26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ona byla dívka chudá (3)

Jak vyplývá z dosavadního popisu, v zásadě tedy nešlo v parlamentu o setkání a diskuzi o nějakém nevýznamném problému. Ba naopak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 17.8.2017 21:59

Pane Vlku, dík,

ten trend je děsivý, a je třeba o něm vědět co nejvíc jako prevenci proti němu.

J. Fridrich 17.8.2017 16:26

Chce to, aby bylo konečně gender-pomatencům učiněno

Chce to, aby bylo konečně gender-pomatencům učiněno za dost - a aby bylo ženám umožněno čurat do pánských mušlí-pisoárů ( bude to náročné, ale snad to zvládnou ), pracovat v dolech a hutích, sportovat na Olympijských hrách a Mistrovstvích světa ve všech disciplínách společně s muži, jezdit v tancích a odpalovat jaderné rakety - a aby byly konečně osvobozeny od rození dětí... Toto utlačování jejich osobností již konečně musí přestat a nyní se tyto št'astné chvíle nezadržitelně blíží.

D. Stirský 17.8.2017 12:03

Jen pro informaci, jak to bylo se ženskými

v naší rodině: Prababička - pamatuji ji matně, leč z vyprávění vím, že to byla žena - generál. Řídila celý statek, byť oficiálně byl šéfem pradědeček. Ten zasedal v obecní radě a chodil na podzim na lovy. A protože měl doma 4 ženské (manželku a 3 dcery), vždy jen mávl rukou a odešel ke své sestře do hospody na jednu. Děda: Vše důležité v rodině řídila má skvělá babička. Děda rozhodoval jen o zásadních věcech, jako byla lihová aféra, volba Beneše, Mnichovská dohoda, vztah rodiny k nacistické okupaci, k Zápotockého měnové reformě... Nu, a mamka? Vlastně skoro to samé, vždy si prosadila svou. A ve vysoké politice je to obdobné. Poslanec přijde domů, ve dveřích rozkacená manželka: "Co si to tam za se pindal! Jak jsem ti říkala, že budeš hlasovat!"

V. Student 17.8.2017 13:07

Re: Jen pro informaci, jak to bylo se ženskými

Já věděl, že ženská je pro vás jen rozkacený imperátor, kterému je radno se raději vyhnout. Váš partner to vidí stejně?

J. Kanioková 17.8.2017 14:17

Ách jo... babča feministka..

V. Kotas 17.8.2017 15:48

Re: Ách jo... babča feministka..

Myslíš, že by to, co ta babča, dokázaly ty dnešní feministky ( už je ty tři děti )? Tenkrát to slovo neznali a kdyby se babča probudila do dnešní doby, tak by ty dnešní gender, hnala bejčákem od statku.

J. Kanioková 17.8.2017 21:20

Přesně..

J. Kanioková 17.8.2017 21:24

Re: Přesně..

a zapomněla jsem přidat, moje babča, při dost velkém hospodářství měla těch dětí 12. A děda se z WWI nevrátil.. Zemřela ve věku 94, a byla do poslední chvilky čilá, pohyblivá, skvěle přemýšlivá..

J. Chaloupka 17.8.2017 11:40

Jen dodávám jen stručně, že bílá civilizace je vytříděna

místem, kde žije. V historii přežili jen silní např. mory, hladomory a války, kterých jsme si na rozdíl třeba od jiných dost užili. Máme cca 5 měsíců na to, abychom si vypěstovali potravu do příští sklizně, naučili jsme se počítat s tím, nesníst např. vše najednou a chránit zásoby, aby je nezničila plíseň nebo např. nesežraly myši atd. Také musíme získat dost otopu, abychom přežili i dost tuhou zimu a naučili jsme se stavět silné domy, které teplo udrží. Také jsme díky tomu, že císař zvítězil nad papežem, nebyli nuceni číst jen bibli (v isl. zemích Korán), mohli jsme přemýšlet a vynalézat atd. To vše přispělo k tomu, že jsme nejrozvinutější civilizace na této planetě. Bohužel zisky nás přiměly dělit se o vynálezy typu medicíny (proč např. Arafat jel umřít do francouzské nemocnice), mobily,

televize atd. A také kupujeme ropu od zemí, které uměly jen jezdit na velbloudech a tyto pro ty účely pěstovat. Proto mnoho investic v Evropě je např. z Kataru a Saudské Arábie, kde chytřejší, co je napadne, že ropa asi jednou dojde, kupují továrny, budovy atd. vybudované těmi "odporným" neznabohy.

