z oblasti technických věd mají k zabránění scestného bádání k dispozici řadu fyzikálních zákonů, bohužel v oblasti věd humánních, sociálních a etiky tomu tak není .

Křesťanská náboženská výchova a její ideologie prosazující posvátnou úlohu rodiny, matky, otce a děti je společensky znevažována, jejich představitelé jsou často terčem urážek a posměchu. Pokud nezačneme hlasitě protestovat, dovedou nás morálně pochybní politici s jejich programem levicového sociálního inženýrství do neřešitelných problémů. Feministky , genderovi aktivisté, multikulturní pokrokáři si neuvědomují, že svým scestným úpadkovým hnutím a ideologii odstraňují zábrany při osídlování Evropy islamistickými imigranti, kteří nám ve jménu proroka Mohameda ukáží svou pravou tvář a brutalitu.

Jinak autorovi dík za hodnotný článek.

R. Morava 11.8.2017 14:11

Re: Čili v IVK

No, pan Weigel hlavně říká, že to KKK je dost důležitá věc a není to nic příšerného. Nezakazuje ženám aby žily jak před 100 lety, ale především to Kinder je evidentně podstatné a prakticky nenahraditelné. V každém případě a prokazatelně bez toho KKK vymíráme.

D. Stirský 11.8.2017 14:02

Re: Ono je sice pravdou, že každý z nás

Pochybuji, tedy jsem. To platí již od 17. století.

R. Morava 11.8.2017 14:02

Re: Která považuje mateřství za diskriminační,

Někde jsem četl, že třeba manželství bylo důležitější pro matku a dítě, protože definovalo budoucího otce a jeho starost o rodinu. Žena po porodu a s malým kojeným dítětem logicky není schopna na plno pracovat, tím spíš že těžké práce z fyzikálních důvodů dělal muž.

Máte pravdu že dnešní muž si těmito závazky nemusí "komplikovat život" prostě si odskočí a půjde dál. S nějakou feministkou by se jen hádal, takže je takové jednání vlastně pochopitelné.

M. Bílý 11.8.2017 14:01

Souhlasím s článkem pana Weigla. Jistě i proto,že jsem ....

. vyrůstal v dokonalé a bezproblémové rodině. Otec podnikal (pracoval od rána do večera od pátku do soboty, někdy i v neděli dopoledne) vydělával slušné peníze, rodině však dával jen tolik peněz abychom slušně žili, ostatní se vracelo do podniku pro jeho neustálé rozšířování. Mou výchovu ovlivňoval tím, že mi byl vzorem a nenásilně mi od mládí vysvětloval problematiku podnikání (technickou, ekonomickou i morální - díky tomu jsem na velmi slušné úrovni přežil pozdější bolševické utiskování). Sledoval mé chování a výstřelky v něm komentoval slovy: nestřádej si to! No a když jsem si to nastřádal měla rákoska (vždy oprávněně) pré. Když se mě těsně před smrtí ptal: netloukl jsem Tě moc? odpověděl jsem: vůbec ne! škoda rány která padla vedle. Pro vysvětlení: bylo tak (přibližně po dobu mé puberty) jednou, zřídka kdy dvakrát do roka.

Matku dodnes obdivuji. Starost o domácnost, o moji výchovu i kontrola učení ve škole a navíc práce v otcově podniku (zmenšovala se s jeho růstem, takže se čím dál tím víc mohla věnovat mně i sestře). Plat který od otce za práci v podniku dostávala rozdala potřebným. A pochopitelně byla vzornou manželkou.

Nebyl pro mne problém pokračovat v tomto duchu i v dalším životě.

P. Rudolf 11.8.2017 13:42

Excelentní ukázka

manipulace s davem.

Napřed si najdu kontroversní téma, pak svým odpůrcům vložím do úst co nikdy neřekli a ani si nemyslí ("být matkou a pečovat o své dítě je pro ženu diskriminace..."), abych poté toto imaginární stanovisko rozcupal na kopytech.

Prostě Centrum českého žvástu, putinovo IVK.

A. Alda 11.8.2017 13:34

Díky.

Konečně jsem to pochopil, konečně se mi to spojilo.

V. Javora 11.8.2017 13:02

Re: Začalo to v dávném pravěku.

Tak Neandrtálie! To je ta země, odkud pocházejí všichni ti genderisti? Asi jak odtávají ty ledovce. Já věděl, že to nejsou hnojníci:

V. Javora 11.8.2017 12:55

Re: Čili v IVK

Tohle lépe ignorovat, nežli chápat.