5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kočka 25.4.2006 14:10

Podivný nápad.

Vážená Kláro Rulíková, navrhuji neplatit vůbec žádné daně, peníze lidem nechat a ať se každý zajistí jak umí. Vy si myslíte, že lidi budou platit daně statu a on někdy možná, milostivě na poníženou žádost dětí jim něco připlatí na rodiče? Větší pitomost jsem ještě neslyšela. Stát nepotřebuji, je mi k ničemu, jen všechny vybrané peníze promrhá.

Kotec 25.4.2006 16:59

Re: Podivný nápad.

Kočky možná stát opravdu nepotřebují. Jeskynní lidé také ne. V moderní společnosti je ovšem jeho role nezbytná. Otázkou je, co má stát zajišťovat, nemělo by toho samozřejmě být nějak mnoho.

Jestli ovšem nehodláte platit daně a žít ve státě, pak počítejte, že vše musí být v soukromých rukou. Opravdu vše. Takže vylezete ze svého pozemku a přijdete k turniketu na ulici, kde budete platit kreditkou za užití ulice. Sousední ulice bude třeba patřit někomu jinému, tož vytáhnete kreditku znova. Zpoza rohu vyjel nějaký šílenec a sejmul vám zrcátko. Škody se ale nedoberete, není přece policie. Zapomněl jsem na vzduch - ten přece také musí někomu patřit, takže zaplaťte vzdušné. Pokud si myslíte, že nikomu vzduch patřit nemusí, budiž, ale nestěžujte si na souseda, že vám pálí pneumatiky u zahrádky. U soudu se svého práva nedoženete, stát přece neexistuje (nebo si umíte představit soukromé soudy?). Takže si vyhrňte rukávy a pěkně si to s ním rozdejte na férovku. No a že se vám takový život nebude líbit? Já vás varoval.

Valentina 25.4.2006 18:08

Re: Re: Podivný nápad.

A vám se líbí všechny ty pitomosti, které stát platí z vašich daní (pokud je platíte)?

papouch 25.4.2006 20:59

Re: Re: Podivný nápad.

vitejte zpatky z Marsu!

"Zpoza rohu vyjel nějaký šílenec a sejmul vám zrcátko. Škody se ale nedoberete, není přece policie." - skody se nedoberete, i kdyz je tu policie

"nebo si umíte představit soukromé soudy?" - soukrome soudy existuji a rika se jim arbitri (rozhodci); privatizace justice se velmi osvedcuje u exekutoru

vzdusne uz mame taky - povolenky za emise CO2 + ruzne ekologicke a spotrebni dane

i za pouziti ulice se plati celkem bezne uz ted - parkovani, zabor pri stavbe, povinnost uklizet snih...

Petr 25.4.2006 9:26

Přispívat svým rodičům na důchod?

Myšlenka prvoplánově hezká, bohužel však její autor/ka neuvádí následné problémy. Vzhledem k tomu, že se u nás 50% manželství rozpadá a logicky také vznikají nová, tak spousta dětí má více rodičů než jen ty dva biologické. A jak by se to potom dělilo? To je přece nesmysl.

Nejde jen o bezdětné páry, i když souhlasím s názorem na výrazné daňové zvýhodnění rodin s dětmi. Bude se jednat o propopulační opatření, protože nebude tak ekonomicky nevýhodné mít děti a zároveň to pomůže těm, kteří skutečně pracují a vydělávají (a ne jako megalomanské porodné, které by vedlo k nárůstu především v určitém segmentu populace).

Honza z podhůří 25.4.2006 15:32

Re: Přispívat svým rodičům na důchod?

Takový nesmysl to není - dělit by se to mělo podle toho, jak se který "rodič" podílel na úhradách nákladů dítěte, tj. po dobu jeho nezaopatřenosti. Pak by se dalo určit "z kolika procent je kdo čím rodičem" a podle toho uričit podíl na výši důchodu od tohoto potomka.

Současný stav je silně nespravedlivý - když vidím, kolik do důchodového odvádí naše rodina a kolik z něj důchodci v naší rodině čerpají, není mi veselo. Vidím totiž, že dvougenerační preference vzdělání a řádné výchovy potomků znamená na sklonku života "ocenění" státu ve formě mnohem nižších důchodů než u osob, které preferovali jen sebe (a na které nyní musím ze svých odvodů více přispívat).

TOM 25.4.2006 8:02

my, voliči, jsme snad tak hloupí

jak tak čtu komentáře.

Vilém 25.4.2006 0:29

NOVÝ, TENTOKRÁT KAPITALISTICKÝ ČLOVĚK

Zřejmě pravice už neví, jaký nesmysl ještě vymyslet, aby mohla bohatým rozdávat dárky a mohlo to vypadat jako spravedlnost. Tentokrát tedy důchod od dětí - tedy přeloženo, žádný státní důchod není jasné, proč to pak vůbec přes stát odvádět rodičům, že by autoři až příliš dobře věděli, že v jejich vzorné rodině by to skončilo hladomorem? Autorka tento návrat ke středověku oceňuje, možná i "nezaviněně bezdětné" rodiny - takže dobrovolně bezdětní jsou VINNI - by mohly něco dostat, aspoň na chleba.

Osobně si myslím, že po čtyřech letech vlády se ODS a pravice znemožní na sto let, takže toto pavlovovské pokusnictví na lidech stejně nebude mít dlouhého trvání, ale už teď je dobré vidět, že blázniví pravičáci dostávají "dobré nápady" jako na běžícím pásu - možná ještě rychleji než KSČ v roce 1948.