R. Langer 17.8.2017 12:47

Re: Jen dodávám jen stručně, že bílá civilizace je vytříděna

Až dojde ropa, tak nějaké investice v zahraničí budou zcela bezpředmětné. Protože to ale evidentně ještě pár století nehrozí, jsou takové úvahy zatím zhola zbytečné.

J. Růžička 17.8.2017 10:33

Pomatenci

Ten genderblbeček, vítač a duhák (většinou v jedné osobě, tři v jenom, tři v jedné), museli někde k těm zcestným a idiotským názorům přijít. A kde? Na českých školách? Pak je nebezpečně prohnilé české školství. Už o tom někdo píše dole, že je bezpodmínečně nutné, odstřihnout tzv. neziskovky těch pitomých smradů od státních penězovodů.

V. Student 17.8.2017 9:19

Je velmi smutné,

že musí být psány články, jako je tento. Jsou důkazem že samozřejmost rodičovství a zvláště otcovství musí být obhajována, přičemž toto obhajování stále více připomíná labutí píseň.

Kdysi jsem kdesi narazil na poučku: "Nenič to, co nemáš čím nahradit." Tady se ve jménu pokroku s gustem boří tisíciletá praxe rodičovské výchovy, jejíž pravdivost se osvědčila právě tím, že lidstvu umožnila nijak samozřejmé přežití těch tisíců let. Nyní přichází...co vlastně? Jaká vyšší kvalita, tedy pokrok, se skrývá ve zpochybňování významu přirozené autority rodičů nebo v bagatelizování heterosexuality?

Člověk se učí nápodobou, a rodiče jsou náš nejbližší a přirozený vzor. Nebude-li jich, člověk se nepřestane učit nápodobou. Koho ale najde jako autoritu? Toho, kdo vnímá svobodnou, autonomní výchovu v rodinném prostředí či rodinu samu - tento poslední ostrůvek názorové svobody - jako nevhodný?

J. Kanioková 17.8.2017 14:10

1***

Šokující zpráva o tom, co se na naše děti valí z Evropské unie: Nechutnosti a obscénnosti jako povinný vyučovací předmět ve školách! Ubráníme se? - http://jdem.cz/ddhyx8

ROZHOVOR s Gabriele Kuby: Globální sexuální revoluce: ztráta svobody ve jménu svobody - http://rodon.cz/pdf/clanek.php?id=4149

Sexuální ikona pro zvrácenou dobu - https://echo24.cz/a/iwfpq/sexualni-ikona-pro-zvracenou-dobu

Co je v manželství nejdůležitější!? - http://reportermagazin.cz/a/iwseD/po-preslici-viii-co-je-vmanzelstvi-nejdulezitejsi

V. Student 17.8.2017 14:23

Re: 1***

Chudák princ George - jak se má s tímhle jako sexuální ikona vyrovnávat? Ten první odkaz se mi rozkliknout nepodařilo. Ale i tak skvělé. Tedy...víte jak to myslím.

J. Kanioková 17.8.2017 14:28

Ten první odkaz znovu -

http://jdem.cz/ddhy38

V. Student 17.8.2017 15:37

Re: Ten první odkaz znovu -

Už..! No, to je síla! To snad ani nemůžou myslet vážně. Docela by mě zajímalo, co by se dělo, kdyby nezletilé dítko nahlásilo, že rodiče ho nabádají, že se má chovat v rozporu s příručkou. Odebrali by ho rodičům pro nevhodnou výchovu?

Kamarád má dceru, 10 let. Kdybych se dozvěděl, že ji při koupání hladí a líbá na těchto místech, zvažoval bych oznámení na policii. A ejhle - ono je to v souladu s moderní příručkou, jak vychovávat dítě! To bych vlastně napráskal sám sebe, že jsem nevzdělaný primitiv. A xenofob. Já si pořád říkám, že Hájkův protiproud je hodně nadsazený, extrémní provokace, ale jestli tohle je pravda...

Tak jo. Hezký den. Líbám vás na ona místa, a zkuste mě žalovat, vysoudím z vás majlant. (Doufám, že jste se neurazila, byl to vtip:-))

Vlastně vidíte, teď mě napadlo, že souběžně s takovýmito příručkami zároveň probíhají soudy, ve kterých ženy (úspěšně) žalují muže, kteří se třeba pochvalně vyjádřili k jejich nohám. Sexismus se to myslím jmenuje. Takže ženské se o tohle budou soudit, a s dětmi to, co je popsané v tom článku? Já to moc nechápu.

