3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nudná pravda o amnestii

V pořadu televize Prima Partie jsem se minulou neděli snažil potisící vysvětlit, jak vznikala amnestie a jaký je její skutečný dopad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Trhlík 24.5.2013 9:52

Re: zajimave

Paní Varadinková, víte vůbec co to je mindrák, při Vašem komunistickém vzdělání? Víte inteligence je vrozená a vůbec není postavená na Vašich přihlouplých argumentech, které Vás vždy rozzuří, když si někdo s Vámi nedovoli souhlasit.A víte vlastně kolik lidí Vám to už dále najevo?  Jenže jste se zaměřila jen na mne, protože ti ostatní už Vaše "moudra" nevnímají. Pokud je tady někdo zamindrákovaný, tak to není nikdo jiný , než Vy. Váš guru Klaus totálně selhal s celým svým kolektivem, kteří se snaží reprodukovat jeho další hlouposti z Institutu.

B. Rybák 22.5.2013 15:00

Re: Proč tisíckrát vysvětlovat?

Prosil bych aspoň jeden seriozní argument na co potřeboval V.K. vydyndávat amnestii. Doufám, že neřeknete něco tak nesmyslného, jako že chtěl pomoci nějakým sobě neznámým tunelářům o jejichž procesech navíc neměl žádné informace a jimž už nic nehrozilo a proti mnohým z nich nebylo řízení ani zahájeno.

B. Rybák 22.5.2013 14:53

Re: Jaká "vina"?

Přesně tak.

B. Rybák 22.5.2013 14:48

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Vaše "důkazy" jsou skutečně tak nepřesvědčivé, že je jenom otázkou, proč jste si ještě nepřiznal, že jste se podobně jako mnozí jiní stal obětí brutálního masmediálního vymývání mozků. Neřekl bych, že jste ubožák, ale politování hodný jste. Nezdá se Vám o těch politických hrůzách i v noci?

B. Rybák 22.5.2013 14:37

Re: S. Donát

To, že pláčete na špatném hrobě, pletete si pojmy a dojmy, a ještě jste nedokázala na podporu svého postoje vyslovit jediný seriózní argument je Váš problém a Vaše ostuda. Vaše ubohá sprostota je ale urážkou všech čtenářů NP.

S. Donát 21.5.2013 18:26

Re: S. Donát

Důvody si račte přečíst v článku. Jestli toho nejste schopna, požádejte někoho, kdo půjde okolo, třeba Vám s některými písmenky pomůže.

Z. Sohorova 21.5.2013 5:44

Re: S. Donát

Napiste me alepson jeden duvod v cem byla takto provedena amnestie byla  dobra ?a vcem nasi zemi prinesla  uzitek? Klaus ktery jiz mnohokrat dokazal ze stoji za rozkradackou mafii je podle vas spravne okrast lidi kteri duverovali podvodnikum a zlodejum kterym Klaus dal milost? Ja Vas neurazim urazka naroda je  Vas souhlas s touto dobre promyslenou amnestii od nejvetsiho farizeje v nasi zemi.Je dobre ze takovejch lidi jako jste Vy je jen hrstka..

M. Trhlík 20.5.2013 18:39

Re: Pane Jakle, tak už nám konečně prozraďte, co za tou

A Vy paní Varadinková nechápete nic, ale lidé už si zvykli, tak ani na Vás nereagují, já se jenom bavím Vaší hloupostí.

M. Trhlík 20.5.2013 18:36

Re: "Kotníky jsem nikdy nikomu neokopával"

Vidíte jak málo Vám stačí ku štěstí paní Kanioková. Já jsem se zase pobavil "kecy Klause" který jak už je jeho zvykem nic nenavrhne a jen kritizuje vládu, opozici, práci studentů a podobně. A k tomu nemáte nic ?

M. Trhlík 20.5.2013 18:31

Re: Pane Jakle, tak už nám konečně prozraďte, co za tou

A Vy jste u toho byla, že věříte všemu co Jaklovi přikázali, aby uváděl jako fakta? Tomu věříte zase jenom Vy paní Varadinková a ti co jsou pořád zahleděni do Klausovy neomylnosti. Takových fakt, jsem už zažil desítky a nakonec to byly primitivní lži. Ale jak je vidět Vám to  ve Slušovicích stačí.

M. Trhlík 20.5.2013 18:21

Re: zajimave

Vy jste také jeden z těch, kteří nejsou ochotni přiznat něco jiného, než hlásá Klaus, který se nestydí obout do politiků, které řídil. Jinak pane Martine nesoudné a nechápavé lidi, odsouvám na vedlejší kolej. Je to Váš problém, že si myslíte, že někoho buzeruji a otravuji. Jiní lidé si zase myslí opak. Ovšem s Vámi, paní Varadinkovou i Kaniokovou je zbytečné ztrácet čas. Prostě jste zahledění do Klause, který po celou dobu své činnosti si pomohl akorát k penězům a z lidí jako jste Vy a ostatní, kteří ho zbožňují dělal a nadále dělá hlupáky.