Pert1 25.4.2006 8:46

Re: NOVÝ, TENTOKRÁT KAPITALISTICKÝ ČLOVĚK

Viléme, takže příští čtyři roky bude vládnout pravice? Již jste se s tím smířil? Proč suveréně nezvítězí socbolševici, kteří zde tak dobře vládnou osm roků? S největší pravděpodobností pravice v dalších volbách prohraje, protože nyní musí udělat velmi nepopulární opatření, aby republiku dostala z bídy, způsobené vašimi bolševickými socialisty.

Slibuji, že pokud vyhraje pravice, neuliji ani korunu na daních. Pokud náhodou vyhrají bolševici, nedostane ode mne stát na daních ani korunu. Takto přísahám.!!

Bláznivý pravičák Petr, živnostník, podvodník /dle Škromacha/.

Taraszátaras 24.4.2006 0:53

Pravice neustále hledá patentní řešení problémů,

které jsou způsobeny kriminálním chováním podnikatelů (okrádáním státu na daních) a nespravedlivým rozdělováním výnosů z výsledků společenské práce. Z toho pak vyplývá nedostatek prostředků ve veřejných rozpočtech a fondech. Paní asistentka by si měla uvědomit základní fakta: současný systém důchodového pojištění je průběžný a solidární: i bezdětní lidé platili celý život do fondu, z něhož byly placeny důchody jeho rodičů a prarodičů. A protože byli bezdětní, zaplatili mnohem více než ti, kteří měli děti, protože ty stát zvýhodňoval menší sazbou daně a přídavky na děti. Pak přijde chytrá pravičačka, a předestírá recepty, které společnost zavádějí do prvobytně pospolné společnosti.

Dáša 24.4.2006 18:50

Re: Pravice neustále hledá patentní řešení problémů,

Zato levice stále hledá důvody, jak okrádat ty co pracují, ve prospěch těch, co se jenom vezou. Ty je potom na oplátku volí ke korytům!

Mnoho nezodpovědných rodičů, které zejména chce motivovat socan dávkami porodného bez zajištění následné péče rodičů o děti s euž jistě těší. Ty zodpovědní se rozhodují na základě jiných faktorů.

Souhlasím s názorem senátora, že by děti mohly přispívat na rodiče. Osobně to mé děti dělají i tak a ještě daněmi saturují ty, kteří ze svých dětí vychovali plevel!

Taraszátaras 24.4.2006 21:01

Re: Re: Pravice neustále hledá patentní řešení problémů,

Nejde o nezodpovědné rodiče, jde o zodpovědné a celý život pracující občany, kteří z různých důvodů neměli děti. Těm řeknete, že mají smůlu, ačkoliv státu odvedli na daních mnohem víc, než ti s dětmi?

jeník 25.4.2006 9:37

Re: Re: Re: Pravice neustále hledá patentní řešení problémů,

mají

Honza z podhůří 25.4.2006 15:16

Re: Re: Re: Pravice neustále hledá patentní řešení problémů,

zkuste prosím rozlišovat (nejlépe od sebe oddělit) daně a důchodové "pojištění". Daněmi nemají  být financované důchody (a naopak). A důchody platí svým "předkům" jejich "potomci". Pokud z jakýchkoliv důvodů děti nemám, nemůžu očekávat, že mi děti jiných budou platit důchod (i když se to děje). To je jako bych zcela cizího člověka nutil aby mne živil! Už aby tuto amorálnost někdo napravil a důsledně oddělil důchodový systém od daňového a vyhodil z něj bezdětné, tj. parazity na systému.

Taraszátaras 25.4.2006 17:06

Re: Re: Re: Re: Pravice neustále hledá patentní řešení problémů,

Obecně velmi odsuzuji to, co teď řeknu, ale nelze jinak: jste neskutečnej vůl a možná i kreatura. Asi je zbytečné vám něco vysvětlovat, ale i ti bezdětní platili do systému důchodového pojištění, které je z rozhodnutí států (už od dob Bismarckových) průběžné a solidární. A zrovna na Vás, zasraný mutante, jsem na daních odvedl tolik, že se Vám o tom ani nezdá. Naštěstí blbové pořád ještě nerozhodují, i když se ta doba blíží.

Vilém 25.4.2006 0:33

VAŠI rodiče vychovali plevel

Milá Dášenko, pokud jste tak suverénní v posuzování chudých lidí, patříte sama na hnůj. Protože nevím, jak by někdo mohl poctivě zbohatnout ve společnosti, kde převládá chování běžné mezi krysami.

proto bych byl pro dalekosáhlé zvýšení porodného, a když k němu nedojde letos, tak v roce 2010.

Vy podle mne nepracujete, se svými postoji leda tak žijete z manžela, ale ne každý může parazitovat doma.

Kadlus 25.4.2006 4:21

Re: VAŠI rodiče vychovali plevel

Pane Viléme,sdělte nám,jaké má autorka číslo bot a jaké má oči.Intimity,které jak předpokládám o ní také jistě víte,ty už nepište.Byly by asi neslušné,jako Vaše reakce. Co takhle tolerovat názor slušně.Nekritizuji Váš názor, z mnoha Vašich příspěvku jsem pochopil,že Vaše filozofie je jiná ,než moje.Stejně moje je jiná, než třeba pana Vízka,i když jsme oba vv.Vážený,někdy mám djem,že se ze slovníku spisovné češtiny vytratí slovo slušnost.Z politického slovníku se už ztratzilo.Výjimky pouze potvrzují pravidlo.JK senior

Taraszátaras 25.4.2006 17:10

Re: Re: VAŠI rodiče vychovali plevel

Nelze na esenciálně sprostý, drzý, hovadský a nelidský názor reagovat slušnými slovy. Autoři zhovadilostí typu té dámy nic jiného nechápou.