J. Kanioková 17.8.2017 21:52

Svět se v p... cosi obrací !

Psycholog: Ve vztazích přibývá stresů i křivých obvinění ze zneužití dětí - http://zpravy.idnes.cz/rodinny-psycholog-tomas-novak-rozhovor-fda-/domaci.aspx?c=A170726_201227_domaci_mav

Sexuální násilí na dětech: Jedna Feryna jako jednotka meze naší tolerance - http://www.reflex.cz/clanek/komentare/81261/sexualni-nasili-na-detech-jedna-feryna-jako-jednotka-meze-nasi-tolerance.html

D. Stirský 17.8.2017 8:43

Grafomane Vlku,

nestačilo by, namísto litanií, napsat to jednoduše takto: "Stojím si za názorem 19. století, který zněl: Žena = Kirche, Kinder und Küche."

P. Vaňura 17.8.2017 9:06

Toto je přece naprosto "moderní" ideologie, kterou

nám přináší islám. Ještě bych tam přidal "burka," i když to není od K.

Důležité je ovšem jen to Kinder, tam je úloha ženy NENAHRADITELNÁ.

V. Student 17.8.2017 9:25

Re: Grafomane Vlku,

Nestačilo. Ono nebude stačit ani to, co pan Vlk napsal a ještě napíše, ani co napíšeme my ostatní, buďte klidný. Mám totiž nepříjemný pocit, že věci se daly do pohybu způsobem, který se psaním článků zvrátit nedá. Vy to asi vyhrajete. Na pár desítek, možná stovek let. Pak lidstvo buď vyhyne nebo pochopí, že přirozený řád není příkaz, ale dobrá rada.

J. Hanzal 17.8.2017 9:44

Re: Grafomane Vlku,

Ano, pane Studente, máte naprostou pravdu. Jenže toto těm růžovobrejlovcům neomarxistickým genderovým pomatencům nevysvětlíte.

V. Student 17.8.2017 9:50

Re: Grafomane Vlku,

Já vím. Bohužel. :-(

R. Morava 17.8.2017 9:28

Re: Grafomane Vlku,

Pane Stirský. To už jste tu vy nebo někdo jiný psal. Trochu invence, orientace v čteném textu a zamyšlení, třeba, že bez Kinder není pokračování civilizace by nebylo?

V. Student 17.8.2017 9:39

Pokračování civilizace?

Co je p. Stirskému do něčeho tak banálního, jako je pokračování civilizace? Ale změna starých pořádků, sociální revoluce jaká tady ještě nebyla, a on byl u toho...! Chápete? Kolik z nás zažilo, jako p. Stirský, ten úžasný pocit, že pomáhá měnit svět? Já mu tak závidím! I těm čerstvě vystudovaným prorokům a prorokyním z neziskovek. Proč já se k nim vlastně nepřidám? To fakt nechápu...

J. Hanzal 17.8.2017 9:48

Re: Pokračování civilizace?

Hezká úvaha, pane Studente, dovolil bych si Vám na poslední Vaši otázku odpovědět. Ještě jste ten normální, bílý, zdravým rozumem myslící muž, či chlap.

V. Student 17.8.2017 9:52

Re: Pokračování civilizace?

To je pravda. Ale už se za to začínám pomaličku stydět. :-))

J. Hanzal 17.8.2017 9:57

Re: Pokračování civilizace?

I prosím nestyďme se za toho chlapa :-))

V. Student 17.8.2017 10:12

Re: Pokračování civilizace?

I za chlapa (chlapství)se musíme stydět! Zavání to agresivitou, šovinismem, macho kulturou a tu si přece se vším všudy hnusíme. Chlap jako vůdce byť maličkého, rodinného stádečka? Kde jsme? Tohle přece do 21. století tahat nebudeme! Od vedení jsou tady jiní!

J. Hanzal 17.8.2017 10:26

Re: Pokračování civilizace?

No jo, souhlasím. Budu si muset nejspíše koupit nějaké růžové fusekle, jenže zase hrozí, že si pozvracím kalhoty. Já nevím jak z toho ven! Zůstanu tak jak jsem. :-))

J. Kanioková 17.8.2017 14:21

Pánové, díky za pobavení... taky tento článek je vtipný-

Co je v manželství nejdůležitější!? - http://reportermagazin.cz/a/iwseD/po-preslici-viii-co-je-vmanzelstvi-nejdulezitejsi