M. Trhlík 20.5.2013 18:10

Re: Článek přesně vystihuje i mé mínění

Paní Kanioková, proč pořád neumíte pochopit rozdíl Klausovy a Havlovy amnestie.Po roce 1989, se každý kriminálník a zloděj hlásil jako politický. Husák sice amnestii udělil, ale ti zbylí ječeli, že tam jsou také za politiku, či napomáhání rozkladu socialistického státu a KSČ. Tak už přestaňte srovnávat nesrovnatelné. Objektivita je u nás postavená na úrovni milovaného, či nenáviděného vůdce.Klaus  po amnestii ztratil také drtivou většinu svých obdivovatelů, i proto, že mimo klábosení ,kritizování toho až tolik po něm až tolik dobrého nezbylo. Jenže to jsou věci, které Vám, paní Varadinkové i dalším dost obtížně někdo vysvětlí.

S. Donát 20.5.2013 17:47

Re: S. Donát

Ano, podle mého názoru byla amnestie prospěšná této zemi, tedy se dá říct, že mi přišla k duhu. Důvody jsou celkem jasně a srozumitelně napsané v článku, takže je zbytečné je opakovat. Na svůj názor mám stejné právo jako Vy, tak si laskavě ty urážky nechte od cesty.

S. Donát 20.5.2013 17:43

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Nikde jsem nepsal, že neexistují. Jen nikoho takového neznám, tak se ptám. A můžete mi prosím sdělit, kdo přišel kvůli amnestii o životní úspory (a mnohem více)?

Z. Sohorova 20.5.2013 17:21

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Jasne  podle pana Donata neexistuji a nejsou ani ti co prisli amnestii o zivotni uspory  a  mnohem vice Ted se podvodnici smeji slusnym lidem do obliceje

Z. Sohorova 20.5.2013 17:19

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Mate pravdu pane T. Janovský  Pan Donat je opevovatel zlodeju a koruparu ,proto mu ta amnestie poslouzila...

Z. Sohorova 20.5.2013 17:16

Re: Článek přesně vystihuje i mé mínění

Pan prezident Havel dal amnestii uplne v jinem case a jine dobe Prehnal ji ,ac nepromyslene  zato Klaus  a jeho banda na hrade to meli vsechno promyslene koho maji amnestovat a urcite take za kolik Pan Klaus uz jednou milosti dal zlodejum a podvodnikum,tak ze se ukazal v plnem svetle A ti jeho hopstapleri Jakl Hajek a pod..mu na kazdy jeho spatny navrh a zlodejnu rekli ano,protoze to byli patolizalove ,tak presne jako vy ...

Z. Sohorova 20.5.2013 17:10

S. Donát

Alias Klaus Junior Ja zase nad Vami placu :):)Jak nekdo muze byt  takovej trouba jako Vy... Ja si myslim ze jste provokater  cela amnestie vam prisla k duhu t.j. bez dukazu Jen moje myslenka.troubo

J. Kombercová 20.5.2013 17:06

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Jak by mohl znát, když zřejmě podle Vás neexistují.

J. Kanioková 20.5.2013 17:06

Článek přesně vystihuje i mé mínění

a ta Partie byla fakt nechutná...

A zdejších odpůrců se jen zeptám, nadávali jste stejně, nebo oprávněně násobně víc, i Havlovi za jeho první amnestii (když byla násobně větší než Klausova) ?

Objektivita a dvojí metr... to je to, co u nás chybí nejvíc..

J. Kanioková 20.5.2013 17:00

"Kotníky jsem nikdy nikomu neokopával"

ha ha ha, největší fór dne...

J. Kanioková 20.5.2013 16:55

Podle sebe, soudím tebe..

S. Donát 20.5.2013 16:30

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Vy někoho takového znáte?

T. Janovský 20.5.2013 15:29

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Já bych Vám přál být jeden z postižených, kterým zabránila amestie bránit svoje práva, nebo jim to alespoň pořádně stížila.... myslím, že dál nemá cenu hovořit.

S. Donát 20.5.2013 15:25

Re: Pane Jakle

A nějaký důkaz by byl? Nebo je to jen domněnka?

S. Donát 20.5.2013 15:23

Re: Jediná nudná pravda o amnestii...

Vidíte a já zase na amnestii nic špatného nevidím. To že vy máte jiný názor ještě neznamená, že je pravdivý. Takže proč by měl někdo přiznávat nějakou chybu? Na konci píšete, že je to dle Vašeho osobního mínění. Na to máte samozřejmě právo, jen ho nevydávejte za axiom.

T. Janovský 20.5.2013 15:10

Jediná nudná pravda o amnestii...

Jediná nudná pravda o amnestii je to, že byla špatná, nedomyšlená, zhovadělá a úplně mimo. Pokud to byl účel, tak to by byla ta poslední kapka! Ale raději na to nehodlám ani pomyslet, protože bych již seděl ve vlaku mimo tuto republiku!

Ale proč si prostě pánové, co ji vyprodukovali, schválili a podepsali prostě nepřiznají, že to byla chyba? Odpovím si sám - Protože jsou to dle mého osobního mínění jen obyčejní ubožáci. Nic víc, nic míň!

Z. Sohorova 20.5.2013 15:03

Re: Pane Jakle, tak už nám konečně prozraďte, co za tou

M. Varadinková Kdyz pan Jakl vi a ze u toho byl,tak by mel take napsat kolik dostal procent od Klause co inkasoval osvobozenim zlocincu zlodeju a koruparu

S. Donát 20.5.2013 14:59

Re: zajimave

Vy jste nám vstala z mrtvých, paní Sohorová? Dlouho jsem neměl možnost se zasmát nad vašimi komentáři :).

Z. Sohorova 20.5.2013 14:59

Re: Pane Jakle

Jakl lže tak jak jeho zaměstnavatel Klaus